Super service!!

Tegels besteld en zijn keurig netjes en op tijd geleverd! Alles op tijd geleverd in Nijmegen!

hele slechte service

Ik heb gisteren een bad besteld en betaald en keurig een mail ontvangen met een bestelbevestiging en een bestelnummer. Ik had nog wat vragen en heb deze gisteren gemaild. Vanochtend eerst gebeld. Antwoord apparaat met daarop de mededeling dat het druk is en dat ik beter even kan mailen. Dat heb ik weer gedaan maar ook daar geen reactie. Vanochtend zag ik dat het bad ineens op uitverkocht stond. Dat vond ik vreemd. Na meerdere keren vragen kreeg om contact kreeg ik begin van de middag via chat een reactie dat ik "zo"even gebeld zou worden. Dat gebeurde niet en tegen 17.30 heb ik zelf weer gevraagd of ik a.u.b. gebeld kon worden. Vlak erna ging de telefoon en mevrouw geeft aan dat ze het bad niet meer heeft en dus het geld terugstort. Dat is haar goed recht verteld ze. Als ik aangeef dat het raar is omdat de baden nog wel elders te koop zijn en dat ik dat kan bewijzen wordt mevrouw boos en geeft aan dat ze het bad niet voor deze prijs kan krijgen en dat ze het recht heeft om het geld terug te storten. Geen sorry of iets dat daar op lijkt. Geen alternatief aangeboden. Wel binnen 2 minuten na het gesprek een mail met de terugbetaling en de mededeling: "We hopen je snel weer te zien". IK DENK HET NIET

Netjes en snel geleverd

Keurig 2 pakken nieuwe tegels geleverd gekregen nadat er bij de aflevering 2 pakken gebroken waren.

Pluspunten

Goede en betrouwbare service. Prijzen zijn ook nog zeer concurrerend. Gewoon prima.

Pluspunten

Reageren vlot. Begrijpen wat je nodig hebt. Komen met passende oplossing (buiten de kaders). Fantastisch geholpen tegen een scherpe prijs.

Pluspunten

Eerlijk en snel advies

Pluspunten

snelle levering, goede service, prima werk

Pluspunten

Bedrijf denkt met u mee voor alternatieven

Pluspunten

Levering zoals afgesproken, hulp bij productkeuze

Pluspunten

Goed advies en snelle service

Pluspunten

Hele pretigge support. Bij vragen snel en heldere antwoorden. Super service!

Geen. Vooral zo doorgaan!

Pluspunten

O

Pluspunten

Snelle levering conform afspraak Goede service Goede prijs-kwaliteit

Pluspunten

-vriendelijk te woord gestaan aan de telefoon. -wordt meegedacht en goed advies gegeven -prima service ( gaan pas over 6 weken beginnen en was geen probleem om daar notitie van te maken dat mogelijke schade oid dan pas aan licht komt omdat het opgeslagen staat) -prima levering door vriendelijke chauffeur die netjes van te voren belde

Pluspunten

goede communicatie, belde zelf terug over de levertijd e.d.

geen

Pluspunten

Snelle gratis levering, goede prijs.

Pluspunten

Goeie service vriendelijk en werken netjes echt een aanrader

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Pluspunten

Geweldige service. Ik had wat vragen over de plaatsing van een van de producten, er werd meteen geantwoord via de chat en ik kreeg er nog wat tips bij. Tevens had ik een douchewand besteld die niet meteen geleverd kon worden. Ik heb toen met korting een andere douchewand aangeboden gekregen. Helemaal top afgehandeld!

Pluspunten

Prima product, snelle reactie op vragen en mails.

Neem een andere transporteur ! DHL maakt niet waar, wat ze vooraf wel beloven, ik moest de zware douche afscheidingswand zelf naar boven sjouwen. De chauffeur vertikte het om te helpen en maakte zich er met een smoes vanaf dat hij anders in problemen kwam met de rest van de bezorging. Zijn vrachtwagen was nagenoeg leeg, hij had gewoon geen zin.

Pluspunten

Prima levering ook na verkeerde materiaal goed opgelost

Pluspunten

Erg goede nazorg. Bestelling geplaatst. Waren wat afwijkende producten. Werd netjes gebeld of het klopt en wat de beste leveringsdatum was. Complimenten! Zeker een aanrader!

Pluspunten

snelle duidelijke goede service. vriendelijk dame aan de telefoon.

als je jullie adres in vult op google maps dan zie je een gewoon huis die geblurd is. komt niet echt betrouwbaar over. zorg dat je locatie professioneel eruit ziet of vermijd dat adres. ( tip van een marketing/reclame man)

Veertels 11

5133 NL Riel