Helder, correct en funny

Leuk keuze menu, snelle levering, super verpakking

Opvallend verfrissende omgangsvormen met klant

Ik de wijze van informatie over planten zo verfrissend, helder. Leuk wijze van communicatie.

Topplanten, goede service! Leuk contact met klantenservice

Een geweldig mooi idee en precies zoals omschreven

Het idee van zo'n terrarium is top en het werkt ook exact zoals op de website beschreven. De pot komt in een stevige doos aan en heeft niets te leiden van het transport. Thuis het geheel even handig in elkaar zetten en je hebt een mooie eye catcher.

Prima kwaliteit , mooi verpakt , leuk bedrijf

Snelle service, goed uitziend product

Super service!

Zoals altijd bij Plantsome een super snelle bestlling geplaatst die heel snel is toegekomen! Alles is altijd van zeer hoge kwaliteit en daar betaal ik graag wat extra voor. Maar daarnaast zijn hun verzendkosten zeer laag, wat je op andere webshops met planten en accessoires niet kunt zeggen (en de planten zijn niet altijd van even hoge kwaliteit). Tweede keer dat ik bij jullie bestel, maar zal zeker niet de laatste keer zijn!

Een plant besteld ; Joshua, die ik in de bekende plantenwinkels niet kon vinden & hier wel! De bestelling ging makkelijk en duidelijk. Plant was super goed verpakt en het uitpakken was een feestje. Ook direct de app gedownload, omdat ik niet de beste ‘plantenmoeder’ ben en dit werkt ideaal!

Toplevering

Plant net zoals gevraagd en degelijk verpakt.

Mooie planten die door de speciale verpakking goed aankomen.

Weinig planten voor in de schaduw. Maar over het algemeen zijn de planten van mooi formaat, erg goede kwaliteit en tot nu toe goed aangekomen.

Op tijd bezorgd en heel goed verpakt. Het plantje zag er prima uit. Heel tevreden

Zeer leuk concept!

Grasduinen tussen planten met namen. Hoe leuk kan het zijn. Veel informatie over de planten en hoe je er best zorg voor draagt. Stipte levering!

Helemaal top!

De verzending was snel en de planten zagen er goed uit!

Perfect!! - Beautiful plant, Fantastic Delivery and Wonderful Service

Nice and user friendly app with extensive selection of products and a seamless buying process. The service by Alisa was wonderful, fast and super friendly. The shipping tracking and delivery perfect and the plant came professionally packed. Thank you Axel and Alisa!!

Delightful!

Allees is mooi en voelt heel persoonlijk. En de planten zijn van top kwaliteit.

Mijn plant werd snel en goed beschermd verzonden! Hij ziet er precies uit zoals op de site.

geweldig leuk concept en supergemakkelijk!

voor mezelf al eerder een mooi citrusplant besteld. Staat nu te stralen en overwinteren in de woonkamer. Recent ook een vriend verrast met kadobon. zo leuk verpakt! vond het geweldig. en ik ook. :-)

Zeggen wat je doet en doen wat je zegt!

De levering van mijn nieuwe groene vriendin ging zoals beloofd. Ze kwam in een keurige verpakking en op tijd bij mijn huis.

Goed idee, slecht uitgewerkt

Hallo! Ik heb inmiddels vier planten via jullie in huis en hoewel het idee van het eenvoudig bestellen van planten en de functionaliteiten van de app echt top zijn, is de uitvoering een stuk minder. Twee van de vier planten die ik via jullie heb gekocht, zijn niet in de app te vinden. Bij vragen daarover krijg ik geen antwoord. Al maanden niet. Bovendien crasht de app regelmatig en werkt ie soms maar half/traag. Zie ook jullie lage beoordeling in de app stores. Ik ben zo niet geneigd meer planten via jullie te bestellen.

Hey Colin, Wat jammer om te horen dat de app niet helemaal lekker werkt! Hoe heb je contact opgenomen met ons? We hebben namelijk 5 dagen per week de Plantenservice bereikbaar om je te helpen met vragen! Ik zie helaas geen mailtjes die binnengekomen zijn met het mailadres waar je nu mee mailt.. Kan je het naar onderstaand adres sturen? Je kan ons bereiken op hallo@plantsome.nl of +31 85 808 6948, dan staan ze klaar om je te helpen! Groetjes, Kayleigh van Plantsome.

top ervaring

alles netjes geleverd, keurig verpakt en goed van kwaliteit bij de betaling is wat mis gegaan bij Ideal en ben ontzettend vriendelijk geholpen

Leuk bedrijf

Snelle levering, en goede kwaliteit. Helaas heeft de pakketdienst voor schade gezorgd, een vaas was kapot. Daar kreeg ik binnen een dag keurig een nieuwe voor.

Super kwaliteit, heldere communicatie!

Wat een leuke club! Prachtige spullen. Levering keurig en netjes (wij hadden een hard hoofd in planten leveren via de bezorgers) geweldige communicatie en oh ja... en vooral: een prachtige plant. Precies zoals het “plaatje”.

Aanrader!

Goede kwaliteit, snelle levering en uitstekend verpakt! Kortom, een aanrader!

Top plant gekocht!

Ik ben super blij met mijn plant. Kwam goed verpakt binnen en ziet er goed uit. Topkwaliteit!

Super snel geregeld.

Goede website en duidelijke mogelijkheden. Makkelijk kiezen en kopen daarna keurig en op tijd bezorgd. Veel succes voor de toekomst met jullie bedrijf!

Persoonlijk contact, goed verpakt met verzorgingsadviezen! Erg goede klant beleving!

Over Plantsome

Plantsome maakt planten makkelijk en leuk. We helpen je bij het kiezen van de perfecte plant voor jou, brengen 'm netjes bij je aan de deur en geven jou een melding wanneer de plant weer water moet hebben en hoeveel door het gebruik van de Plantsome app. Appeltje eitje dus! Plantsome macht Pflanzen einfach und spaßig. Wir helfen dir, deine perfekte Pflanze zur finden, bringen sie vorsichtig zu dir nach Hause, und schicken dir Mitteilungen, wenn un wie viel Wasser deine grünen Freunde brauchen, mit Nutzug der Plantsome App. Also kinderleicht!