Goed advies en prima service

Telefonisch contact gaf vertrouwen. Prima geregeld allemaal

veel te veel verpakkingsmateriaal

doos 2 met alle vulmateriaal kun je achterwege laten

Glaskappen worden altijd in een extra doos verzonden, anders overleven ze het gooi en smijtwerk van de bezorgers niet

Voorraadartikelen niet voorradig

We bestelden een retro stamlamp welk volgens de site op voorraad was. We kregen echter een mail dat er net een grote bestelling was geplaatst waardoor de voorraad op was… Uiteindelijk een week moeten wachten, maar toen wel binnen gekregen.

Negatief , geen service.

In de bestelde plafonnière zit een soort blaasje in het glas. Hierover heb ik gebeld met het bedrijf, maar kreeg een nukkige medewerker aan de lijn die mij vertelde dat het hier handwerk betreft en er dus fouten in het glas kunnen zitten. Als dat op de site vermeld zou zijn dan had ik niets bij Oretro gekocht.

bij de fabricage van glaskappen kunnen er soms luchtbelletjes in het glas komen, dit is geen productiefout. Het kan voorkomen dat ze net op de 'verkeerde' plek zitten. Als dat zo uitpakt, mag een glaskap geruild worden, geen probleem

Bestelling snel en goed ontvangen.

Goede website, bestelling vlot en in goede staat ontvangen.

Wat late levering maar erg klantvriendelijk.

De lamp die ik wilde kopen was niet op voorraad. Oretro zorgde er echter voor dat de lamp via de leverancier alsnog geleverd werd. Toen een handleiding daarbij ontbrak werd ik meteen daarover teruggebeld. Heel plezierig.

Goede en snelle levering

Goede website. Snelle keuze en hele snelle levering. Heel tevreden

nauwkeurig, stipt.

Even contact gehad en eindelijk weer het zelfde goed product gevonden hier, wat we al meer dan 30 jaar gebruikten.

Helaas wbt de verzending via de fabrikant niet goed gecoördineerd vanuit Oretro.

Kunnen eerder reageren en de verzending die via de fabrikant loopt beter volgen. Nu wordt er iets bezorgd als ik niet thuis ben.

Prima levering,en een goed product.

Alles verliep naar wens

Goede website

Goede website met veel informatie en snelle levering, ik was zeer tevreden over het aangeschafte product.

Tevreden, mooie collectie.

Tevens goed geholpen per telefoon.

Goed geleverd mooie glazen bollen

Jammer dat er bij 2 van de 5 geen enkele lamp in past aangezien die 1.5 mm smaller zijn, ik ga er van uit dat het een fabrieks fout is dus ik ga nog contact opnemen met Oretro om eventueel te kunnen omruilen. Verder prima service en snel ontvangen!!

snelle levering en prachtige producten

Mooie site met prachtige spullen tegen betaalbare prijs. Super en nostalgisch

Buitengewoon vriendelijk en behulpzaam

Twee prachtige French connection lampen besteld voor naast het bed. Ook was de medewerker zeer behulpzaam met het meedenken over snelle levering! Super bedankt Oretro!

Een paar mooie Art Deco lampen besteld. Bij de wandlamp moest ik helaas een ander armatuur bestellen omdat die niet in dezelfde versie beschikbaar was als de hanglampen. Werd benaderd door Oretro dat ze zagen dat die lamp afwijkt van de rest en dat ze dezelfde armatuur hadden maar nog niet op de website stond. Dat noem ik nog eens mee denken met je klanten. Super fijn dat we nu alles hetzelfde hebben. Dank Oretro

Bestelling was snel geleverd.

De bestelling was keurig verpakt en was snel geleverd.

Kogellampjes passen niet in meeste kapjes

Mooie glazen lampenkapjes. Helaas varieert de binnendiameter van de kapjes. Slechts één was geschikt voor de beoogde kogellampjes. Ik heb met veel zoekterm alternatieve led lampjes gevonden. Nog niet ontvangen, maar hopelijk passen deze wel.

Diversiteit

ruim aanbod van elektra artikelen met duidelijke omschrijving van technische gegevens. Snelle en adequaat verpakte levering.

Mooie lamp. Snelle levering

Wij kochten een prachtige mozaieklamp. Zat goed verpakt. Ik had alleen verwacht dat er een handleiding bij zou zitten voor montage.

Zeer tevreden.

Snelle levering en snelle oplossing bij niet passend lampenkapje. Namelijk een nieuw kapje de volgende dag alweer in huis.

Was prima

Voldeed geheel aan de verwachting. Goed ingepakt.

Snelle levering, goede prijzen!

Prima ervaring! Mooie lamp voor een goede prijs en supersnel geleverd!

Over Oretro

ORETRO is een winkel en webwinkel in Deurningen ov. Art Deco, retro en vintage verlichting en woonaccessoires