Mooie planten, leuke app en goede service!

Heel aangename mensen op de helpdesk die hard hun best doen om zo goed mogelijk te helpen. Jammer dat jullie in BE met Post NL moeten werken want daar ben ik niet tevreden over maar het zal me niet weerhouden om opnieuw bij jullie te bestellen!

Snel, uitstekend verpakt. Goeie App

Makkelijk te bestellen. Leuk dat er keuze is voor potten erbij. Snelle bezorging. Keurig stevig ingepakt( vooral de Potten). Handige verzorgingsApp.

Een aanrader!

Hele fijne ervaring gehad met mijn eerste bestelling! De plantenzoeker is ideaal om te kijken welke planten het meest geschikt zijn, alleen jammer dat je via smartphone elke keer opnieuw alles moet ingeven als je een stapje terug wil gaan na het bekijken van een plant... De plant was een cadeautje, dus heel fijn dat je ook de keuze hebt uit verschillende potten die passen voor de plant die je gekozen hebt. Snelle levering, stevig ingepakte plant! De doos was alleen wat hoog voor het formaat plan, waardoor ik hem zelf niet kon vervoeren met doos... De kinderen zijn alleszins wel blij met hun nieuwe verstopdoos!

Leuk

Van website tot verpakking leuk gedaan, en het cadeau-plant werd ook heel goed ontvangen.

Schnelle Lieferung und gute Kommunikation.

Ein Artikel war nicht lieferbar, wir konnten schnell gemeinsam eine Lösung finden. Die Pflanzen befinden sich in einem einwandfreiem Zustand. Bin sehr zufrieden.

Plantsome reageert snel & duidelijk, is super behulpzaam en de planten zijn prachtig!

Leuke buyer experience maar viel wat tegen bij bezorging

Geweldig leuke website, een jonge tone of voice en grappige omschrijvingen. Heb vaker online gezocht naar planten, maar plantsome.nl spreekt mij het meest aan. Op de dag van de bezorging ‘s morgens thuis gebleven maar de bezorging werd uitgesteld naar de middag, gebeurd wel vaker. Moest toch echt naar kantoor. In de app kreeg ik de melding dat het bezorgd was, maar geen melding waar dan precies, er was immers niemand thuis. Bij thuiskomst stond de doos gewoon voor m’n deur, gelukkig. Kan plantsome.nl verder niets aan doen, PostNL wel. De planten waren zeer goed verplant, in een doos die, lijkt wel, op maat is gemaakt voor de twee planten. De varen (maar L) was wat kleiner dat ik gehoopt had, de bananenplant had alleen maar bruine bladeren. Hoop dat dit snel goed komt.

Heel goed.

Goede complete info en de bestelling kwam intact en op tijd. Wat wil een mens nog meer? En de mooie grote stevige doos kon ik later voor iets anders gebruiken.

Gewoon plantsome!

Ik had nog geen groene vingers totdat ik via een collega Plantsome leerde kennen! Er zijn al vele groene vrienden bijgekomen in mijn interieur :)

Tolle Pflanzen super Kundenservice

Ich habe meine Pflanzen bekommen. Und war sehr zufrieden. Trotz das mir eine Pflanze abgebrochen ist wurde mir durch den Kundenservice super weitergeholfen. Ich muss sagen ich bin rund um zufrieden.

Snel geleverd, prachtige planten

Topbedrijf: Snel geleverd, grappige personal en unieke touch en top gedaan op consumer experience. De planten zijn happy in hun nieuwe huis!

Mooie plant voor mooie prijs en mooi geleverd!

Erg tevreden!!

Mooie planten!!

Ik heb al meerdere planten besteld en allemaal netjes ingepakt! Geen geknoei, geen dode of kale planten ontvangen.. Duidelijke app,je krijgt melding mbt de vezorging en water van je planten..

Een bijzondere ervaring, mijn eerste bestelling bij Plantsome. Leuke site, waar zichtbaar veel aandacht aan besteed is. Ruim aanbod en kon toch snel tot een keuze komen door de handige (en blije) navigatie. Mijn groene vriend kwam snel en in een prachtige doos en staat nu mooi te wezen. De verzorghulp in de app is handig. Dit ga ik vaker doen…

Top site, mooie planten en perfecte bezorging!

Superservice, mooie plantjes

Supergoede begeleiding bij al mijn plantenvragen!

Need more love..

Voor ons bedrijfskantoor ben ik opzoek gegaan naar kantoorplanten en kwam uit op Plantsome. Een fijn en overzichtelijke website, sprong er meteen uit. Fijn dat er kantoorpakketten worden aangeboden tegen een schappelijke prijs. Ik was geïnteresseerd in pakket 'Kantoor Kabaal', alleen deze was steeds uitverkocht. Ik heb gemaild of deze nog beschikbaar kwam en gaf aan eventueel ook interesse te hebben in een 'pakket op maat.' Ik kreeg snel reactie en duidelijk de opties in kaart gebracht. Uiteindelijk alsnog gekozen voor 'Kantoor Kabaal.' Gelukkig konden ze meteen aangeven wanneer de planten beschikbaar waren en konden ze besteld worden. Na akkoord offerte kreeg ik binnen een paar dagen de bevestiging en de factuur per mail verstuurd. Er ontstond wat onduidelijkheid omdat ik 2 facturen opgestuurd kreeg. Ook kreeg ik duidelijke informatie over de bezorging, contact bezorgdienst en tips om de planten te controleren. Het is fijn dat Plantsome werkt met facturen voor bedrijven. Helaas ben ik niet zo tevreden over de bezorgdienst, alhoewel ze keurig op tijd waren op de afgesproken tijd. De planten werden met wildgeschut de bus uitgehaald, waardoor sommige planten scheef stonden en ook wel een klap hebben gehad zo te zien. De beste man kon mij geen pakbon geven, wat lastig is als je de bestelling wilt checken en de bon nodig hebt voor verdere administratie. Deze heb ik later opgevraagd en gekregen, maar er stonden geen prijzen bij. De man had duidelijk haast, waardoor het lastig was samen met de bezorgder de planten te bekijken. Betreft de kwaliteiten van de planten ben ik over het algemeen tevreden, sommige planten hadden wel wat bruine plekken. Met de Plantsome app is het makkelijk de planten te verzorgen. Plantsome heeft een eigen manier van communiceren in vrolijke termen, dat maakt ze zeker uniek. Dus al bij al tevreden over Plantsome, maar de bezorgservice kan beter. Ze mogen de planten met nog meer liefde bezorgen.

Heel goede service

Alles goed en snel geleverd. De app is ook heel makkelijk.

Fantastisch Topbedrijf!

Cowboy Bob was netjes en veilig ingepakt en hierdoor zonder kleerscheuren gearriveerd. Het was al een feestje om Bob te bevrijden. Smorgens wat water gedronken en voelde zich prima in zijn nieuwe woning. Hij wil dus niet terug naar jullie, sorry Wel nog de groeten aan zijn matties. Van ons bedankt voor de algehele service. De Plantsome App moet zijn waarde verdienen wanneer water te geven. Jullie mailtjes zijn hilarisch.

Super blij met mijn planten en met de app!

De planten (en potten) zijn goed verpakt aangekomen. Ze zien er prachtig uit. Heel blij mee.

Perfect geregeld, zonder gedoe! Prachtige planten!

Prachtige planten, mooi op tijd geleverd bij ons op school. Geen gedoe, dit gaan we vaker doen!

Schnelle Lieferung, super Service! Danke!

Meine Pflanze ist super schnell angekommen. Leider mit gebrochenem Übertopf, der aber sofort ersetzt wurde. Danke! Liebe meine Pflanzen von Euch und Euren tollen Kundenservice!

correcte levering,

de planten zagen eruit hoe het op foto werd voorgesteld

Fijne persoonlijke beleving op de site

Ik vond het heel fijn om door Plantsome te worden meegenomen in alle opties. Fijne uitleg voor mensen zoals ik. Mensen die niet hele groene vingers hebben, maar toch wel heel blij worden van planten in huis.

Heel erg blij met Plantsome. De site is duidelijk. Geeft duidelijke informatie over de plant en de verzorging. De keuze is reuze. De prijs is goed te doen. De verzending is snel. De planten en potten zijn goed verpakt. Eenmaal uit de verpakking zien de planten er ook goed uit. Het transport heeft zo goed als geen invloed gehad op het uiterlijk van de planten. Met behulp van de Plantsome app kan ik voor het eerst in mijn leven planten in leven houden haha! Erg handig! Als tip zou ik willen meegeven om te kijken naar milieuvriendelijke opties voor het vele plastic. Ik snap dat het ingewikkeld is omdat die verpakking er ook juist voor zorgt dat de planten zo mooi blijven maar misschien is er ergens een mogelijkheid om dat te verduurzamen :)

Hey Nikki, Super bedankt voor je berichtje en wat fijn dat je amigos goed bij je zijn aangekomen! Zo willen we het horen ;). Wat fijn dat je met ons meedenkt! We zijn ons ervan bewust dat we nog niet de perfecte manier hebben gevonden hoe we onze planten het beste kunnen verzenden en verpakken. We zijn wel dag en soms zelfs 's nachts ermee bezig om dit proces te vergroenen. De extra verpakking van onze dierbare amigos dient meer voor hun eigen bescherming, maar niet echt voor onze lieve moeder natuur. We zijn het dus ook volledig met je eens. Constant zijn we op zoek naar duurzamere alternatieven, van bubbelfolie tot papier. We hebben al veel getest en zijn nog lang niet klaar. Ons karton is al gemaakt van gerecycled papier, maar dat is nog lang niet genoeg! Heb je tips voor ons hoe we ons proces kunnen verduurzamen? Of ken je iemand die iemand kent die meer weet dan wij? Dan horen we dat graag, we zijn dankbaar voor elke input. Mocht je vragen hebben over je groene vriendjes, dan mag je ons altijd een berichtje, appje of mailtje sturen! 💚 Liefs, Kim van Plantsome

Over Plantsome

Plantsome maakt planten makkelijk en leuk. We helpen je bij het kiezen van de perfecte plant voor jou, brengen 'm netjes bij je aan de deur en geven jou een melding wanneer de plant weer water moet hebben en hoeveel door het gebruik van de Plantsome app. Appeltje eitje dus! Plantsome macht Pflanzen einfach und spaßig. Wir helfen dir, deine perfekte Pflanze zur finden, bringen sie vorsichtig zu dir nach Hause, und schicken dir Mitteilungen, wenn un wie viel Wasser deine grünen Freunde brauchen, mit Nutzug der Plantsome App. Also kinderleicht!