Uitstekend!

Prima service, prima responstijd en prima producten!

De plant die ik heb besteld was voor mijn schoondochter. Ze is er heel blij mee, ze vond het een leuk idee om een zuurstof brengende plant te krijgen, vooral omdat ze middenin de grote stad woont. De plant werd op tijd en in een prima staat afgeleverd. Iedereen blij !!

Prima keuze!

Mooie cactus besteld die goed ingepakt was, net als de pot. Van de grote mooie doos hebben we ook nog veel plezier met een kind van 6 ;-)

Snelle levering, zelfs op zaterdag. De plant was echt super goed verpakt en goed aangekomen. Hele mooie plant, blij mee!

Superleuk en goede service

Eerste pot was niet mijn smaak, duidelijke en snelle service om te mogen wisselen. Helemaal top, ook echt goedkope prijzen en kwaliteit potten!

Hele mooi planten en zeer verzorgd geleverd.

Het bestellen van de planten ging heel makkelijk, mooie website. De bezorging was heel verzorgd, mooi in dozen.

Ontzorgd worden to the max!

Super hippe site met grappig verhaal over alle planten! De zoekfunctie is heel handig en het is leuk dat je bij iedere plant een passende pot kunt kiezen. Communicatie en levering perfect; alle planten worden netjes verpakt en in dozen bezorgd. Planten zien er heel goed uit. Makkelijker en meer ontzorgd kan bijna niet!!

Supergoede eerste ervaring!

Goede service Leuke, informele communicatie Mooie, goede plant

Alles tip top,

De dag nadien geleverd, de plant en pot waren heel zorgzaam verpakt. We kregen een prachtige plant thuisgeleverd voor een heel correcte prijs. Voor herhaling vatbaar!

Prachtige planten, goed verzorgd en verpakt afgeleverd

Mooie planten. Goed verpakt. Fijne app.

Fantastisch mooie planten

Wat een bijzonder leuk bedrijf met een ruime keuze uit planten en bijbehorende potten. Voor het eerst hier besteld en zeker een goede ervaring mee. Het enige wat ik miste was een kaartje voor de opening van een bedrijf. Nu alleen maar neutraal en verjaardag. Misschien meer keuze in kaartjes aanbieden, zeker voor de zakelijke markt.

Hi Wil, Wat leuk om te horen dat je zo tevreden bent! Bedankt voor je feedback, ik ga het doorgeven! Groetjes, Kayleigh van Plantsome.

Helemaal goed!

Zeer positieve ervaring doordat er gelijk is meegedacht vanuit Laura van de chat over het feit dat we graag een langere tekst op het kaartje wilden schrijven dan in eerste instantie mogelijk was. Flexibel en klantvriendelijk!

Leuk, groen, fris concept!

Na de fantastische website te zien kon ik het niet weerstaan een leuke plant in huis te halen. Heel leuke ervaring met de originele plantnamen. Wij namen 'Marco' in huis, een pannenkoekenplant. Vlotte aankoop, stipte levering, 'Marco' zat ook prima verpakt alsook de bloempot. Dankzij de website heb je direct ook een duidelijk overzicht per plant, welke is giftig/niet giftig, hoe zit het qua verzorging, ... Kortom alles wat je nodig hebt, snel terugvindbaar! Top!

super !

wat een leuke site met geweldige planten !!

Super hip en leuk bedrijf met liefde voor groen!

Prachtige Coco ontvangen, goed verpakt en aankoop was eenvoudig online af te ronden.

Goede service, kwaliteit artikelen goed.

Awesome

Planten zijn goed aangekomen en zien er fris uit. Ook toen er 1 kleintje niet bij was geleverd werd dit meteen opgelost en binnen 2 dagen konden we het gemiste plantje toevoegen aan onze planten familie..echt top.!! Alleen maar goeds en te verslavend, een site met leuke planten 🤗

Superchill en fijne jungle!

Ik ben groot fan van het plantpakketconcept! I love plants maar ik hou ook erg van mijn tijd, dus dit is een hele goede service. De planten werden heel netjes geleverd in stevige dozen, en de bijpassende potten zijn precies zoals op de foto. Enige puntje van verbetering: in jullie app zou het megachill zijn als ik daar gewoon kan aanvinken welk pakket planten ik heb besteld, en dan meteen die planten aan mijn overzicht worden toegevoegd. Ik zou namelijk niet weten hoe alle planten in het pakket heten ;)

Super gezellige website, inhoudelijk sterk, goede kwaliteit

Top! Heel erg tevreden. Zal zeker vaker bij Plantsome gaan bestellen.

Goed!

Twee planten met potten laten bezorgen bij mijn broer. Ik woon in Amerika, mijn familie in Nederland, dus voor verjaardagen laat ik meestal iets via een Nederlandse website bezorgen. Plantsome leverde zeer snel en de planten en potten zagen er zeer goed uit (op de foto). Broer was blij.

Heel good!

Leuk en gemakkelijk om te bestellen. Mooie potten en planten en snelle en goede service!

Top service, prachtige plant!

Op zaterdag besteld, op dinsdag al in huis. Goed verpakt, prachtige plant! Super!

Plantje viel tegen

Ik heb een soort Palm en twee hangplanten besteld. De Palm en 1 van de hangplanten was is prachtig . De andere hangplant was heel iel in vergelijking met de andere.

Hi Alda! Wat tof om te horen dat je nieuwe groene amigo's hebt besteld bij ons! Je mag ons altijd een berichtje sturen met een foto van de plant waar je iets minder tevreden over bent, dan kijken we eventjes met je mee of we iets voor je kunnen betekenen. Groetjes, Kayleigh van Plantsome.

Geheel naar verwachting, fijn!!!

Aansprekende stijl, maar niet alleen verkooppraat, het is ook waargemaakt. Tijdige levering, goed verpakt, heldere info over verzorging, helemaal fijn!

Over Plantsome

Plantsome maakt planten makkelijk en leuk. We helpen je bij het kiezen van de perfecte plant voor jou, brengen 'm netjes bij je aan de deur en geven jou een melding wanneer de plant weer water moet hebben en hoeveel door het gebruik van de Plantsome app. Appeltje eitje dus!