Schnelle Lieferung, tolle Pflanze!

Pflanze wurde schnell geliefert und war sehr gut und sicher verpackt. Die Palme sieht fantastisch aus.

Danke für dein tolles Feedback! Lieben wir. <3

Mooie planten, op tijd geleverd en top ingepakt!

Prachtige planten, op tijd geleverd en met grote zorgvuldigheid top ingepakt! Ook de website is informatief en duidelijk. Ik zal hier zeker nog eens bestellen!

Antwort des Geschäftsinhabers

Wat fijn om te horen dat je zo'n goede ervaring hebt gehad Anja, ik zal je compliment doorgeven aan ons inpakteam! Mocht je nu of in de toekomst een vraag hebben over jouw planten, stuur ons vooral een bericht. Met vriendelijke groet, Axel van Plantsome

gewoon plantastisch

De bezorging duurde 1 dag langer dan gepland , maar hé daar was mijn groene amigo niet echt kwaad om hoor. Mijn amigo was exeptioneel goed verpakt tegen de koude en beschadiging en is heelblads hier toegekomen. Heb hem onmiddelijk uit zijn verpakking gehaald en hem gerust gesteld dat zijn lange reis voorbij is , en dat hij nu kan genieten van het uitzicht op de vensterbank. Mijn amigo ziet er ongelooflijk goed uit en zal hem lekker vertroetelen !

Antwort des Geschäftsinhabers

Zo te horen heeft jouw nieuwe groene huisgenoot het zeer goed getroffen met zijn nieuwe woonplek! Veel plezier met je nieuwe aanwinst en mocht je ooit nog vragen hebben, aarzel niet om ons een bericht te sturen. Groene groet, Axel van Plantsome

Echt heel brak, klein miezerig boompje

Won’t return! De boom zou minimaal 1m25 zijn. Hij haalt max 1m. Daar komt bij dat het een heel zielig dun boompje is. DOEI

Schitterende klantenservice en prachtige planten

Heb je vragen of problemen dan word je per mail gedetailleerd en vriendelijk geholpen!

Teleurstellend

1. Ik had afgesproken dat de boom op maandag bezorgd zou worden. Toch werd hij ineens op zaterdagavond bezorgd, net voordat ik weg zou gaan. 2. Hij zat in een grote doos met ook wat plastic, dus niet echt een duurzame levering. 3. Hij staat volledig schuin in de pot. 4. Hij is veel kleiner dan afgesproken- zo’n 90 cm ipv 125-150 cm 5. Duurste boom ooit (€65) en ik moet hem ook nog zien weg te brengen in januari Dus alles bezien stap ik over op een kunstboom door deze slechte ervaring.

Antwort des Geschäftsinhabers

Dag Karien, Hier is inderdaad het één en ander fout gegaan, mijn excuses voor deze vervelende ervaring. We nemen vanochtend contact met je op om een nieuwe levering aan te bieden met een correcte boom. Met vriendelijke groet, Axel van Plantsome

Makkelijk te bestellen en heel goed verpakt

Hebben eerder al eens een plant gekocht via plantsome en we waren toe aan een nieuwe en hebben deze grote plant besteld en kregen deze in een grote mooie verpakking thuis bezorgd zonder dat er een blad beschadigd was. Al met een perfecte levering

Antwort des Geschäftsinhabers

Bedankt voor deze lovende woorden Andries! Veel plezier met je nieuwe groene aanwinst. Groetjes, Axel van Plantsome

Ich bin begeistert!

Meine erste Erfahrung mit Plantsome ist überwältigend, ich bin total begeistert. Bereits die nutzerfreundliche Website mit vielen aussagekräftigen Fotos und Beschreibungen gefiel mir sehr gut. Auch die Kommunikation und der Versand liefen perfekt, aber der Hammer sind die Pflanzen. Ich war schon etwas skeptisch, in welchem Zustand die Pflanzen bei der Lieferung sein werden und ob sie tatsächlich so aussehen, wie auf den Fotos. Kurzum: Die Pflanzen sind perfekt, einfach wunderschön, genau so prächtig wie auf der Website abgebildet. Als mein Mann die neuen Mitbewohner sah, fragte er: "Sind die überhaupt echt?" Ich werde beim nächsten Pflanzenkauf sofort bei Plantsome vorbei schauen!

Antwort des Geschäftsinhabers

Hi Elke, danke für dein tolles Feedback! Einfach hammer! *__* Kunde zufrieden, wir sind zufrieden!

Exzellente Pflanzen mit exzellentem Service

Die Erfahrung bei Plantsome zu kaufen war eine runde Sache! Die Lieferzeit wurde eingehalten und die Ware ist sicher verpackt gewesen, fast schon genial. Die Pflanzenqualität ist super gut, übrigens auch die der Töpfe. Man bekommt wirklich, was auf der Homepage angeboten wird. Würde jederzeit wieder kaufen und uneingeschränkt weiterempfehlen.

Antwort des Geschäftsinhabers

Hi Michael, danke für dein nettes Feedback! Schön, dass wir dich auch mit unseren Amigos überzeugt haben. Amazing <3

Geluk in een doosje.

Ik kreeg een cadeaubon van m’n metekindje. Leuke site en mooie planten. Fijn dat de planten een naam hebben. Sinds Lucas en Lilly er zijn zegt onze dochter goeiemorgen tegen de planten. Ze zorgen voor extra sfeer en gezelligheid in huis. :) een aanrader!

Antwort des Geschäftsinhabers

Wat leuk dat jullie dochter zo betrokken is bij haar nieuwe groene huisgenoten! Veel plezier met Lucas en Lilly. Mocht Lilly een keer slap hangen: geef haar simpelweg een flinke slok water en ze zal binnen no-time weer opveren. Het is een plant met een wat dramatisch karakter ;-). Groene groet, Axel van Plantsome

Plantsome war super, der Versand leider nicht.

Ich finde Plantsome super. Ich konnte anhand der Informationen, das Passende für mich finden. Durch die ansprechenden Texte macht das Suchen Spaß. Die erhaltenen Pflanzen sind schön und in gepflegten Zustand. Doch leider waren sie vom Versand rampuniert :/ Ich habe hier schon oft schlechte Erfahrungen mit DPD machen müssen. Es wäre gut, wenn man bei der Bestellung den Versandanbieter selbst wählen könnte. Lieber zahle etwas mehr, als dass die Pflanzen leiden.

Antwort des Geschäftsinhabers

Liebe Maren, danke für dein ehrliches Feedback! Wir sind leider auch nicht immer happy mit DPD :( Tut uns echt leid, dass deine Pflanzen unterwegs gelitten haben. Wenn eine Pflanze beschädigt ankommt, kümmern wir uns aber selbstverständlich um einen Ersatz oder einen Rabatt. Schick uns in so einem Fall gerne Fotos an [email protected], dann schauen wir zusammen nach der besten Lösung! Liebe Grüße Nergis von Plantsome

Snelle service, vlotte levering, goed verpakt. Fijn dat we weer wat extra groen in huis hebben.

Super Pflanzen!

1. Die Website ist sehr schön und witzig gestaltet. Es macht Spaß hier zu shoppen. 2. Die Lieferzeit ist einfach sensationell schnell. Verpackung super. Pflanzen sind unbeschädigt angekommen. 3. Preis/Leistung ist erstklassig! 4. Die Pflanzen sind super schön. 5. Support ebenfalls 1a. Hatte eine Frage bezüglich bewässern gestellt und eine nette und schnelle Antwort erhalten.

Antwort des Geschäftsinhabers

Liebe Sabine, freut uns total, dass du so zufrieden mit deiner Bestellung bei uns bist! Ganz herzlichen Dank für die spitzen Bewertung! :) Hab noch viel Freude mit deinen Amigos und meld dich sehr gerne jederzeit, wenn du noch weitere Fragen hast! Liebe Grüße Nergis von Plantsome

Good service

Ordering was easy. The plant arrived in time and in good condition. The app is amazing and makes caring for the plant easy. I'm satisfied and plan to order more plants.

Correcte opvolging, vlotte levering

Correcte opvolging, vlotte levering

Leuke site, prachtige plant!

Leuk om op de site rond te snuffelen. Ik was op zoek naar een huisdiervriendelijke plant als vervanging voor een giftige, i.v.m.de komst van een puppie. Er staat een mooi lijst van op de site, dus de keus was snel gemaakt! Hij werd ook snel geleverd en door de veilige verpakking kwam hij onbeschadigd aan. Blij mee :-)

Leuke site, prachtige plant!

top verzorgde bestelling

bij de eerdere bestelling was een plantje niet geleverd, dat kan gebeuren, foutjes worden er nu eenmaal gemaakt in het leven. Dit per mail gemeld waarbij direct, de dag erop een mail terugkwam met excuses en dat alsnog na geleverd zou worden. 2 dagen later, ja hoor weer in perfecte staat de nalevering geregeld. Plantsome.... Top levering en top serice.

Positief verrast

Leuk hoe ze communiceren. Vrolijke blije noot. Planten die ik kreeg waren keurig en goed verpakt.

slecht Viel tegen

M’n cactus lijkt niet eens op die op het plaatje. Hij is zoveel lelijker en dunner en “schraler” in het echt dan op de plaatjes. Ik ben echt ontevreden, heel teleurstellend voor €50,- De levering ging overigens snel en was prima

Super freundliche, witzige Kommunikation und top Service!

Macht echt Spaß mit Plantsome! Meine Anny kam leider beschädigt an, aber mir wurde prompt eine neue geschickt und zusätzlich gab es super tolle Tipps, wie ich aus der ersten Anny einen Steckling ziehe. So toll!!! Die Kommunikation ist persönlich, freundlich und sehr humorvoll. Keine trockenen Standardschreiben. Ich finde das außergewöhnlich!

Prima Anbieter

Sehr aufwendige Verpackung für Töpfe und Pflanzen. Tolle freundliche Kommunikation mit dem Versender. Die Art und Weise jede Pflanze als Persönlichkeit zu sehen, gefällt mir sehr gut!

Antwort des Geschäftsinhabers

Liebe Barbara, herzlichen Dank für deine super Bewertung! Es freut uns sehr, dass du die Persönlichkeiten unserer Amigos zu schätzen weißt. Wir hoffen, dass du die passenden grünen Mitbewohner für dich gefunden hast! Wir wünschen dir noch ganz viel Freude mit ihnen! :) Liebe Grüße Nergis von Plantsome

Snel, mooi en prijs kwaliteit in orde!

Plant en pot zijn keurig verzorgd, en op aangeven tijd aangeleverd. Ficus heeft zijn plekkie gevonden, en wilt waarschijnlijk niet meer weg! Nu de app nog.

Wunderschöne Pflanzen in toller Qualität

Ich habe bisher zwei Bestellungen getätigt. Beide Male kam alles schnell und sicher verpackt an. 5 der 6 bestellten Pflanzen waren tip-top, schön gewachsen und gesund. Mit der Qualität der sechsten Pflanze war ich nicht zufrieden, habe da aber sehr schnell und freundlich Unterstützung vom Kundenservice erhalten. Deshalb 5 von 5 Sternen, vielen Dank!

Antwort des Geschäftsinhabers

Liebe Sarah, vielen Dank für deine tolle Bewertung! Wie schön, dass du mit deinen Amigos happy bist und wir auch für das schwarze Schaf in der grünen Familie eine gute Lösung finden konnten! :) Liebe Grüße Nergis von Plantsome

Toffe eerste kennismaking

Makkelijk besteld op de website. Snel geleverd en goed ingepakt. Planten zien er mooi uit.

Antwort des Geschäftsinhabers

Dag Frank, bedankt voor de mooie review! Fijn dat de planten goed zijn aangekomen, veel plezier met ze! Groetjes, Axel van Plantsome

40 Zwethlaan

Honselersdijk 2675 LB

Über Plantsome

Plantsome maakt planten makkelijk en leuk. We helpen je bij het kiezen van de perfecte plant voor jou, brengen 'm netjes bij je aan de deur en geven jou een melding wanneer de plant weer water moet hebben en hoeveel door het gebruik van de Plantsome app. Appeltje eitje dus! Plantsome macht Pflanzen einfach und spaßig. Wir helfen dir, deine perfekte Pflanze zur finden, bringen sie vorsichtig zu dir nach Hause, und schicken dir Mitteilungen, wenn un wie viel Wasser deine grünen Freunde brauchen, mit Nutzug der Plantsome App. Also kinderleicht!

Kiyoh Bewertungen