Prima kwaliteit, snelle levering!

Prima kwaliteit, snelle levering!

Goede service en snelle levering!

Zeer vriendelijk geholpen door Daphne via de mail. En mijn bestelling de dag erop al ontvangen. Topservice!

snelle levering , en artikelen zijn perfect zoals omschreven

zeker aan te bevelen

geweldige service

Klantvriendelijke website, snelle behandeling én bezorging.

Zie hierboven!

Mijn bestelling werd snel geleverd. Het product was precies goed en de informatie over product en levering waren ook in orde.

Prachtige lamp

Snelle communicatie en levering. Erg blij met mijn aankoop

Super service!!

Alles prettig, snel en correct geleverd!

Heel goed.

Het was voor mij de eerste keer dat ik bij Oretro wat besteld heb. Het telefonische advies verliep heel vriendelijk. Ik heb de blikken reclamebordjes daarna online besteld. De bestelling kwam al na enkele dagen aan (Duitsland). De bordjes hangen nu aan mijn keukenmuur en ze staan heel leuk! Hartelijk dank!

Prima verzorgd

Netjes aangeleverd, alleen de kleur van de glazen lamp is echt anders dan op het plaatje. Dat is jammer.

Prima service, product zoals omschreven en zoals op de foto te zien is, prima product, snelle levering.

Snelle levering, goed product

Voor een klein project één extra stallamp nodig, online besteld, snel verzonden en goed verpakt en compleet thuis ontvangen.

Bezorging is prima verlopen. De tijd die de mail aangaf wanneer de bezorger kwam, klopte precies.

Mooi reclamebord en snel geleverd.

De ene dag besteld, de andere dag in huis. Voldeed geheel naar verwachting.

Snelle levering, prima artikel!

Alles in orde!

Snel en kwalitatief

Snelle levering, goede communicatie en mooi product.

Uit de kunst

Prima kwaliteit lampen ontvangen. Goed verpakt tegen breuk. Snelle levering. Kortom: top!

Correct, snel en doet wat ze beloven met leuke spullen. TOP!!

Mijn bestelling is keurig verwerkt en netjes op tijd aangekomen Één kap was niet op zelfde locatie aanwezig en is netjes verstuurd van andere locatie. Zeker een aanrader.

Uitstekend geholpen

Ik wilde graag 2 mat nikkel school lampen maar die waren er niet meer. Uit eindelijk samen met mevrouw Daphne een andere variant uit gekozen. Die wel voorradig was. Super!

snel en netjes

Jullie hebben snel en netjes gedaan

Telefonisch contact was prima. Besteld en dezelfde dag werd het product opgestuurd, super.

Niet echt geweldig; veel onduidelijkheid over betaling en aantal exemplaren

Ik was dolblij dat ik het ijscomannetje op de website zag. Het vertegenwoordigt een jeudherinnering met een familielid. Toen ik het cadeau gaf, was het teleurstellend om te zien dat het ijsmannetje geen rondjes reed en het mannetje niet met de beweging van de trappers mee bewoog zoals het ijscomannetje behoort te doen. Helaas.

Vriendelijk, snel en betrouwbaar

Fijne winkel en behulpzaam personeel.

Alles keurig verpakt en ben super blij met de mooie lampen.

Over Oretro

ORETRO is een winkel en webwinkel in Deurningen ov. Art Deco, retro en vintage verlichting en woonaccessoires