hilarisch en praktisch

leuke site, maken beloftes na. en een app voor al me amigos (planten) simpelweg een goed bedrijf met humor. lekker bezig !

super tevreden

- snelle levering - goede kwaliteit van planten - veel keuze in planten - duidelijke website

Perfekter Service ... Wunderschöne Pflanze

Ich habe das erste Mal bei Plantsome bestellt und bin hellauf begeistert. Die Alocasia Zebrina ist ein Traum. Der Versand so irre schnell nach D, kaum zu toppen. Lieben Dank, für die wundervolle Pflanze :-)

Alles bestens

Es hat alles super geklappt.Versand sehr schnell.Und bei jede Frage würde es sofort geantwortet.

Antwort des Geschäftsinhabers

Hallo liebe Tatjana, vielen Dank für deine Bewertung! Freut uns sehr, dass alles so gut gelaufen ist! So wünschen wir uns das und darauf arbeiten wir hin! :) Liebe Grüße, Catherine von Plantsome

Leider kein gutes Preis-Leistung Verhältnis

Wir haben 3 Pflanzen mit 2 Blumentöpfen bestellt, ein Blumentopf kam kaputt an, eine Pflanze kam umgekippt und total zerquetscht an, die halbe Erde lag außerhalb des Topfes. Eine weitere Pflanze kam angebrochen an und es lagen mehrere Blätter und Blumen im Karton. Für den Preis haben wir ganz ehrlich mehr erwartet. Hier werden wir leider keine weiteren Pflanzen kaufen. Zum Glück kam die 3. Pflanze mit ihrem Blumentopf gut an.

• Würden Sie uns weiterempfehlen? Nein

Antwort des Geschäftsinhabers

Hallo Lisa, vielen Dank für deine ehrliche Bewertung! Tut uns mega leid zu hören, dass deine Amigos und Töpfe so eine schwere Reise hinter sich hatten. Sowas sollte natürlich nicht passieren. Leider ist es aber so, dass die Post versehentlich mal Fußball oder Handball mit unseren Paketen spielt. Das bricht natürlich auch unser Pflanzenherz. Du kannst uns ruhig eine Mail mit Fotos an hallo@plantsome.de schicken und dann finden wir definitiv eine gute Lösung! Freue mich von dir zu hören! 🌿 Liebe Grüße Kim von Plantsome

Alles Top

Bestellungsabwicklung, Versand und Transport waren einwandfrei. Gerne wieder

Antwort des Geschäftsinhabers

Hallo lieber Michael, vielen Dank für dein Feedback! Freut uns total, dass du so zufrieden mit uns warst! Ich schließe mich dem an: gerne wieder! ;) Liebe Grüße, Catherine von Plantsome

Alles goed!

Mooie plant, correcte bezorging en vooral de optie om ook voor een duurzame levering te kunnen kiezen vind ik top!

Antwort des Geschäftsinhabers

Hoi Marian, Dankjewel voor je beoordeling! Super om te horen dat alles zo vlotjes is verlopen en dat je nieuwe amigo goed en wel bij je is aangekomen. Wij zijn ook heel erg blij dat we sinds kort deze optie hebben. Zo dragen we allemaal ons steentje bij aan moeder Natuur. Mocht je ooit nog vragen hebben, dan weet je ons te vinden :). Groetjes, Kim van Plantsome

Leuk als cadeau

Een heel leuk assortiment en de volgende dag werd de plant geleverd. Gelukkig; kwamen we ook niet met lege handen op de verjaardag. Bij het uitpakken bleek de plant wel erge dorst te hebben. Sommige bladeren hingen er wat slapjes bij. Gelukkig is dat weer goed gekomen!

Antwort des Geschäftsinhabers

Hallo Marieke, Wat goed om te horen dat de plant op tijd bij jullie is aangekomen! Waarschijnlijk was het toch iets te warm voor onze Bo Kito. Maar inderdaad, water doet wonderen en gelukkig staat hij nu bij de jarige job te shinen 🌟. Groetjes, Kim van Plantsome

Top planten

Hele mooie hibiscussen en zeer goed verpakt, snelle levering!

Goede communicatie en vriendelijke bezorger.

Klasse, plant,levering totaal.

,eer positief.

Perfect!

Even my perfect order wasn’t as I expected, customer service took a very good care about me. Reacted very fast and fixed a problem. I truly recommend Plansome

Antwort des Geschäftsinhabers

Hey Magdalena, Happy to hear that we could help! I hope that Paultje is already rocking your living room ;). Love, Kim from Plantsome

Leuke site met originele teksten bij de omschrijving van de planten. Ik ben blij met mijn bestelling. De ananasplant ziet er goed uit en de bezorging is goed gegaan. 1 woord top!

Antwort des Geschäftsinhabers

Hoi Rosanne, Wat fijn om te horen dat Anny goed bij je is aangekomen! Veel geluk met je nieuwe groene amiga en mocht je nog vragen hebben over bijvoorbeeld de verzorging van je planten, dan mag je ons altijd een berichtje sturen. Groetjes, Kim van Plantsome

Lastig om voor een redelijke prijs iets te vinden

Buiten het popi-jopie taalgebruik (voor de een wellicht leuk, maar voor mij storend en irriterend) is Plantsome wat mij betreft veel te duur. Het besteden van een cadeaubon zonder bijbetalen beleek nagenoeg onmogelijk.

Antwort des Geschäftsinhabers

Hoi Ben, Wat leuk dat je een cadeaubon van ons hebt gekregen! En ik ben blij om te zien dat het toch gelukt is om een mooie amiga uit te zoeken. Jammer dat de klik tussen ons er niet helemaal is. Maar als we je kunnen helpen met wat tips en tricks over planten doen we dat natuurlijk altijd graag. Groetjes, Kim van Plantsome

Alweer een goede ervaring

Sinds een jaartje koop ik mijn planten bij Plantsome. Ik was daarvoor huiverig met online bestellen van planten. Maar Plantsome heeft mijn denken helemaal veranderd. Plsnten zijn altijd supergoed verpakt, zien er goed verzorgd uit en de zendingen zijn altijd netjes op tijd geleverd. Kan het iedereen aanraden!! Echt waar!!

Antwort des Geschäftsinhabers

Hoi Nick, Wat tof om te horen dat wij je denken over het online bestellen hebben kunnen veranderen. Altijd fijn als je planten zonder bladscheuren bij je thuis aankomen :). Mocht je nog vragen hebben, dan weet je ons te vinden! Groetjes, Kim van Plantsome

Alle versprechen eingehalten.

Super schnell geliefert und top Ware.

Antwort des Geschäftsinhabers

Hallo Manfred, vielen Dank für deine liebe Bewertung! Freut uns mega 😍. Liebe Grüße Kim von Plantsome

TOP!

De planten zijn echt prachtig en werden tijdig geleverd! Één minpunt, maar dat is - denk ik - niet echt jullie fout: de postbode had de planten aan de deur laten staan (ik was werken). Het was verschrikkelijk heet die dag, dus de dozen waren vanbinnen ook echt héél warm. Gelukkig hebben ze het allemaal overleefd :-)

Antwort des Geschäftsinhabers

Hey Stefanie, Bedankt voor je lieve beoordeling en je feedback! Helaas hebben wij, als je bestelling niet met onze bezorgservice is geleverd, daar inderdaad geen invloed op 😔. Gelukkig hebben ze de reis overleefd, maar mocht je de komende weken iets aan je amigos merken, neem dan gerust even contact met ons op. Een kleine zonnesteek kun je met wat water goed oplossen 💦. Veel plezier met je nieuwe groene maatjes! Liefs, Kim van Plantsome 🌿

goede verzorgde aflevering

planten in stevige doos geleverd en zaten goed vast. geen beschadigigen. beschrijving erbij. leuke tips op de doos wat je ermee zou kunnen doen.

Antwort des Geschäftsinhabers

Hoi Dimitri! Wat fijn om te horen dat alles zo heerlijk en super verlopen is! Daar zijn we natuurlijk heel erg blij mee 😍. Veel plezier met je nieuwe groene maten! Liefs, Kim van Plantsome

Sehr freundliches, zuverlässiges Team,

Schneller, angenehmer Kontakt, sehr freundlicher Umgang, höchst zuverlässig, Beschädigung wurde komplikationslos ersetzt, alles bestens! Ebenfalls schön, dass die Ankunftszeit der Lieferung genau mitgeteilt wurde.

Antwort des Geschäftsinhabers

Hallo Sonja, vielen Dank für deine superliebe Bewertung! Freut uns mega, dass alle grünen Freunde gut und munter bei dir angekommen sind 😍. Melde dich gerne, wenn du in Zukunft noch Fragen hast! Dann helfen wir natürlich gerne! Liebe Grüße und ganz viel Spaß mit deinen neuen grünen Amigos! Kim von Plantsome 🌿

Zoals gewoon vlotte, correcte en snelle levering. En kwalitatieve producten! Top!

Antwort des Geschäftsinhabers

Hey Kim, Fijn dat al je groene vrienden mega snel bij je zijn aangekomen 😍. Heel erg bedankt voor je lieve beoordeling! Veel liefs, Je naamgenoot Kim van Plantsome 😉🌿

Es War alles super, auch mit Beschwerden gehen die Leute von Plantsome sehr gut um,Danke.

Antwort des Geschäftsinhabers

Hallo Renate, vielen Dank für deine liebe Bewertung! Freut uns mega zu hören, dass alles super geklappt hat. Wir versuchen immer die beste Lösung zu finden und sind mega glücklich, dass das dieses Mal geklappt hat, yaay! 💃 Ganz viel Spaß mit deinen neuen Amigos und melde dich gerne immer, wenn du Fragen hast!. Liebe Grüße Kim von Plantsome

Niet wat besteld, maar het schapengras is hier 4x zo duur als bij een tuincentrum!

Ga dus naar een lokaal tuincentrum om ze te steunen en bestel je planten niet online.

Antwort des Geschäftsinhabers

Hallo Mike, Bedankt voor je eerlijke review! Ik snap je punt, maar onze Billie is wel echt een hele bijzondere. De VIP van de buitenkas wordt hij ook wel genoemd 🤠. Graag wil ik je toch even uitleggen waarom wij duurder zijn dan een tuincentrum. Er komt namelijk iets meer bij kijken 😉. Een groot verschil is, dat wij een webshop zijn en de plantjes natuurlijk met de post worden verstuurd. Ze worden zorgvuldig ingepakt, krijgen nog een knuffel en een toespraakje voor vertrek. Je kan dus lekker thuisblijven en *dingdong*, plant staat de volgende dag in je woonkamer/tuin te shinen 🌟. Daarnaast komen onze amigo's vers van de kweker en zullen dus nooit lang bij ons in de kas staan. Ook bieden wij een 3 maanden Plantgarantie aan + een Plantenservice, die altijd paraat staat om iedereen zo goed mogelijk te helpen. Hopelijk is het zo iets duidelijker waarom onze groene vrienden duurder zijn. Mocht je nog vragen hebben of misschien tips dan mag je altijd een berichtje sturen. Veel liefs, Kim van Plantsome

Einfach nur toll!

Ich habe jetzt schon mehrfach bei Plantsome bestellt. Da wir in eine größere und hellere Wohnung umgezogen sind, aber selbst nicht die Zeit dafür haben, uns in Gartenhäusern umzugucken, kam uns das Angebot von Plantsome gerade gelegen. Sowohl die extra für Katzen geeigneten Pflanzensets, als auch das kürzlich erworbene Terrarium Boris, werden pflanzenfreundlich verpackt, schnell geliefert und haben auch Dank der mitgelieferten Infos bei uns ein schönes neues Leben und zu Hause gefunden. Da stimmt nicht nur die Preis-Leistung, sondern auch der Service dabei und danach. Wir sind zufrieden und haben sicherlich nicht das letzte Mal bei Plantsome bestellt.

Vlot en goed verpakt verzonden

Complimenten voor de inventieve verpakking! De planten zijn in prima staat ontvangen. Er is wel iets dat ik vreemd vind; ik bestelde 2 planten, ieder met pot en standaard. In de PostNL-app zag ik toen zes pakketen van jullie staan, terwijl er maar twee dozen (ieder met: 1 plant, 1 pot en 1 standaard) geleverd werden.

Teleurstellend

Tot twee keer toe planten uit de pot thuis gekregen. Jammer.

Über Plantsome

Plantsome maakt planten makkelijk en leuk. We helpen je bij het kiezen van de perfecte plant voor jou, brengen 'm netjes bij je aan de deur en geven jou een melding wanneer de plant weer water moet hebben en hoeveel door het gebruik van de Plantsome app. Appeltje eitje dus! Plantsome macht Pflanzen einfach und spaßig. Wir helfen dir, deine perfekte Pflanze zur finden, bringen sie vorsichtig zu dir nach Hause, und schicken dir Mitteilungen, wenn un wie viel Wasser deine grünen Freunde brauchen, mit Nutzug der Plantsome App. Also kinderleicht!

Kiyoh Bewertungen