Mooie plant

Ik liet de plant bij vrienden afleveren als geschenk, op tijd en goed verpakt geleverd. Toen ik bij m’n vrienden langs ging stond de plant reeds te schitteren en waren zij zeer blij met het geschenk. Gemakkelijk en alles is vlot verlopen.

Hi Sandra, Bedankt voor de mooie woorden! Fijn dat het cadeau in 'goede aarde' is gevallen ;-) Groetjes, Axel van Plantsome

Leuke site

Mijn eerste bestelling was goed verpakt en snel aangekomen. Leuke plant om te zien. Enigste puntje is dat sommige bladeren een bruine rand hebben. Vandaar een sterretje minder.

Hi Karina, Bedankt voor je review! Vervelend om te horen dat sommige planten bruine randen hebben. Stuur ons vooral een paar foto's op [email protected] van je plant mocht je willen dat we even met je meekijken. Met vriendelijke groet, Axel van Plantsome

Goed product!

De plant met pot waren heel zorgvuldig verpakt. Alles zag er netjes uit en wij hebben nu veel plezier van onze nieuwe groene plantenvriend in huis.

Superplanten

Dit is de 3e plant ( 1 grote, 2 middelgroot ) die wij kopen via Plantsome. Snelle levering, goed verpakt en ze groeien enorm . Hele goede kwaliteit. Dus, erg blij mee.

Hi Francis, Bedankt voor je mooie review! Heel veel plezier met je nieuwe groene vrienden. Groetjes Job van Plantsome

De leukste website voor planten!

Toen de kerstboom weer opgeruimd was hebben we eindelijk onze cadeaubon ingewisseld voor onze Lucas. Hij staat prachtig in onze woonkamer; de goede keuze dankzij de Plantenzoeker. Voor mij de leukste feature van de website. Ik zou hier zeker nog een plant kopen! Ook leuk als housewarming gift.

Hi Jari, Bedankt voor je mooie woorden! Leuk om te horen dat de hele klantreis je zo beviel. We hopen vaker mooie groene amigo's naar je te mogen sturen. Veel plezier met deze nieuwe groene vriend! Groetjes Job van Plantsome

Groentastisch

Mooie planten en 2 terrariums besteld ... de levering was geleverd zoals gezegd ... alles was stevig verpakt zodat alles goed was aangekomen ... ben zeer tevreden met mijn nieuwe prachtige planten.

Ik ben blij om te horen dat de planten een mooi thuis bij je hebben gevonden Cindy, veel plezier samen! Groetjes, Axel van Plantsome

Perfecte service, juiste afspraken, mooie planten!

240 planten besteld als nieuwjaarsgeschenk bij Plantsome en dat ging zeer vlot. Goede afspraken qua levering en onze groene amigo's kwamen perfect op tijd aan, op het afgesproken tijdstip, in een zeer kwalitatieve en leuke verpakking. Ik ben fan van hun communicatie met een vleugje humor. Top!

Hi Luc, Bedankt dat we deze 240 plantjes voor je mochten versturen. Ik hoop dat iedereen er super blij mee is! Het was een fijne samenwerking. Bedankt voor je mooie woorden. Groetjes Job van Plantsome.

Verlepte plantjes die buiten de papieren zakjes geleverd werden, teleurstellend.

Mijn twee DIY terraria kwamen aan en ik kon niet wachten om te beginnen. Echter toen ik de doos open maakte was ik erg verrast om te zien in wat voor staat alles geleverd was. Alfie is gelukkig oke, maar Bruno was niet meer te redden. De potgrond lag grotendeels los in de doos, en er lagen een hoop losse bladeren van de plant in de doos. Wat er over was van de plant waren wat geknakte stengels met zielige blaadjes. Omdat ik vaker planten in huis neem die bijna dood zijn en deze weer oplap, en een uitdaging niet uit de weg ga, heb ik zo goeg mogelijk het terrarium voor Bruno gemaakt. Ik heb de grond uit de doos geschud en heb het daarna met de (natte en bijna onleesbare) instructies in elkaar gezet. Helaas was het binnen een week uit met de pret. Erg jammer aangezien het voor mij toch een behoorlijke uitgave was. Ik zou er graag wat nieuws in zetten, maar daar heb ik nu helaas geen geld voor. Voorlopig is het een lege vaas met wat kiezels, grond en mos.

Hi Peggy, Wat vervelend dat je terraria niet goed zijn aangekomen, sorry voor die negatieve ervaring. Ondanks de zorgen van ons inpakteam gaat het af en toe fout tijdens transport. We sturen in dat geval simpelweg een nieuw exemplaar naar je op. Zou je ons een mailtje willen sturen op [email protected] met je ordernummer, zodat we je hopelijk een positievere ervaring kunnen geven? Ik hoor het graag. Groetjes, Axel van Plantsome

Makkelijke, duidelijke bestelling & snelle bezorging

De voordeelbox van de kleine woonkamer plantjes gekozen, veel keuze (dat was het moeilijkste aan het hele proces ;-)). Maar eenmaal gekozen, prima gegaan! Snelle verzending. Een plantje is wat toe aan extra liefde, ziet er niet heel vreugdevol uit, maar dat kan ook komen door de vertraging van PostNL.

Hi Irene, Bedankt voor je review! Keuzestress is nooit leuk, wellicht kunnen we een 'willekeurig' knop inbouwen in de voordeelbox om dit te omzeilen ;-) Mocht het plantje wat extra liefde nodig hebben er niet beter uit gaan zien of het zelfs helemaal niet redden, stuur ons vooral even een bericht. Dan sturen we een nieuw exemplaar naar je op. Met vriendelijke groet, Axel van Plantsome

Vlotjes

3 plantjes besteld die in de eindejaarsperiode mooi binnen de dag zijn verzonden. Spijtig genoeg vond de PostNL chauffeur het leuk om de plantjes ondersteboven te leveren. 1tje was volledig uit de pot en zat los in de doos. Na een nachtje stond deze weer springlevend rechtop in zijn potje! Super tevreden.

Hi Kristof, Jammer om te horen dat de levering door PostNL niet goed is gegaan, maar fijn dat het desondanks goed is afgelopen met de planten. Veel plezier met je nieuwe aanwinst! Mocht je nu of in de toekomst vragen hebben over de verzorging, stuur ons vooral een bericht. Groetjes, Axel van Plantsome

Plant vervormd en past niet in pot

Ik bestelde een plant met bijpassende pot via de webshop maar bij levering bleek dat de plant niet eens in de pot paste. Volgens de website moet de plant niet verpot worden maar de plant was al veel te groot geworden en moet heel snel verpot worden omdat de plastieken pot waarin ze zich bevond al vervorm en gescheurd was door de wortels die niet meet in de plant passen. Vreemd dat ze zich hier bij het inpakken niets van aantrekken en gewoon opsturen zonder kwaliteitscontrole. Tot nu toe ook geen goede ervaring met de klantendienst. Ik wacht reeds 4 dagen op antwoord wat zeer vervelend is gezien ik dit als kerstcadeau had gekocht.

Teleurgesteld

Ik had een cadeaupakket besteld, maar deze kwam onverzorgd toe. Alles in de verpakking zat niet meer vast. Hierdoor werd het plantje beschadigd geleverd. Het zwarte houdertje van de plant paste niet in het houten onderzetsel en het kaartje werd overzorgt gemaakt. De tekst was amper leesbaar en werd scheef uitgeknipt en geplakt op het kaartje.

Uitstekende bezorging!

We hebben 5 platen besteld, en ze waren super goed verpakt. Echt met zorg en liefde! Uitstekend. Wij bestellen vaker bij Plantsome, dat is één ding zeker!

De ontvanger van mijn cadeau was SUPERblij

We hebben een cadeaubon geregeld voor het afscheid van onze zeer gewaardeerde collega. Zelf ben ik werkzaam als Customer Experience Manager en echt ik vind jullie VOORBEELDIG. GROTE COMPLIMENTEN! Heel heel blij met de leuke presentatie en de zeer vriendelijke communicatie rondom mijn bestelling. Nog een extra voetnoot - zelfs in deze superdrukke kerstperiode was het pakket nog op tijd. Chapeau :)

Hi Irisa, Wauw, wat een enorm mooi compliment, we zijn er stil van! Enorm bedankt daarvoor en fijn dat je ervaring zo goed is geweest! Jouw review staat vandaag in onze wekelijkse interne update, zodat al onze collega's je mooie woorden in ontvangst kunnen nemen :-) Mocht je ooit nog vragen hebben over je bestelling (of je collega), stuur ons vooral een bericht. Met groene groet, Axel van Plantsome

Superfijn geholpen met cadeaus uitzoeken voor het bedrijf

Heel fijn contact gehad met Job van Plantsome, die heel goed geholpen heeft met het samenstellen van het cadeau voor alle werknemers van het bedrijf. Iedereen op kantoor was op de dag van de 'grote' dozen uitdelen super verrast en enthousiast. Heel erg chill dat iedere plant per stuk verpakt kon worden, zodat de plant ook weer handig mee naar huis kon worden vervoerd. De planten, pot en verpakking zien er allemaal kwalitatief en duurzaam uit waardoor het een heel mooi geschenk is om te geven. Zeker een aanrader!

Hi Liza, Wat een mooie woorden! Bedankt hiervoor. Ik hoop dat iedereen super lang mag genieten van zijn nieuwe groene amigo! Bedankt voor de fijne samenwerking. Groetjes Job van Plantsome

Mooie planten, op tijd geleverd en top ingepakt!

Prachtige planten, op tijd geleverd en met grote zorgvuldigheid top ingepakt! Ook de website is informatief en duidelijk. Ik zal hier zeker nog eens bestellen!

Wat fijn om te horen dat je zo'n goede ervaring hebt gehad Anja, ik zal je compliment doorgeven aan ons inpakteam! Mocht je nu of in de toekomst een vraag hebben over jouw planten, stuur ons vooral een bericht. Met vriendelijke groet, Axel van Plantsome

gewoon plantastisch

De bezorging duurde 1 dag langer dan gepland , maar hé daar was mijn groene amigo niet echt kwaad om hoor. Mijn amigo was exeptioneel goed verpakt tegen de koude en beschadiging en is heelblads hier toegekomen. Heb hem onmiddelijk uit zijn verpakking gehaald en hem gerust gesteld dat zijn lange reis voorbij is , en dat hij nu kan genieten van het uitzicht op de vensterbank. Mijn amigo ziet er ongelooflijk goed uit en zal hem lekker vertroetelen !

Zo te horen heeft jouw nieuwe groene huisgenoot het zeer goed getroffen met zijn nieuwe woonplek! Veel plezier met je nieuwe aanwinst en mocht je ooit nog vragen hebben, aarzel niet om ons een bericht te sturen. Groene groet, Axel van Plantsome

Echt heel brak, klein miezerig boompje

Won’t return! De boom zou minimaal 1m25 zijn. Hij haalt max 1m. Daar komt bij dat het een heel zielig dun boompje is. DOEI

Schitterende klantenservice en prachtige planten

Heb je vragen of problemen dan word je per mail gedetailleerd en vriendelijk geholpen!

Teleurstellend

1. Ik had afgesproken dat de boom op maandag bezorgd zou worden. Toch werd hij ineens op zaterdagavond bezorgd, net voordat ik weg zou gaan. 2. Hij zat in een grote doos met ook wat plastic, dus niet echt een duurzame levering. 3. Hij staat volledig schuin in de pot. 4. Hij is veel kleiner dan afgesproken- zo’n 90 cm ipv 125-150 cm 5. Duurste boom ooit (€65) en ik moet hem ook nog zien weg te brengen in januari Dus alles bezien stap ik over op een kunstboom door deze slechte ervaring.

Dag Karien, Hier is inderdaad het één en ander fout gegaan, mijn excuses voor deze vervelende ervaring. We nemen vanochtend contact met je op om een nieuwe levering aan te bieden met een correcte boom. Met vriendelijke groet, Axel van Plantsome

Makkelijk te bestellen en heel goed verpakt

Hebben eerder al eens een plant gekocht via plantsome en we waren toe aan een nieuwe en hebben deze grote plant besteld en kregen deze in een grote mooie verpakking thuis bezorgd zonder dat er een blad beschadigd was. Al met een perfecte levering

Bedankt voor deze lovende woorden Andries! Veel plezier met je nieuwe groene aanwinst. Groetjes, Axel van Plantsome

Geluk in een doosje.

Ik kreeg een cadeaubon van m’n metekindje. Leuke site en mooie planten. Fijn dat de planten een naam hebben. Sinds Lucas en Lilly er zijn zegt onze dochter goeiemorgen tegen de planten. Ze zorgen voor extra sfeer en gezelligheid in huis. :) een aanrader!

Wat leuk dat jullie dochter zo betrokken is bij haar nieuwe groene huisgenoten! Veel plezier met Lucas en Lilly. Mocht Lilly een keer slap hangen: geef haar simpelweg een flinke slok water en ze zal binnen no-time weer opveren. Het is een plant met een wat dramatisch karakter ;-). Groene groet, Axel van Plantsome

Snelle service, vlotte levering, goed verpakt. Fijn dat we weer wat extra groen in huis hebben.

Good service

Ordering was easy. The plant arrived in time and in good condition. The app is amazing and makes caring for the plant easy. I'm satisfied and plan to order more plants.

Correcte opvolging, vlotte levering

Correcte opvolging, vlotte levering

Over Plantsome

Plantsome maakt planten makkelijk en leuk. We helpen je bij het kiezen van de perfecte plant voor jou, brengen 'm netjes bij je aan de deur en geven jou een melding wanneer de plant weer water moet hebben en hoeveel door het gebruik van de Plantsome app. Appeltje eitje dus! Plantsome macht Pflanzen einfach und spaßig. Wir helfen dir, deine perfekte Pflanze zur finden, bringen sie vorsichtig zu dir nach Hause, und schicken dir Mitteilungen, wenn un wie viel Wasser deine grünen Freunde brauchen, mit Nutzug der Plantsome App. Also kinderleicht!