Ik bestelde de Gouden Palm. De bestelling werd aanvankelijk goedgekeurd maar door een tekort in voorraad kreeg ik de keuze om te wachten of een andere plant of gewoon een kleiner formaat te bestellen. Nadat mijn bestelling, vrij snel, helemaal definitief was werd deze binnen nog geen 24u geleverd. De plantjes zaten mooi verpakt zodat ze niets kon gebeuren op hun reis en ze werden meteen correct afgeleverd. Plantsome is kwaliteit en service.

Snelle levering en mooie plant

Zeer handige app en ook goeie website om de gepaste plant te vinden.

2 x besteld, 2 x kleine insecten

De eerste keer het toeval, ik bestelde een plant en enkele weken later zat mijn huis vol met rouwvliegjes na het ontvangen van een plant welke ik bestelde, ik heb hier niets van gemeld omdat rouwvliegjes/mugjes toch wel eens kunnen voorkomen. Echter enkele maanden nogmaals een plant besteld, deze voor de zekerheid apart gezet, een blad verdorde en wat bladeren lieten los. Ik heb de plant gesnoeid zodat hij er weer mooi groen uitzag en toch bleven er plekjes komen. Eerst dacht ik dat het door de standplaats kwam... maar Als eigenaar van ongeveer 60/70 plantjes klein, middelgroot n groot en dat dit dit een makkelijke plant moest zijn vond ik het erg vreemd.... Nu weken later beginnen mijn planten het ineens slechter te doen en blijk ik op vele planten Trips te hebben zitten... een heuze plaag waarvan ik geen idee heb hoe ze weg te krijgen. Ik vind het erg vervelend, planten hier zijn best prijzig, de service en bezorging is erg vlot en een leuke commerciële manier wat erg leuk is dat het met de tijd meegaat... maar blijkbaar krijg je er dan dus wel extra gasten bij cadeau :( Helaas heb ik ook geen idee hoe dit weg te krijgen aangezien deze beestjes ''immuun'' lijken te zijn voor vele bestrijdingsmiddelen :(.

Hi Joyce, Wat super vervelend dat je last hebt van plagen! Dat is natuurlijk zeker niet de bedoeling. We houden onze lieve groene vrienden zeker goed in de gaten maar het kan helaas gebeuren dat er hier en daar een beestje meelift. Wij hebben hier gelukkig wel een garantiebeleid voor, dus als je binnen 2 weken van aankoop beestjes ontdekt sturen we je natuurlijk gewoon een nieuwe op en helpen we je bij de bestrijding. Ik zie dat mijn collega al contact met je heeft over de bestrijding, dus houd ons zeker op de hoogte of het gelukt is! Groetjes, Pip van Plantsome

App en webshop zijn uitstekend!

Al een poosje gebruik de de Plantsome app, waar ik voorheen geen enkele plant in leven hield, heb ik inmiddels een collectie van 16 plantjes die ik wél in leven weet te houden! Een aantal van deze planten heb ik besteld via de Plantsome Webshop. Ook hier ben ik tevreden over, de bestelling wordt netjes verpakt en snel geleverd!

Einfach nur klasse!

witzige Homepage, schnelle Lieferung, die Pflanzen kamen sicher an und wurden in einem top Zustand geliefert. Bin begeistert und werde immer wieder bestellen!

Mooie plant

Ik heb inmiddels planten wel ontdekt in huis en het plantenassortiment van Plantsome en hoe het online gepresenteerd werd sprak me extra aan - nu bloeit er een mooie plant op mijn balkon! Mocht ik nog een plant aanschaffen, ga ik hier zeker nog een kijkje nemen.

Prachtige grote plant

Na de eerste goede ervaring met Plantsome nu een Monstera besteld voor de actieprijs, €19,95. De Monstera is 25cm groter dan de beloofde 60cm en zag er echt prachtig uit zo uit de verpakking. Top Plantsome, dit was zeker niet de laatste!

Super snelle leveringen en mooie planten !

Super snelle leveringen , de planten zijn goed ingepakt. En met de app vergeet ik ze niet op tijd water te geven !

Mooie en gezonde planten van een persoonlijke webshop!

De planten van Plantsome zijn in topconditie als je ze ontvangt. Mijn ervaring is dat deze planten het een stuk beter doen dan de planten die ik in een tuincentrum koop. Ik vind het prettig dat de website veel informatie geeft over de verzorging, licht, luchtzuiverende kwaliteiten, etc. Dat maakt het makkelijk om een plant uit te zoeken voor in huis. Verder is de webshop en het contact via bv. whatsapp altijd erg leuk en persoonlijk. Hoewel de planten dus wel wat prijzig zijn, koop ik toch vaak mijn planten bij Plantsome :)

Planten kopen is een feestje

Plantsome maakt het uitzoeken en bestellen van planten een ontzettend leuke ervaring! De site is overzichtelijk en gebruiksvriendelijk (fijn dat daar in geïnvesteerd is). De planten zijn goed verpakt opgestuurd en staan prachtig in mijn woning. Ook erg fijn: de grote dozen waarin de planten in opgestuurd waren zijn makkelijk uit elkaar en waren zonder plakband.

In love met Bo Kito

Ik zou alle planten wel willen kopen!!! Hele snelle levering en goed verpakt. Jullie reclame is jong en grappig! Was direct in love en verkocht!

Snelle levering, goed verpakt en creatieve gebruiksaanwijzing, leuk!

leuk, goed, snel

Prima planten, goed verpakt, goede prijs, en snelle service

Servicegericht, snel, kwaliteit, maar duur

De planten zelf zijn mooi. Als er iets mee mis is wordt er altijd een passende oplossing gevonden door de snel reagerende klantenservice. Je betaalt wel een redelijke prijs.

Super idee!

Fantastisch om dit cadeau te geven! Vooral ‘de Fred’. Leuk en vlotte teksten, altijd positief, goede planten, snel te regelen en Past door brievenbus!

Plantsome biedt een breed palet aan planten, in alle soorten en maten. Het proces om tot goede opties voor jouw huis/kantoor te komen is super fijn, levering is snel. Ook erg blij met de app: een berichtje wanneer je je planten water moet geven, briljant! Absolute aanrader dus, voor iedereen met, en zónder groene vingers.

Top, snel, overzichtelijk en grappig

Site is goed, snelle levering en de teksten zijn grappig. Ik heb een vriendin die 1 jaar getrouwd is een plant cadeau gegeven. Ze vond het fantastisch. Leuker en blijvender dan een bosje bloemen.

Super!!!

Super uitleg, bezorging en hele mooie planten!

GEWELDIG!

super snelle levering planten en potten zitten mega goed verpakt en heel veilig! Daarnaast is de app helemaal GEWELDIG! super handig dat je alles kunt bijhouden en ook berichtjes krijgt wanneer je planten voeding en water nodig hebben ! Top service

Vreselijke app

Ik heb enkel ervaring met de app en die is echt vreselijk en frustrerend om mee te werken, ondanks de regelmatige updates.

Hi Elke, Wat vervelend dat de app niet lekker werkt! Je mag ons altijd een mailtje of Whatsappje sturen met vragen over de app, of aangeven wat er niet werkt, dan gaan we onze uiterste best doen het voor je op te lossen! Groetjes, Kayleigh van Plantsome.

Perfect cadeau

Plantsome heeft niet alleen superleuke planten, de hele ervaring is top! Van de teksten op de site tot de verpakking van de giftcard. Ik heb zelf een giftcard cadeau gedaan en degene die hem ontvangen heeft was er ontzettend blij mee! Wat ik ook erg goed vind is dat zij je heel makkelijk goede planten aanraden door jou bij de hand te nemen en een aantal vragen te stellen. Daardoor kom je op het soort plant dat bij jou past. Ze verkopen bij Plantsome ook nog eens hele leuke potten die je ook kan previewen! Zeker een aanrader, ook om weg te geven!

Super!!

The site is very easy to use and delivery was super fast! I will order from you again :)

Snelle (en gratis) verzending. Leuke producten en correcte service. Ik ben tevreden!

Super ervaring

Ik vind het erg leuk dat jullie bij elke plant een naam en verhaaltje hebben, dat maakt het een stuk vlotter. Keep rocking!

Finally someone nailed buying plants online!

The Plantsome experience was one of the best purchases I've made during Covid. Everything about the website was designed to understand me and what I was trying to achieve in my house. The plant selection is varied between context, species and size but the decision is easy to make. The customer service emails were informative with humour! The plant arrived on time in perfect quality. You will want to buy more plants after buying with Plantsome!

Over Plantsome

Plantsome maakt planten makkelijk en leuk. We helpen je bij het kiezen van de perfecte plant voor jou, brengen 'm netjes bij je aan de deur en geven jou een melding wanneer de plant weer water moet hebben en hoeveel door het gebruik van de Plantsome app. Appeltje eitje dus! Plantsome macht Pflanzen einfach und spaßig. Wir helfen dir, deine perfekte Pflanze zur finden, bringen sie vorsichtig zu dir nach Hause, und schicken dir Mitteilungen, wenn un wie viel Wasser deine grünen Freunde brauchen, mit Nutzug der Plantsome App. Also kinderleicht!