Fantastische service

Afgelopen de plant+pot binnen gekregen. De plant prachtig, de pot helaas in stukken geleverd. Dit direct gemeld bij de klantenservice. De klantenservice heeft dezelfde dag nog een andere pot toegestuurd.

Handig, duidelijk en vriendelijk

Een mooi overzicht van alle opties staat op de website. De website oogt heel vriendelijk en is heel gebruiksvriendelijk. Handige tips. Ik zal er zo weer bestellen.

Heel mooie plant en in prima conditie

Plantsome heeft prachtige, gave en verse planten die professioneel verpakt en met, als je wilt, een toffe pot erbij, worden thuisbezorgd. Ik heb er al vaker besteld en telkens heel tevreden!

Excellente service

Altijd tijdig geleverde heel mooie planten. Fan van deze leverancier. Al meerdere aankopen gedaan bij jullie.

Leuk en origineel planten bestellen

De website is heel verrassend , de planten hebben namen. Dat maakt de plant een soort persoonlijk iets. Ook de benadering naar de klant is persoonlijk. De plant en de pot kwamen in goede staat aan. Alles perfect.

Helemaal top!

Kantoor is een keer omgetoverd in een groene oase. Planten netjes verpakt, sierpot er al omheen. Niks geen gesleep met planten, die dan omvallen in je auto....overal aarde en plant miet blij en ik niet blij. Nee vanaf nu gewoon naar Plantsome, staan je groene vrienden voor je het weet voor je deur Een aanrader!

Groei levering en geweldige plant!

Plant was zoals gepland, netjes in een doos die overigens weer werd meegenomen voor (hopelijk) hergebruik. Plant is gezond en mooi.

Aan te raden!

Ik heb reeds enkele planten via Plantsome: allemaal van goede kwaliteit, snel geleverd, afbeeldingen en beschrijving van de planten zijn waarheidsgetrouw!

Perfecte service

Gebroken ananas plant gekregen en meteen kregen we een nieuwe opgestuurd. Planten kwamen in gekochte pot aan, wat enorm handig was

Duidelijke site waar je goed geholpen wordt met je plantkeuze. M’n plant werd snel geleverd op het door mij gewenste tijdsvak. En een mooie plant. Meer dan tevreden!

Mooie planten gescoord vanaf de bank

Vooral de gezellige teksten, de verzorgingsapp en de potten die ik kon bestellen, maakten mijn plantenshopping top.

Netjes op tijd geleverd, goed verpakt en mooi produkt.

De site is heel overzichtelijk en te leuk om te lezen. Alles is prima verzonden en m’n plantjes staan te shinen!

Lekker snel bezorgd, fijne plantjes

Topervaring, toffe planten en potten voor ons nieuwe kantoor. Snel en goed verpakt geleverd en ze staan mooi te shinen!

Goed opgelost

Mijn bestelling was niet aangekomen, bij postbedrijf waarschijnlijk door gegaan, heel snel opgelost door Plamtsome. Daarnaast is de plant naar verwachting een doet deze het hartstikke goed!

Gemakkelijk en plezant

De website zit heel goed in elkaar. Van de namen en omschrijvingen werd ik onmiddellijk enthousiast. Ook bij de aflevering zit nog een leuke boodschap. Alleen jammer dat de verzonnen namen van de planten niet in de verzorgingsapp worden gebruikt. Het is ook erg handig dat de je niet hoeft te zoeken naar de juiste grootte van een pot of verder materiaal dat eventueel nodig zou kunnen zijn. De inspiratiefoto's en de filmpjes helpen bij het maken van een keuze. Op de levering van de grote planten is niks aan te merken. De twee planten die ik al kocht zagen er heel goed uit en kon je gewoon uit de doos schuiven. Alleen de levering van de babyplantjes is wat minder. Omdat die opgerold zijn in papier en plat gelegd zijn, komen ze ietwat beschadigd toe en met de aarde overal behalve in het potje. Maar eenmaal je die verpot, zagen ze er op wat kleine beschadigingen na wel oke uit.

Super leuk team, mooie site en top service!

Helemaal fantastisch, maakt planten kopen en verzorgen leuk en gemakkelijk. De app werkt niet helemaal naar behoren nog, maar dat kan wellicht met een simpele update opgelost worden! Wil die graag gaan gebruiken!

Op tijd geleverd en erg blij met de plant

Heel goed geadviseerd door Mia over de aankoop. Snelle levering.

Megafijne service, website, app en planten! Perfect om ook cadeau te doen.

Top ervaring!

Duidelijke site, goede prijs-kwaliteit verhouding, prima service. Ik ben fan!

Helemaal goed

Ik kreeg een bericht dat de bestelde pot niet leverbaar was en dat is jammer als dat op de site wel nog kan. Daarnaast betekende dat ook een ander aflevermoment. Dat werd zelf ophalen. De service en het mailcontact met de medewerkster was snel en heel prettig. Aangenaam verrast was ik dat er een fles pokon in de doos erbij zat. De plant ziet er helemaal mooi uit en de pot is bij nader inzien prima! Tevreden!

Mooie planten gekregen, goed advies

Erg handig, de indicaties op de website, bijv. om te weten of een plant diervriendelijk is.

Goede kwaliteit en snelle levering.

Goede duidelijke site met goede omschrijving van de producten en de verzorging die ze nodig hebben met daarbij een handige app om je te helpen. De snelle levering gebeurt in een goede en stevige verpakking zodat ze in goede staat binnenkomen.

Perfect!

Super snelle levering,alles heel netjes ingepakt en de planten zien er super uit.

Over Plantsome

Plantsome maakt planten makkelijk en leuk. We helpen je bij het kiezen van de perfecte plant voor jou, brengen 'm netjes bij je aan de deur en geven jou een melding wanneer de plant weer water moet hebben en hoeveel door het gebruik van de Plantsome app. Appeltje eitje dus!