Super fijne & vriendelijke klantenservice, veel keuze aan planten en accessoires, snelle levering.

Van Plantsome word ik blij! Hele fijne en vriendelijke klantenservice, veel keuze, duurzaam gekweekte planten van lokale kwekers. Zakelijk geef ik zo met veel plezier een mooi cadeau als duurzaam alternatief voor een bosje bloemen. Privé heb ik meteen ook een aantal planten (en een boek!) aan mijn verlanglijst toegevoegd. Ik kom zeker terug!

Zeer snelle service waarbij de planten met liefde werden behandeld

Zoals meegedeeld, kon ik erop rekenen dat mijn prachtige planten zeer snel werden geleverd. Daarbij merkte ik dat ze verzorgd verpakt werden zodat er geen blaadjes konden beschadigd geraken tijdens de rit. Super!

Helemaal top!

Makkelijk uit zoeken op de site, niet teveel keus en goede filters om te zoeken. Duidelijk bestel proces en e-mail communicatie. Daarnaast bezorging conform afspraak en alle plantjes helemaal in orde. Enige wat ik kan bedenken ik dat ik ze zelf nog in de aarde moet zetten. Had van mij al gemogen (tegen extra betaling), dan heb ik helemaal zorgeloos Mn kamerplanten binnen. Vind jullie top!

Verademing

Een website die mijn taal spreekt en snapt dat ik planten leuk vind, alleen een slechte plantenverzorger ben. Gelukkig zijn er genoeg groene vrienden die weinig aandacht nodig hebben.

Top levering en gebruikerservaring van de webshop

Dit is een goed voorbeeld van een bedrijf die heeft geinvesteerd in de gebruikservaring van hun klanten. Werkt allemaal uiterst soepel. Makkelijk navigeren, bloempotten kiezen, planten vergelijken. Bestelproces verloopt super makkelijk, en de planten en potten zelf komen keurig verpakt. Zo creëer je terug kerende klanten en ambassadeurs, top gedaan!

Uitstekende service, look & feel en verzending

Super leuke hippe planten ontvangen. Toen 1 pot kapot aankwam kreeg ik meteen een vervanging ...binnen no time ! Helemaal super. Ben zo zo blij met de mooie planten.

Supersnel een mooie plant in huis!

Via mijn vorige baan een bon bij Plantsome gekregen. Leuke site, goede info en de plant staat prachtig.

Goede website en supersnel bezorgd

Plant in goede conditie. Netjes verpakt. Supersnelle bezorging. Helemaal top.

Mooie planten, snel geleverd

Veel keus, voor iedere situatie/locatie wel iets te vinden. Snelle levering en erg handige app. Die heeft af en toe nog wat schoonheidsfoutjes maar dat mag de pret niet drukken.

Snel geleverd. Goede kwaliteit. Goed verpakt.

Actief meegenomen in bezorgproces maar niet vervelend veel mail. Goede service

Ik heb een super ervaring gehad.

De pot die wij bij de plant hadden besteld was stuk aangekomen. Ik heb een mail gestuurd, had binnen 5 min antwoord en de nieuwe pot is onderweg! Onze groene makker is ook helemaal on orde. Top dus! Bedankt hiervoor!

Daar wordt je blij van

Best spannend, planten online bestellen. Je wilt immers geen kromme planten of bruine blaadjes. Ze zien er perfect uit. Mooie glanzende groene bladeren en de app vont ik helemaal fantastisch!

Super! Ik bestel al mijn planten bij Plantsome!

Super kwaliteit en service!

Planten zagen er goed uit. Verpakking was top en bezorgd op de aangeven dag.

Planten zien er goed uit, heel goed verpakt.

Perfect!

De plant werd een dag later geleverd vanwege een foutje bij PostNL, maar ik kreeg hier netjes een mailtje over (that has never happened! Service hoor!) Plant kwam goed aan, netjes verpakt, makkelijk mee te nemen (ik moest er nog een stukje mee fietsen) en voldeed volledig aan de omschrijving. Het gaat nog steeds goed met de amigo, mijn vriendin was er erg gelukkig mee (het was een kado).

Eerst blij, nu iets minder

De bezorging was snel en de plant zag er super mooi uit. Was helemaal blij met Vera. 's avonds zag ik echter dat Vera een geel blaadje had. Na wat gesnuffel op Google ben ik erachter gekomen dat er beestjes op de plant zitten. De plant heb ik vervolgens goed onderzocht en ik zag allemaal aangevreten blaadjes... Ik volg de tips op Google en ik hoop dat Vera het red! Voelt wel een beetje als weggegooid geld.

Hi Jessica, wat balen dat Vera het niet naar haar zin heeft! Mijn collega heeft jou al een mailtje gestuurd zodat we samen naar een oplossing kunnen kijken hiervoor. Groetjes, Laura van Plantsome

Prima kwaliteit/prijs verhouding en snelle levering

Met de plantenzoeker is het zoeken van een geschikte plant kinderspel. Daarnaast is de verzorgings-app voor mij een uitkomst. Planten overleven nu hun verblijf bij mij. Klein aandachtspunt: bij deze levering was men in de verpakking de instructie voor eerste gebruik vergeten toe te voegen.

Prima bedrijf

Hele leuke website en prima bedrijf. Jammer dat ze afhankelijk zijn van een externe die levert, mijn plantjes: 1 ervan was geknakt, twee behoorlijke stukken eraf en het kleinste plantje lag met zand en al door de doos, dus uit het potje.

Hoi Angelique, balen om te horen dat de levering niet helemaal goed is gegaan! Dat kan helaas gebeuren, maar gaan we natuurlijk voor je oplossen. We nemen even contact met je op via de mail! Groetjes, Axel van Plantsome

Topsite

Goede site, goede producten!

Zelfs met lastige klanten alsnog flexibel

Aller eerst en omdat Plantsome het vraagt geef ik een 10 voor klant contact. De benadering naar de klant toe is erg toegankelijk. Je krijgt advies opmaat met een beetje humor. Karel, Henk en Sam (persoonlijke namen van de planten) willen allemaal met je mee naar huis. Maar past het ook bij je wat Plantsome daarop heeft bedacht werkt goed voor de startende plantfanaten tot de groene goeroe. (Begrijp het niet verkeerd ze hebben een handige web app die je helpt met kiezen naar de geschikte keuze. ) Ik was helaas niet de makkelijkste klant. Ik wilde mijn zus die hartje amsterdam 19 hoog woont een paar planten cadeau doen. Na wat gebakkelei met een fout postcode en een paar niet thuis pogingen van de postnl heeft ze haar cadeau in ontvangst genomen. Ik ben goed geholpen door Laura om het bezorg dillema op te lossen. Ook Axel met zijn geautomatiseerde berichtjes was erg prettig. Dus raad ik het aan ja. Wel moet ik toegeven dat ik niet kan wachten tot de collectie wat groter wordt. Voor mijzelf (eerder een groenegoeroe) is de collectie niet uitdagend genoeg maar wellicht is dat ook een markt waar Plantsome zich niet persee toe wilt wenden. Hoe dan ook de leukste webplantenwinkel.

Goeie levering, mooie planten, goeie prijs.

Niets negatiefs. Gewoon een goed bedrijf dat levert wat het beloofd.

Mooie plant thuisgeleverd in wel erg veel plastic

Omdat ik duurzaamheid belangrijk vind, maar per se deze plant in huis wilde hebben, heb ik uiteindelijk voor Plantsome gekozen in plaats van Sprinklr. Op de prachtige website van Plantsome kon ik helaas niet zo snel vinden wat zij hier aan doen. De plantenzoeker word ik trouwens heel blij van! De plant is tijdig verzonden in een stevige kartonnen doos. Ik heb de hele dag bij de deur gewacht en toen hij eindelijk arriveerde, kon mijn geluk niet op. Toen ik de doos opende, werd ik echter een beetje verdrietig van de hoeveelheid plastic die was gebruikt om de plant goed te kunnen vervoeren. Plastic dat meteen bij het plastic afval verwijnt. Ik zou zeker nog een keer een bestelling plaatsen bij Plantsome als ik van tevoren weet dat er minder of geen plastic wordt gebruikt en als ik weet wat er op het gebied van duurzaamheid wordt gedaan door het bedrijf (bijvoorbeeld: geen gif gebruiken bij de teelt, vervoer plant CO2 compenseren, etc.). Daarom zou ik Plantsome op dit moment (nog) niet aanbevelen, maar ik hoop dat ik dat in de toekomst wel kan doen!

Isabella pronkt na safe trip

De zorgvuldige verpakking garandeerde de veilige overtocht van Isabella (Calathea Orbifolia) inclusief pot Ascot. Beiden staan nu te pronken op een prominent plekje in de vensterbank.

Over Plantsome

Plantsome maakt planten makkelijk en leuk. We helpen je bij het kiezen van de perfecte plant voor jou, brengen 'm netjes bij je aan de deur en geven jou een melding wanneer de plant weer water moet hebben en hoeveel door het gebruik van de Plantsome app. Appeltje eitje dus!