Fantastisch! Prachtige planten!!

Wat ben ik enthousiast over dit bedrijf, alles verdient een dikke 10! De reactie op mijn bestelling, de informatie via mail, de tijdige levering, de vriendelijke bezorger, de wijze waarop de planten zorgvuldig verpakt waren, en dan tenslotte de prachtig mooie planten. Een sieraad voor mijn kamer en een heleboel groene gezelligheid. Jullie zijn een bijzonder goed bedrijf en ik beveel jullie van harte aan.

Hi Ineke, Bedankt voor je prachtige review, daar gaat ons groene hart sneller van kloppen! Veel plezier met je nieuwe planten en mocht je ooit met een hulpvraag zitten, stuur ons vooral een bericht. Met vriendelijke groet, Axel van Plantsome

Prachtige planten, alleen bezorging kan beter.

We hebben een prachtige plant en het DIY terrarium mogen ontvangen. We zijn super goed op de hoogte gehouden door de koeriers. Echter hadden we aangegeven dat wij het willen bezorgen bij de Primera omdat we niet thuis zijn. Die optie kon ik kiezen bij de aankoop. De koerier gaf echter aan dat dat niet kan omdat de Primera niet zulke grote pakketten aanneemt. Gelukkig goed afgelopen, maar misschien iets dat plantsome even moet nakijken!

Na ontvangst van Boris, waren er twee plantjes gebroken in het doorweekte zakje. Na contact met Plantsome werden er drie plantjes opgestuurd. Dus helemaal happy

Hi Barry, Ik ben blij dat we het goed hebben kunnen maken bij je, veel plezier met Boris! Groetjes, Axel van Plantsome

Rundum perfekt

Die Pflanze war sehr hochwertig und liebevoll verpackt und wurde pünktlich geliefert. Klare Empfehlung.

Liebe Anna, vielen Dank für deine super Bewertung! Es freut uns sehr, dass wir dich mit der Qualität unserer Pflanzen und Verpackung überzeugen konnten. Viel Freude mit deinem neuen grünen Amigo! Liebe Grüße Nergis von Plantsome

Weinig waarde voor het geld!

Ik ontving een hele grote doos met weinig inhoud! En dan te weten dat het bestelde twv 29,95 was plus verzendkosten! Gelukkig had ik een kadobon verzilverd, anders had ik serieus spijt gehad van deze aankoop!

Bedankt voor je feedback, we hebben dit aangegeven bij onze inpakkers om te achterhalen waarom er een grote doos is gebruikt en of we dit in het vervolg kunnen aanpassen. Fijn dat je actief meedenkt over het verminderen van loze ruimte in dozen. Hopelijk kan je alsnog genieten van je nieuwe plant. Mocht je daar nu of in het vervolg nog vragen over hebben, stuur ze vooral naar ons op. Met vriendelijke groet, Axel van Plantsome

Eine von drei Pflanzen war leider in keinem guten Zustand, sonst alles super!

Ich habe drei Pfanzen bei Plantsome bestellt. mit zwei davon bin ich mehr als happy, die dritte Pflanze ist aber leider in einem nicht ganz so guten Zustand hier angekommen. Viele Blätter sind leider ein bisschen kaputt und sie verliert täglich auch welche. Aber ansonsten alles top und gerne wieder!

Liebe Leonie, vielen Dank für deine Bewertung! Freut uns sehr, dass du happy bist! Dann sind wir es auch! :) Um dich rundum glücklich zu machen, schick uns gerne eine Mail mit ein paar Fotos von der Pflanze, die die Reise nicht so gut überstanden hat. Dann schauen wir sie uns mal genauer an und überlegen, wie wir ihr und dir am besten weiterhelfen können! Liebe Grüße Nergis von Plantsome

Wat een geweldige communicatie.......

Persoonlijk had ik al heel wat planten besteld bij Plantsome wat maakte dat ik voor een vergroening van de ruimtes in onze natuurschool uiteraard koos voor hen. Na een geweldige toffe communicatie en goede raad werden de 18 bestelde planten geleverd door een zeer fijne, lieve hulpvaardige koerier. Iedereen loopt hier nu nog gelukkiger rond tussen het groen van Plantsome.

Große Pflanzenauswahl, Top Service

Plantsome liefert schnell, hat einen eigenen, sehr freundlichen Charme und kommt einem sehr entgegen, wenn man doch etwas zu bemängeln hat.

Lieber Piero, herzlichen Dank für deine tolle Rückmeldung! Wir geben uns Mühe für jedes Problem die bestmögliche Lösung zu finden. Danke, dass du das zu schätzen weißt! :) Wir wünschen dir ganz viel Freude mit deinen neuen grünen Mitbewohnern! Liebe Grüße Nergis von Plantsome

Wunderbar

Alles hat wunderbar geklappt von der Bestellung bis hin zum zügigen Versand, alles kam wohl behütet an da es mehr als sicher verpackt wurde. Habe meine Airplants/ Luftpflanzen erhalten und bin damit super Glücklich! Sie sehen aus wie kleine Oktopoden in ihrem Seeigel Gehäuse, als wären die Pflanzen nicht von dieser Welt! Einfach phänomenal hübsch auch das wunderbare Schattenspiel im Licht welche an die Wand geworfen werden, schön anzusehen. Werden sicherlich nicht meine letzten Luftpflanzen gewesen sein! auch die Luftpflanze in ihren Eisengestellt sieht Mega cool aus! Bin mehr als begeistert von meiner Errungenschaft!

Lieber Toby, ganz lieben Dank für deine super Bewertung! Wie schön, dass du dich so über deine neuen Aliens ...äh... Errungenschaften freust! :) Wir wünschen dir weiterhin ganz viel und lange Freude mit ihnen! Liebe Grüße Catherine von Plantsome

Top planten snel geleverd en perfect verpakt klasse.

Makkelijk te bestellen en snel geleverd. Kwaliteit is goed met mooie pot.

Dank voor de mooie woorden Edwin, fijn dat alles naar wens is gegaan! Mocht je ooit nog vragen hebben over de verzorging, stuur ons vooral een bericht. Voor nu veel plezier met je nieuwe plant! Groetjes, Axel van Plantsome

Snel, handig, schitterende planten en perfect ingepakt!

Zojuist kwam Bob de cactus nog even, afgelopen week al 2 planten binnen gekregen. Bob ZONDER mijzelf te prikken kunnen uitpakken, want deze cactus is een flinke jongen, en lijkt zo maar weggelopen uit "The Good, the Bad and the Ugly"! Ik heb van nature een hekel aan tuincentra.... Plantsome is DE oplossing en scheelt een enorme lading tijd en irritaties in zo'n Ikea like plantencentrum. Goed ingerichte website, je vindt meteen alles wat je wilt hebben. Die namen zijn trouwens hilarisch! App werkt ook, blijft alleen zoeken naar "Leesvoer"..... voer is op denk. Alleen geen bloeiende planten???

Bob zonder prikken uitpakken is een hele prestatie, dat lukt onze meest ervaren planteninpakker niet eens altijd, complimenten! En dank voor deze prachtige review, het leest als een spannende roman. De app heeft inderdaad last van wat foutjes momenteel, we zijn ermee bezig. Voor nu, geniet van al je nieuwe groene vrienden! Met vriendelijke groet, Axel van Plantsome

Hele goede ervaring.

Alles ging gewoon goed. Makkelijk,mooie website prachtige plant. Stevige verpakking..en een geweldig kaartje erbij.

Von der Bestellung über die Lieferung - alles im grünen Bereich. :)

Die Aufmachung und Benutzerfreundlichkeit der Homepage ist prima. Nachdem wir uns 3 Pflanzen mit passenden Übertöpfen rausgesucht und bestellt hatten, mussten wir tatsächlich nur 2 Werktage warten, bis unsere neuen grünen Freunde bei uns eingetroffen sind. Die Verpackung war sensationell gut - es kam alles unbeschädigt an. Bei planstsome bestellen wir gerne jederzeit wieder. Weiter so!

Mooi verzorgd en goeie toppers!

Erg netjes en efficiënt verpakt waardoor alles in één doosje aankwam. Helaas had Pippi veel gevouwen bladeren opgelopen tijdens het proces en heeft bij aankomst redelijk veel blad verloren (verzenden blijft een ding, niet aan te doen) De andere drie amigos maken het erg goed! Zeker aan te raden!

Hi Rik, Bedankt voor review. Bedankt voor je mooie woorden. Heel veel plezier met je groene amigo's! Maar we willen ook graag dat Pippi perfect bij je thuis is. Je mag ons altijd een foto sturen van Pippi, dan kijken we mee naar de beste oplossing. Groetjes, Job van Plantsome.

Super mooie plant en perfecte levering!

Uitermate tevreden! Super mooie plant, bij levering prima verpakt en de levering zelf was ook perfect. Vriendelijke man.

Hi Melissa, Bedankt voor je mooie woorden. Heel veel plezier met je groene amigo! Groetjes, Job van Plantsome.

Plant ziet er perfect uit!!!snelle levering en goed en netjes verpakt. Was eerste keer dat ik er besteld had maar ga er zeker vaker bestellen.

Hi Sandra, Bedankt voor je review! Heel veel plezier met je groene amigo's! We kijken er naar uit om je groene familie nog groter te maken. Groetjes, Job van Plantsome.

Prachtige plant heelhuids thuis bezorgd

Een hele mooie plant, fris blad, geen beschadigingen. Snel bezorgd.

Bedankt voor je mooie woorden Leonie, veel plezier met je nieuwe plant! Groetjes, Axel van Plantsome

Schöne Pflanzen

Hab mittelgroße Pflanzen seit ca 2 Wochen. Versand war schnell und problemlos. Bisher haben alle Pflanzen überlebt :) auch Dank der App mit Tipps zum Gießen und Düngen.

Wirklich toll

Ich habe zwei Pflanzen mit Töpfen bestellt, alles ist sicher verpackt und heile angekommen, die Lieferung war binnen 2 Tagen, wirklich toll auch die Auswahl.

Hallo Yara, danke für deine tolle Bewertung! Wie schön, dass deine beiden Amigos pünktlich und heile bei dir angekommen sind! Wir wünschen dir ganz viel und lange Freude mit ihnen! Liebe Grüße Catherine von Plantsome

Wunderschöne Pflanzen

Die Pflanzen kamen sehr gut verpackt und sehr schnell an. Sie sehen super aus und haben eine sehr gute Qualität :-)

Liebe Vanessa, vielen Dank für dein super Feedback! Freut uns total, dass du so zufrieden bist. So wünschen wir uns das! :) Liebe Grüße Catherine von Plantsome

Prachtige planten, slim en goed verpakt

De app is ook heel cool

Hi Lonneke, bedankt voor je mooie woorden! De prachtigheid van de planten kunnen we natuurlijk niet de credits voor de claimen, dat gaat naar de planten zelf ;-) Veel groeiplezier! Axel van Plantsome

Unkompliziert eine wunderschöne Pflanze bekommen

Einfach super, immer wieder gerne!

Liebe Simone, vielen Dank für deine lieben Worte! Freut uns sehr, dass du mit deiner neuen grünen Mitbewohnerin happy bist! Dann sind wir es auch :) Bis zum nächsten Mal! Liebe Grüße Catherine von Plantsome

Mooie planten

Mooie planten, zijn goed op bestemming aangekomen.

Bedankt voor je vriendelijke woorden Sonja! Veel plezier met je nieuwe aanwinsten. Groene groet, Axel van Plantsome

Wunderschöne Pflanze, schnelle Lieferung, perfekte Verpackung

Meine zugesandte Pflanze sieht toll aus, ich bin begeistert. Die Lieferung erfolgte sehr schnell und mit einer perfekten Verpackung. Vielen lieben Dank noch mal dafür :-)

Liebe Pia, vielen Dank für deine super Bewertung! Freut uns wirklich sehr, dass wir dich begeistern konnten! :) Sehr sehr gern geschehen! Gerne bis zum nächsten Mal! ;) Liebe Grüße Catherine von Plantsome

Mooie gezonde planten

Zoals verwacht van plantsome, planten zijn mooi gezond, super ingepakt zodat er niets aan kan komen.

Zwethlaan 40

2675 LB Honselersdijk

Over Plantsome

Plantsome maakt planten makkelijk en leuk. We helpen je bij het kiezen van de perfecte plant voor jou, brengen 'm netjes bij je aan de deur en geven jou een melding wanneer de plant weer water moet hebben en hoeveel door het gebruik van de Plantsome app. Appeltje eitje dus! Plantsome macht Pflanzen einfach und spaßig. Wir helfen dir, deine perfekte Pflanze zur finden, bringen sie vorsichtig zu dir nach Hause, und schicken dir Mitteilungen, wenn un wie viel Wasser deine grünen Freunde brauchen, mit Nutzug der Plantsome App. Also kinderleicht!