Top ervaring, prachtige plant en service!

Goed geleverd, snelle service. Plan was super goed ingepakt en prachtig! Grtz, K.

Op en top

Veelzijdig aanbod, goede service en snel bezorgd. Superleuk cadeau om te krijgen ( en te geven)

Zeer goede levering en mooie planten

Ik ben erg blij met de planten. De bezorging was snel en goed verzorgd. Top!

Plantastisch !

Zeer snelle levering ! Planten zijn uitstekend verpakt. De website is super. Veel informatie en creatief. Aanrader!

Ideaal!

Ik ben Plantsome fan. Hoe fijn is het als je nieuwe groene vrienden blij en gezond in een mooie pot worden afgeleverd én je instructies krijgt hoe je me zo houdt! Love it!!

Blij met elke plant van Plantsome

De planten worden mooi en veilig verpakt voor de reis. De planten zijn vrij van ongedierte en zijn in goede conditie.

Makkelijk bestellen en snelle levering

Super fijn om via deze weg planten te kunnen bestellen. Vooral voor grote planten vind ik het een uitkomst. Bestellen is makkelijk en de communicatie en levering was top!

topervaring!

Heel leuk initiatief, goede marketing :)

Ik blijf klant want een heerlijke service ik ga het tegen iedereen vertellen !! Ga zo door

If you love plants, you will love Plantsome

Plantsome is your best option if you live without a car but like to buy some new plants. I got a large beautiful monstera that now sits in the corner by the window. I would not have been able to get such a plant without the delivery service which was for free too! It came in a big cardboard box and a paper explaining what to do first. It arrived in good conditions given how big its leaves are. One of them is a bit broken in the middle (hence the four and a half stars) and it was covered in dust too. Now I wish I had got a pretty pot for it as well.

Enorm gemakkelijke manier om je keuze te maken

De ‘plantzoeker’ is een enorm gemakkelijke tool om te weten te komen welke planten bij jou passen! Ook heeft Plantsome een hele goede service!

Mooie planten binnen een dag in huis!

Heel tevreden, volop keus en advies over welke planten waar in huis. Fijn dat je een bijpassende pot kunt bestellen. Ik had nog m’n bedenkingen bij een plant als pakket verstuurd, maar dit pakken ze goed in en binnen no-time staat er een mooie plant in huis

Hi Janne! Wat leuk om te horen dat je zo tevreden bent met je nieuwe groene amigo! Veel plezier samen! Groetjes, Kayleigh van Plantsome.

De plant (areca) is heel mooi en afgeleverd in goed conditie!

Prachtige plant!

Nooit gedacht dat ik ooit een plant online zou bestellen. Dat deze dan ook nog eens mooi verpakt en in prachtige staat op de afgesproken dag aankomt was een fijne verrassing. Zéker voor herhaling vatbaar.

Een mooie eerste ervaring. Leuke website met slimme vernieuwd keuzehulp. Let even op de app als er een (grote) bestelling in staat werkt de knop onderaan niet - tenminste bij mij. Snelle levering. Voed verpakt en goed gecommuniceerd. Alhoewel wij de ag van de levering gewoon thuis waren geen bel gehoord en dus geen levering. Volgende dag afgehaald (wanneer niet gelijk dezelfde dag?!). Is een optie ook een afhaalpunt te selecteren ook in eerste instantie mogelijk? Gr Michel

Hi Michel! Het is zeker mogelijk om een afhaalpunt als bezorgmethode te selecteren. Dit kan je doen in het check-out gedeelte van de website. Wat fijn om te horen dat je verder een goede ervaring gehad hebt met je eerste bestelling! Heel erg bedankt voor de feedback over de knop in de winkelwagen. We nemen het mee. Veel plezier met je nieuwe groene amigo's! Groetjes, Kayleigh van Plantsome.

Echt super blij!

Ik ben echt super blij met de service van jullie! Het komt ook echt in een fijne verpakking. Ik zal zeker weer bij jullie bestellen

Beautiful concept, website and app.

Beautiful concept, website and app.

In een woord Super

Ik moet alleen al lachen om de humor op de site. Maar ook hoe de planten arriveren, netjes verpakt en eerlijk is eerlijk er kan altijd wat mis gaan, maar bij mij tot tweemaal toe uitstekende bezorging.

Plant ziet ergezond uit en is uitstekend verpakt!

Mooie plant, beslist een aanrader!

Snel levering.. keurig verpakt en komt overeen met de afbeelding!

Leuk bedrijf

Snel bezorgd en leuk concept. Mooie groene amigo in handen mogen nemen.

Goede snelle service en mooie producten.

Tevreden!

Plantsome doet wat het beloofd! Plantenpotten besteld, die op tijd werden geleverd en zorgvuldig waren ingepakt. Het enige nadeel vind ik dat de foto’s van de plantenpotten op de website niet duidelijk/pixelig zijn. Mijn groene vrienden zijn erg blij met de ruimte die ze nu weer hebben!

Top service met een knipoog

Het bestellen van onze planten was bijna perfect! Onwijs leuke, betaalbare planten pakketten en hele fijne service zowel via chat als mail. Helaas waren alle plantenpotten uitverkocht, dat was jammer. De planten werden snel en op tijd geleverd en staan prachtig in ons kantoor. We hebben voornamelijk veel lol om de namen van de planten en zijn erg blij met de app die ons gaat helpen om de planten in leven te houden. Bedankt Plantsome!

TOP!

Snelle levering, prachtige planten en niet onbelangrijk een feestje om je planten uit te pakken! Handige app, zeker voor iemand die geen groene vingers heeft! Onwijs blij mee!

Over Plantsome

Plantsome maakt planten makkelijk en leuk. We helpen je bij het kiezen van de perfecte plant voor jou, brengen 'm netjes bij je aan de deur en geven jou een melding wanneer de plant weer water moet hebben en hoeveel door het gebruik van de Plantsome app. Appeltje eitje dus!