Planten in topvorm - snelle levering

Steeds gezonde planten Snelle levering Super goed ingepakt dus geen beschadigingen

Prachtige kwaliteitsproducten En fantastische service

Dankzij Plantsome heb ik er een familie bij! Het is super om de kwaliteitsvolle plantjes te zien groeien. Ik geniet er van elke keer dat ik ze verzorg De potten zijn ook fantastic fabulous En ook qua prijs- kwaliteit Service krijgt een 10/10 net zoals de quasi onmiddellijke levering. Ik had een vraagje over mijn planten en kreeg de dag zelf nog antwoord via Facebook. Helemaal in love PS: check zeker de app, zo kan iedereen een goede plantenouder worden

Plant goed, levering goed, jammer dat kaartje ontbrak

Hi Lennaert, Wat tof te horen dat Howerd goed is aangekomen, maar wat superjammer dat het kaartje blijkbaar is achtergebleven.. Ik ben even zo brutaal geweest om te kijken bij welke order dit hoorde, en heb meteen de €1,00 voor het kaartje naar je teruggeboekt. Sorry voor het ongemak! Groetjes, Kayleigh van Plantsome

Snel geleverd, mooie planten!

Erg tevreden met de geleverde planten!

Super planten en service

Planten zijn met zorg ingepakt en de planten zijn ook mooi groen

Hele mooie planten, mooie website met aandacht voor huisdier vriendelijkheid, levering prima en leuke app. Ik ben fan!

Mooie planten & goede levering

Planten zijn goed toegekomen.

Heel leuke planten voor een mooie prijs!

De planten waren snel geleverd (in België!), goed verpakt en de app is erg handig. Nog een tip: meer specifieke info voor het geven van water voor de baby plantjes. Ik vrees dat ik mijn bambino verdronken heb, maar de vele andere familieleden leven nog :-).

Snelle levering en goed verzorgd

Prima!Plant zag er goed uit

Goede service, snelle levering, mooie planten :D

Goede ervaring zoals in bovenstaande zin beschreven! Paar kleine tips: de app crasht als ik klik op "verzorgen" dus dat zou een verbeterpunt zijn. Zou ook handig zijn als je dezelfde account kan gebruiken voor de website en app. Verder helemaal blij met ons plantenpakket!

Fijne communicatie, mooie planten en enthousiast bedrijf

Helaas kwam mijn plant wel een dag later aan dan gepland, maar ik begreep dat dit bij het postbedrijf lag.

Superleuke giftbox!

Mooie branding en leuke manier van communiceren. Like!

Hele leuke experience een plant aanschaffen!

Een hele nieuwe dimensie voor plantenliefde.

In een mum van tijd een prachtige jungle thuis met hulpapp voor de mensen zonder groene vingers

Bij Plantsome vond ik een heel goede beschrijving van de planten: zowel of ze licht of schaduw nodig hebben als toxiciteit, enz. Ik kon gemakkelijk via de zoekfunctie planten zoeken die zich in mijn interieur goed zouden voelen. De planten waren super professioneel verpakt met aangepaste dozen voor transport en kwamen de volgende dag al aan. Dankzij de app krijg ik meldingen wanneer ze water of voeding nodig hebben en blijven mijn planten gelukkig alhoewel ik geen groene vingers heb. Ze krijgen zelfs blaadjes en bloemetjes bij! Bij een vraag werd ik meteen geholpen op Messenger van Facebook. Super service!

Leuk verpakt. Op tijd geleverd.

Ik had de giftbox kado gegaan en hij is goed ontvangen. Leuk omdat het meer is dan alleen een bon. En ik tijden als corona fijn zoiets te kunnen versturen. Ook een plant zelf als kado is erg leuk. Iets ludieke speciaal voor verjaardagen, ivm corona worden deze natuurlijk minder gevierd, zou ook leuk kunnen zijn.

Duidelijke site, zo weet je meteen wat je wil! De giftbox is een origineel cadeautje waarmee je zeker en vast indruk maakt ;) top idee dus! Alles werd ook op tijd geleverd.

Heel tevreden!

Snelle levering, wat ik zo fijn vond dat ze zorgvuldig en veilig verpakt waren. Ik ben een heel tevreden klant en ga zeker nog eens bij jullie bestellen !

Goede levering

Goede levering, tijdig en goed verpakt. De planten zijn wel in goede conditie, maar de prijs vind ik redelijk duur. De verzendkosten staan zeer hoog, en misschien kun je dat wel op voorhand even melden want daar word geen rekening mee gehouden, en als men dan het totaal ziet bij de betaling, dan schrik je wel even.

Happy new plant mom

Great shopping experience. Plant was delivered safely in environmentally friendly packaging which can be re-used. My new baby arrived swiftly and healthy. Minus side: Colour scheme for vases on website may be a bit off. I ordered my alocacia plant with a taupe pot which on the website looked more like a pastel pink, but was very much taupe. Overall still happy.

Tiptop

Veel keuze, snelle levering, plantjes in prima conditie... Er valt werkelijk niks op aan te merken. Ik ben helemaal verkocht :-)

Mooie planten, zorgvuldig verpakt voor de verzending

Snelle en vriendelijke service.

Er staat duidelijke informatie over de planten op site. Er worden echt mooie planten en accessoires ervoor aangeboden en de service is vriendelijk. De app erbij is ook super handig. Van mij zou er nog wel een soort cadeau service bij mogen, zodat je een plant als cadeau kan laten bezorgen.

Mooie planten, snel geleverd en prima service!

De bestelde planten zijn er de volgende dag, in een stevige doos waar onze katten nadien ook nog plezier aan hebben. Zo blijven ze ook van de plant af. Iedereen blij! Toen ik problemen had met een plant kreeg ik prima tips en advies, en de plant was er in no time weer bovenop!

Mooie planten, prima service, uitstekend aanbod, leuke toko. Top!

Ontzettend mooie planten binnen gekregen. Ik heb gekozen voor een set planten met mooie potten erbij. Zo staat alles ook leuk bij elkaar. De planten werden netjes ingepakt in doos bezorgd en met de app weet ik precies wanneer ik ze water kan geven. Wat mij betreft een zeer geslaagd concept waar ik vast en zeker nog wel meer planten ga aanschaffen

Over Plantsome

Plantsome maakt planten makkelijk en leuk. We helpen je bij het kiezen van de perfecte plant voor jou, brengen 'm netjes bij je aan de deur en geven jou een melding wanneer de plant weer water moet hebben en hoeveel door het gebruik van de Plantsome app. Appeltje eitje dus! Plantsome macht Pflanzen einfach und spaßig. Wir helfen dir, deine perfekte Pflanze zur finden, bringen sie vorsichtig zu dir nach Hause, und schicken dir Mitteilungen, wenn un wie viel Wasser deine grünen Freunde brauchen, mit Nutzug der Plantsome App. Also kinderleicht!