Mooie planten, houden goed stand, leuk beslissingsproces

Topervaring, ware het niet van het maitje die kort door de bocht zegt: "Wij kunnen onze beloftes niet nakomen wat betreft levertermijn, bel ons niet om daarover te zagen" => Bovendien hebben jullie wel op tijd geleverd.

Platsome!

Heel tevreden met mijn nieuw plantje. Snel gestuurd en heel voorzichtig gepackt.

Snelle levering, geweldige kwaliteit.

Ik ben super tevreden! Ik heb een plant met een bijpassende pot gekocht. Erg nette verpakking en wat een geweldige plant! Echt een cadeautje om uit te pakken!

Geweldig mooie plantenpakketten

De planten komen super goed verpakt, zijn erg mooi. Ik ben er zo ontzettend blij mee. Op de site staat ook een mooie omschrijving van de plant, dit is ook prettig. Top site, top service, en hele mooie pakketten.

Erg leuke giftbox en mooi assortiment

De giftbox met 'Fred' was erg leuk om te geven en was snel in huis. Met de bon erbij kon mijn collega een mooie plant kopen. Het assortiment ziet er goed en verrassend uit.

En mooi cadeautje!

Humoristische site met mooie planten

Cadeau kaart besteld, inclusief Fred!! diege die hem ontvangen heeft was instant verliefd. Super grappige site met handige tips en mooie planten.

Top product met top service

Nooit meer in een tuincentrum hoeven komen. Jeeeej

Leuke internetsite, planten komen uitstekend verpakt aan. Ga zeker vaker bestellen.

Topper

Goed geleverd

Van tevoren had ik verwacht dat de planten beschadigd bezorgd zouden worden. Dit was echter totaal niet het geval. Door de goede verpakking zijn ze in goede staat overgekomen. De planten zelf zien eruit zoals beloofd en de app is ook handig qua wanneer water geven en hoeveel.

plantastisch

Ik heb in de afgelopen maanden 2x bij Plantsome besteld. Beide keren zeer tevreden. De planten worden netjes en verpakt en bezorgt. De eerste keer had de bezorger helaas 1 plant ondersteboven geleverd. Deze plant was daarna niet al te blij natuurlijk. Ik heb Plantsome gemaild en die hebbem me tips gegeven om de plant weer in top conditie te krijgen, en ik heb een korting gekregen. Afgelopen maand heb ik een plant besteld als kado voor een vriendin. Ook weer snelle levering, nejes ingepakt, en een prachtige plant. De Plantsome app gebruik ik ondertussen al enkele maanden om mn groene vrienden in leven te houden. Op deze manier kan ik niet vergeten om een plant weten te geven, en geef ik ook niet te veel water. Kortom, toppie!

Super mooie plantjes!

Ik heb nu twee bestellingen gedaan bij Plantsome. Ik ben super tevreden met de service! Ik heb 4 prachtige kleine plantjes binnen gekregen. Alleen mijn Calathea Orbifola had kleine bruine plekjes. Maar voor de rest: chapeau! Als opbouwende kritiek/tip zou ik mee geven: Misschien de verzendingsmethode van de babyplantjes opnieuw bekijken. Deze kwamen soms op de kop aan, waardoor alle aarde en de worteltjes van de plant uit de potjes gevallen waren.

Leuke en duidelijke site, plant en pot zoals ze er op de foto uitzien. Blij mee!

Ik wilde een grote plant voor in een middelmatig belichte huiskamer. En heb twee katten. Bij Plantsome was het zo makkelijk om de potentiële planten te filteren. Duidelijke interface en bezorging met het product was zoals verwacht.

Gave website, handige tools en een top app. Daarnaast gaat het bestellen en leveren super soepel!

Prachtige plant ontvangen, door snelle levering en in goede conditie

Mooie plant die snel geleverd werd in een solide verpaking.

Top bedrijf zegt wat ze doen en doen wat ze zeggen!

Ik heb aan mijn medewerkers plantjes laten bezorgen helemaal super verzorgd en blij medewerker. Het is ook nog eens een duurzame optie ipv chocola o.i.d.

Makkelijk uitkiezen

Helaas was bij mijn plant wel al een stengel geknakt tijdens vervoer

Super service!

Heel snelle levering,netjes verpakt en vlotte klantenservice (1 plantje ontbrak maar dat werk onmiddellijk in orde gebracht). Ik raad jullie aan iedereen aan!

Planten kopen nu nog leuker!

Enthousiaste site, slimme manier van planten aanbieden en top service. Plant en pot stonden binnen twee dagen keurig ingepakt voor de deur!

Een top ervaring, pip bied een top klanten service.

Mooie planten, goeie en snelle levering. Fijn contact, een webshop kan dus ook super klant vriendelijk. Dank je wel. Met vriendelijke groet, Ernette Mandersloot

Uitmuntend

Toffe shopervaring, snelle levering, goed advies, prachtige producten. Ruimte voor verbetering? Misschien iets meer diversiteit. Verder top!

Snelle levering van goede planten. Jammer dat ik bij de laatste bestelling geen kaartje kon meebestellen.

Top service!

Prachtige planten, leuke communicatie. Een ding dat de website nog beter zou maken: filteren op hoogte, want dat is soms ook doorslaggevend in de keuze van de juiste groene amigo.

Zeer goede ervaring met Plantsome

Plantsome is een zeer handige website, ondanks dat ze een zeer uitgebreid aanbod hebben. Met hun filters kon ik makkelijk de planten vinden die het best bij mij passen. Groot pluspunt: de diervriendelijk-filter!

Over Plantsome

Plantsome maakt planten makkelijk en leuk. We helpen je bij het kiezen van de perfecte plant voor jou, brengen 'm netjes bij je aan de deur en geven jou een melding wanneer de plant weer water moet hebben en hoeveel door het gebruik van de Plantsome app. Appeltje eitje dus! Plantsome macht Pflanzen einfach und spaßig. Wir helfen dir, deine perfekte Pflanze zur finden, bringen sie vorsichtig zu dir nach Hause, und schicken dir Mitteilungen, wenn un wie viel Wasser deine grünen Freunde brauchen, mit Nutzug der Plantsome App. Also kinderleicht!