Er was een constructiefout in het ophangsysteem van mijn halve menhir lamp. Binnen een dag had ik een nieuw system mogen ontvangen. Vervelend, maar een prima directe service van Oretro.

Gewoon goed

Nvt

Mooie kwaliteit spullen Netjes verpakt Snelle levering

Geamkkelijk besteld en snel geleverd.

Lampen besteld. Kreeg netjes een mail dat de levertijd een paar dagen langer duurde. Vervolgens werden ze meteen opgestuurd.

Keurig verpakt en snelle levering.

Wat een ruime keus in Art Deco, retro en vintage. Ik heb vaker terug gekeken op de mooie site met vintage nieuwsgierigheden ..

Het was even wachten op de leverancier maar het geduld werd beloond met de lamp die we besteld hadden. Ingepakt als een mummie dus puntgaaf aangekomen. 100% tevreden dus.

Unkompliziert, freundlich, gute Qualität

Ware ist schön. Die Qualität ist gut. Hatte eine Verschiebung des Liefertermins wegen Urlaub telefonisch vereinbart. Dies ist wie besprochen erfolgt. Vielen Dank.

Snelle levering, uitstekende producten

Prettig, gemakkelijk en snel en er werd een goed alternatief geboden toen onze voorkeurs kleur niet voorradig was

Snelle levering.

Vriendelijk geholpen met de vragen die wij hadden

Zeer snelle levering

Snelle levering. En niet duur

Snelle verzending

snel geleverd zorgvuldig ingepakt exact conform omschrijving op site!

fijne samen werking, erg te vreden.

fijne samen werking, erg te vreden.

Betaalbaar , snelle levering en keurig verpakt

Klantvriendelijk; goede communucatie; snelle verzending product

Top, op niks opmerkingeni

Goed!

Snelle, duidelijke en accurate service.

Wilde een wat kortere stang tussen plafond en lamp. Dit is keurig geregeld, met een voor de finale bestelling nog een foto ter controle of het naar wens is.

Zeer adequaat en snel advies. En ook snelle levering van de bestelling.

Zeer adequaat en snel advies. En ook snelle levering van de bestelling.

Snelle levering leuke spullen

Super leuke website en super snelle levering.

Alles zeer vlot en juist verlopen

Snelle levering, goed verpakt, leuke producten!

Zie boven

Snel, precies zoals aangeboden. Goed verpakt.

Super snelle service!

Leuke retro eierdopjes van Turkstra gescoord voor mijn moeder. Met een super snelle levering!

Over Oretro

ORETRO is een winkel en webwinkel in Deurningen ov. Art Deco, retro en vintage verlichting en woonaccessoires