super goede klantenservice! Mijn bestelling was vertraagd wegens COVID-19 en ze hebben het heel professioneel en snel opgelost. Ik heb de volgende werkdag mijn groene vrienden ontvangen! Ze zien er fantastisch en gezond uit! Echt een aanrader

Mooi concept

Website is leuk geschreven en overzichtelijk. De levering binnen enkele dagen. Allemaal top. Het is wel wat aan de dure kant, maar je bespaart jezelf wel weer een rit naar het tuincentrum en dat is ook wat waard. Als er ik de toekomst met biologisch afbreekbaar plastic wordt gewerkt, is dat helemaal fantastisch!

Mooie planten!

Mooie planten, goed pakket met korting gescoord, prachtige vormgeving en de communicatie past helemaal bij mijn belevingswereld als millenial.

Leuke shop, genoeg keuze

In fact teveel keuze, heel blij met de giftcard optie. Mijn vriendin was er mega blij mee en gaat binnenkort planten naar keuze kiezen.

Makkelijk te regelen en een leuk cadeautje

Geweldige planten

Ik heb inmiddels verschillende keren bij Plantsome besteld en steeds planten van uitstekende kwaliteit gekregen die groeien en bloeien ondanks mijn totaal niet groene vingers en de handige app van Plantsome. Ik heb ze aanbevolen aan vrienden en familie en die zijn inmiddels ook fan.

Geweldige customer-journey met goede klantenservice en prima producten.

Blij met de website - veel keuze, potten worden aangeraden voor het formaat plant, verzorgingstips aanwezig. Klantenservice had mijn probleem binnen 20 minuten op zeer goede manier opgelost. De plant zelf is prachtig. Veel liefde voor Plantsome!

De perfecte start van mijn 'urban jungle'!

Ik heb Marty de Palm & het Swing Trio besteld. Ik had wel twijfels over de bezorging van deze kwetsbare 'huisdieren' maar wat een feest! De planten zijn mooier dan op de foto's en eerlijk gezegd ook wel wat groter dan ik dacht. Een heel tevreden klant!

Palm erg snel dood

Dure Palm na 2 maanden veel dode stengels. Na eerste mail contact was de Palm vast te droog na het tweede contact weer te nat . Men had vorige mail niet gelezen eerst te veel licht daarna te weinig Voel me niet serieus behandeld. Maw ga hier niet weer kopen

DPD had mijn pakket ondersteboven bezorgd, dus ik had een doos met een wirwar aan geplette planten en potgrond. Ik belde op naar Plantsome en zonder aarzelen werd direct kosteloos een nieuwe pannenkoekenplant voor me besteld. Dat noem ik pas service! Bedankt Plantsome!

4 pakketten met totaal 16 planten, waarvan nu slechts 11 geleverd!!!

Zojuist 4 pakketten geleverd door DPD: De potgrond zat overal behalve in de plastic potjes. Kleine plantjes allemaal op z'n kop en verfrommeld in de dozen. Van de totaal van 16 planten in 4 pakketten tel ik er nu elf!! Is dit nu gewoon oplichting??? De orders zijn niet meer met de nummers op de leveringsdozen te traceren dus welke plant van welk pakket nu mist??? Niet dat ik daar nu nog iets van tijd aan wil besteden, dit is duidelijk 1 keer en nooit weer!!! Als het zo slecht gaat, hoe kan het dan zo zijn dat een levering als zodanig wordt afgeleverd...

Hi David! Wat ontzettend rot dat er van alles mis is gegaan met de bezorging van jouw groene amigo's! Dat is natuurlijk helemaal niet de bedoeling. Zou je ons willen laten weten wat jouw ordernummer is en welke plantjes je mis/beschadigd zijn? We zouden het heel graag voor je oplossen en ervoor zorgen dat je allemaal sterke en knappe plantjes in je huis hebt staan! We horen heel graag van je, heel veel excuses voor het ongemak! Groetjes, Kayleigh van Plantsome.

Geweldige ervaring

Mooie cactus besteld "Bob". Heel snel geleverd ondanks deze tijd! Zeer goed verpakt aangekomen waarvoor dank. Staat nu te schitteren in de woonkamer. Aanbeveling voor meerdere aankopen. Dank Plantsome Gr Edgar

Leuk contact en website maar kleine planten

De afmetingen die op de website beschreven staan, kloppen helemaal niet. Er is geen enkele plant die boven de 40 cm gaat. Dus ik voel me een beetje bedrogen.

Hey Kris, Wat vervelend dat je niet tevreden bent over de gekregen plantjes! Als je wilt, mag je ons altijd een berichtje sturen op het mailadres waarmee we eerder contact met je hebben gehad. Dan kijken we heel graag wat we voor je kunnen betekenen! Groetjes, Kayleigh van Plantsome.

mooie plant, helaas had hij al luizen

order en levering ging super makkelijk en er was een duidelijke handleiding bij. Helaas had mijn plant al luizen als hij binnen kwam. Ik heb Plantsome gecontacteerd maar helaas geen reactie hierop ontvangen. Heb de plant inmiddels schoon gemaakt en hoop dat ik er geen last meer van zal hebben (terugsturen leek me een minder goede optie ivm Corona). Maar toch teleurgesteld dat er geen reactie kwam.

Hey Sophie! Wat vervelend dat jouw Fabian aankwam met luizen! We hebben meteen de rest gecheckt en contact opgenomen met de kweker, vanwaar wij de Fabians aangeleverd krijgen. We hebben je inmiddels twee keer gemaild, maar helaas nog geen reactie mogen ontvangen. Wil je - mocht het mailadres niet (meer) kloppen - contact met ons opnemen, zodat we dit voor je kunnen oplossen? We horen graag van je! Groetjes, Kayleigh van Plantsome.

Een beetje slap..

Ik vind jullie bedrijf een frisse en een hippe uitstraling hebben. Leuke teksten! De plant zelf kwam erg “slap” uit de verpakking en ik vraag me af of hij zich de komende dagen iets beter gaat voelen. Staat nu op een mooie plek, goed verzorgd maar valt bijna om omdat de takken totaal niet sterk lijken. Achteraf gezien heb ik ook veel geld betaald voor het mini plantje.

Hey Suzanne! Ik zag dat je inmiddels contact hebt gehad met mijn collega's! Fijn dat jullie tot een oplossing zijn gekomen, samen! Mocht je nog vragen/opmerkingen hebben, horen we dit graag! Heel veel plezier met jouw Ollie. Groetjes, Kayleigh van Plantsome.

Top bestel zeker vaker

Snelle service product zoals verwacht goed verpakt helemaal blij

Super service, levering en mooie planten!

Mooie website, fijne service, goede bezorging en fijne planten. De planten waren snel in huis, mooi en beschermend verpakt. De planten doen het goed!

Hi Babita! Wat superleuk om te horen! Heel veel plezier met jouw nieuwe groene huisgenootjes! Groetjes, Kayleigh van Plantsome.

Top ♥️

Geen nieuwe kleren maar beter nieuwe planten. Heel gaaf hoe deze worden gepresenteerd op de site maar ook bij aankomst thuis. Een feestje zeker in deze tijd.

Fantastische planten, fantastische content

Ik ben denk ik inmiddels verliefd geworden op deze webshop. Prachtig qua vormgeving, briljant qua content. En daarnaast schitterende planten. Gelijk 5 planten en potten besteld. Dag later in huis. Komen keurig aan in een goede verpakking. Weliswaar was er 1 pot niet geleverd, maar na een appje naar de klantenservice, had ik me de volgende dag gelijk in huis. Zeker een aanrader!

Hi Julia! Superfijn dat je de pot alsnog zo snel ontvangen hebt! Nogmaals heel veel plezier met jouw bladmatties. Groetjes, Kayleigh van Plantsome.

Super leuk concept !!!!

Ontzettend leuk concept! Van de site alleen al werden we blij. :-) De verpakking en levering van de planten zijn super

Goed!!!

Fijne website en app, om de planten water te geven. Dat heb ik echt nodig ben een planten liefhebber alleen ben ik niet zo goed met het water geven. ☺️ Ga zo door! Er is nog ruimte voor kleine verbeteringen, bijvoorbeeld de kleinere planten vinden. En meer voordeel pakketten. Het laatste idee misschien droogbloemen. 😄

Hey Enya, Wat een fijne feedback. We gaan het meenemen! Heel veel plezier met jouw groene huisgenootjes. Groetjes, Kayleigh van Plantsome.

made my day

Ik vond de site echt grappig en het was ook nog makkelijk te gebruiken! Ik weet echt niks van planten, maar heb toch makkelijk en snel een leuke kunnen vinden.

Fantastisch!

Fantastisch! Snel, meedenkend, wat je besteld wordt ook geleverd.

De plek om je favoriete planten te ontdekken!

Ik heb al meerdere keren bij Plantsome besteld en alles gaat altijd heel vlotjes. Het bestellen is eenvoudig, de leveringen zijn altijd op tijd en de klantenservice is top. Door Plantsome heb ik mijn eigen urban jungle kunnen creëren. Ik ben dan ook erg happy met mijn plantencollectie.

Hey Kelly! Wat een ontzettend lief berichtje, dankjewel! Jouw groene amigo's zijn vast net zo blij met jou, als jij met hen. Veel plezier samen. Groetjes, Kayleigh van Plantsome.

Heel tevreden! Bestel online, het kan!

Zelfs tijdens Corona super service en mooie planten tot in Antwerpen!

Over Plantsome

Plantsome maakt planten makkelijk en leuk. We helpen je bij het kiezen van de perfecte plant voor jou, brengen 'm netjes bij je aan de deur en geven jou een melding wanneer de plant weer water moet hebben en hoeveel door het gebruik van de Plantsome app. Appeltje eitje dus! Plantsome macht Pflanzen einfach und spaßig. Wir helfen dir, deine perfekte Pflanze zur finden, bringen sie vorsichtig zu dir nach Hause, und schicken dir Mitteilungen, wenn un wie viel Wasser deine grünen Freunde brauchen, mit Nutzug der Plantsome App. Also kinderleicht!