Plant is goed, verzending door postNL kan beter

Plant was goed verpakt en was een gezonde plant. PostNL heeft echter lomp gedaan met de doos waardoor de plant was omgevallen en de stengel was verbogen. Gelukkig was de stengel niet gebroken en te fixen met wat tiewraps en een plantengeleider. Plant doet het naar omstandigheden goed. Wel jammer dat hierdoor wat bladeren scheurtjes hebben die niet zo snel te fixen zijn.

Perfecte plantenservice!

Echt een top assortiment aan planten en ze worden goed verpakt en bezorgd. De site is heel gebruiksvriendelijk en zeer vermakelijk. Elke plant heeft zijn eigen hilarische omschrijving en komt met zijn eigen verzorgingstips. De app is ook zeker een aanrader! Fantastisch bedrijf!

Uitstekende ervaring, absoluut aan te raden!

Geweldig concept! We hebben weinig ervaring met planten maar dankzij plantsome hebben we onze woonst al leuk kunnen opvrolijken met hele fijne groene vrienden en zijn we in staat om ze in leven te houden. Super service, ideaal concept volledig op onze maat. Doe zeker zo verder, wij raden jullie aan al onze vrienden aan!

Topservice, leuk aanbod

De pakketen zijn prijs competitief. De stuksprijzen liggen wat hoger dan wat je gemiddeld verwacht. Alles werd prima verpakt en correct verzonden. De planten zijn van zeer mooie kwaliteit!

In 1 klik een mooie plant in huis

De keuze voor de ideale plant is makkelijk gemaakt door de online quiz waarbij de beste match voor jou wordt aangeraden. De levering was bovendien supersnel. Na de middag besteld en de volgende dag in huis. Zeker een aanrader!

Een fijn bedrijf dat goede planten en informatie levert!

Duidelijke informatie over de planten, mooie planten en goede en snelle levering. Ook heel fijn dat er een app is met alle informatie. Ik kom hier zeker vaker terug!

Prima geregeld

Duidelijke site, veel info, zeer zorgvuldig bezorgd!

Uitstekend!

Planten zijn op tijd aangekomen, duidelijke verzoringsinstructies, de planten zelf zien er in topvorm uit, mooie potten,.. zeer tevreden! Wel redelijk wat verpakking, wat te begrijpen is om de planten niet te kwetsen, maar mijn milieubewust hartje had het er wat moeilijk mee.

Uitstekend, goede service

Heb nu een aantal keren planten besteld en niets dan lof voor jullie bedrijf. Hele goede service, planten goed verpakt komen zonder beschading over. Goede communicatie. Een aanrader om planten online te bestellen. Een aanrader voor iedereen.

Mooie producten, geweldige service!

Toen ik erachter kwam dat ik per ongeluk de verkeerde kleur pot had besteld, wist Plantsome meteen het antwoord. Stuur het terug en wij versturen de juiste kleur. Een paar dagen later stond de goede pot voor de deur. Bedankt, Plantsome!

Snelle en goede service, zoals beloofd!

We hadden een vrij late bestelling, namelijk voor de volgende dag, maar ik kreeg vrijwel meteen een positieve reactie en de bestelling werd heel goed uitgevoerd. De giftboxen werden op tijd geleverd en er werd goed meegedacht (post-it op de box met het afwijkende bedrag). Bedankt voor deze goede service!

juiste omschrijving van plant

Ik ben heel tevreden met mijn nieuwe aanwinst, prachtige plant!!!

Plant besteld voor familie die nieuwe woning heeft gekregen. Waren er super blij mee. Hele mooie plant. Prins service. Heel blij mee.

Leuk om cadeau te geven! Verpakking heeft humor, de app is handig en natuurlijk een mooie plat!

Za-lig!

Snel bestelt, snel en met zorg geleverd! Zeer mooie verzorgde planten in perfect passende potten. Jullie marketing is fun en de app is geweldig, mijn nieuwe huisgenoten zijn dankbaar voor de waterherinnering en het bijhorende volume. Love you guys!

snel geleverd

De plant valt mijn tegen, verrotte delen in de plant, deze eruit gehaald. Afwachten wat de plant gaat doen. Kan zomaar wezen dat hij er bovenop komt.

Hi Peter, Wat vervelend om te horen dat jouw groene amigo niet in goede conditie is aangekomen! Wil je ons een mailtje sturen met een foto van jouw plant? Dan gaat onze klantenservice er alles aan doen om je te helpen en je tegemoet te komen! Hopelijk horen we snel van je! Groetjes, Kayleigh van Plantsome.

Mooie duidelijke foto’s met uitleg! Snelle juiste levering

Mijn eerste bestelling bij Plantsome, waren Ollie en Jan. Beiden super goed verpakt wat niet onbelangrijk is. Ik keek voornamelijk heel erg uit naar Ollie omdat hij een o-zo-speciale plant is qua uiterlijk. Helaas was de “kwaliteit”/“uiterlijk” van Ollie niet zoals ik had gehoopt. De plant zag er gezond uit met mooi blad, maar helaas hadden 2 bladeren last van witte vlekken verwerkt in het blad, waarvan de oorzaak mij nog steeds onduidelijk is. Mijn eerste gedacht was dat er een mixje in zat met de alocasia variegata, wat ik net apart heel vond. Maar dit kon niet de reden zijn volgens een medewerker van Plantsome. Ik had namelijk mijn vraag gesteld via plantsome messenger en daar werd beaamd dat dit idd niet de gewoonlijke kwaliteit van planten is die verstuurd werden. Ik had na 2 keer vragen over de witte vlekken ook nog steeds geen duidelijk antwoord gekregen op wat de witte vlekken dan wél waren. kalk of ziekte leek het mij althans zeker niet. Enkel dat het de plant niet zou schaden, en moest dit toch gebeuren ze mij een nieuwe zouden opsturen. Ik stoor er mij niet heel erg aan, imperfectie heeft ook zijn charme, Enkel jammer dat de planten niet grondig gechecked werden voor verzending, want zo betaal je wel de volledige prijs voor een plant die niet van de gewoonlijke kwaliteit heeft. En tot nu toe blijven de witte vlekken dus nog steeds in vraag. Ik had wel heel graag geweten wat ze waren natuurlijk zodat ik weet wat ik er wel of niet moet mee doen aangezien ik er niks over vind op internet. Achja, zolang hij maar gezond blijft dan vind ik ollie met wat witte vlekken even leuk eruit zien. Ik ga Plantsome hier zeker niet minder door beoordelen want zulke dingen kunnen eenmaal gebeuren. Al zou een klaardere uitleg hierover fijn geweest zijn.

Van de 1e tot de laatste stap zeer goed!

Prachtige gezonde plant. Jullie site is ook geweldig. Klasse

Planten komen goed verpakt aan snelle levering

Snelle levering en mooie plant + pot!

Nog nog nog!

Fantastische mooie plant , heel mooie pot, heel snelle levering! Wat is die app geweldig!!!! Ik heb meteen een volgende groene vriend besteld !

Mooie planten snel geleverd

Soepel

Mooie planten, ontzettend veel plastic

Hoewel mijn planten goed en wel zijn aangekomen, ben ik ontevreden over de manier waarop ze verpakt waren. De planten zaten in belachelijk veel plastic gewikkeld. Ik vraag me af of dit niet anders/beter kan met het oog op duurzaamheid?

Mooie plant, snel thuis geleverd

De grote plant is in zeer goede staat geleverd (kortgeleden nog bewaterd en geen kapotte bladere of zoiets)!! Zeer tevreden ook over het bestelproces en de snelheid vd levering - niet onbelangrijk als ik online bestel. Daarnaast een pot bij besteld en ook die voldeed aan mijn verwachting! Overall dus blij met plantsome en ben ik ondertussen alweer stiekem nieuwe plantjes op de website aan het uitzoeken:)

Over Plantsome

Plantsome maakt planten makkelijk en leuk. We helpen je bij het kiezen van de perfecte plant voor jou, brengen 'm netjes bij je aan de deur en geven jou een melding wanneer de plant weer water moet hebben en hoeveel door het gebruik van de Plantsome app. Appeltje eitje dus! Plantsome macht Pflanzen einfach und spaßig. Wir helfen dir, deine perfekte Pflanze zur finden, bringen sie vorsichtig zu dir nach Hause, und schicken dir Mitteilungen, wenn un wie viel Wasser deine grünen Freunde brauchen, mit Nutzug der Plantsome App. Also kinderleicht!