Mooie lamp en snelle levering

De site is duidelijk. Het keuzeproces is helder. De lamp was goed ingepakt en voldoet aan de beschrijving. We zijn er blij mee.

Snel

Produkt en prijs oké

Probleemloze Internet leverancier dus Doen!!

Snelle en correcte service als internet leverancier en prettige bediening in de shop in Deurningen

Alles super

Wunderschönes Geschirr , sehr schnell geliefert und sicher verpackt. Gerne wieder.

Fijne webwinkel met mooi aanbod

Super goede ervaring gehad: van het telefonische contact voorafgaand de aankoop en advies ‘op maat’ gekregen. Daarna supersnel verzonden en de lampen zijn mooi gemaakt en degelijk.

Alles super!

Habe Hängelampen von Deutschland aus bestellt. Sie sind schnell geliefert worden und waren supersicher verpackt. Sehen genau aus,wie auf den Fotos. Kommunikation hat sehr gut geklappt. Jederzeit wieder, Shop ist zu empfehlen! Vielen Dank

Snelle levering, mooie kwaliteit en duidelijke uitleg hoe het behang aan de wand te doen

Snel geleverd tegen een correcte prijs

Snel geleverd tegen een correcte prijs, wat wil je nog meer?

meedenkend met klant

bedankt voor het meedenken bij de koop van het product

Snelle en goede levering.

De lampen waren goed ingepakt.

vervanger van gebroken lamp-glas bij Oretro gevonden!

Van ons oude keukenlamp-armatuur uit 1935 vonden we een vervangende melkglazen kap bij Oretro! #BLIJMEE

Geweldige service!

Bestellen en alles krijgen !

Bestellen, alles krijgen en goede volging van bestelling .

Heel goed!

Goede en snelle levering, en mooie lampen!

Perfect!

Netjes en snel verzonden, alles prima in orde.

Doen wat ze zeggen

Duidelijke website, snelle levering

De kleur van het door mij bestelde bedlampje werd goed weergegeven op de website. Vrijdagochtend had ik het lampje besteld en zaterdagochtend kon ik mijn pakketje al afhalen bij het afhaalpunt van PostNL.

zorgvuldige en snelle bezorging

Top kwaliteit en levering

Snel geleverd, mooie producten en goede, duidelijke site. Kortom.... TOP!

Aanbeveling

Ik ben van Duitsland en heb voor de eerste keer iets in de webwinkel van oretro gekocht. Betalen via klarna was erg gemakkelijk, en de levering van Nederland naar Duitsland via PostNL/Hermes was stevig. Ik gaa de webwinkel weer bezoeken.

Ik was onder de indruk!

Buiten de schuld van Oretro ging er zaken mis bij de bezorging. Met heel veel persoonlijke inzet hebben ze er voor gezorgd dat dat in orde kwam.

Er werd niet op mijn mail gereageerd

Er werd niet op mijn mail gereageerd

Zonder poespas, zo geregeld, snelle levering

Mooie lampen goede kwaliteit

Bestel al jaren lampen bij ze. Deze keer enkel een glazenkap gekocht…bleek ik de verkeerde te hebben besteld! 1 telefoontje en en e-mail verder en het was opgelost. Dus een dikke 10 voor Oretro.

Over Oretro

ORETRO is een winkel en webwinkel in Deurningen ov. Art Deco, retro en vintage verlichting en woonaccessoires