geweldig service

geweldig service planten zeer goed verpakt en goed kwaliteit merci groetjes uit Maastricht

SUPER TOLL

toller Shop tolle App gute Preise schnelle Lieferung schneller Support DANKE TOP BEWERTUNG.

Mooie planten goed verpakt

Mooie volle planten, erg goed verpakt. Helaas m'n tweede bestelling niet binnen de beloofde dag bezorgd. De minpunten vind ik het kinderachtige taaltje dat op de website, email en alle andere uitingen wordt gebruikt. Tevens staat een deel van mijn bestelde planten niet in de plantsome app.

Ronduit slecht

Wat een leuk idee leek is geeindigd in een frustratie ven bestelproces tot ontvangen van de plant.

Perfect en service gericht

Zeer positief, Na een kleine tegenvaller met de bestelling toch even contact gezocht, dat verliep zeer snel, vriendelijk en met een vleugje humor. Uiteindelijk super en snel opgelost. Een zeer tevreden en terugkerende klant

Dear Nev and Max,

Recent ben ik naar een nieuwe stad verhuisd en nieuwe mensen leren kennen tijdens Corona is lastig. Ik koos voor Octavia om mijn nieuwe groene vriendin te worden, een Philodendron Scandens. Onze eerste ontmoeting viel een beetje tegen. Toen ik haar ontmoette was ze veel kleiner dan ik had verwacht. Nu weet ik dat het niet altijd alleen om de buitenkant gaat en dat ze eerlijk was in haar bio over haar niet helemaal representatieve foto. Maar dít had ik niet verwacht en beschouw ik toch wel als een klein gevalletje catfish. Na bijgekomen te zijn van de schrik hebben we het bijgelegd en besloten dat we goede vrienden te blijven. Ik heb besloten toch voor haar te blijven en haar de kans gegeven om te groeien.

Super goede service!

Mijn ervaring met Plantsome is dat ze echt goed meedenken, duidelijk zijn, mooie planten leveren. Ook als er eentje bij zit met wolluis. Geen probleem. Ik ontvang gelijk een nieuwe. Wat een mooi plantrijk bestaan hebben we nu hier in huis!. Wij zijn er ontzettend blij mee en waarschijnlijk komt ons hele huis vol te staan met Plantsome!!

Wat een slechte service en tegenvallend terrarium Boris.

Leuke website en flitsende filmpjes hoe geweldig en leuk het bedrijf wel is..... Besteld een Terrarium Boris. Bij aflevering ontbreekt de hoofdplant een Ficus Ginseng. Bij het nabellen geen excuses, maar als antwoord dat het kan gebeuren dat er wat vergeten wordt. De plant zal worden nagezonden en in de nieuwe order staat Ficus Boris. Aangegeven was al dat de Ficus niet leverbaar was/is, maar dat een vervangende plant verzonden zou kunnen worden. De plant die ik ontvangen heb is een babyplantje, zoals dat leuk genoemd wordt en lijkt meer op een bosje kattengras. Absoluut geen vervanger van de de Ficus Ginseng, die als het middelpunt in het terrarium had moeten staan. Nu is het gewoon een bak met plantjes van dezelfde hoogte. Klantenservice is voorzien van foto's waar je het vergelijk tussen wat aangeboden en geleverd is kunt zien. Reactie?? helemaal niets, zelfs niet dat ze gaan kijken wat ze er aan gaan doen. In de reviews staat al eerder een melding over deze teleurstellende aankoop, maar daar kon ik niet zo naar kijken stelde de meneer aan de telefoon toen ik dat aangaf tijdens mijn eerste contact. Al met al zwaar teleurstellend en geen waar voor je geld.....Dit was nog een kadootje ook dat ik in delen nu moest aanleveren.....

Prachtige planten en geweldige service

Ik heb drie planten (Eileen, Snico en Lucas) gekocht met passende plantenpotten en standaards. De planten en accessoires zijn netjes geleverd en de planten zijn van uitstekende kwaliteit. Lucas paste echter niet in zijn potje. Plantsome gemailed en geen probleem: ik kreeg gelijk een nieuwe toegestuurd. Problemen komen nooit alleen want Lucas de tweede werd op zijn kop bezorgd, terwijl de aanwijzingen op de doos (deze kant boven etc.) toch goed zijn. Lucas de tweede kwam dus aardig verkreukeld binnen. Een fotootje gestuurd naar Plantsome en weer geen probleem: er werd direct weer een nieuwe Lucas verstuurd. Echt een super super goed service. Een 10+.

Wat een positieve ervaring!

Plantsome heeft het helemaal voor elkaar: de marketing is super origineel, maar de planten zijn ook prachtig, levering loopt vlot, alles is goed verpakt, nog een leuk kaartje erbij .... wauw, heel erg onder de indruk, en vooral ook heel erg blij met Guus, Marty én Lilly!

Fantastische klantenservice

De verpakking van zowel cadeaubonnen als de planten is heel mooi en goed. Toen er een foutje werd gemaakt met de bestelling loste de klantenservice dit meteen op, en de planten zijn mooi en gezond.

Gewoon top!

Goede service en hele mooie plant ontvangen!

Einfach toll

Alles super und vorallem tolle Pflanzen die echt toll verpackt kommen. Immer wieder gerne

Tolle Pflanzen und Töpfe!

Leider hatte eine Pflanze die kalte Reise ins neue Zuhause nicht gut überstanden, aber ich hab super schnell vom sehr netten Kundenservice eine tolle Lösung bekommen! Die anderen beiden sehen super aus und auch die Töpfe sind sehr schön!

Slechte service

Ik heb 3 weken geleden twee planten besteld bij plantsome. Twee keer zijn de planten niet afgeleverd bij de chauffeur en moesten we er zelf achteraan bellen waar ze bleven. Bij de derde poging moesten we weer bellen met DPD waar onze planten bleven. Conclusie: slechte service en een hoop er achteraan bellen

Topsite, klein plantje

Ik heb vorige week een plant besteld. De site is super gebruiksvriendelijk en duidelijk en de levering was prima volgens afspraak. Maar toen ik plant Julia uitpakte, bleek het een nogal ielig Juliaatje te zijn. De beloofde hoogte van 85 cm haalt ze ternauwernood, maar de 'dikte'/gevuldheid van de plant haalt het niet bij de foto op de website. Jammer, ik had hogere verwachtingen.

Topservice, prachtige planten, Aanrader

Mijn ervaring @ Plantsome is vooral goede en snelle service. Er wordt met je meegedacht. Hele fijne sfeer hangt er hier.

Plant beschadigd door slechte manier van verpakken

Heb al vaker wat besteld en altijd goeie ervaringen gehad. Nu de tweede keer was mijn kleine plant zo in een envelop gedrukt waardoor de plant zeer beschadigd was. Nog geprobeerd hem goed te verzorgen in hoop dat hij wat beter zou worden, maar hij is nu zo goed als dood. Klantenservice gecontacteerd en het enige wat werd gevraagd is om een foto voor 'meedenken'-- inmiddels twee weken verder en nog niks gehoord en de plant ligt nu in de prullenbak.. Jammer. Een ananasplant die ik hier eerder heb besteld is ook ziek geworden en is nu dood en is nu ook weggegooid. Kortom, Ik bestel hier niet meer.

Hi Marina, Wat vervelend dat jouw babyplantje niet goed verpakt was, waardoor hij helaas schade opgelopen heeft. Ik heb even de eerdere correspondentie met onze Plantenservice opgezocht en zie dat je nog niet gereageerd hebt op Pip's antwoord op je mail. Zoals zij aangaf, hadden we graag een foto ontvangen van jouw groene amigootje, zodat we naar aanleiding daarvan een passende oplossing voor je konden bieden. Mocht je die toch nog hebben, laat het dan vooral even weten, want zoals onze plantgarantie zegt, zorgen we er altijd voor dat je dan alsnog een frisse plant thuisgestuurd krijgt. Groetjes, Kayleigh van Plantsome.

Bijzonder netjes allemaal

Verpakking perfect, planten perfect. 1 plant wat minder geleverd, direct nieuwe toegestuurd, en weer netjes verpakt.

Vervangende plant/boompje valt tegen

Terrarium Boris besteld, twee zelfs, alleen ze hadden een plant/boompje niet op voorraad en de vervanger daarvan valt echt heel erg tegen! Vind het nu tegenvallen en hoop geld. Het originele boompje is veel duurder en groter dan de vervanger! Verder wel goed verpakt en snel verzonden allemaal. Dus aanbevelen..?? Ja en nee..

Mooie planten!

Ik heb 2 mooie gezonde planten ontvangen! Netjes verpakt met vochtige pot. De planten-app erg handig om het watergeven in de gaten te houden. Heel tevreden.

Helaas slecht verpakt

Ik had een kleine Calathea Ornata gekocht bij samen met een andere plant. Vooral die calathea zeer slecht verpakt. De kleine Calathea was simpelweg in een papieren zak in een veel te grote doos gegooid. De bladeren zijn nu beschadigd en helemaal niet meer mooi... Echt heel erg jammer, vooral omdat ze op hun website zeggen dat er veel aandacht besteed wordt aan de verpakking van planten.

Sehr hochpreisig für minderwertige Baumarktware

Die Pflanze war gut verpackt. Schon nach zwei Tagen bildete sich allerdings Schimmel auf der Erde.

• Würden Sie uns weiterempfehlen? Nein

Hi Tobias, Zum Glück ist Schimmel an sich nicht schädlich für die Pflanze (oder für uns!), aber du kannst ihn entfernen, indem du ein paar Zentimeter der Erd-Oberfläche abnimmst. Im Allgemeinen ist es ein Zeichen von etwas zu feuchter und nährreicher Erde, also kannst du die Erde erstmal etwas austrocknen lassen. Hoffentlich bleibt der Schimmel dann weg! Sollte er wieder zurück kommen kannst du die Pflanze am Besten in frische, trockene Erde umtopfen und dabei die alte Erde vorsichtig zwischen den Wurzeln entfernen. Melde dich gerne, wenn du hierüber noch Fragen hast! Liebe Grüße, Kayleigh von Plantsome

Super Service

Habe 6 Babypflanzen bestellt. Leider waren diese aufgrund eines Feiertages plus Sonntag ziemlich lange unterwegs, haben wegen der Kälte gelitten und wurden wohl auch ziemlich rumgeworfen. Ich wollte die Pflänzchen retten und habe Plantsome angeschrieben. Dort bot man mir sofort an alle Pflänzchen kostenlos zu ersetzen und die alten durfte ich zusätzlich behalten. Die neuen Pflanzen kamen ruck zuck an, waren dieses Mal nicht so lange unterwegs und deutlich besser verpackt mit zusätzlicher Luftpolsterfolie. Sie sehen dadurch auch deutlich besser aus. Ich hoffe, ich kann die Alten noch retten.

Tolle Pflanzen zum Wunschtermin!

Die bestellten Pflanzen waren ohne Beschädigungen! Tolle Qualität! Auch von dem Zubehör (habe einen Topf aus der Luxus-Kategorie gewählt) bin ich überzeugt. Die Lieferung war auch top. Mit Infos per Mail kamen die Pflanzen am Wunschtermin an. Vielen Dank Plantsome! Das war meine erste Bestellung bei euch...aber definitiv nicht die Letzte!

Over Plantsome

Plantsome maakt planten makkelijk en leuk. We helpen je bij het kiezen van de perfecte plant voor jou, brengen 'm netjes bij je aan de deur en geven jou een melding wanneer de plant weer water moet hebben en hoeveel door het gebruik van de Plantsome app. Appeltje eitje dus! Plantsome macht Pflanzen einfach und spaßig. Wir helfen dir, deine perfekte Pflanze zur finden, bringen sie vorsichtig zu dir nach Hause, und schicken dir Mitteilungen, wenn un wie viel Wasser deine grünen Freunde brauchen, mit Nutzug der Plantsome App. Also kinderleicht!