Niks mis, nette prijs.

Vond artikel dat ik zocht, werd door de firma probleemloos geleverd, dus tevreden.

snelle levering, prachtige lampen

mooie art deco lampen

mooie lampen, snelle levering

zeer blij met onze nieuwe lampen

Prima.

Lampen zijn naar Spanje verstuurd. Relatief snel geleverd en in goede staat ontvangen.

Buitengewoon klantvriendelijk

Zeer behulpzaam met op tijd ontvangen van bestelling.

Keurig verpakt en de retrobordjes zagen er prima uit Super,,,

Bijzonder leuke winkel

We werden hartelijk ontvangen in een heel bijzonder pand, fijn geholpen en heel tevreden

Prima kwaliteit, snelle levering!

Prima kwaliteit, snelle levering!

Goede service en snelle levering!

Zeer vriendelijk geholpen door Daphne via de mail. En mijn bestelling de dag erop al ontvangen. Topservice!

snelle levering , en artikelen zijn perfect zoals omschreven

zeker aan te bevelen

top

geweldige service

Klantvriendelijke website, snelle behandeling én bezorging.

Zie hierboven!

Mijn bestelling werd snel geleverd. Het product was precies goed en de informatie over product en levering waren ook in orde.

Prachtige lamp

Snelle communicatie en levering. Erg blij met mijn aankoop

Super service!!

Alles prettig, snel en correct geleverd!

Heel goed.

Het was voor mij de eerste keer dat ik bij Oretro wat besteld heb. Het telefonische advies verliep heel vriendelijk. Ik heb de blikken reclamebordjes daarna online besteld. De bestelling kwam al na enkele dagen aan (Duitsland). De bordjes hangen nu aan mijn keukenmuur en ze staan heel leuk! Hartelijk dank!

Prima verzorgd

Netjes aangeleverd, alleen de kleur van de glazen lamp is echt anders dan op het plaatje. Dat is jammer.

Prima service, product zoals omschreven en zoals op de foto te zien is, prima product, snelle levering.

Snelle levering, goed product

Voor een klein project één extra stallamp nodig, online besteld, snel verzonden en goed verpakt en compleet thuis ontvangen.

Bezorging is prima verlopen. De tijd die de mail aangaf wanneer de bezorger kwam, klopte precies.

Mooi reclamebord en snel geleverd.

De ene dag besteld, de andere dag in huis. Voldeed geheel naar verwachting.

Snelle levering, prima artikel!

Alles in orde!

Snel en kwalitatief

Snelle levering, goede communicatie en mooi product.

Uit de kunst

Prima kwaliteit lampen ontvangen. Goed verpakt tegen breuk. Snelle levering. Kortom: top!

Over Oretro

ORETRO is een winkel en webwinkel in Deurningen ov. Art Deco, retro en vintage verlichting en woonaccessoires