Bestelling tegels

Ik heb hier tegels voor een wand in de keuken besteld. Tegels waren niet leverbaar. Contact gehad en vervolgens andere tegels kunnen uitzoeken in overleg met elkaar. Hoop ze snel binnen te krijgen!

Zeer tevreden beter dan verwacht

Heb vloer en muur tegels besteld kaars recht mokers sterk top surves waar veel bedrijven een voorbeeld aan kunnen nemen van wdtegels zo goed dat je bijna denk van is dit echt maar kreeg precies wat ik wou ruime keuze rond om top

Snel geleverd en een goede serive

Ik heb een douchewand besteld bij wdtegels, ik dacht dat deze compleet was maar toen belde een medewerker mij op dat ik alleen een losse glasplaat besteld had. Met wat overleg alsnog de juiste wand gevonden en ook een compensatie erop gekregen. Al met al een goede service en de volgende dag netjes de wand in huis. Top.

super

top in orde

Glasklemmen besteld, kwaliteit viel tegen. Retourproces wat onduidelijk echter netjes opgelost.

- Product & bestelling. Bestelproces prima. Krijg netjes en vlot een bestelbevestiging. Zou op vrijdag geleverd worden, werd woensdag erna. Later verzonden en doordat het als brievenbus post verstuurd werd kwam het ook later aan. Besteld was setje glasklemmen voor glas van 8mm. Klemmen bleken van matige kwaliteit met allerlei blutsen in het chroom en ongeschikt voor het doel (plaat glas monteren). Dus retour. - Retourproces Op navraag via mail hoe retour komt geen antwoord. Via de chat dan weer wel. Na lang wachten in de chatmodule. Pakje retour. Komt na een week wachten helaas geen bevestiging van de retour. Via navraag via de chat wordt na verloop van tijd teruggekoppeld dat het bij de leverancier retour is ontvangen. En vervolgens wordt dezelfde dag het geld teruggestuurd (inclusief de retourkosten!). Overall: - Bestelproces van bestelling tot levering: prima, niet beter/slechter dan elders (8,0). - Product: kwaliteit viel tegen; moeilijk ook te beoordelen via de site (6,0). - Retourproces: In eerste instantie onvoldoende. Daarna vlot en goed hersteld. Bonuspunten voor vergoeden retourkosten. (8,0).

Superservice van een uiterst klantgericht bedrijf

Ik kocht - tegen een scherpe prijs - bij WDTegels online een Best Design Liberty douche opbouwset. Tot mijn grote schrik paste de wateraansluitingen (knelkoppelingen) niet op mijn oude half duims schroefdraad leidinguiteinden. Verloopnippels van half duims schroefdraad naar knelfitting zijn ook niet zomaar te krijgen, zeker niet gezien de uiterst beperkte ruimte die voor het verloop beschikbaar was. Ik wilde de gekochte set al bijna als onbruikbaar retourneren. Ik nam hierover contact op met WDTegels en daarbij kwam terstond hun klantgericht denken en handelen in actie. WDTegels zond mij per kerende post een stel handgemaakte goed passende verloopstukken en zo kon ik mijn mooie nieuwe Best Design model Liberty doucheset tot mijn vreugde toch installeren. Hulde aan WDTegels en haar hulpvaardig meedenken en handelen.

prima spullen, maar erg slechte service.

Was op zoek naar een glazen douchewand, en kwam na zoeken bij WD terecht. Spullen proberen te bestellen, maar moest voor elk artikel verzendkosten betalen. Contact gezocht, er was een probleem op de site van WD maar men was bezig dit op te lossen. Contact via chat, gaat niet erg snel! Afijn vrijdag dus niet meer kunnen bestellen, daardoor extra langere levertijd. Later opnieuw besteld, nu met 1x verzendkosten. De dag van levering verrast door transportbedrijf door levering op een ander tijdstip dan afgesproken. Dus was er zelf niet bij, hierdoor 1 artikel niet geleverd, het transportbedrijf gebeld of zij de chauffeur kunnen bellen omdat de levering niet compleet was, helaas dit was alles wat zij hadden ontvangen. Komt vaker voor dat wd niet alles in 1 keer leverd. Weer contact gezocht met wd, maar door drukte niemand bereikbaar, je moet maar een mail sturen en dan wordt de verbinding verbroken! Niet echt service, temeer omdat ze ook niet reageren op mail. Afijn in 2 weken geprobeerd meerdere keren contact te zoeken met wd, en ja eindelijk iemand aan de telefoon. Die stond mij verre van vriendelijk aan het woord, en snauwde dat het morgen geleverd wordt. Dat morgen werd 9 dagen later, al met al de eerste en laatste keer dat ik daar iets bestel.

Snel geleverd en nog de goedkoopste

Wij zijn tevreden, spullen zijn volgens afspraak geleverd. Prijs was een van de goedkoopste. En we hebben diezelfde dag nog extra spullen gekregen die we later hebben besteld.

Goede service, snelle levering!

Al tijden op zoek naar steenstrips en geslaagd bij WDTegels! Fijne service en snelle antwoorden op vragen. Ook een snelle en nette levering. Heel tevreden!

Netjes en goed afgewerkt

Goed werk, netjes, en tegen goede prijs.

Heel aantrekkelijke prijzen en goede service

Veel keuze en ook mogelijk om zowel online als telefonisch hulp te krijgen bij het maken van een keuze. Snelle levering en goede service

geen contact mogelijk

is dit bedrijf echt of niet? je kunt niet bellen en email wordt niet beantwoord.durf niet echt een bestelling te doen.weet iemand hoe het zit?

Goed en vakkundig werk, tegen scherpe prijs.

Goed geholpen met deskundig advies, zijn er erg tevreden mee. Helaas niet in 1 keer af kunnen werken. Wachten is nog op kast en wastafel voor badkamer en dat duurt nog een paar dagen.

Prettig en klantgericht

De bestelling was snel verzonden en ontvangen, helaas bleek deze toch niet te zijn wat we dachten en wilde we deze retour zenden. Na contact via de chat te hebben over het retourneren bleek dat het niet zinvol was voor verzending. Ze hebben aangeboden alsnog het bedrag retour te doen zonder het artikel retour te hoeven. Ontzettend vriendelijk om het op deze manier op te lossen dank!

Snel geleverd aan huis

Makkelijk online besteld wat ik zocht, en binnen 2 werkdagen thuis afgeleverd.

Even in difficult times with the covid-19 the service is super.

Prima kwaliteit en een zeer scherpe prijs

Vlotte bestelling en snelle levering van een inloopdouchewand. Alles compleet geleverd en goed verpakt. Eenvoudig te monteren en alles voor een echt scherpe prijs.

Goed geholpen door mevr aan de telefoon Snelle en vlotte bezorging tot aan de deur zelfs nu met deze Corona tijd heel fijn dat jullie toch konden leveren en veilig TOP👌🏼

zeer tevreden

zeer tevreden

Leuke aardige mensen je word er netjes geholpen. met het maken van goede keuze van de producten.

Top service!

Snelle en vlotte levering! Niks op aan te merken!

Top kwaliteit en voordelige prijzen

Zeer goede service en zeer goede kwaliteit artikelen. Zeer tevreden en zeker wel een aanrader

Heel mooie spullen !!! Voor een mooie prijs.

Heel leuke mensen goede service.

Heel tevreden!

Prima product! Vlotte levering!

Veertels 11 5133 NL Riel