Wat een slechte service en tegenvallend terrarium Boris.

Leuke website en flitsende filmpjes hoe geweldig en leuk het bedrijf wel is..... Besteld een Terrarium Boris. Bij aflevering ontbreekt de hoofdplant een Ficus Ginseng. Bij het nabellen geen excuses, maar als antwoord dat het kan gebeuren dat er wat vergeten wordt. De plant zal worden nagezonden en in de nieuwe order staat Ficus Boris. Aangegeven was al dat de Ficus niet leverbaar was/is, maar dat een vervangende plant verzonden zou kunnen worden. De plant die ik ontvangen heb is een babyplantje, zoals dat leuk genoemd wordt en lijkt meer op een bosje kattengras. Absoluut geen vervanger van de de Ficus Ginseng, die als het middelpunt in het terrarium had moeten staan. Nu is het gewoon een bak met plantjes van dezelfde hoogte. Klantenservice is voorzien van foto's waar je het vergelijk tussen wat aangeboden en geleverd is kunt zien. Reactie?? helemaal niets, zelfs niet dat ze gaan kijken wat ze er aan gaan doen. In de reviews staat al eerder een melding over deze teleurstellende aankoop, maar daar kon ik niet zo naar kijken stelde de meneer aan de telefoon toen ik dat aangaf tijdens mijn eerste contact. Al met al zwaar teleurstellend en geen waar voor je geld.....Dit was nog een kadootje ook dat ik in delen nu moest aanleveren.....

Prachtige planten en geweldige service

Ik heb drie planten (Eileen, Snico en Lucas) gekocht met passende plantenpotten en standaards. De planten en accessoires zijn netjes geleverd en de planten zijn van uitstekende kwaliteit. Lucas paste echter niet in zijn potje. Plantsome gemailed en geen probleem: ik kreeg gelijk een nieuwe toegestuurd. Problemen komen nooit alleen want Lucas de tweede werd op zijn kop bezorgd, terwijl de aanwijzingen op de doos (deze kant boven etc.) toch goed zijn. Lucas de tweede kwam dus aardig verkreukeld binnen. Een fotootje gestuurd naar Plantsome en weer geen probleem: er werd direct weer een nieuwe Lucas verstuurd. Echt een super super goed service. Een 10+.

Wat een positieve ervaring!

Plantsome heeft het helemaal voor elkaar: de marketing is super origineel, maar de planten zijn ook prachtig, levering loopt vlot, alles is goed verpakt, nog een leuk kaartje erbij .... wauw, heel erg onder de indruk, en vooral ook heel erg blij met Guus, Marty én Lilly!

Fantastische klantenservice

De verpakking van zowel cadeaubonnen als de planten is heel mooi en goed. Toen er een foutje werd gemaakt met de bestelling loste de klantenservice dit meteen op, en de planten zijn mooi en gezond.

Gewoon top!

Goede service en hele mooie plant ontvangen!

Einfach toll

Alles super und vorallem tolle Pflanzen die echt toll verpackt kommen. Immer wieder gerne

Tolle Pflanzen und Töpfe!

Leider hatte eine Pflanze die kalte Reise ins neue Zuhause nicht gut überstanden, aber ich hab super schnell vom sehr netten Kundenservice eine tolle Lösung bekommen! Die anderen beiden sehen super aus und auch die Töpfe sind sehr schön!

Slechte service

Ik heb 3 weken geleden twee planten besteld bij plantsome. Twee keer zijn de planten niet afgeleverd bij de chauffeur en moesten we er zelf achteraan bellen waar ze bleven. Bij de derde poging moesten we weer bellen met DPD waar onze planten bleven. Conclusie: slechte service en een hoop er achteraan bellen

Topsite, klein plantje

Ik heb vorige week een plant besteld. De site is super gebruiksvriendelijk en duidelijk en de levering was prima volgens afspraak. Maar toen ik plant Julia uitpakte, bleek het een nogal ielig Juliaatje te zijn. De beloofde hoogte van 85 cm haalt ze ternauwernood, maar de 'dikte'/gevuldheid van de plant haalt het niet bij de foto op de website. Jammer, ik had hogere verwachtingen.

Topservice, prachtige planten, Aanrader

Mijn ervaring @ Plantsome is vooral goede en snelle service. Er wordt met je meegedacht. Hele fijne sfeer hangt er hier.

Plant beschadigd door slechte manier van verpakken

Heb al vaker wat besteld en altijd goeie ervaringen gehad. Nu de tweede keer was mijn kleine plant zo in een envelop gedrukt waardoor de plant zeer beschadigd was. Nog geprobeerd hem goed te verzorgen in hoop dat hij wat beter zou worden, maar hij is nu zo goed als dood. Klantenservice gecontacteerd en het enige wat werd gevraagd is om een foto voor 'meedenken'-- inmiddels twee weken verder en nog niks gehoord en de plant ligt nu in de prullenbak.. Jammer. Een ananasplant die ik hier eerder heb besteld is ook ziek geworden en is nu dood en is nu ook weggegooid. Kortom, Ik bestel hier niet meer.

Hi Marina, Wat vervelend dat jouw babyplantje niet goed verpakt was, waardoor hij helaas schade opgelopen heeft. Ik heb even de eerdere correspondentie met onze Plantenservice opgezocht en zie dat je nog niet gereageerd hebt op Pip's antwoord op je mail. Zoals zij aangaf, hadden we graag een foto ontvangen van jouw groene amigootje, zodat we naar aanleiding daarvan een passende oplossing voor je konden bieden. Mocht je die toch nog hebben, laat het dan vooral even weten, want zoals onze plantgarantie zegt, zorgen we er altijd voor dat je dan alsnog een frisse plant thuisgestuurd krijgt. Groetjes, Kayleigh van Plantsome.

Bijzonder netjes allemaal

Verpakking perfect, planten perfect. 1 plant wat minder geleverd, direct nieuwe toegestuurd, en weer netjes verpakt.

Vervangende plant/boompje valt tegen

Terrarium Boris besteld, twee zelfs, alleen ze hadden een plant/boompje niet op voorraad en de vervanger daarvan valt echt heel erg tegen! Vind het nu tegenvallen en hoop geld. Het originele boompje is veel duurder en groter dan de vervanger! Verder wel goed verpakt en snel verzonden allemaal. Dus aanbevelen..?? Ja en nee..

Mooie planten!

Ik heb 2 mooie gezonde planten ontvangen! Netjes verpakt met vochtige pot. De planten-app erg handig om het watergeven in de gaten te houden. Heel tevreden.

Helaas slecht verpakt

Ik had een kleine Calathea Ornata gekocht bij samen met een andere plant. Vooral die calathea zeer slecht verpakt. De kleine Calathea was simpelweg in een papieren zak in een veel te grote doos gegooid. De bladeren zijn nu beschadigd en helemaal niet meer mooi... Echt heel erg jammer, vooral omdat ze op hun website zeggen dat er veel aandacht besteed wordt aan de verpakking van planten.

Sehr hochpreisig für minderwertige Baumarktware

Die Pflanze war gut verpackt. Schon nach zwei Tagen bildete sich allerdings Schimmel auf der Erde.

• Würden Sie uns weiterempfehlen? Nein

Hi Tobias, Zum Glück ist Schimmel an sich nicht schädlich für die Pflanze (oder für uns!), aber du kannst ihn entfernen, indem du ein paar Zentimeter der Erd-Oberfläche abnimmst. Im Allgemeinen ist es ein Zeichen von etwas zu feuchter und nährreicher Erde, also kannst du die Erde erstmal etwas austrocknen lassen. Hoffentlich bleibt der Schimmel dann weg! Sollte er wieder zurück kommen kannst du die Pflanze am Besten in frische, trockene Erde umtopfen und dabei die alte Erde vorsichtig zwischen den Wurzeln entfernen. Melde dich gerne, wenn du hierüber noch Fragen hast! Liebe Grüße, Kayleigh von Plantsome

Super Service

Habe 6 Babypflanzen bestellt. Leider waren diese aufgrund eines Feiertages plus Sonntag ziemlich lange unterwegs, haben wegen der Kälte gelitten und wurden wohl auch ziemlich rumgeworfen. Ich wollte die Pflänzchen retten und habe Plantsome angeschrieben. Dort bot man mir sofort an alle Pflänzchen kostenlos zu ersetzen und die alten durfte ich zusätzlich behalten. Die neuen Pflanzen kamen ruck zuck an, waren dieses Mal nicht so lange unterwegs und deutlich besser verpackt mit zusätzlicher Luftpolsterfolie. Sie sehen dadurch auch deutlich besser aus. Ich hoffe, ich kann die Alten noch retten.

Tolle Pflanzen zum Wunschtermin!

Die bestellten Pflanzen waren ohne Beschädigungen! Tolle Qualität! Auch von dem Zubehör (habe einen Topf aus der Luxus-Kategorie gewählt) bin ich überzeugt. Die Lieferung war auch top. Mit Infos per Mail kamen die Pflanzen am Wunschtermin an. Vielen Dank Plantsome! Das war meine erste Bestellung bei euch...aber definitiv nicht die Letzte!

Prachtige planten en topservice

Deze week voor het eerst besteld bij Plantsome en vandaag al geleverd. De planten werden helemaal tot in de woonkamer gebracht en zaten al in de bijbehorende pot. Top service! De planten en de potten zijn prachtig. Heel blij ook met de service op de website die de juiste pot adviseert voor je plant. Het maakt het bestellen heel makkelijk. Ik ga binnenkort zeker meer planten bestellen bij Plantsome!

Schöne Pflanzen, super Service, informative Website

In einem Satz: Ich bin begeistert. Was man einen grünen Daumen nennen möchte, habe ich leider nicht. Deswegen war ich sehr angetan von dem Internetauftritt von Plantsome, der mir jede Pflanze bis ins Detail erklärt hat und es mir einfach gemacht hat, Pflanze für einen Haushalt mit Haustieren und unterschiedlichen Lichtverhältnissen zu finden. Super finde ich, dass man mit der App seine Pflanzen auf einfache Art und Weise hegen und pflegen kann, ohne überfordert zu sein. Auch die Bestellung und Lieferung ist zügig abgelaufen. Dass es über die Feiertage (Weihnachten und Neujahr) etwas länger gedauert hat, war mein Fehler. Und für den Service muss ich hier auf jeden Fall eine Lanze brechen: der ist einmalig! Ein Pflanze hat während des Transports schwer gelitten. Kontakt mit dem Service aufgenommen, Foto hingeschickt und sofort mit einer neuen Pflanze gleicher Sorte beliefert worden – ohne Wenn und Aber. Sehr Nice!

Uitstekende levering en een mooie volle plant!

De plant is met enorm veel zorg verpakt. Het is een mooie volle en goedverzorgde plant. Super blij mee!

Mooi en breed aanbod van kamerplanten met fantastische info vooraf en voor verzorging na aankoop.

Goede zoekfunctie Klant wordt meegenomen in de planten wereld De app voor verzorging van je plant is leuk opgezet en simpel in gebruik Goede en snelle levering van de planten Babyplant icm een volwassen plant is slim gevonden en leuke toevoeging

Topservice en snelle levering

Bestellen en levering ging soepel en snel. Helaas zat er een verkeerd plantje bij. Voldoende manieren om de klantenservice te bereiken en die dachten ook nog eens fijn mee. Nieuwe plant werd direct opgestuurd, en als troost mocht ik de verkeerde plant ook houden!

Mooi plant, maar beschadigd aangekomen

Mijn plant is beschadigd aangekomen en ziet er behoorlijk zielig uit. Heel jammer

Hey Wanessa, Wat jammer dat jouw groene amigo het niet zo naar zijn zin lijkt te hebben! Zou de bezorger ermee gevoetbald hebben..? Zou je misschien een foto kunnen doorsturen? Dan kijken we even mee en zorgen we natuurlijk voor een passende oplossing! We zijn te bereiken op hallo@plantsome.nl. Hopelijk horen we snel van je! Groetjes, Kayleigh van Plantsome.

Enthousiast

Nooit groene vingers gehad, zal ze ook nooit krijgen denk ik. Maar met deze app is het makkelijk en superleuk om planten in leven te houden. Complimenten voor de tekstschrijvers.

Over Plantsome

Plantsome maakt planten makkelijk en leuk. We helpen je bij het kiezen van de perfecte plant voor jou, brengen 'm netjes bij je aan de deur en geven jou een melding wanneer de plant weer water moet hebben en hoeveel door het gebruik van de Plantsome app. Appeltje eitje dus! Plantsome macht Pflanzen einfach und spaßig. Wir helfen dir, deine perfekte Pflanze zur finden, bringen sie vorsichtig zu dir nach Hause, und schicken dir Mitteilungen, wenn un wie viel Wasser deine grünen Freunde brauchen, mit Nutzug der Plantsome App. Also kinderleicht!