Tevreden, mooie collectie.

Tevens goed geholpen per telefoon.

Goed geleverd mooie glazen bollen

Jammer dat er bij 2 van de 5 geen enkele lamp in past aangezien die 1.5 mm smaller zijn, ik ga er van uit dat het een fabrieks fout is dus ik ga nog contact opnemen met Oretro om eventueel te kunnen omruilen. Verder prima service en snel ontvangen!!

snelle levering en prachtige producten

Mooie site met prachtige spullen tegen betaalbare prijs. Super en nostalgisch

Buitengewoon vriendelijk en behulpzaam

Twee prachtige French connection lampen besteld voor naast het bed. Ook was de medewerker zeer behulpzaam met het meedenken over snelle levering! Super bedankt Oretro!

Een paar mooie Art Deco lampen besteld. Bij de wandlamp moest ik helaas een ander armatuur bestellen omdat die niet in dezelfde versie beschikbaar was als de hanglampen. Werd benaderd door Oretro dat ze zagen dat die lamp afwijkt van de rest en dat ze dezelfde armatuur hadden maar nog niet op de website stond. Dat noem ik nog eens mee denken met je klanten. Super fijn dat we nu alles hetzelfde hebben. Dank Oretro

Bestelling was snel geleverd.

De bestelling was keurig verpakt en was snel geleverd.

Kogellampjes passen niet in meeste kapjes

Mooie glazen lampenkapjes. Helaas varieert de binnendiameter van de kapjes. Slechts één was geschikt voor de beoogde kogellampjes. Ik heb met veel zoekterm alternatieve led lampjes gevonden. Nog niet ontvangen, maar hopelijk passen deze wel.

Diversiteit

ruim aanbod van elektra artikelen met duidelijke omschrijving van technische gegevens. Snelle en adequaat verpakte levering.

Mooie lamp. Snelle levering

Wij kochten een prachtige mozaieklamp. Zat goed verpakt. Ik had alleen verwacht dat er een handleiding bij zou zitten voor montage.

Zeer tevreden.

Snelle levering en snelle oplossing bij niet passend lampenkapje. Namelijk een nieuw kapje de volgende dag alweer in huis.

Was prima

Voldeed geheel aan de verwachting. Goed ingepakt.

Snelle levering, goede prijzen!

Prima ervaring! Mooie lamp voor een goede prijs en supersnel geleverd!

Snelle levering, prima muismat!

Prima snel geleverd!

Snelle levering!

Leuk bedrijf met mooie retro en vintage artikelen.

Zeer snelle levering in veilige verpakking. De retro wandlamp die we hadden besteld staat prachtig, ziet er super uit.

Net en correct

Alleen maar lof over Oretro. Nette en correcte begeleiding van Daphne. Ze voegde toe dat het iets langer duurde omdat het laatste glas gebarsten was. Het kwam een dag later bij ons binnen. Het is niet het eerste wat we bij haar kopen en misschien ook niet het laatste. Groet Nicole uit Soest

Lampenkap

Snel geregeld en goed verpakt en snelle verzending .

Goede en duidelijk informatie over de levering

Levering van de bestelling op korte termijn, goede duidelijke informatie voorziening!

Niks mis, nette prijs.

Vond artikel dat ik zocht, werd door de firma probleemloos geleverd, dus tevreden.

snelle levering, prachtige lampen

mooie art deco lampen

mooie lampen, snelle levering

zeer blij met onze nieuwe lampen

Prima.

Lampen zijn naar Spanje verstuurd. Relatief snel geleverd en in goede staat ontvangen.

Buitengewoon klantvriendelijk

Zeer behulpzaam met op tijd ontvangen van bestelling.

Keurig verpakt en de retrobordjes zagen er prima uit Super,,,

Bijzonder leuke winkel

We werden hartelijk ontvangen in een heel bijzonder pand, fijn geholpen en heel tevreden

Over Oretro

ORETRO is een winkel en webwinkel in Deurningen ov. Art Deco, retro en vintage verlichting en woonaccessoires