Super Pflanzen

Ich habe mir 2 Pflanzen bestellt da sie bei mir nirgendwo erhältlich sind. Ich muss schon sagen die Pflanzen waren super verpackt. Da war nichts abgeknickt oder kaputt. Die Bestellung war auch innerhalb 2 Tage da,top. Ich würde jederzeit wieder bestellen. Macht bitte weiter so.

geweldig

Ik had best wel een paar lastige vragen en ook stelde ik een paar bijzondere eisen aan de bezorging van mijn nieuwe plant. Axel van Plantsome had daar geen enkele moeite mee, op alle vragen kreeg ik antwoord en ook de bezorging werd tot in de puntjes geregeld.

Bijna goed

Zeer mooie plant, snel geleverd, alles in goede staat ondanks mijn vrees voor de postorderbedrijven. Wel minpunt door Duitse instructiefiche bij product ☹️. En pluspunt zou zijn dat de plant bij bestellen automatisch in 'mijn planten' in de trouwens zeer goede app bij komt. Mail met instructies kwam eigenlijk 2 dagen later dan de plant zelf. En moest hem manueel toevoegen. Maar al bij al zeer tevreden klant.

Slechte klantenservice

Al bijna 3 maanden probeer ik hulp te krijgen van de klantenservice aangezien de (vrij dure) plant die ik van Plantsome had gekocht snel aan het afsterven is. Helaas heb ik in 3 maanden maar één keer een mail terug gehad, ondanks mijn vele reminders.

Fijne communicatie en service, planten kleiner dan verwacht.

Door het gehele proces een fijne ervaring. Alles was duidelijk op de website. Ook gedurende en na de bestelling duidelijk communicatie. Helaas waren de planten kleiner dan verwacht en kleiner dan aangegeven op de website. Dat was beetje jammer. Maar goed, dan maar wat extra liefde erin en hopen dat ze snel groeien.

Mooie planten

Netjes op de hoogte gehouden van de levering. Planten heel netjes verpakt! Planten zien er ook heel goed uit.

Super snelle levering en heel mooie plant

Heel gemakkelijke website, snelle levering en plant was super mooi.

Top!!

Mooi aanbod, leuke website, handig en behulpzaam, snelle levering en mooie branding. In een woord top!

Ganz unter Motto "schauen was wird"

Die Lieferung war problemlos, alles gut verpackt und nicht beschädigt. Das große Manko ist folgendes: als ich direkt die Erde gewechselt habe sah ich, dass die Pflanze recht frisch von der Mutterpflanze abgeschnitten wurde und gar keine Wurzeln aufweist. Somit sehe ich die Gefahr, dass die Pflanze nichts wird. Hinzu kommt, dass die Pflanze nur 35 cm groß ist. Somit hab ich fast 1/4 Pflanze zu wenig bekommen. Das ganze ist einfach nicht schön und zeugt nicht von Qualität.

• Würden Sie uns weiterempfehlen? Nein

Antwort des Geschäftsinhabers

Hallo Andreas, danke für deine Bewertung! Tut mir leid zu hören, dass du nicht ganz zufrieden mit deiner neuen Pflanze bist. Du kannst uns gerne in unserem Pflanzenservice kontaktieren mit ein paar Fotos der Pflanze, dann finden wir zusammen eine passende Lösung für die mangelhafte Qualität. Ich freue mich auf deine Antwort! Tom von Plantsome

Niet meer wat het is geweest

In september net dezelfde plant besteld, deze werd keurig afgeleverd en had een goed formaat en prijs. Nu, juni, de plant is 8 euro duurder geworden van 20 naar 28 euro, is twee keer zo klein als de eerste die ik had besteld en werd geleverd in een doos die niet acceptabel was (op verschillende locaties gescheurd of beschadigd, de plant echter was maar een beetje beschadigd in het proces dus dat is het enige positieve van deze ervaring).

Fijne service en leuke, anders-dan-andere planten

Ik heb een tijdje geleden van iemand een luchtplantje bezorgd gekregen via Plantsome en dit is nu mijn nieuwe go-to voor als ik iemand wil bedanken. Net weer iets besteld en binnen 2 uur al bevestigd gekregen dat het onderweg is! Leuk aanbod ook, weer eens wat anders dan de gebruikelijke toch wat saaie opties.

snelle en goede levering

Mooie plant en netjes geleverd

Snel geleverd, mooie planten!

Goede keuze van planten en accessoires.

Prachtige Plan en Pot combinatie!

Keurig bezorgt en voldoet meer dan aan de verwachtingen!

Mooie plant en snelle levering

Er is veel keus. De plantjes werden netjes in de doos geleverd. Gelijk de app gedownload voor de juiste verzorging van mijn planten. Snelle levering ook

Kräftige, gesunde Pflanzen

Die Pflanzen waren super verpackt und haben die lange Reise gut überstanden, obwohl sie länger als geplant im Karton aushalten mussten, da die Zustellung erst nicht geklappt hat und übers Wochenende inklusive Feiertag im Zustellzentrum verbracht haben. Der Kundenservice hat sich auch sehr schnell zurückgemeldet. Ende gut, alles gut. Die Pflanzen stehen jetzt in meinem Büro und sorgen für gute Luft und eine tolle Atmosphäre. Jederzeit wieder :-)

Snelle levering & goed verpakt

Heb 2 grote bamboe planten besteld en 2 kleine. Ze zagen er goed en vol uit. Ze waren erg goed en stevig verpakt en ik had ze niet de volgende dag al verwacht. Ben er erg blij mee en 3jaar geleden had ik al eens planten bij hun besteld en die doen het nog steeds erg goed.

Planten waren goed verpakt en snel geleverd

Prachtige en gezond uitziende planten. Ik kijk er alleen wel naar uit dat de plantsome app voor iOs weer beschikbaar is. Want eerlijk is eerlijk dat was een belangrijke reden dat ik de planten bij plantsome heb besteld.

Prachtig en gemakkelijk

Vandaag mijn bestelde planten ontvangen. Ze staan werkelijk schitterend in mijn woonkamer. Ik ga zeker nog een keer bij plantsome bestellen

TOP Qualität zu Top Preisen !!!

Guter Service und schnelle Lieferung !!! sehr gute Verpackung !!!

Goed verzorgde plant in mooie pot

Ruim aanbod met kwalitatief goed verzorgde planten aangeboden zoals omschreven. Bij drukke feestdagen wat eerder bestellen want Post.nl is soms niet zo snel. Dat wordt Plantsome niet aangeschreven.

geweldige service

Prachtige planten en potten voor een mooie prijs. Klantenservice is top. Kan niet beter.

Top verzending

Goed en netjes en stevig verzonden. Mooie aardbeiplant met pot besteld en een mooie passie bloem. Tevreden!!

Mooi aanbod en goede website maar ondermaatse afhandeling

Ik plaatste een bestelling en duidde een specifiek levermoment aan. Ik bleef thuis om de levering in ontvangst te kunnen nemen. Uiteindelijk bleek een item niet in voorraad en werd ik de dag van de levering gecontacteerd om op vraag van Plantsome een later levermoment af te spreken. Ik bleef opnieuw thuis om de bestelling goed in ontvangst te kunnen nemen op de afgesproken dag. Die dag ontvang ik een bericht van PostNL dat de items nog niet in hun bezit zijn. De levering zou dus zeker niet op de afgesproken dag kunnen plaatsvinden. Bovendien bleek uit dat bericht dat de bestelling opgesplitst werd in 3 pakketten, met elk een afzonderlijke leveringsdatum. Ik ben fan van de website en het aanbod maar de afhandeling verloopt voor mij ondermaats. Ik besef dat Plantsome geen vat heeft op de uiteindelijke levering door PostNL maar wel op de timing van de opdracht van de levering (en mogelijk ook op de opdeling in de verschillende pakketten?). In het totaal zal ik op minstens 5 dagen thuis moeten blijven om 1 bestelling in ontvangst te kunnen nemen wat me niet redelijk lijkt.

Snelle levering, mooie planten

Snelle levering en mooie planten. De Sansevieria heeft wel een dor plekje, maar daar kunnen we mee leven. Helaas heeft de bezorger de doos niet goed bekeken en ze ondersteboven afgeleverd, gelukkig zat de meeste grond nog in de potten.

40 Zwethlaan

Honselersdijk 2675 LB

Über Plantsome

Plantsome maakt planten makkelijk en leuk. We helpen je bij het kiezen van de perfecte plant voor jou, brengen 'm netjes bij je aan de deur en geven jou een melding wanneer de plant weer water moet hebben en hoeveel door het gebruik van de Plantsome app. Appeltje eitje dus! Plantsome macht Pflanzen einfach und spaßig. Wir helfen dir, deine perfekte Pflanze zur finden, bringen sie vorsichtig zu dir nach Hause, und schicken dir Mitteilungen, wenn un wie viel Wasser deine grünen Freunde brauchen, mit Nutzug der Plantsome App. Also kinderleicht!

Kiyoh Bewertungen