Helemaal goud eeeh groen!

Ik werd erg enthousiast van jullie site, leuke namen hebben de planten gekregen en ik vond het ook fijn om de pot bij de plant te kunnen bestellen. Ook de plantenzoekfunctie vond ik leuk en handig. We hebben nu vier planten van jullie staan en net een extra bijpassende pot gekocht voor een andere plant. De planten zien er gezond uit.

Plantastish

Wij hebben een zeer goede ervaring, om in stijl te blijven noemen we dit plantastish! Jullie hebben goede communicatie en sociale media op een hele leuke mannier. Ga hier mee door! Alles is heel snel geleverd, de planten zijn mooi en op maat. Ook de kat was erg tevreden met zowel marty (lekker snoepen aan de plant.....) als met haar nieuwe verblijf (grote doos). Ik denk dat wij nog wel vaker een plantje bij jullie scoren.

Super, snel geleverd en netjes verpakt

Planten zien er super uit, goed stevig verpakt geleverd.

verbreidt mijn horizon

Ik zag er zo tegenop om in diverse tuincentra te moeten leuren om kennis en beoordelen welke plant ik mee zou nemen. Om maar niet te spreken van de logistiek voor iemand die niet in de stad woont en geen auto heeft. Plantsome had een duidelijke zoekfunctie met visueel aantrekkelijke en informatieve plaatjes. De rest van het proces is alsof ik een pak potloden bij Bol.com koop; rechttoe, rechtaan, snel, goede communicatie en uitstekende kwaliteit.

Tevrede

Ben zeer tevreden planten zijn goed aangekomen. Heb de App ook geïnstalleerd qerk heel makkelijk. Ben benieuwd lof het zo goed gaat komen.

Op tijd en netjes geleverd!

Tolle Pflanze, unkomplizierter Tausch

Schnelle Lieferung, der Paketbote hatte die Pflanze leider auf dem Kopf gelagert, sodass diese kaputt war. War aber alles kein Problem und ich habe eine neue erhalten. Pflanze ist top, Topf ist top!

Great service

My friend gave us a Plantsome voucher with a stellar recommendation. I ordered a few pots and a plant. The plant came perfect with very clear instructions, but one of the pots was broken due to transport. Quickly found the link to the solution on the site and a new pot was sent just a few days later! (Online) personnel (bv Renee) was helpful and humorous. A very pleasant experience and will recommend the site to everyone!

Zeer fijne ervaring!

Had beetje schrik. Planten met de post komt dat wel goed. Maar zeer tevreden. Planten waren zeer verzorgd en in prima staat tot bij me thuis geraakt. Geniet elke dag opnieuw van mijn nieuwe groene vrienden. De app is trouwens ook geweldig.

Toppie!!!

Mooie plant en pot, zeer goed verpakt en Lkkr snel geleverd. Goede communicatie en mooie website. Mijn nichtje was heel blij met de plant. En dat uit Honselersdijk waar ik jaren gewoond heb.

leuke, originele site en goed concept, snel geleverd en mooie plant

Leuke namen voor planten, goed werkende site, snelle levering en mooie plant ontvangen... wat wil je nog meer?!

Met een grote glimlach mijn groene buddy gezocht en match gevonden.

De communicatie geeft een vrolijk gevoel en zorgt voor een glimlach. Dank daarvoor. Veel keuze en ook goede ondersteuning bij de zoektocht. Ga er meer gebruik van maken om iemand blij te verrassen met een groene vriend.

Heel blij mee! Mega mooie plant

Service top, leuke beschrijvingen, en de kwaliteit van de plant is echt heel goed! Ik ben er super blij mee!

Snel geleverd. Mooie plant

Mooie plant, snel verstuurd

Top Bob

Love mijn nieuwe Bob (cactus plant) Hij kwam helaas op z’n kant binnen waardoor mijn hele huis onder de aarde lag, maar Bob maakt het goed. Hij staat ontzettend gezellig in mijn kamer. De andere planten zijn jaloers op zijn grootte.

Mooie plant,goede service

Plant incl.pot ismooi en in goede staat keurig aan huis afgeleverd

Guter Zustand der Pflanzen, guter Service, tolle App

Was man noch verbessern könnte: Es wäre praktisch, wenn die Webseite und die App auf dieselben Zugangsdaten zugreifen würden; so muss man sich zwei Accounts machen. Ansonsten ist Plantsome sehr zu empfehlen! :)

Ik ben erg tevreden over Plantsome in de breedste zin van het woord!

Ik ben begonnen op aanraden van m’n schoonzuster om de verzorging via de app te doen. Werkte perfect om een notificatie te ontvangen als weer wat gedaan moet worden. Tevens vind ik het ook leuk om m’n amigo’s steeds te vergezellen met een nieuwe amigo. Wel zou ik af en toe wel wat groter assortiment zien bij plantsome.

Grappig als het kan, eerlijk als het moet. Top app.

Bezorging ook top. Goed verpakt. Makkelijk te volgen. Planten zagen er prima uit. Aanrader. Ik ben fan en een tevreden klant

Erg goed

Plant was goed verpakt en is erg mooi.

de planten zien er geweldig uit

snelle levering, netjes verpakt. De planten zijn erg mooi en ook al groot

Mooie plant

Onwijs blij met me nieuwe plant vriend. Netjes geleverd. Makelijk te verzorgen met de app.

Super mooie planten. Heel erg blij mee

Mooie plant, snelle levering

Ruime keuze in mooie planten. Levering was erg snel en alles prima, stevig en netjes verpakt. Klein puntje (daarom geen 5e ster), sommige planten staan afgebeeld op foto met super leuke pot en die potten verkopen jullie uiteindelijk niet, dat vond ik jammer. In de keuze van de potten kan wel wat uitgebreider en iets hipper misschien.

Über Plantsome

Plantsome maakt planten makkelijk en leuk. We helpen je bij het kiezen van de perfecte plant voor jou, brengen 'm netjes bij je aan de deur en geven jou een melding wanneer de plant weer water moet hebben en hoeveel door het gebruik van de Plantsome app. Appeltje eitje dus! Plantsome macht Pflanzen einfach und spaßig. Wir helfen dir, deine perfekte Pflanze zur finden, bringen sie vorsichtig zu dir nach Hause, und schicken dir Mitteilungen, wenn un wie viel Wasser deine grünen Freunde brauchen, mit Nutzug der Plantsome App. Also kinderleicht!

Kiyoh Bewertungen