Prachtige lampen ontvangen&supersnelle bezorging

Wat een mooie lampjes hebben we ontvangen, nog mooier dan op de foto. Supersnel bezorgd, goed verpakt. Kortom, zeer gelukkig met onze nieuwe lampen. Ik raad deze webshop dan ook van harte aan.

Mooi product, snelle levering

Vintage kapstok besteld bij Oretro. Mooi product, goede prijs, snel geleverd en zeer netjes verpakt.

Snel, goed en goedkoop

Al langer op zoek naar een nieuw Gispenlampenkap. Bij Oretro een ruime sortering en in diverse maten. Prima keuze en een zeer snelle levering.

Ik heb hier gevonden, wat elders niet te vinden was!

Ik zocht een nieuwe houder voor mijn vintage plafonniere, deze was zelfs niet bij lampen speciaal winkels te vinden. Ik heb ze gevonden bij Oretro!

TOP!

Prima service! Mee denken

snelle levering, goede producten

De orderverwerking en levering (in stevige verpakking) gaat snel. De bestelde lampen zijn van een goede kwaliteit. Ook de plafondplaten van mat nikkel zijn van solide kwaliteit. Zeer tevreden!

10/10 Topservice !!!

Heel snel geleverd. Goed verpakt en product perfect volgens de beschrijving. Zo zou het altijd moeten zijn !!!

Bestelling snel gelverd

Mooie webwinkel, bestelling snel geleverd

prima levering

Leuk lampje gekregen waar wij al heel lang naar op zoek waren. Heel snel geleverd; binnen 1 dag ontvangen Keurig verpakt

Prima bedrijf met mooie Art Deco verlichting

Bestelde Art deco lamp zeer snel ontvangen en van goede kwaliteit.

Mijn ervaring met jullie was perfect. Snel bezorgd en keurig verpakt met de verzending. Staat heel mooi boven de eethoek, en ben er blij mee. Tot ziens Nanda Bergheger uit Krommenie.

Goed en overzichtelijk assortiment...

Prima service zelfs gedurende de Corona hectiek.

Zie boven

Verzorgd en snel

Mooie spullen zoals op foto, goed verpakt en snelle levering.

Gewoon doen wat ze beloven

Mooi product, snel en goed geleverd

Bestellen ging heel makkelijk, product is precies zoals omschreven. Goed verpakt en snel geleverd!

Uitstekend en prima op tijd

Erg betrouwbaar

Goed kwalijtijd Snel bezorg

uitstekend!

goede website heldere bestel mogelijkheden duidelijke keuze omschrijvingen Omdat het geen echte oude lampen zijn vindt ik de prijzen wat aan de hoge kant, helaas.

Prachtig

Prachtige lamp voldoet ruimschoots aan de verwachting

doorgaan zo

Goede service.

Na mijn vraag per mail snelle reactie waardoor ik precies vond wat ik wilde. Snelle levering.

boven verwachting

Toen ik nog in NL woonde, had ik Art Deco lampen: kubus van opaalglas. Helaas is een van de lampen gebroken nu ik in Wales woon. Tijdens zoeken naar een geschikte vervanger, kwam ik bij Oretro terecht en tot mijn verrassing hadden zij losse lampenkappen. Bovendien konden zij die leveren naar Wales en binnen een week kon ik de nieuwe kap plaatsen. Past perfect.

Prima bestellen betalen en ontvangen zoals ik verwacht.

Leuke deurknopjes

Over Oretro

ORETRO is een winkel en webwinkel in Deurningen ov. Art Deco, retro en vintage verlichting en woonaccessoires