Snel en mooie planten. Leuke makkelijk webshops

;-)

Snel mooi groen in huis en origineel kado!

Elke collega krijgt een nieuwe amigo of amiga voor zijn/haar verjaardag. Origineel en blijvend kado! Mits men er goed voor zorgt natuuurlijk, maar met de app moet dat goed komen.

Teleurstellend

Maandag besteld en tot op vandaag geen plant binnen. Nu weet ik dat dat niet aan jullie ligt maar aan post Nl, maar toch. Was een cadeautje maar dat is volledig in het water gevallen. Het is nu zaterdag 22.01 en tot op heden nog geen plant. Jullie app service was echter prima en ons is ook een nieuwe plant beloofd... ik hoop dat dat gaat lukken want plant nummer 1 zal bij aankomst na 1 week niet echt fris verschijnen.

Mooie planten in mooie potten goed en snel geleverd, een kadootje!

Mooie planten in mooie potten goed en snel geleverd, een kadootje! En de verzorgingsapp zijn we aan het uitproberen, vooralsnog werkt die goed.

Makkelijk, snel en leuk

Bestellen is makkelijk. Er wordt goede informatie gegeven. Ook de aflevering ging snel en de plant was netjes verpakt met extra verzorgingsinformatie voor de eerste dag.

Heel leuk cadeau om te geven.

Snelle levering en goede klantenservice

Ik had twee planten met pot besteld en die waren snel binnen. Helaas was 1 pot kapot, ik stuurde een appje en kreeg snel te horen dat jullie een nieuwe pot gingen opsturen. Ik ben helemaal tevreden!

Snelle levering van mijn mooie nieuwe plant. Zeer goed verpakt op de afgesproken dag afgeleverd door PostNL. Super blij mee! :D

Flexibele organisatie

Ik had iets besteld, daarna een aanpassing gedaan aan mijn bezorgtijd, en dit werd meteen verwerkt. Super fijn.

Ik heb een plant besteld en kwam heel netjes verpakt binnen. Was even bang, omdat ik de plant niet zelf in een winkel kon kiezen, maar het is een mooie plant. De app is ook zeer fijn. Deze gebruikte ik al voor de planten die al in mijn huis stonden. Daar heb ik de bestelde plant van Plantsome aan toegevoegd. Vanaf nu gewoon alle planten bij Plantsome bestellen. Goede prijs en nette levering.

Vlekkeloos!

Top branding, fijne marketing, mooie en verzorgde planten, always correcte afhandeling en snelle communicatie. Een bedrijf om jaloers op te zijn dat je het niet zelf uit de grond hebt gestampt! :)

De plant kwam beschadigd aan. Nadat ik hier melding van gemaakt had werd er direct een nieuwe gestuurd.

Super blij met Alfredo :) !

Vorige week voor het eerst online een plant besteld bij Plantsome en wat ben ik blij met mijn aanwinst. Alfredo (zo heet de plant) stond de dag na bestelling al op de stoep. Keurig ingepakt in een doos. De prijs vind ik - vergeleken bij de bekende tuincentra - goed en ook het assortiment is lekker uitgebreid. Daarnaast ben ik benieuwd naar de app; deze heb ik nu zo ingesteld dat ik een melding krijg wanneer ik de plant water en voeding moet geven. Ik ben benieuwd of dit ervoor gaat zorgen dat ik er lang plezier van heb, want normaal gesproken ben ik niet zo goed in het in leven houden van mijn groene vrienden. Wat betreft Alfredo: hij staat fier te pronken in mijn woonkamer dus zowel hij als ik zijn zeer tevreden.

Prachtige planten en potten. En.. geen troep in je auto

Ik heb Plantsome via internet gevonden. Het was een zakelijke bestelling voor de opening van een pand voor een relatie. Ik ga het echter zeer zeker ook thuis gebruiken. Waarom troep in je auto (of nog erger dubbelgevouwen plant in je auto), terwijl je het ook kan bestellen via een super makkelijke website. Het wordt zeer goed verpakt afgeleverd. Aanrader voor iedereen! Gr Carla

Plant goed ontvangen

Goed verpakt en plant in goede staat ontvangen.

een totaal-ervaring

Inmiddels heb ik mijn derde bestelling gedaan in korte tijd. Ik ben erg te spreken over de vrolijke en gebruiksvriendelijke site. Daarbij worden de planten in goede staat afgeleverd (zorgvuldig ingepakt!) en is de kwaliteit hoog. Plantsome is echt een feelgood company in alle opzichten. Thanks.

Zeer goede communicatie naar mij toe, plant werd zorgvuldig en goed ingepakt. Erg blij met de service en de kwaliteit van de plant. De ananas plant is een paar dagen geleden bij mij aangekomen en is precies zoals op de foto met een klein ananasje echt geweldig.

Een bijzondere leverancier!

Ik wilde eigenlijk alleen een oplossing voor de kadobon die maar niet binnenkwam, maar was zo onder de indruk van de klantenservice dat ik maar meteen twee setjes Kantoor Kabaal heb besteld. Onze nieuwe groene vrienden werden netjes en op tijd afgeleverd en staan er opmerkelijk goed bij. Ik kan niet bedenken waarom een mens nog naar een tuincentrum zou gaan voor een nieuwe plant.

Overzichtelijke toegankelijke site en ook nog eens thuis bezorgd!

Voldoende keuze en vlotte bezorging

Feelgood communicatie, snelle levering, goeie info en mooie, gezonde plantjes!!

Heel tevreden! De plantzoeker is een handige tool, de website is overzichtelijk en leuk en de plantjes zelf werden in perfecte staat en snel geleverd.

Snelle levering, uitstekende app en goede prijs!

Service gaat verder dan alleen planten kopen!

Wat ik erg leuk vind is de bijbehorende app waarbij je gemakkelijk de planten kunt onderhouden. Bestellen en leveren ging supersnel. Erg tevreden.

Leuke eigentijdse en informele benadering van planten kopen, goede website, planten goed verpakt.

Op tijd bezorgd, goed ingepakt.

Zie titel, niks op aan te merken.

Mooie planten, snelle levering en hulp. Vroeg om op factuur te kunnen betalen en werd dezelfde dag nog geregeld. Top service.

Over Plantsome

Plantsome maakt planten makkelijk en leuk. We helpen je bij het kiezen van de perfecte plant voor jou, brengen 'm netjes bij je aan de deur en geven jou een melding wanneer de plant weer water moet hebben en hoeveel door het gebruik van de Plantsome app. Appeltje eitje dus!