Fijne catalogus & prettige service

Ik ben al een aantal jaar een tevreden klant. De app is geweldig om mijn planten mooi te houden. De proeftuin vorig jaar een mooie ervaring om beter te leren tuinieren. Blij dat het buitenassortiment nu steeds groter wordt.

Ik heb voor binnen een pot met plant besteld. Zo mooi! Een saaie hoek is nu mooi gevuld.

Tevreden met mijn nieuwe amigo’s.

Mijn bestelling kwam netjes op tijd en zoals altijd goed beschermd en verpakt. Spijtig dat de bezorger één van beide dozen andersom gestapeld heeft veronderstel ik. De plant was gelukkig niet beschadigd maar het meeste zand lag overal in de doos. Mijn groene amigo weer netjes met zijn voetjes in het zand gezet en hij kon weer staan pronken op zijn nieuwe bestemming. Sorry het is een “zij”.

Een plant van de drie verkeerd geleverd

Drie planten besteld. Op tijd geleverd. In goede staat enkel plastiek potje met een barst van een van de planten. Maar ipv de aalbes werd de kruisbes geleverd.

Leuke site, 1 blije aardbei en 1 getraumatiseerde kiwibes

De keuzehulp op de site vond ik erg handig. Ik heb nu 2 plantjes op mijn balkon die ik nooit zelf zou hebben bedacht! In mijn geval was de bezorging een dag later dan aangegeven en was ik niet thuis. De plantjes hebben hierdoor bijna 3 dagen in de doos gezeten. De aardbei was helemaal intact en leek er geen problemen mee te hebben gehad, maar de kiwibes was omgevallen en had enkele geknakte takjes en beschadigde blaadjes. Hij is verder OK, dus ik denk dat het wel goed komt, maar het maakt wel dat ik twijfel of ik vaker online planten zal kopen.

heel klein, maar met ongedierte

De geleverde plant was veel kleiner dan aangegeven. Na 4 weken vertoonde ze “zwarte” vlekken. Toen ik dit opvolgde, vielen er onmiddellijk 1 cm lange wormen uit de plantenbak. nooit meer plantsome!!!

Fijne ervaring!

Super leuke website! De plantzoeker is ook super handig als je niet zoveel ervaring hebt met planten kiezen en/of verzorgen. Snelle levering en ook goed ingepakt. Ik bestel zeker in de toekomst opnieuw!

Snel geleverd en mooie planten

Erg blij mee. Mooie planten. Ook de levering was snel en alles was echt super goed verpakt. Ga zeker vaker bestellen als ik weer eens wat nodig heb!

Prachtige plant snel geleverd.

De bestelde plant ziet er voller uit dan gedacht met mooie frisse bladeren. Hij werd snel geleverd in goede beschermende verpakking. Prima bedrijf dus!!

Nog niets ontvangen

Van de planten kan ik nog niets zeggen maar de bezorging is meer dan slecht en ik heb de planten nog steeds niet. Post nl geeft aan wanneer ze komen je blijft ervoor thuis , tijden worden meerdere x veranderd en dan ineens je was niet thuis. Dan zou het de volgende dag komen dan blijf je weer thuis maar dan weer melding helaas gaat vandaag niet lukken. Danneels volgende zalfde verhaal en dan ineens een melding dat je pakketten zelf maar ergens moet gaan halen … hoe dan … Het spijt dat ik nu nx kan schrijven over de planten maar ik zou zeker overgaan naar andere bezorger ( gelukkig heb ik van alles een foto gemaakt anders zou je het niet geloven van alle wisselingen van tijden .

Grootte plant valt tegen

Ik had 2 krulvarens besteld, één van 50 cm en één van 40 cm. Deze van 40 cm valt nogal klein uit. Zeker in vergelijking met deze van 50 cm.

Mooie planten !

Mooie kwaliteit, op tijd geleverd en goed verpakt. Goede ervaring met deze plantenleverancier.

Mooie plant ontvangen, netjes verzonden

Mooie plant ontvangen nav een cadeaubon van mijn werk. De plant is netjes verzonden en heeft de reis gelukkig overleefd!

Super blij met de levering en de kwaliteit

Plantsome is een leuke online winkel met snelle bestelmodule en snelle levering. De plan was de volgende dag al in huis en zag er super uit. Heb je snel een cadeau nodig of wil je wat kleur in je huis toevoegen? Ik kan Plantsome zeker aanraden!

Overzichtelijke webshop en groot aanbod

Ik ben fan van Plansome. De webshop is gebruiksvriendelijk en uitgebreid. De planten worden goed verpakt voor verzending. Er wordt ook rekening gehouden met de buiten temperatuur om de planten te verzenden. De planten zijn wel een beetje prijzig.

Fijne ervaring met bestellen en ontvangen

Het zijn mooie plantjes en ze hebben een mooi plekje gekregen in de woonkamer. De app is ook fijn om te weten wanneer de plantjes aandacht nodig hebben.

A M A Z I N G

I think I have never seen in my life such a good business concept, everything works: great plants, easy to select, awesome customer support, handy app… we are super happy!

In topconditie!

Deze bestelling kwam ook weer in topconditie bij ons aan! Het meegeven van de plant aan de bezorgdienst werd door Plantsome een paar dagen uitgesteld vanwege de vorst. Mooi dat een bedrijf zo meedenkt en het product ook echt in super shape bij de klant wil laten aankomen. Plant is inmiddels toegevoegd aan de app.

Ik ben zo blij...

... met mijn nieuwe vriendje! Hij kwam een dagje later dan aangekondigd maar wat was hij goed verpakt! Ik heb meteen de app gedownload en gekeken hoe ik hem vanaf nu het beste kan gaan verzorgen.

Meer groen daar wordt je toch blij van.

Ik kan er echt van genieten. Met meer groen om me heen wordt ik vanzelf vrolijker en het staat zo mooi in ons huis.

Slecht geregelde bezorging.

De internet site is duidelijk en de bestelde grote plant lijkt ok. Echter, dagen tevoren besteld zou de plant door een gespecialiseerd bedrijf op een nauwkeurig omschreven tijdstip worden bezorgd. De werkelijkheid bleek een dag later door PostNL. Helaas was ik toen voor een paar dagen van huis en moest ik het grote pakket na 5 dagen bij een Post NL punt ophalen en door de kou naar mijn huis zeulen. De klantenservice van Plantsome put zich uit in excuses, maar betekent verder weinig.

Alles verliep zoals het hoort, heel mooie plant.

Vlotte levering stipt op tijd, plant zat mooi verpakt en was nog in perfecte staat. Heel blij mee!

Hi Eline, Fijn om te horen dat jouw nieuwe groene huisgenoot veilig bij je is aangekomen. Veel plezier samen! Groetjes, Axel van Plantsome

Communicatie zeer moeizaam

Ik kreeg een mail dat de bezorging later zou zijn ivm de vorst (zou eigenlijk 17-01 zijn).Prima, zorgvuldig. Vervolgens houd ik rekening met de nieuwe bezorgdatum (gisteren, 19-01). Echter is zonder overleg de nieuwe bezorgdatum naar 25-01 gezet. Hierover contact gezocht via mail en Facebook chat maar geen reactie gehad. Ik ben aan het werk door de week dus zou graag de bezorging afstemmen, plus dat ik twee weken voor een degelijk dure plant wel erg lang vind. Niet de service die ik gewend ben.

Hi Laura, Het is inderdaad fout gegaan in de communicatie vanuit ons over jouw bestelling. Ik heb het gesprek even opgezocht, dat was pijnlijk om te lezen. Hier valt wat te leren voor ons. We hebben inmiddels contact met je gehad om te zorgen dat je bestelling alsnog zsm geleverd gaat worden, hopelijk kun je daarna toch nog genieten van je nieuwe groene aanwinst. Met vriendelijke groet, Axel van Plantsome

Mooie plant

Ik liet de plant bij vrienden afleveren als geschenk, op tijd en goed verpakt geleverd. Toen ik bij m’n vrienden langs ging stond de plant reeds te schitteren en waren zij zeer blij met het geschenk. Gemakkelijk en alles is vlot verlopen.

Hi Sandra, Bedankt voor de mooie woorden! Fijn dat het cadeau in 'goede aarde' is gevallen ;-) Groetjes, Axel van Plantsome

Leuke site

Mijn eerste bestelling was goed verpakt en snel aangekomen. Leuke plant om te zien. Enigste puntje is dat sommige bladeren een bruine rand hebben. Vandaar een sterretje minder.

Hi Karina, Bedankt voor je review! Vervelend om te horen dat sommige planten bruine randen hebben. Stuur ons vooral een paar foto's op [email protected] van je plant mocht je willen dat we even met je meekijken. Met vriendelijke groet, Axel van Plantsome

Over Plantsome

Plantsome maakt planten makkelijk en leuk. We helpen je bij het kiezen van de perfecte plant voor jou, brengen 'm netjes bij je aan de deur en geven jou een melding wanneer de plant weer water moet hebben en hoeveel door het gebruik van de Plantsome app. Appeltje eitje dus! Plantsome macht Pflanzen einfach und spaßig. Wir helfen dir, deine perfekte Pflanze zur finden, bringen sie vorsichtig zu dir nach Hause, und schicken dir Mitteilungen, wenn un wie viel Wasser deine grünen Freunde brauchen, mit Nutzug der Plantsome App. Also kinderleicht!