Sehr kulant, schneller und persönlicher Support

80% aller Pflanzen sind bisher in einem tadellosen Zustand angekommen. Bei Pflanzen, die durch den Transport beschädigt wurden, kam bereits nach kurzem Kontakt mit dem Support ein kulanter Ersatz. Vielen Dank an Kim, die mir schnell geholfen hat.

Antwort kam doch noch. Guter Austausch

Um mein Anliegen wurde sich anschließend doch noch gekümmert und es fand ein sehr freundlicher und verständnisvoller Austausch statt. Somit ziehe ich meine schlechte Bewertung wieder zurück. Vielen Dank, ich würde jeder Zeit wieder bestellen.

minderwertige Qualität

Ich habe den Ascot Topf mit hohem Gestellt für 27 € bestellt. Das Gestellt ist extrem wacklig und sieht aus als wäre es von einem Schulkind gebaut und angemalt worden. Wäre schön, wenn man für den Preis was anständiges bekommt, auch aus Gründen der Nachhaltigkeit.

Een superapp!

Planten doen het veel beter!

Slechte service!

Grote plant besteld..was binnen een paar weken dood, terwijl mijn andere planten al maanden prachtig bloeien. Een of ander slap excuus dat er geen garantie op zat, terwijl het nog ruim binnen drie maanden was. Allemaal lange verhalen in de mail, maar service of een oplossing ho maar. Ik koop hier nooit meer iets.

Schöne Pflanzen, sehr guter Kundenservice!

Ich habe schon häufiger bei Plantsome bestellt und war jedes mal zufrieden. Bei meiner letzten Bestellung wurde eine Pflanze durch den Transport stark beschädigt. Nachdem ich den Schaden inkl. Foto an den Kundenservice gemeldet hatte, habe ich eine Neulieferung der Pflanze erhalten und bin damit sehr zufrieden.

Leuke app maar te weinig planten in de database

App is gemakkelijk en ziet er mooi uit, maar behoeft nog wel n update. Ik heb maar vier planten waarvan er maar 1 in de database staat. En zo bijzonder zijn planten ook weer niet. Foto uploaden gaat de app van uit. Kortom, zou n top app zijn als er echt aandacht aan de ontwikkeling besteedt zou worden.

Antwort des Geschäftsinhabers

Hey Annemarie! Om welke planten gaat het? Dan kijk ik even met je mee hoe en of ze in de app staan! Anders kan ik even opzoeken met welk alternatief je ze er wel in kan zetten. Ik hoor graag van je!

Sie sind einfach super

Schnelles und siecheres Lieferungen Sehr tolle und nette Kunden Service Wunderschöne Pflanze

Geweldige service

Normaal schrijf ik nooit reviews, maar bij deze vond ik dat ik het Plantsome verschuldigd ben. Ik had een plantje gekocht die na een tweetal weken er niet goed uit begon te zien. Na alles te hebben geprobeerd heb ik het opgegeven. Ik heb een foto gestuurd via de chat en heb twee nieuwe plantjes opgestuurd gekregen. In het pakket zat een heatpack, zodat ze geen kou zouden vatten. Ik vind het fantastisch dat ze het zo opgelost hebben, ik zou Plantsome iedereen aanraden!

Super Service!

Online Bestellt und in wenigen Tagen geliefert. Die Pflanzen sind einwandfrei ohne irgendwelche Schäden durch die Lieferung! Super Qualität der Pflanzen! Jederzeit wieder

Absolut begeistert! Nur zu empfehlen! Auch Umtausch völlig problemlos und schnell!

Ich werde auf jedenfall wieder etwas bestellen!

Nadat we een plant hebben ontvangen die beschadigd was kregen we geheel kosteloos een nieuwe toegestuurd en mogen we de andere houden. Met wat extra zorg zal ook deze wel weer herstellen! Bedankt voor jullie snelle service!

Kundenservice nicht existent!

Seit 7 Tagen warte ich auf ein Feedback des Kundenservice! Bin mit der Qualität einer gelieferten Pflanze nicht zufrieden und habe den WhatsApp Service genutzt. Anliegen + Bilder sowie bitte um Stornierung oder Austausch gebeten. Nachdem nach 4 Tagen noch immer keine Rückmeldung kam, habe ich erneut eine Nachricht geschrieben. Nun sind 7 Tagen vergangen und ich habe noch immer keine Rückmeldung erhalten und sitze nun auf einer Pflanze mit dessen Qualität ich nicht zufrieden bin!!

• Würden Sie uns weiterempfehlen? Nein

De beste plek om je plant te bestellen we love plantsome ❤️

Naast dat de planten van super kwaliteit zijn,is ook de service gewoon on point.Wij hadden een marty besteld en die was zoek geraakt dus 3 wk in doos gestaan.Onze manke marty kwam daar niet overheen dat leed dus contact opgenomen na een berg tips nog niks.Na fijne en snelle communicatie een nieuwe gekregen en was issie weer mooi ..Echt de beste service ooit en ik zal nooit mijn planten ergens anders vandaan halen.Heb jullie bij iedereen aanbevolen.Alleen maar lof zoals je hoort.

Wounded cactus delivered and died after a time

Hello, my cactus was delivered wounded at the bottom from the beginning. Unfortunately the cactus died after a while and they recommended me to a method to heal him. That didn't work and all I get is a 5 € voucher.. I'm a disappointed and hoped to get better customer support or an replacement.

Goede klantenservice

Een calathea met pot besteld! Bij aankomst was zowel de pot als de plant beschadigd, waarschijnlijk is er bij het postbezorg bedrijf wat grof met de doos omgegaan. Mailcontact gehad hierover en zonder slag of stoot gelijk een nieuwe plant en pot gekregen! Ditmaal onbeschadigd! De beschadigde pot en plant mocht ik zelf houden, veel liefde en wat extra verzorging in de hoop dat de plant het blijft doen, tot nu toe ziet het er positief uit! Ben zeer tevreden over het snelle contact, en de oplossend gerichte klantenservice. Ik ga zeker vaker bestellen!

Besser geht nicht!

Habe zum ersten Mal bestellt und mich gleich ans „Grüne Geschütz“ gewagt. Die Lieferung ist heute bei mir eingetroffen. Extrem gut verpackt! Extrem gepflegte Pflanzen! Extrem gutes Gesamtpaket! Vielen Dank ans gesamte Team, ich komme wieder!

Boris terrarium not aligned with website picture

Poor customer service (no reply via chat or email, I had to call 2 times for customer service to address correctly my request, no excuse) but worst products ou you received are not aligned with visual on the website (with lower quality). In the terrarium the nice big plant is replaced by mini mini plant and definitely does not bring the look expected. Disappointing...

Rond uit slecht dit bedrijf

December bestelling geplaatst 3 planten besteld bij aflevering word er al niet zorgvuldig omgegaan met je bestelling. De kleine plantje worden tussen de grote planten gedrukt en zo verzonden. Met als gevolg dat je planten al stuk binnen komen. Na 2 maanden beginnen mijn pleun planten te hangen, contact via de app, duurt al mega lang voor je eens een reactie krijgt. Eenmaal reactie komen ze aan met de plant app dat je daar zorgvuldig mee had moeten werken en daarom geen garantie bieden. Zo omgaan met klanten die grote bestelling doen. Wat een zeer slechte ervaring met dit bedrijf, koop hier nooit meer wat.

geweldig service

geweldig service planten zeer goed verpakt en goed kwaliteit merci groetjes uit Maastricht

SUPER TOLL

toller Shop tolle App gute Preise schnelle Lieferung schneller Support DANKE TOP BEWERTUNG.

Mooie planten goed verpakt

Mooie volle planten, erg goed verpakt. Helaas m'n tweede bestelling niet binnen de beloofde dag bezorgd. De minpunten vind ik het kinderachtige taaltje dat op de website, email en alle andere uitingen wordt gebruikt. Tevens staat een deel van mijn bestelde planten niet in de plantsome app.

Ronduit slecht

Wat een leuk idee leek is geeindigd in een frustratie ven bestelproces tot ontvangen van de plant.

Perfect en service gericht

Zeer positief, Na een kleine tegenvaller met de bestelling toch even contact gezocht, dat verliep zeer snel, vriendelijk en met een vleugje humor. Uiteindelijk super en snel opgelost. Een zeer tevreden en terugkerende klant

Dear Nev and Max,

Recent ben ik naar een nieuwe stad verhuisd en nieuwe mensen leren kennen tijdens Corona is lastig. Ik koos voor Octavia om mijn nieuwe groene vriendin te worden, een Philodendron Scandens. Onze eerste ontmoeting viel een beetje tegen. Toen ik haar ontmoette was ze veel kleiner dan ik had verwacht. Nu weet ik dat het niet altijd alleen om de buitenkant gaat en dat ze eerlijk was in haar bio over haar niet helemaal representatieve foto. Maar dít had ik niet verwacht en beschouw ik toch wel als een klein gevalletje catfish. Na bijgekomen te zijn van de schrik hebben we het bijgelegd en besloten dat we goede vrienden te blijven. Ik heb besloten toch voor haar te blijven en haar de kans gegeven om te groeien.

Über Plantsome

Plantsome maakt planten makkelijk en leuk. We helpen je bij het kiezen van de perfecte plant voor jou, brengen 'm netjes bij je aan de deur en geven jou een melding wanneer de plant weer water moet hebben en hoeveel door het gebruik van de Plantsome app. Appeltje eitje dus! Plantsome macht Pflanzen einfach und spaßig. Wir helfen dir, deine perfekte Pflanze zur finden, bringen sie vorsichtig zu dir nach Hause, und schicken dir Mitteilungen, wenn un wie viel Wasser deine grünen Freunde brauchen, mit Nutzug der Plantsome App. Also kinderleicht!

Kiyoh Bewertungen

• Wir führen automatisierte und manuelle Überprüfungen durch, um Falsche Bewertungen so weit wie möglich zu vermeiden