Plant goed ontvangen

Goed verpakt en plant in goede staat ontvangen.

een totaal-ervaring

Inmiddels heb ik mijn derde bestelling gedaan in korte tijd. Ik ben erg te spreken over de vrolijke en gebruiksvriendelijke site. Daarbij worden de planten in goede staat afgeleverd (zorgvuldig ingepakt!) en is de kwaliteit hoog. Plantsome is echt een feelgood company in alle opzichten. Thanks.

Zeer goede communicatie naar mij toe, plant werd zorgvuldig en goed ingepakt. Erg blij met de service en de kwaliteit van de plant. De ananas plant is een paar dagen geleden bij mij aangekomen en is precies zoals op de foto met een klein ananasje echt geweldig.

Een bijzondere leverancier!

Ik wilde eigenlijk alleen een oplossing voor de kadobon die maar niet binnenkwam, maar was zo onder de indruk van de klantenservice dat ik maar meteen twee setjes Kantoor Kabaal heb besteld. Onze nieuwe groene vrienden werden netjes en op tijd afgeleverd en staan er opmerkelijk goed bij. Ik kan niet bedenken waarom een mens nog naar een tuincentrum zou gaan voor een nieuwe plant.

Overzichtelijke toegankelijke site en ook nog eens thuis bezorgd!

Voldoende keuze en vlotte bezorging

Feelgood communicatie, snelle levering, goeie info en mooie, gezonde plantjes!!

Heel tevreden! De plantzoeker is een handige tool, de website is overzichtelijk en leuk en de plantjes zelf werden in perfecte staat en snel geleverd.

Snelle levering, uitstekende app en goede prijs!

Service gaat verder dan alleen planten kopen!

Wat ik erg leuk vind is de bijbehorende app waarbij je gemakkelijk de planten kunt onderhouden. Bestellen en leveren ging supersnel. Erg tevreden.

Leuke eigentijdse en informele benadering van planten kopen, goede website, planten goed verpakt.

Op tijd bezorgd, goed ingepakt.

Zie titel, niks op aan te merken.

Mooie planten, snelle levering en hulp. Vroeg om op factuur te kunnen betalen en werd dezelfde dag nog geregeld. Top service.

Prachtige planten en uitstekende service!

De kwaliteit van de planten is bijzonder hoog en de zorg die aan de planten en de levering besteed wordt al even goed. De tips en de app voor de verzorging zijn heel handig, vooral als je niet bent gezegend met de groene vingers van je oma... Kortom: echt een aanrader, ik kom zeker terug.

Snelle levering, goede service!

De website is erg duidelijk. Ook vond ik het prettig te weten welke plant het beste tegen schaduw kan of juist in de zon. Zelf heb ik voor een pakket van 3 planten gekozen. Ze zijn goed en snel aangekomen. Ze waren ook erg goed verpakt. En met de handige app weet je precies wanneer je water moet geven. Dat is nog eens handig!

goed!

de doos was zeer stevig en verzorgd ingepakt, leuk het handgeschreven kaartje erbij! De plant en de katoenen pot vielen erg i de smaak!

Superhandige website, uitstekende service

Per toeval op de website gestuit, fantastische vondst, die naam!

Snel, netjes verpakt en mooie planten!

Afgelopen dinsdag mijn nieuwe plantenvriendjes in ontvangst mogen nemen, nu ben ik officieel een planten mama! De plantjes waren keurig verpakt, inclusief de potten die ik erbij besteld had. Ze waren zelfs zo goed verpakt, dat ze netjes uitpakken zonder hierbij de plant te beschadigen wel een uitdaging was. Uiteindelijk wel gelukt natuurlijk! De verzending was snel, prijzen zijn netjes en de plantjes zagen er prachtig uit. Bedankt!

Goede service. Top

Eerste plantje die ik had besteld kwam 2 dagen later door postNL. Hierdoor was het plantje al meteen zwart geworden nadat ik het een paar dagen in huis had. Mailcontact met de klantenservice van Plantsome en ze hebben me meteen geholpen door een nieuwe te sturen. Deze is wel op tijd binnen en prachtig:) thanks!

Netjes verpakt, snel geleverd, artikel zoals op site

Netjes verpakt, snel geleverd, artikel zoals op site

Blij :-)

Mooie plant, snel geleverd, perfect verpakt.... blije klant! :-)

Goed!

Goed geholpen bij het uitzoeken van de planten, site is makkelijk te gebruiken. Pakket dat we wouden was niet meer beschikbaar met de gewenste potten, maar werd over meegedacht door het personeel. Verder is alles in prima staat aangekomen, netjes en stevig verpakt.

Tijdens het 'vergroenen' van ons kantoor heb ik de hulp van Plantsome als super ervaren. Een paar potjes die tijdens transport stuk waren gegaan zijn zonder problemen vervangen en wij genieten nu van een nog gezelliger kantoor. De app. helpt ons met signalen wanneer welke plan water moet hebben. Plantsome is echt een aanrader.

Beetje jammer dat mijn planten in 2 delen kwamen maar daar is post.nl verantwoordelijk voor, planten zijn zeer goed verpakt, zien er fantastisch uit, lekker fris en goede service

ZEER TEVREDEN MET DE PRACHTIGE PALM !

De door mij online bestelde palm is prachtig ! Heel goed verpakt en zeer korte levertijd. Ik kom zeker nog 's terug. ;)

Goed groen

Geweldige planten, zorgvuldig verpakt en geleverd op de afgesproken tijd. Een goede groene ervaring!!

Formidabel.

Vrijdag een prachtige plant ontvangen, inclusief een pracht pot! Top.

Over Plantsome

Plantsome maakt planten makkelijk en leuk. We helpen je bij het kiezen van de perfecte plant voor jou, brengen 'm netjes bij je aan de deur en geven jou een melding wanneer de plant weer water moet hebben en hoeveel door het gebruik van de Plantsome app. Appeltje eitje dus!