Grappig en persoonlijk

Prijzen zijn ietsjes hoger dan dezelfde planten ergens anders. Maar deze service betaal ik graag voor. Leuk en persoonlijk en voegt echt iets toe aan jullie brand om ze een echt leven te geven die planten. De garantie op je plant is uiteraard mooi meegenomen en de app is fantastisch. Leuke merkpositionering amigo’s en amiga’s Als jullie ooit content makers zoeken hoor ik het wel😂🤙🏼

Alleen maar positief

Prachtige planten. Degelijk verpakkingsmateriaal. Vlotte levering. Als er iets misgaat (iets met Post NL bezorgers) dan wordt dat goed opgepakt. De app werkt niet altijd optimaal, maar dat prikkelt het zelfdenkendvermogen 😉

Plantastic!

Perfecte service, afspraken worden nagekomen, alles optijd geleverd, top kwaliteit

Zeer positief!

Een plant kunnen vinden op de site, duidelijk & overzichtelijk. Snelle levering en mijn plant met pot voldoet volledig aan mijn verwachtingen!

great quality and quick delivery

Loved the pre- selected plant packages that also came with pots. quick delivery and all plants arrived healthy and in one piece. would love slight more products available and more big plants.

Aantrekkelijk gepresenteerd, uitvoering wat minder

Leuke site, goede info en adviezen. Problemen bij het bestellen met een kaartje, werkt lastig op smartphone. Goed opgelost door medewerker, verstuurde het kaartje erbij en ik mocht achteraf betalen. Bezorgen ging volledig mis. Post wilde 2 dagen na gekozen avond bezorgen, onduidelijke info. Extra lastig omdat het een cadeau was.

Fantastisch!

Nooit geweten dat ik de keuze zou hebben in diervriendelijke planten of niet. De sublieme service die Plantsome bied om planten aan te schaffen die perfect aansluiten op de behoeften is zeer uniek en zeker niet zomaar terug te vinden in dergelijke tuincentras. Tevens heeft plantsome een app ontwikkeld om je te herinneren aan het bewateren van de planten.

Boven verwachting

Duidelijke website met hulp tool om de juiste plant uit te kiezen. Snelle levering en keurig afgeleverd in een stevige doos en dat de plant dus heel aankomt. Heel blij met onze keuze. O ja, en natuurlijk de app dat je niet vergeet je plant water te geven en hoeveel water!! Top!

Mooie planten, snelle service

Mijn grote kamerplant was goed verpakt en snel in huis. Na een scheutje water kwam hij helemaal bij en sindsdien fleurt hij onze huiskamer op. De app is ook heel handig voor als je in alle drukte het water geven vergeten bent.

Topservice, mooie planten

Planten waren snel geleverd en in uitstekende staat. Bijbestelde bloempotten passen perfect en zijn heel mooi. Ook de app en bijhorende whatsapp communicatie zijn top!

Top, Geleverd zoals beschreven

Geleverd zoals beschreven en dat vleugje meer bij de omschrijvingen geeft dat tikkeltje extra = Aanrader Ook de app is zeer gemakkelijk in gebruik

Super fijne & vriendelijke klantenservice, veel keuze aan planten en accessoires, snelle levering.

Van Plantsome word ik blij! Hele fijne en vriendelijke klantenservice, veel keuze, duurzaam gekweekte planten van lokale kwekers. Zakelijk geef ik zo met veel plezier een mooi cadeau als duurzaam alternatief voor een bosje bloemen. Privé heb ik meteen ook een aantal planten (en een boek!) aan mijn verlanglijst toegevoegd. Ik kom zeker terug!

Zeer snelle service waarbij de planten met liefde werden behandeld

Zoals meegedeeld, kon ik erop rekenen dat mijn prachtige planten zeer snel werden geleverd. Daarbij merkte ik dat ze verzorgd verpakt werden zodat er geen blaadjes konden beschadigd geraken tijdens de rit. Super!

Helemaal top!

Makkelijk uit zoeken op de site, niet teveel keus en goede filters om te zoeken. Duidelijk bestel proces en e-mail communicatie. Daarnaast bezorging conform afspraak en alle plantjes helemaal in orde. Enige wat ik kan bedenken ik dat ik ze zelf nog in de aarde moet zetten. Had van mij al gemogen (tegen extra betaling), dan heb ik helemaal zorgeloos Mn kamerplanten binnen. Vind jullie top!

Verademing

Een website die mijn taal spreekt en snapt dat ik planten leuk vind, alleen een slechte plantenverzorger ben. Gelukkig zijn er genoeg groene vrienden die weinig aandacht nodig hebben.

Top levering en gebruikerservaring van de webshop

Dit is een goed voorbeeld van een bedrijf die heeft geinvesteerd in de gebruikservaring van hun klanten. Werkt allemaal uiterst soepel. Makkelijk navigeren, bloempotten kiezen, planten vergelijken. Bestelproces verloopt super makkelijk, en de planten en potten zelf komen keurig verpakt. Zo creëer je terug kerende klanten en ambassadeurs, top gedaan!

Uitstekende service, look & feel en verzending

Super leuke hippe planten ontvangen. Toen 1 pot kapot aankwam kreeg ik meteen een vervanging ...binnen no time ! Helemaal super. Ben zo zo blij met de mooie planten.

Supersnel een mooie plant in huis!

Via mijn vorige baan een bon bij Plantsome gekregen. Leuke site, goede info en de plant staat prachtig.

Goede website en supersnel bezorgd

Plant in goede conditie. Netjes verpakt. Supersnelle bezorging. Helemaal top.

Mooie planten, snel geleverd

Veel keus, voor iedere situatie/locatie wel iets te vinden. Snelle levering en erg handige app. Die heeft af en toe nog wat schoonheidsfoutjes maar dat mag de pret niet drukken.

Snel geleverd. Goede kwaliteit. Goed verpakt.

Actief meegenomen in bezorgproces maar niet vervelend veel mail. Goede service

Ik heb een super ervaring gehad.

De pot die wij bij de plant hadden besteld was stuk aangekomen. Ik heb een mail gestuurd, had binnen 5 min antwoord en de nieuwe pot is onderweg! Onze groene makker is ook helemaal on orde. Top dus! Bedankt hiervoor!

Daar wordt je blij van

Best spannend, planten online bestellen. Je wilt immers geen kromme planten of bruine blaadjes. Ze zien er perfect uit. Mooie glanzende groene bladeren en de app vont ik helemaal fantastisch!

Over Plantsome

Plantsome maakt planten makkelijk en leuk. We helpen je bij het kiezen van de perfecte plant voor jou, brengen 'm netjes bij je aan de deur en geven jou een melding wanneer de plant weer water moet hebben en hoeveel door het gebruik van de Plantsome app. Appeltje eitje dus!