Goed verzorgde plant in mooie pot

Ruim aanbod met kwalitatief goed verzorgde planten aangeboden zoals omschreven. Bij drukke feestdagen wat eerder bestellen want Post.nl is soms niet zo snel. Dat wordt Plantsome niet aangeschreven.

geweldige service

Prachtige planten en potten voor een mooie prijs. Klantenservice is top. Kan niet beter.

Top verzending

Goed en netjes en stevig verzonden. Mooie aardbeiplant met pot besteld en een mooie passie bloem. Tevreden!!

Mooi aanbod en goede website maar ondermaatse afhandeling

Ik plaatste een bestelling en duidde een specifiek levermoment aan. Ik bleef thuis om de levering in ontvangst te kunnen nemen. Uiteindelijk bleek een item niet in voorraad en werd ik de dag van de levering gecontacteerd om op vraag van Plantsome een later levermoment af te spreken. Ik bleef opnieuw thuis om de bestelling goed in ontvangst te kunnen nemen op de afgesproken dag. Die dag ontvang ik een bericht van PostNL dat de items nog niet in hun bezit zijn. De levering zou dus zeker niet op de afgesproken dag kunnen plaatsvinden. Bovendien bleek uit dat bericht dat de bestelling opgesplitst werd in 3 pakketten, met elk een afzonderlijke leveringsdatum. Ik ben fan van de website en het aanbod maar de afhandeling verloopt voor mij ondermaats. Ik besef dat Plantsome geen vat heeft op de uiteindelijke levering door PostNL maar wel op de timing van de opdracht van de levering (en mogelijk ook op de opdeling in de verschillende pakketten?). In het totaal zal ik op minstens 5 dagen thuis moeten blijven om 1 bestelling in ontvangst te kunnen nemen wat me niet redelijk lijkt.

Snelle levering, mooie planten

Snelle levering en mooie planten. De Sansevieria heeft wel een dor plekje, maar daar kunnen we mee leven. Helaas heeft de bezorger de doos niet goed bekeken en ze ondersteboven afgeleverd, gelukkig zat de meeste grond nog in de potten.

Werd Plantsomber van de grootte...

Zo vrolijk als je wordt als je de website bezoekt zo (plant)somber als je wordt als je de doos opent. De planten zijn netjes verpakt maar planten zijn klein, vooral Paultje heeft 10 cm groeiachterstand. Prijs-kwaliteitverhouding daarom matig.

Goed bereikbaar en attent, wel wat tips voor het finetunen!

Ik bestelde de biologische proeftuin en die zou na 3 dagen worden geleverd. Helaas kwamen er geen plantjes aan en wist ook Plantsome niet waar mijn bestelling was gebleven. Uiteindelijk werd een nieuwe bestelling geplaatst en kwamen mijn plantjes met een week vertraging alsnog aan. Er werd snel gereageerd op mailtjes en fijn meegedacht! Twee tips: - De instructie voor het planten van mijn proeftuin was in het Duits. Check even of de instructie in de juiste taal aankomt. - De plantjes van de proeftuin zijn niet terug te vinden in de app van Plantsome. Tip is om ook de proeftuin in de app op te nemen zodat je tips en tricks kan krijgen voor de verzorging. Dat is nu juist zo'n mooi element van Plantsome!

Update: kapotte planten ontvangen, maar keurig opgelost door Plantsome!

Mijn beoordeling konden we niet meer aanpassen of verwijderen, dus vandaar deze update. Helaas ontvingen wij vorige week kapotte planten (gebroken takken en gescheurde bladeren). Het leek wel alsof er bij DPD met de doos was gegooid. Erg zonde! Nu hebben wij een paar dagen later een reactie ontvangen van Plantsome. Er is excuses aangeboden en de bestelling is opnieuw verzonden. Dit keer via PostNL. Erg netjes opgelost van Plantsome. Het is nog even afwachten of de bezorgdienst de planten dit keer heel laat, maar het is in ieder geval netjes opgelost. Complimenten aan Plantsome voor deze oplossing!

Twee van de drie planten gekregen

Redelijk, ik kreeg tot mijn verbazing een andere plant, omdat Rozemarijn niet meer voorradig was. Ik kreeg die dag een mailtje waarin stond dat ik een ander kruid ( oregano) heb gekregen. Daar heb ik niet om gevraagd. Daar heb ik per mail op gereageerd maar daar krijg ik geen reactie op. Ik heb verzocht om de juiste kruiden te leveren als deze weer voorradig zijn. De overige twee planten zijn in prima staat en goed verpakt zonder plastic. Graag order aanpassen en naleveren wat ik besteld heb

Slecht

Helaas zijn alle planten bij ons kapot aangekomen. Veel gebroken bladeren en takken. Het lijkt wel alsof er met de doos gegooid is. Helaas hebben wij op ons chatbericht via de website tot op heden geen reactie gehad van Plantsome. Vandaag ga ik opnieuw proberen contact op te nemen. Een oplossing is er dus nog niet. Zoals het nu gaat, is dit zeker niet voor herhaling vatbaar. Weggegooid geld.

Zeer klantvriendelijke service en prima producten!

Zeer gemakkelijk om een keuze te maken dankzij overzichtelijke site. Levering was prima, net zoals geleverde producten.

Mooie planten en snelle en goede service.

De pot voor de palm beviel ons niet. Mochten we retourneren en een andere bestellen. De nieuwe pot hebben we de dag erna al ontvangen. Super service.

Fijne catalogus & prettige service

Ik ben al een aantal jaar een tevreden klant. De app is geweldig om mijn planten mooi te houden. De proeftuin vorig jaar een mooie ervaring om beter te leren tuinieren. Blij dat het buitenassortiment nu steeds groter wordt.

Ik heb voor binnen een pot met plant besteld. Zo mooi! Een saaie hoek is nu mooi gevuld.

Tevreden met mijn nieuwe amigo’s.

Mijn bestelling kwam netjes op tijd en zoals altijd goed beschermd en verpakt. Spijtig dat de bezorger één van beide dozen andersom gestapeld heeft veronderstel ik. De plant was gelukkig niet beschadigd maar het meeste zand lag overal in de doos. Mijn groene amigo weer netjes met zijn voetjes in het zand gezet en hij kon weer staan pronken op zijn nieuwe bestemming. Sorry het is een “zij”.

Een plant van de drie verkeerd geleverd

Drie planten besteld. Op tijd geleverd. In goede staat enkel plastiek potje met een barst van een van de planten. Maar ipv de aalbes werd de kruisbes geleverd.

Leuke site, 1 blije aardbei en 1 getraumatiseerde kiwibes

De keuzehulp op de site vond ik erg handig. Ik heb nu 2 plantjes op mijn balkon die ik nooit zelf zou hebben bedacht! In mijn geval was de bezorging een dag later dan aangegeven en was ik niet thuis. De plantjes hebben hierdoor bijna 3 dagen in de doos gezeten. De aardbei was helemaal intact en leek er geen problemen mee te hebben gehad, maar de kiwibes was omgevallen en had enkele geknakte takjes en beschadigde blaadjes. Hij is verder OK, dus ik denk dat het wel goed komt, maar het maakt wel dat ik twijfel of ik vaker online planten zal kopen.

heel klein, maar met ongedierte

De geleverde plant was veel kleiner dan aangegeven. Na 4 weken vertoonde ze “zwarte” vlekken. Toen ik dit opvolgde, vielen er onmiddellijk 1 cm lange wormen uit de plantenbak. nooit meer plantsome!!!

Fijne ervaring!

Super leuke website! De plantzoeker is ook super handig als je niet zoveel ervaring hebt met planten kiezen en/of verzorgen. Snelle levering en ook goed ingepakt. Ik bestel zeker in de toekomst opnieuw!

Snel geleverd en mooie planten

Erg blij mee. Mooie planten. Ook de levering was snel en alles was echt super goed verpakt. Ga zeker vaker bestellen als ik weer eens wat nodig heb!

Prachtige plant snel geleverd.

De bestelde plant ziet er voller uit dan gedacht met mooie frisse bladeren. Hij werd snel geleverd in goede beschermende verpakking. Prima bedrijf dus!!

Nog niets ontvangen

Van de planten kan ik nog niets zeggen maar de bezorging is meer dan slecht en ik heb de planten nog steeds niet. Post nl geeft aan wanneer ze komen je blijft ervoor thuis , tijden worden meerdere x veranderd en dan ineens je was niet thuis. Dan zou het de volgende dag komen dan blijf je weer thuis maar dan weer melding helaas gaat vandaag niet lukken. Danneels volgende zalfde verhaal en dan ineens een melding dat je pakketten zelf maar ergens moet gaan halen … hoe dan … Het spijt dat ik nu nx kan schrijven over de planten maar ik zou zeker overgaan naar andere bezorger ( gelukkig heb ik van alles een foto gemaakt anders zou je het niet geloven van alle wisselingen van tijden .

Grootte plant valt tegen

Ik had 2 krulvarens besteld, één van 50 cm en één van 40 cm. Deze van 40 cm valt nogal klein uit. Zeker in vergelijking met deze van 50 cm.

Mooie planten !

Mooie kwaliteit, op tijd geleverd en goed verpakt. Goede ervaring met deze plantenleverancier.

Mooie plant ontvangen, netjes verzonden

Mooie plant ontvangen nav een cadeaubon van mijn werk. De plant is netjes verzonden en heeft de reis gelukkig overleefd!

Zwethlaan 40

2675 LB Honselersdijk

Over Plantsome

Plantsome maakt planten makkelijk en leuk. We helpen je bij het kiezen van de perfecte plant voor jou, brengen 'm netjes bij je aan de deur en geven jou een melding wanneer de plant weer water moet hebben en hoeveel door het gebruik van de Plantsome app. Appeltje eitje dus! Plantsome macht Pflanzen einfach und spaßig. Wir helfen dir, deine perfekte Pflanze zur finden, bringen sie vorsichtig zu dir nach Hause, und schicken dir Mitteilungen, wenn un wie viel Wasser deine grünen Freunde brauchen, mit Nutzug der Plantsome App. Also kinderleicht!