Mooie planten

Planten in grote doos en snel geleverd, goed beschermd voor vervoer. Wel veel afvalmateriaal (hergebruiken), maar kwaliteit planten is prima.

Levering was netjes optijd en de staat van de plant was perfect.

Geweldig.

Geweldige service, op opmerking bij bestelling werd direct gereageerd. En is daarna naar wens opgelost.

Mooie planten, perfecte afhandeling

De planten worden goed verpakt geleverd, zijn mooi, nog geen terugkoppeling gehad van mensen dat er iets niet goed was. En jullie hebben een fantastische website met dito teksten!

Wat een leuk bedrijf

Ok

Nette Pflanze aber Ärger mit dem Topf

Es fing damit an, dass mir im Shop zu meiner Kentia Palme die falsche Topfgröße empfohlen wurde (17 statt 22). Ich hab mich beim Kundenservice gemeldet und mir wurde dann zur Pflanzengröße die richtige Topfgröße empfohlen. Den hab ich bestellt, er kam jedoch total zerbrochen an. Ich wollte online reklamieren, da lande ich immer bei einer fehlerhaften Seite nachdem ich das Foto hochgeladen habe. Da habe ich den Kundenservice am 08.09. erneut angeschrieben, bis heute (13.09.) habe ich keinerlei Rückinfo und meine Pflanze muss noch immer in einem engen Topf wohnen.

• Würden Sie uns weiterempfehlen? Nein

Antwort des Geschäftsinhabers

Liebe Claudia, Oh je tut mir super doll leid, dass du den falschen Topf erhalten hast und, dass der richtige dann auch noch kaputt bei dir ankam! Komisch, dass du vom Kundenservice keine Rückmeldung bekommen hast, da scheint vermutlich etwas im System nicht geklappt haben, denn eigentlich beantworten wir jede Anfrage. Könntest du mir deinen Namen oder deine Bestellnummer mitteilen, damit ich dir den richtigen Topf neu aufgeben kann? Ich werde mich darum kümmern, dass er heute noch zu dir nach Hause versendet wird. Tut mir ganz doll leid für die Umstände und sorry die Verspätung!! hallo@plantsome.de Liebe Grüße!

Toppppppp

Heel blij met Ollie

Fijne en leuke contacten.

Een probleem met een plant die het niet deed is fijn opgelost Kreeg gratis een nieuwe!

Snel mooi goed verpakt Amigo

Komen afspraken na Mooie Amigo Heel goed verpakt alleen maar lof

Pot, plant, verzending allemaal echt tiptop in orde!

Helemaal naar wens!

Prachtige plant en pot. En met de app erbij kan het niet mis gaan.

Ontzettend mooie plant met pot en briljante app / website

Alleen al word ik blij van de website die we e al gezelligheid en vooral professionaliteit uitstraalt. Toen de plant geleverd werd was het een feestje. De verpakking is geweldig. De plant en de pot met standaard is ook geweldig. De app is briljant. Super handig en duidelijk.

Tevreden van de service, voor én na de verkoop

Ondertussen al meerdere keren op Plantsome besteld en alles is heel vlot verlopen. Ik raad dit bedrijf zeker aan! Een plantje dat ik eerder besteld had, liet zijn bladeren hangen en werd precies wat ziek. Heb een mailtje gestuurd en kreeg een dag nadien meteen antwoord met enkele oplossingen om mijn plantje te redden. Voor de zekerheid hebben ze me dan toch nog een nieuwe opgestuurd. Bij Plantsome zit je goed!

Ideaal en leuk geschreven

Naast dat het leuk geschreven is, is het een praktische en eenvoudige app. Je kan instellen wanneer je meldingen wenst te ontvangen. Als je een vraag hebt, bijvoorbeeld omdat je niet weet wat voor plant je hebt, krijg je een vlotte reactie met antwoorden.

Snelle reactie, uitstekende service

Voor nieuwe collega plant aangekocht voor thuiswerkplek. Is inmiddels standaard, binnen een dag was het geregeld incl kaartje met tekst zoals voorheen bij andere collega's gebruikt. Wordt goed meegedacht!

Goede en snelle service

Goede en snelle service. Was een cadeau en het werd keurig afgeleverd op de gewenste dag en tijd. Helemaal top!

Super snelle levering en altijd mooie ,verzorgde planten . De planten zijn ook heel goed verpakt

Mooie planten, leuke app en goede service!

Heel aangename mensen op de helpdesk die hard hun best doen om zo goed mogelijk te helpen. Jammer dat jullie in BE met Post NL moeten werken want daar ben ik niet tevreden over maar het zal me niet weerhouden om opnieuw bij jullie te bestellen!

Antwort des Geschäftsinhabers

Hey Sophie, Bedankt voor je lieve review! Hopelijk zien we je snel terug. Liefs, de Plantenservice.

Snel, uitstekend verpakt. Goeie App

Makkelijk te bestellen. Leuk dat er keuze is voor potten erbij. Snelle bezorging. Keurig stevig ingepakt( vooral de Potten). Handige verzorgingsApp.

Een aanrader!

Hele fijne ervaring gehad met mijn eerste bestelling! De plantenzoeker is ideaal om te kijken welke planten het meest geschikt zijn, alleen jammer dat je via smartphone elke keer opnieuw alles moet ingeven als je een stapje terug wil gaan na het bekijken van een plant... De plant was een cadeautje, dus heel fijn dat je ook de keuze hebt uit verschillende potten die passen voor de plant die je gekozen hebt. Snelle levering, stevig ingepakte plant! De doos was alleen wat hoog voor het formaat plan, waardoor ik hem zelf niet kon vervoeren met doos... De kinderen zijn alleszins wel blij met hun nieuwe verstopdoos!

Leuk

Van website tot verpakking leuk gedaan, en het cadeau-plant werd ook heel goed ontvangen.

Schnelle Lieferung und gute Kommunikation.

Ein Artikel war nicht lieferbar, wir konnten schnell gemeinsam eine Lösung finden. Die Pflanzen befinden sich in einem einwandfreiem Zustand. Bin sehr zufrieden.

Plantsome reageert snel & duidelijk, is super behulpzaam en de planten zijn prachtig!

Leuke buyer experience maar viel wat tegen bij bezorging

Geweldig leuke website, een jonge tone of voice en grappige omschrijvingen. Heb vaker online gezocht naar planten, maar plantsome.nl spreekt mij het meest aan. Op de dag van de bezorging ‘s morgens thuis gebleven maar de bezorging werd uitgesteld naar de middag, gebeurd wel vaker. Moest toch echt naar kantoor. In de app kreeg ik de melding dat het bezorgd was, maar geen melding waar dan precies, er was immers niemand thuis. Bij thuiskomst stond de doos gewoon voor m’n deur, gelukkig. Kan plantsome.nl verder niets aan doen, PostNL wel. De planten waren zeer goed verplant, in een doos die, lijkt wel, op maat is gemaakt voor de twee planten. De varen (maar L) was wat kleiner dat ik gehoopt had, de bananenplant had alleen maar bruine bladeren. Hoop dat dit snel goed komt.

Antwort des Geschäftsinhabers

Hey Dennis, Wat vervelend dat het niet helemaal gelopen is zoals je gehoopt had! Wil je ons wat foto's sturen van jouw nieuwe groene roomies? Dan kijken we even of alles wel in orde is met ze. Je kan ons bereiken op hallo@plantsome.nl. Liefs, De Plantenservice.

Über Plantsome

Plantsome maakt planten makkelijk en leuk. We helpen je bij het kiezen van de perfecte plant voor jou, brengen 'm netjes bij je aan de deur en geven jou een melding wanneer de plant weer water moet hebben en hoeveel door het gebruik van de Plantsome app. Appeltje eitje dus! Plantsome macht Pflanzen einfach und spaßig. Wir helfen dir, deine perfekte Pflanze zur finden, bringen sie vorsichtig zu dir nach Hause, und schicken dir Mitteilungen, wenn un wie viel Wasser deine grünen Freunde brauchen, mit Nutzug der Plantsome App. Also kinderleicht!

Kiyoh Bewertungen