Wij hadden tegels besteld en helaas was er 1 doos niet op voorraad. Mevrouw belde mij op om dit te vertellen en vervolgens zijn ze de hele dag bezig geweest om alsnog de extra doos te regelen. Super geregeld heel fijn!

Goed service

Wij hebben mooie tegels aangeschaft en zijn erg tevreden over de service. Vanaf de start werden wij door een hele vriendelijke medewerker persoonlijk geholpen bij de bestelling. Er zat uiteindelijk een vertraging in de levering van de tegels en ook hierover is goed meegedacht vanuit het bedrijf. Dank!

Ze zijn snel, praktisch en hebben medewerkers die met je meedenken. Da's zeker fijn!

Heel tevreden

Super vriendelijke klantenservice. Heel erg meedenkend. Tegels waren op voorraad. Snelle levering.

Supersnel en doen wat ze beloven, scherpe prijsstelling

Top!!!

Super snelle levering

Een aanrader

We waren op zoek naar een specifieke tegel. Dit bleek een tegel van een een "uitlopende" collectie, dus standaard niet meer te leveren. Els heeft haar best nog gedaan om deze bij de groothandel te bestellen, maar helaas. Fijn verder geholpen door vergelijkbare samples kosteloos naar ons op te sturen. Hieruit een keuze kunnen maken en deze besteld op basis van de samples. De levering was niet zoals het hoorde, veel tegels waren beschadigd aangekomen. Maar dit werd goed afgehandeld door een nieuwe levering. Ik vond de communicatie goed en we vonden het ook fijn dat er werd meegedacht en er niet moeilijk werd gedaan over de defecte tegels. Kortom, een aanrader!

Super service!

Els heeft me echt uit de brand geholpen toen ik tegels te kort bleek te komen terwijl de tegelzetter al bezig was. Binnen twee dagen stonden ze voor de deur.

Snel, secuur en servicegericht!

I.v.m. een aanzienlijke vertraging bij de tegelleverancier moest ik op het laatste moment op zoek naar een andere optie voor tegels. Els was ontzettend behulpzaam en vriendelijk en heeft de mogelijkheden snel op een rijtje gezet. De levering was binnen drie dagen binnen waardoor het project geen vertraging opliep.

Superservice

We hadden heel snel nieuwe vloertegels nodig en zijn fantastisch geholpen! Er werd meteen meegedacht en de communicatie is supersnel en ontzettend vriendelijk en klantgericht.

Echt een servicegericht bedrijf!

In mijn zoektocht naar een unieke zwarte tegel kwam ik in contact met WDtegels. Fijne afstemming en goed geholpen. Daarnaast veel keuze dus zeker een aanrader.

De tegels waren super snel binnen. Contact met de klantenservice was top.

Super snelle verzending met uitstekende communicatie

Ik kreeg na mijn bestelling direct een bevestiging en werd per mail en continu op de hoogte gehouden betreft de verzending wat na 3 dagen al in huis was!Top geregeld en fijn bedrijf!

Prima ervaring

Reageert snel ook snel geleverd zonder enige problemen

Top bedrijf snel geregeld

Heel erg blij ermee tegels besteld

Hele goede klantenservice!

Op de valreep was ik op zoek naar tegels voor de wc. Contact opgenomen met de klantenservice over de levertijd. Binnen enkele minuten kreeg ik al een reactie. De levertijd kwam overeen met hetgeen op de website vermeld stond. In overleg een levermoment afgesproken. Toen bleken de tegels wel op voorraad, maar stonden mogelijk gereserveerd voor een andere klant. Ook dit is keurig en snel opgepakt, en uiteindelijk de tegels twee dagen later alsnog in huis. Topservice!

Hele goede service door erg aardige mensen

Toen mijn badkamerkast de eerste keer met beschadigingen werd bezorgd, heb ik dat gemeld bij een medewerker van WD tegels. Dat was in het weekend. Zij reageerde dat weekend al op mijn mail en gaf aan dat er een nieuwe kast op het op mijn gewenste moment geleverd zal worden. Dat is ook zo gegaan. De kast is helemaal perfect en met de beschadigde kast heb ik een collega blij kunnen maken. De medewerker van WD tegels vond het prima als ik de kast weg zou geven en iemand anders er blij mee kon maken. Super service, mooie producten en erg vriendelijke medewerkers! Vriendelijke groet, Olga Overeem

Geweldig service!

Zeker aan te raden! Top service. Reageren heel snel en zijn heel behulpzaam. Werd goed op de hoogte gehouden over mijn bestelling. Mijn ervaring is zeer positief.

Snelle levering, goed advies

De reactiesnelheid was erg snel. Er werd goed meegedacht.

Uitstekende service!

Ik kan iedereen wdtegels aanbevelen. Ze reageren snel, zijn flexibel en denken mee. Zelf had ik een fout gemaakt in de bestelling; de verkeerde tegels zijn toen snel opgehaald en de juiste ingepland. Echt super!

Snelle levering, goede communicatie

Snelle levering en goede en snelle communicatie. Dit was het enige bedrijf die kon aangeven wanneer de tegels geleverd zouden worden.

uitstekende service en advies

De service van WD Tegels is top geweest. Zowel het meedenken en adviseren in het berekenen van hoeveelheid, het vlot toesturen van diverse samples en ook de levering wat allemaal uitstekend. Als je besluit online tegels te kopen dan raad ik WD Tegels van harte aan. Enige verbeter suggestie is de telefonische bereikbaarheid. Alles gaat per mail.

Vriendelijke communicatie. Goed advies en komt afspraken na.

Fijne service en goede prijs!

Heel vriendelijk, was geen probleem om de tegels alvast te bestellen en wat later te laten leveren. Levering ook keurig in overleg. En tegels voor een goede prijs! Enige verbeterpunt: de verpakking van de geleverde tegels was niet heel netjes, ik denk nat geworden dus her en der weg of gescheurd.

Fantastische service

Waar andere online stores een verschrikkelijke klantenservice bieden (spreek helaas uit ervaring), biedt WD Tegels fantastische service. Ze voelen zich van begin tot eind verantwoordelijk. Van het helpen bij het vinden van het juiste product, tot aan de levering. Een absolute aanrader.