Mooie planten, op tijd geleverd en top ingepakt!

Prachtige planten, op tijd geleverd en met grote zorgvuldigheid top ingepakt! Ook de website is informatief en duidelijk. Ik zal hier zeker nog eens bestellen!

Wat fijn om te horen dat je zo'n goede ervaring hebt gehad Anja, ik zal je compliment doorgeven aan ons inpakteam! Mocht je nu of in de toekomst een vraag hebben over jouw planten, stuur ons vooral een bericht. Met vriendelijke groet, Axel van Plantsome

gewoon plantastisch

De bezorging duurde 1 dag langer dan gepland , maar hé daar was mijn groene amigo niet echt kwaad om hoor. Mijn amigo was exeptioneel goed verpakt tegen de koude en beschadiging en is heelblads hier toegekomen. Heb hem onmiddelijk uit zijn verpakking gehaald en hem gerust gesteld dat zijn lange reis voorbij is , en dat hij nu kan genieten van het uitzicht op de vensterbank. Mijn amigo ziet er ongelooflijk goed uit en zal hem lekker vertroetelen !

Zo te horen heeft jouw nieuwe groene huisgenoot het zeer goed getroffen met zijn nieuwe woonplek! Veel plezier met je nieuwe aanwinst en mocht je ooit nog vragen hebben, aarzel niet om ons een bericht te sturen. Groene groet, Axel van Plantsome

Echt heel brak, klein miezerig boompje

Won’t return! De boom zou minimaal 1m25 zijn. Hij haalt max 1m. Daar komt bij dat het een heel zielig dun boompje is. DOEI

Schitterende klantenservice en prachtige planten

Heb je vragen of problemen dan word je per mail gedetailleerd en vriendelijk geholpen!

Teleurstellend

1. Ik had afgesproken dat de boom op maandag bezorgd zou worden. Toch werd hij ineens op zaterdagavond bezorgd, net voordat ik weg zou gaan. 2. Hij zat in een grote doos met ook wat plastic, dus niet echt een duurzame levering. 3. Hij staat volledig schuin in de pot. 4. Hij is veel kleiner dan afgesproken- zo’n 90 cm ipv 125-150 cm 5. Duurste boom ooit (€65) en ik moet hem ook nog zien weg te brengen in januari Dus alles bezien stap ik over op een kunstboom door deze slechte ervaring.

Dag Karien, Hier is inderdaad het één en ander fout gegaan, mijn excuses voor deze vervelende ervaring. We nemen vanochtend contact met je op om een nieuwe levering aan te bieden met een correcte boom. Met vriendelijke groet, Axel van Plantsome

Makkelijk te bestellen en heel goed verpakt

Hebben eerder al eens een plant gekocht via plantsome en we waren toe aan een nieuwe en hebben deze grote plant besteld en kregen deze in een grote mooie verpakking thuis bezorgd zonder dat er een blad beschadigd was. Al met een perfecte levering

Bedankt voor deze lovende woorden Andries! Veel plezier met je nieuwe groene aanwinst. Groetjes, Axel van Plantsome

Geluk in een doosje.

Ik kreeg een cadeaubon van m’n metekindje. Leuke site en mooie planten. Fijn dat de planten een naam hebben. Sinds Lucas en Lilly er zijn zegt onze dochter goeiemorgen tegen de planten. Ze zorgen voor extra sfeer en gezelligheid in huis. :) een aanrader!

Wat leuk dat jullie dochter zo betrokken is bij haar nieuwe groene huisgenoten! Veel plezier met Lucas en Lilly. Mocht Lilly een keer slap hangen: geef haar simpelweg een flinke slok water en ze zal binnen no-time weer opveren. Het is een plant met een wat dramatisch karakter ;-). Groene groet, Axel van Plantsome

Snelle service, vlotte levering, goed verpakt. Fijn dat we weer wat extra groen in huis hebben.

Good service

Ordering was easy. The plant arrived in time and in good condition. The app is amazing and makes caring for the plant easy. I'm satisfied and plan to order more plants.

Correcte opvolging, vlotte levering

Correcte opvolging, vlotte levering

Leuke site, prachtige plant!

Leuk om op de site rond te snuffelen. Ik was op zoek naar een huisdiervriendelijke plant als vervanging voor een giftige, i.v.m.de komst van een puppie. Er staat een mooi lijst van op de site, dus de keus was snel gemaakt! Hij werd ook snel geleverd en door de veilige verpakking kwam hij onbeschadigd aan. Blij mee :-)

Leuke site, prachtige plant!

top verzorgde bestelling

bij de eerdere bestelling was een plantje niet geleverd, dat kan gebeuren, foutjes worden er nu eenmaal gemaakt in het leven. Dit per mail gemeld waarbij direct, de dag erop een mail terugkwam met excuses en dat alsnog na geleverd zou worden. 2 dagen later, ja hoor weer in perfecte staat de nalevering geregeld. Plantsome.... Top levering en top serice.

Positief verrast

Leuk hoe ze communiceren. Vrolijke blije noot. Planten die ik kreeg waren keurig en goed verpakt.

slecht Viel tegen

M’n cactus lijkt niet eens op die op het plaatje. Hij is zoveel lelijker en dunner en “schraler” in het echt dan op de plaatjes. Ik ben echt ontevreden, heel teleurstellend voor €50,- De levering ging overigens snel en was prima

Snel, mooi en prijs kwaliteit in orde!

Plant en pot zijn keurig verzorgd, en op aangeven tijd aangeleverd. Ficus heeft zijn plekkie gevonden, en wilt waarschijnlijk niet meer weg! Nu de app nog.

Toffe eerste kennismaking

Makkelijk besteld op de website. Snel geleverd en goed ingepakt. Planten zien er mooi uit.

Dag Frank, bedankt voor de mooie review! Fijn dat de planten goed zijn aangekomen, veel plezier met ze! Groetjes, Axel van Plantsome

Helemaal geweldig!

De website is heel erg gebruiksvriendelijk en geeft veel informatie over de diverse planten. Het online bestellen is een makkie. Na 2 dagen werd de plant bij mij thuis afgeleverd. Heel goed verpakt en nog mooier dan verwacht. Echt helemaal top!

Wauw, bedankt voor de mooie woorden Sylvia! Ik ben blij dat we de verwachtingen hebben kunnen overtreffen :-) Mocht je ooit hulp bij de verzorging nodig hebben, stuur ons vooral een bericht. Groene groet, Axel van Plantsome

Fantastisch! Prachtige planten!!

Wat ben ik enthousiast over dit bedrijf, alles verdient een dikke 10! De reactie op mijn bestelling, de informatie via mail, de tijdige levering, de vriendelijke bezorger, de wijze waarop de planten zorgvuldig verpakt waren, en dan tenslotte de prachtig mooie planten. Een sieraad voor mijn kamer en een heleboel groene gezelligheid. Jullie zijn een bijzonder goed bedrijf en ik beveel jullie van harte aan.

Hi Ineke, Bedankt voor je prachtige review, daar gaat ons groene hart sneller van kloppen! Veel plezier met je nieuwe planten en mocht je ooit met een hulpvraag zitten, stuur ons vooral een bericht. Met vriendelijke groet, Axel van Plantsome

Prachtige planten, alleen bezorging kan beter.

We hebben een prachtige plant en het DIY terrarium mogen ontvangen. We zijn super goed op de hoogte gehouden door de koeriers. Echter hadden we aangegeven dat wij het willen bezorgen bij de Primera omdat we niet thuis zijn. Die optie kon ik kiezen bij de aankoop. De koerier gaf echter aan dat dat niet kan omdat de Primera niet zulke grote pakketten aanneemt. Gelukkig goed afgelopen, maar misschien iets dat plantsome even moet nakijken!

Na ontvangst van Boris, waren er twee plantjes gebroken in het doorweekte zakje. Na contact met Plantsome werden er drie plantjes opgestuurd. Dus helemaal happy

Hi Barry, Ik ben blij dat we het goed hebben kunnen maken bij je, veel plezier met Boris! Groetjes, Axel van Plantsome

Weinig waarde voor het geld!

Ik ontving een hele grote doos met weinig inhoud! En dan te weten dat het bestelde twv 29,95 was plus verzendkosten! Gelukkig had ik een kadobon verzilverd, anders had ik serieus spijt gehad van deze aankoop!

Bedankt voor je feedback, we hebben dit aangegeven bij onze inpakkers om te achterhalen waarom er een grote doos is gebruikt en of we dit in het vervolg kunnen aanpassen. Fijn dat je actief meedenkt over het verminderen van loze ruimte in dozen. Hopelijk kan je alsnog genieten van je nieuwe plant. Mocht je daar nu of in het vervolg nog vragen over hebben, stuur ze vooral naar ons op. Met vriendelijke groet, Axel van Plantsome

Wat een geweldige communicatie.......

Persoonlijk had ik al heel wat planten besteld bij Plantsome wat maakte dat ik voor een vergroening van de ruimtes in onze natuurschool uiteraard koos voor hen. Na een geweldige toffe communicatie en goede raad werden de 18 bestelde planten geleverd door een zeer fijne, lieve hulpvaardige koerier. Iedereen loopt hier nu nog gelukkiger rond tussen het groen van Plantsome.

Top planten snel geleverd en perfect verpakt klasse.

Makkelijk te bestellen en snel geleverd. Kwaliteit is goed met mooie pot.

Dank voor de mooie woorden Edwin, fijn dat alles naar wens is gegaan! Mocht je ooit nog vragen hebben over de verzorging, stuur ons vooral een bericht. Voor nu veel plezier met je nieuwe plant! Groetjes, Axel van Plantsome

Snel, handig, schitterende planten en perfect ingepakt!

Zojuist kwam Bob de cactus nog even, afgelopen week al 2 planten binnen gekregen. Bob ZONDER mijzelf te prikken kunnen uitpakken, want deze cactus is een flinke jongen, en lijkt zo maar weggelopen uit "The Good, the Bad and the Ugly"! Ik heb van nature een hekel aan tuincentra.... Plantsome is DE oplossing en scheelt een enorme lading tijd en irritaties in zo'n Ikea like plantencentrum. Goed ingerichte website, je vindt meteen alles wat je wilt hebben. Die namen zijn trouwens hilarisch! App werkt ook, blijft alleen zoeken naar "Leesvoer"..... voer is op denk. Alleen geen bloeiende planten???

Bob zonder prikken uitpakken is een hele prestatie, dat lukt onze meest ervaren planteninpakker niet eens altijd, complimenten! En dank voor deze prachtige review, het leest als een spannende roman. De app heeft inderdaad last van wat foutjes momenteel, we zijn ermee bezig. Voor nu, geniet van al je nieuwe groene vrienden! Met vriendelijke groet, Axel van Plantsome

Zwethlaan 40

2675 LB Honselersdijk

Over Plantsome

Plantsome maakt planten makkelijk en leuk. We helpen je bij het kiezen van de perfecte plant voor jou, brengen 'm netjes bij je aan de deur en geven jou een melding wanneer de plant weer water moet hebben en hoeveel door het gebruik van de Plantsome app. Appeltje eitje dus! Plantsome macht Pflanzen einfach und spaßig. Wir helfen dir, deine perfekte Pflanze zur finden, bringen sie vorsichtig zu dir nach Hause, und schicken dir Mitteilungen, wenn un wie viel Wasser deine grünen Freunde brauchen, mit Nutzug der Plantsome App. Also kinderleicht!