GEWELDIG !!!

Top service, alles volgens afspraak.Een leuke Wiesbaden vrijstaande badkraan ontvangen,super blij ermee.

Snelle communicatie, snelle levering, goede service!

Het is niet zo makkelijk deze tijd om goede tegels te krijgen. Via internet bij WDtegels uitgekomen. Online uitzoeken is maar zozo, maar we kregen heel snel een paar samples van kandidaat-tegels. Ze hadden zelfs nog extra samples meegestuurd die ook zouden passen, top! Besteld, 1 van de drie was lastig te leveren. Binnen een dag een bericht daarvan, met suggestie voor een (zelfs wat goedkoper!) alternatief. Die was eigenlijk nog mooier. Top! Twee dagen later een pallet mooie tegels in huis. Wel met wat transportschade, dus even contact opgenomen. Wederom vriendelijk contact, en een dag later vervangende dozen met tegels. Weer al top! We kunnen niet wachten tot we ze op de muur kunnen zetten!

Super snelle service!

Ik ben heel tevreden over WD tegels! Mee denkend en met goede andere ideeën komen als je zelf vast loopt of twijfeld. En waar op alles zoveel levertijd zit, was het sanitair in een paar dagen binnen. Als het nodig is kom ik hier zeker weer terug!

Super tevreden

Direct antwoord op mijn vragen. Goede service. Bestelling snel in huis.

vlot en correct.

Gewenst product was onvoldoende in voorraad. Slechts zeer kleine hoeveelheid kon geleverd worden. Aanvulling van de voorraad was onbekend. Dus dan maar alternatief gezocht en gevonden. Vlot geleverd al na twee dagen. Spijtig van de gebroken tegels in de verpakking.

Goeden ervaring en goede service als er wat is super bedrijf

Goed begeleleid bij het kopen van een douche cabine. Hij moet nog geplaatst worden en hopelijk past deze op mijn douchebak

Goed!

Snelle levering en blij met het product !

Hartstikke blij met service van wdtegels!

Hele fijne service bij Wdtegels. Bestelling werd heel snel geleverd. Ik dacht dat er iets ontbrak, maar ik bleek uiteindelijk zelf niet goed te hebben gekeken. De klantenservice was goed te bereiken en dacht met mij mee. Ook toen ik tegels uiteindelijk wilde omruilen was dit geen probleem!

Zeer positief

Hele snelle service en goede medewerking. Iv.m. met start verbouwing konden ze zelfs eerder leveren dan eigenlijk online aangegeven stond. Dat was erg fijn, want daardoor liepen wij geen vertraging op. Ze stonden op de dag van start om 8.00 voor de deur met de tegels. Zeer positieve ervaring. Bedankt WD Tegels.

Super snelle en nette service

Grote complimenten, ik was op zoek naar tegels op korte termijn en heb dit samen met Els binnen een dag kunnen regelen incl. sample in huis. Aanrader voor iedereen!

Snelle en vriendelijke reactie op vragen e.d!

Snelle reactie en hulp bij vragen, duidelijke communicatie en super klantvriendelijk!

Super ervaring - waar voor je geld

Wesly heeft het bijna onmogelijke mogelijk gemaakt. Binnen 1,5e week tijd, midden in de bouwvak, heeft hij in onze nieuw aangekocht woning 2 badkamers en een toilet volledig gerenoveerd, samen met een groep van betrouwbare en zeer kundige en op elkaar ingespeelde experts uit zijn netwerk. Wat Wesly belooft komt hij ook na! Daar waar er iets moet worden opgelost, wordt dat direct gedaan. En het is pas goed als Wesly zelf ook tevreden is. Daarnaast heeft hij ons ook geholpen met ondersteuning van andere klussen in onze woning. Voor ons een geweldig resultaat, bedankt!!

Super ervaring - waar voor je geld

Super behulpzaam en mooi product!

Ik ben blij met mijn bestelling en aankoop zeer tevreden over de service

Sanitair besteld, erg mooi, alles op tijd geleverd. Top service!

wat een geweldige service!!

Ik had een douchewand met beweegbare zijwand besteld, dezelfde avond werd ik gebeld dat het verkeerd op de website stond en dat de wand niet meer te leveren was. als service kreeg ik zonder meerkosten een vergelijkbare wand die veel duurder was. Daar word je toch blij van!

Erg goed geholpen

In corona tijd tegels uitzoeken kan lasti zijn. Maar door Wesley werden de stalen aan huis bezorgd en vooraf via de app meerdere foto's gedeeld om uit te kiezen. Ook advies over de grootte en soort tegel. Prijs kwaliteit is goed maar vooral de service was prettig.

Snelle levering uitmuntende service.

Juiste producten snel geleverd

Top, service en kwaliteit.

Goede communicatie, sterke service en doen wat ze beloven.

Zondag avond besteld tegelvloer voor douche en 2dagen later s morgens in huis. Kunnen nog een hoop bedrijven een voorbeeld aan nemen. Afspraken nakomen. Mvg een tevreden nieuwe klant

Snelle bezorging

Precies zoals de beschrijving

Top kwaliteit en afwerking, betrokken en bereikbaar!

Nadat een aannemer afhaakte heeft Wesly onze badkamer en beide toiletten gedaan. Buiten het afwerkingsniveau en details heeft hij zoveel meer gedaan. We hebben zijn gehele netwerk van vakmensen mogen benaderen om een flinke verbouwing te doen. De badkamer en toiletten zijn prachtig en Wesly blijft betrokken en misschien wel het belangrijkste: goed bereikbaar en alles kan. Wij zijn zeer tevreden!

Klantgericht, meedenkend, vlot

Via de chat werden we goed geholpen. Kregen steeds vlot een reactie en er werd goed met ons meegedacht. We kregen twee maal een sample toegestuurd en er werd ook nagebeld of het de juiste was. Prima service dus !