boven verwachting

Binnen een week twee keer een plant besteld. Ze zagen boven verwachting uit, en de verpakking was perfect. Besteld eind van de middag, de volgende dag al in huis.

Prachtige calathea's, snelle correcte levering.

De planten waren goed verpakt, zien er prachtig uit en werden snel en correct geleverd.

Mooi afgewerkt produkt.op tijd geleverd en zeer goed verpakt.mijn 2 vorige gekochte produkten nl 2 cocopalms doen het ook uitstekend.

Sehr coole Seite und guter Service!

Sehr coole Seite, Service ebenfalls Top. Könnte mir einen Dschungel in die Wohnung pflanzen! ;)

Wij als bedrijf zijn erg enthousiast over plantsome! De levering en de communicatie waren perfect. Erg tof marketingconcept ook!

Snel besteld, snel in huis, planten precies zoals op de site. Perfect! Ook de verzorgingsapp is top!

Super leuk dat elke plant een naam heeft. Handig dat er een app bij zit. Veilig verpakt en goed aangekomen. Hele creatieve manier van communiceren naar de klant toe, maar ook hoe er over de plant gesproken wordt.

Fijne winkel die zijn afspraken nakomt

Ik vind het een fijne winkel. De website is leuk vormgegeven. Ook vind ik het fijn dat je meteen een bloempot kan toevoegen aan je plant in het juiste formaat. Verder leveren ze altijd op tijd en is het goed ingepakt. Kortom heel tevreden.

Leuk cadeau

Mijn ervaring was positief. Op de site vond ik het niet super duidelijk hoe ik meer saldo op mijn giftcard kon zetten of hoe ik het bezorgmoment kon kiezen, maar ik ben heel goed en vlot geholpen per mail. De ontvanger was blij met het originele cadeau. Erg leuk!

Helemaal top!

Service heel goed, goede kwaliteit planten, de app is helemaal top! En bezorging ging goed en alles netjes afgeleverd.....

Vlotte verzending, zeer goed ingepakt. Mooie plant in 'super conditie'.

keurig verzorgd ingepakt.

Hele mooie plant Isabela bij plantsome besteld. Precies alsop de website weergegeven en goede omschrijving. Zijn er erg blij mee! We komen nog wel es bij jullie terug.

Alle amigo's snel en goed aangekomen!

Door insta van plantsome toch nieuwe amigo's besteld. 3 Tilansias en een drakenklimop. Ze hebben het heerlijk naar hun zin. Het uitpakken van de doos was al een feest opzich! Hij (de doos) gaat nu dienst doen als gitaar voor sint surprise☺️

Dit bedrijf doet precies wat je wilt, en nog een beetje meer!

Dit bedrijf doet precies wat je wilt, en nog een beetje meer! Ik heb een mooie plant inclusief pot besteld voor mijn jarige vriendin. Aangezien zij niet om de hoek woont de gok genomen om dit online te doen. En wat een aangename verrassing! De plant komt super netjes ingepakt bij je aan, er is een uitleg bijgevoegd wat voor verzorging, plek en dergelijken de plant nodig heeft en dan is er ook nog de app die je helpt om de plant te verzorgen! Voortaan haal ik al mijn groene vrienden hier!

Goede service, perfecte levering

Bestelling is vlot verlopen! Planten en toebehoren waren zorgvuldig verpakt en netjes toegekomen! Ook de app is een zeer leuke aanvulling!

Liebe zum Detail

Sehr schnelle Lieferung und mit Sorgfalt verpackt. Pflanze kam im sehr guten Zustand an.

Mooie plant, goed bezorgd

Fijne site.

PRIMA

Levering prima verlopen en product voldeed helemaal aan verwachting.

super mooie gezonde plant ontvangen :-)

Ik heb de plant (Calathea Ornata) bij mijn ouders laten leveren aangezien ze ook voor hen bedoeld was, ze staat er nu ongeveer een kleine maand en ik heb ze voor het eerst gezien. De plant doet het schitterend en heeft al verschillende nieuwe bladeren gekregen. En hoewel mijn ouders niet echt groene vingers hebben, schat ik de overlevingskansen hoog in, gewoon omdat ze een gezonde en sterke plant ontvangen hebben die netjes verpakt is afgeleverd met duidelijke instructies over de verzorging erbij. Top! :-)

Ga zo door!

Duidelijke site, genoeg aanbod en vriendelijke service. Ik was laatst wel voor het eerst in de Intratuin en daar was de prijs voor een plant lager. Blijf dus vooral focussen op jullie branding en service.

Alles is prima verlopen en de plant is prachtig

Goede communicatie, leuke website en een mooi product

Mooi product, goede service

Goede service, mooi product

Snen en goed

Niks op aan te merken. Alles alles alles klopt. Verpakking. Product zelf. Prijs is prima.

Netjes en goed verpakt aan huis bezorgd

Fun and very interactive buying experience!

Plantsome really did a great job making buying my plants fun! Their website was extremely easy to use and quite interactive. Allowing you to quickly find relative information regarding the plants you want to buy and how to take care of them. Their filtering system works really well in recommending the right plant for your skill level, sun conditions in your home and sizing, etc. The service was incredibly fast and all my products arrived perfectly. I will def. continue using Plantsome for my future green buddies' purchases!

Over Plantsome

Plantsome maakt planten makkelijk en leuk. We helpen je bij het kiezen van de perfecte plant voor jou, brengen 'm netjes bij je aan de deur en geven jou een melding wanneer de plant weer water moet hebben en hoeveel door het gebruik van de Plantsome app. Appeltje eitje dus! Plantsome macht Pflanzen einfach und spaßig. Wir helfen dir, deine perfekte Pflanze zur finden, bringen sie vorsichtig zu dir nach Hause, und schicken dir Mitteilungen, wenn un wie viel Wasser deine grünen Freunde brauchen, mit Nutzug der Plantsome App. Also kinderleicht!