Correct, snel en doet wat ze beloven met leuke spullen. TOP!!

Mijn bestelling is keurig verwerkt en netjes op tijd aangekomen Één kap was niet op zelfde locatie aanwezig en is netjes verstuurd van andere locatie. Zeker een aanrader.

Uitstekend geholpen

Ik wilde graag 2 mat nikkel school lampen maar die waren er niet meer. Uit eindelijk samen met mevrouw Daphne een andere variant uit gekozen. Die wel voorradig was. Super!

snel en netjes

Jullie hebben snel en netjes gedaan

Telefonisch contact was prima. Besteld en dezelfde dag werd het product opgestuurd, super.

Niet echt geweldig; veel onduidelijkheid over betaling en aantal exemplaren

Ik was dolblij dat ik het ijscomannetje op de website zag. Het vertegenwoordigt een jeudherinnering met een familielid. Toen ik het cadeau gaf, was het teleurstellend om te zien dat het ijsmannetje geen rondjes reed en het mannetje niet met de beweging van de trappers mee bewoog zoals het ijscomannetje behoort te doen. Helaas.

Vriendelijk, snel en betrouwbaar

Fijne winkel en behulpzaam personeel.

Alles keurig verpakt en ben super blij met de mooie lampen.

lamp nooit ontvangen

Datum ingevuld met tijdstip aflevering. Inmiddels 3 dagen verder en nog niets ontvangen

Lamp was 1 dag te laat door een storing bij PostNL

Mooi product, snelle reactie

Jammer dat post NL niet meewerkte en de levering voor mij als ongeduldig persoontje lang duurde maar de kapstok haken zijn top, het contact snel en duidelijk. Een site waar je beter niet te vaak op kunt kijken als je aan t sparen bent

alles helemaal oke en in orde! conform bestelling

post NL had een storing en dat zorgde voor vertraging, Oretro NIET! ik ben blij met de producten! Ellen de Wolf

Zou site zeker aanbevelen.

goed service, prachtige lamp

Blij met de lamp. En de snelle levering. Aanrader.

Super heel blij er mee.

De retro spots staan prachtig.

Prima spullen, snel geleverd

Perfect verpakt geleverd en goede communicatie

Na bestelling online werd een dag later per e-mail doorgegeven dat er 1 van de 2 bestelde lampen geleverd kon worden. De andere kwam een week later in de voorraad. De vraag was of ik er al 1 geleverd wil. Uiteraard heb ik doorgegeven dat ik vanuit CO2 uitstoot en kostenbesparing de 2 samen later wilde. Deze kwamen perfect op aangegeven moment in een grote doos waarop duidelijk stond dat de inhoud breekbaar is. Inhoud was goed verpakt met bubbelplastic en hard papier.

Schitterende art deco lamp, heel blij mee!

Goed verpakt, snel geleverd, nu een pronkstuk in mijn keuken.

Net even wat extra

Op zoek naar een glazen lampenkap met een oude maat hebben ze net even wat verder gezocht. En gevonden. Super.

Alles super

Super schnelle Lieferung sehr gute Ware. Kann ich nur empfehlen

Gisteren besteld, (over) morgen geleverd. Netjes verpakt. Duidelijke website. Heel blij mee. Mooie kwaliteit.

goed en keurig afgehandeld

van begin tot eind keurig afgehandeld

Uitstekende snelle service

Jaren geleden op zoek naar art deco lamp, online gevonden. Bleek om de hoek in toen Hengelo. Nu glas kapot, via site binnen 5 min. besteld volgende dag in huis. Werd netjes 45 min. voor levering gebeld. Super!

Mooie lampen Gispen-stijl probleemloos thuis bezorgd.

Keuze uit behoorlijke serie lampen Gispen-stijl, met ook nog verschillende formaten. Vlekkeloze afhandeling en aanvullende vragen per mail worden snel beantwoord. Zeer tevreden! Wel nog een suggestie over de gegeven mogelijkheid om hanglampen in te korten. Meestal is de aanbevolen pijpensnijder niet in het bezit van de doe-het-zelver. Een wat uitgebreidere toelichting hoe iedereen het ook zonder pijpensnijder kan, is geen overbodige luxe.

Afspraken goed nagekomen

Goed verzorgde levering.

Lamp was bij nader inzien te iel voor boven de eettafel waar ik hem wel voor had gekocht. Heb er een andere plek voor gevonden waar hij mooi staat. Verder was er door de coronapandemie een paar dagen vertraging bij Post nl maar dat mag de pret niet drukken.

uitsteken

snelle levering en netjes verpakt.

Hoofdstraat 32 7561AC Deurningen

Over Oretro

ORETRO is een winkel en webwinkel in Deurningen ov. Art Deco, retro en vintage verlichting en woonaccessoires