Leuk bedrijf!

Enige mails, met gekke woordspelingen. Mooie planten, maar het assortiment mag wat worden uitgebreid

Snelle keuze door de vragenlijst, goede service en een prachtige Bob mogen laten bezorgen bij mijn

Goede keuze kunnen maken door de vragenlijst, snelle service en een prachtige Bob laten bezorgen bij mijn broer!

Super Service!

Schnelle Lieferung, sehr gute Kundenbetreuung und wunderschöne Pflanzen!

Awesome plantsome

Snelle levering, De grond was goed vochtig, mooie bladeren, precies zoals omschreven op de website.

Mooie bladmattie, snel bezorgd ondanks de sinterklaasdagen !

Voor herhaling vatbaar ! Alleen jullie inpakker kan niet tellen, ik kreeg een plant, een standaard en TWEE potten....zo worden jullie niet rijk!! Groet

Zeer mooie planten, heel goed verpakt. Een aanwinst voor ons huis.

Ik ben de grootste groene fan van jullie die er is denk ik!

Het shoppen op de website is al een plantenfeestje! Website is duidelijk en helpt je om te kiezen wat bij je past. Ever assortiment is ruim voldoende met altijd een paar klassiekers. Als er een nieuwe groene amigo of amiga binnenkomt - die veilig en goed verpakt zit - ben ik blij. De app helpt mij om ze alle liefde te geven die ze verdienen!

Een prachtige Monstera Pertusum met luchtwortels

Een prachtige Monstera Pertusum, met mooie luchtwortels, vol in het blad. De verse jonge bladeren bovenin waren wel hier en daar gekneusd bij aankomst. Gelukkig is deze plant is geen ‘watje’ maar een stoere jungleplant, dus dat komt wel weer goed. Ik heb hem wel direct bevrijd van al die afknellende strakke plantenbinders, de plant zit zelf al heel mooi door en om de kokos stok gegroeid.

Kleine (te )dure planten

Bezorging oké maar de planten vielen tegen. Ik had voor deze prijs grotere planten verwacht. Bij o.a. de Gamma dezelfde planten voor een kwart van de prijs....

Sehr guter Kundenservice, alles super.

Alles super, gerne wieder!

Kwaliteit, schoonheid en mooie prijzen

Steeds een mooi aanbod aan kwaliteitsvolle planten. Heel goede levering, Plantsome doet wat ze beloven. Planten komen ook peefect toe aan huis. Een echte aanrader!

Fijne communicatie!

Mijn vragen werden duidelijk beantwoord door de klantenservice voordat ik ging bestellen. Het pakket was super netjes en verzorgd! Hartstikke bedankt voor alle moeite, mijn vriendinnetje is blij met haar blad mattie!

Goeie!

Snelle en goeie service met heel veel humor. Ook top-planten!

De plant is netjes bezorgd

Mooie plant. Was zorgvuldig verpakt en de bezorger was vriendelijk.

Heel nice

Ben net op mezelf gaan wonen en heb echt geen groene vingers. Door het lezen van de verhalen van de plantjes werd zelfs ik enthousiast en heb een paar extra matties erbij besteld :)

ruime keuze, snel bezorgd.

Het zijn hele mooie planten, goed verpakt en met een leuke bijhorende app, waardoor je ze de juiste zorg kunt geven.

Ideaal!

Ik was al een tijdje op zoek naar een calathea medallion dus toen ik hem in een voordeelpakket zag zitten met andere calatheas was ik helemaal in mijn nopjes. Meteen bijpassende potten besteld. Alles werd de volgende dag geleverd en door de nieuwe manier van levering had ik ook geen last van dozen/afval.

Nieuwe pot was zeer goed verpakt! Snelle levering.

Snel en goedverzorgd

Altijd gezonde planten met bijpassende mooie pot.

Top Qualität die schnell da ist

Ich habe mich auf der Seitw gut beraten gefühlt und habe dann innerhalb von 2 Tqgen eine wundervolle Pflanze erhalten. Unversehrt hier angekommen Würde ich sofort wieder bestellen.

Großartig! Immer wieder gerne!

Tolle Pflanzen, toller Service! Was will man mehr!

Supee

Snelle bezorging en de plant kwam netjes uit de doos. Ik ben heel blij met mijn nieuwe aanwinst

Makkelijk een nieuwe amigo in huis

Heel leuke website die me geholpen heeft al mijn planten op de juiste plaats te krijgen.

Over Plantsome

Plantsome maakt planten makkelijk en leuk. We helpen je bij het kiezen van de perfecte plant voor jou, brengen 'm netjes bij je aan de deur en geven jou een melding wanneer de plant weer water moet hebben en hoeveel door het gebruik van de Plantsome app. Appeltje eitje dus! Plantsome macht Pflanzen einfach und spaßig. Wir helfen dir, deine perfekte Pflanze zur finden, bringen sie vorsichtig zu dir nach Hause, und schicken dir Mitteilungen, wenn un wie viel Wasser deine grünen Freunde brauchen, mit Nutzug der Plantsome App. Also kinderleicht!