fast delivery and beautiful plant

i ordered my plant and came within 1 working day. the plant was intact and the earth was still wet. thank you!

• ¿Nos recomendarías?

Fijne planten, leuke ervaring

Het bestellen is een feestje met zulke leuke omschrijvingen en namen. Ook al vond ik de Alfredo zelf best aan de prijs, hij ziet er goed uit en de ontvangers zijn erg blij met hun nieuwe huisgenoot!

Snelle levering op afgesproken datum

Bestelling geleverd zoals beloofd, top!

Goed verpakt, op tijd bezorgd. Niets op aan te merken.

Super creatief en top kwaliteit!

Presentatie op de site is super leuk gedaan! En de kwaliteit is zelfs nog beter! Plantjes staan prachtig.

Snelle levering van mooi plantje

Ik gad een koffieplantje besteld en dit werd snel en goed ingepakt bezorgd. De plant zelf was mooi en stevig en er zaten handige tips bij.

Geweldig!: snel & goed verpakt.

Super snelle levering, en ook nog eens handig verpakt. Mijn plant is picobello aangekomen 😊 Ik ben helemaal happy!

Overzichtelijk keuze aanbod

Ik vind kwaliteit heel belangrijk en vindt het niet erg om daar iets meer voor te betalen.

Planten netjes en snel geleverd.

Website ziet er top uit.

Mooie plant, heldere website, nette en snelle levering

werkelijk perfect

snelle levering planten in perfecte orde

Goede producten

Onze nieuwe huisgenoten zijn geleverd wanneer het mij uitkwam, netjes verpakt in een stevige doos en totaal niet dorstig. Wij zijn er blij mee en gaan er zeker nog een paar familieleden bij zetten!

Snelle levering, mooie planten en mooie pot. Goed beschermend ingepakt voor onderweg. Was in eerste instantie huiverig omdat ik graag mijn eigen planten uitkies, maar ben zeer tevreden met de plant die ik heb ontvangen!

Uitstekende service en goede kwaliteit planten

Voor onze nieuwe woning zocht ik meerder planten. Ik heb alles wat ik ik zocht gevonden. De planten en potten zijn super goed verpakt en netjes bezorgd op de afgesproken tijd.

helemaal content

Heel tevreden met de aankoop, super dat de voordeelpakketten bestaan! Het leveren liep een dag vertraging op maar de plantjes hebben het overleefd. De doos van Marty was wat beschadigd en er gingen twee blaadjes van de plant uit de doos maar bij nader inzicht was Marty helemaal ok!

Super!!

Hele mooie planten, snel en veilig bezorgd en mooie prijs! Wij zijn er heel blij mee, bedankt!!

De complete experience van bestellen tot aan de deur! Een inspiratie voor bedrijven! I.p.v gewoon een plant verkopen, een concept eromheen waardoor je begeleid wordt welke plant het beste bij mij hoort, de omgeving etc. Ga zo door!

Grappige website

Leuke site die aansluit op wat je zoekt in een kamerplant. Miste alleen wel nog wat plantsoorten in het assortiment.

Hi Liselotte! Dankje voor het mooie compliment! Als je op zoek bent naar een specifieke plant die niet op onze website staan, mag je ons altijd een berichtje sturen, hoor! We staan helemaal open voor feedback en we kunnen altijd kijken of we er aan kunnen komen. We horen het graag! Groetjes, Kayleigh van Plantsome.

Supersnel, van deze tijd en mooie keuzes!

Wat een lekkere service zeg, en mooie keuze in groen, voor onze nieuwe kantoorplantjes. Ik heb er een paar als test gekocht, en nu staat Plantsome bovenaan mijn shortlist :) Super verpakt, mooie potten, snelle levering...nu eens kijken of de planten happy zijn bij ons! Helemaal van deze tijd. I like.

Makkelijk besteld, snel geleverd. Plant zat goed verpakt en goede kwaliteit. Ook de app is super handig!

Fijne communicatie en snelle levering

Fijne communicatie en snelle levering

Echt nice

Planten werden goed, netjes en snel bezorgd en de app is super fijn! Hoop dat mijn planten het lang volhouden

TOP!

Duidelijke website, makkelijk te bestelle. Prima geleverd en mooie plant ontvangen!!

Goede service snelle levering goed contact via de mail

👍👍👍

Snelle levering van Alfredo!

Snelle levering van Alfredo. Hij zat erg stevig verpakt in de doos, maar hierdoor is hij is heelhuids aangekomen in zijn nieuwe huis. Erg tevreden over plantsome! Een aanrader!

Over Plantsome

Plantsome maakt planten makkelijk en leuk. We helpen je bij het kiezen van de perfecte plant voor jou, brengen 'm netjes bij je aan de deur en geven jou een melding wanneer de plant weer water moet hebben en hoeveel door het gebruik van de Plantsome app. Appeltje eitje dus!