Precies wat ik zocht, met prima service

Voor een last-minute-campagne hadden we stembussen nodig. De inleverbox van Holbox paste precies in het plaatje: simpel, doeltreffend en makkelijk op te slaan te vervoeren. Toen ze nog sneller konden leveren dan aangegeven en het zelfs persoonlijk kwamen brengen in plaats van per PostNL hadden ze in mij niet alleen een heel tevreden klant maar ook ambassadeur!

• Verbeterpunten N.v.t.
  • Hoe ben je bij ons terecht gekomen? internet zoekopdracht

Goede kwaliteit en snel geregeld!

Met spoed had ik een Dumpbin nodig en ging opzoek naar een bedrijf. Zo kwam ik uit bij Holbox. Communicatie ging goed en had het netjes optijd! Bedankt!

• Nazorg
  • Verbeterpunten Proefdruk zat op zijn kop. Dit kan verwarring geven. Beter erbij vermelden wellicht. Niks groots.
  • Hoe ben je bij ons terecht gekomen? google

Leuk product en zeer vriendelijk geholpen

Ik wilde iemand verrassen en werd heel vriendelijk geholpen, er werd meegedacht!

• Verbeterpunten Nvt

Superfijn

Bezorging ging goed Opzetten was easy en stond heel leuk

• Verbeterpunten Niets

Supermooi resultaat!

Wij bestelden de communicatietoren. Net eens weer wat anders en van karton! Heel blij mee.

• Verbeterpunten N.v.t.
  • Hoe ben je bij ons terecht gekomen? online gevonden

Goede snelle service en kwalitatief mooi produkt!

• Verbeterpunten N.v.t.
  • Hoe ben je bij ons terecht gekomen? N.v.t.

Bureau is helemaal naar wens.

• Hoe ben je bij ons terecht gekomen? Internet

Holbox was goed bereikbaar, zowel online als telefonisch. Verder werd het product op tijd geleverd en voldeed het aan de verwachtingen. De instructies en omschrijvingen op de website waren duidelijk. Ik bestelde levensgroot figuur.

• Hoe ben je bij ons terecht gekomen? Google

professioneel en kwalitatief

professioneel en kwalitatief

• Verbeterpunten N.v.t.
  • Hoe ben je bij ons terecht gekomen? online

Fantastisch geholpen

Op maat product. Precies geleverd volgens de afspraken.

Goed, behulpzaam

Afspraken worden keurig nagekomen. Zelf wanneer er van mijn kant uit iets niet klopte werd er meteen met oplossing gekomen en artikelen had ik keurig op tijd binnen.

Topkwaliteit en supersnel!

Erg leuk en origineel!

• Verbeterpunten N.v.t.

Ik ben zeer fijn geholpen met mijn bestelling en het resultaat is fantastisch. Bedankt Sandra!

• Verbeterpunten N.v.t.

Een niet zo heel zuivere foto en een last minute bestelling, maar ze hebben dit zeer goed aangepakt en heel mooi gemaakt! Op tijd geleverd en top resultaat!

• Verbeterpunten N.v.t.

Al jaren klant bij kartonnen winkel. Uitstekend allemaal.

Komen na wat ze beloven

Goede kwaliteit, goede service, snelle levering. Alleen jammer dat de webshop mijn foto niet accepteerde. Via de mail contact gehad en zo verder afgehandeld, super!

• Nazorg N.v.t.
  • Verbeterpunten webshop check op foto upload

Snel en probleemoplossend!

De levertijd is al kort, wat fijn is. En toen wij een planningsprobleem hadden, werd er adequaat gehandeld en een oplossing geboden.

• Verbeterpunten N.v.t.

Goede klantenservice en snel geleverd

Mijn vragen werden snel beantwoord door Britt. Ik heb dit als zeer prettig ervaren. Ik had nogal een uitdagende deadline dus het was spannend of het allemaal nog gerealiseerd kon worden. Uiteindelijk was het 1 dagje later dan beloofd maar gelukkig nog wel op tijd. Bedankt voor de service!

• Nazorg
  • Verbeterpunten Wellicht bij anonieme verzending ook de afzender in de track & trace code anoniem maken ;) En ik had de t&t graag een dag eerder gehad ipv op de dag van bezorging pas.

Goed geholpen, snelle levering

Heel fijn dat ze meedachten over de (on)mogelijkheden. De drukproeven waren duidelijk en het uiteindelijke resultaat erg mooi!

Uitstekend en prachtig model

Hebben een ruim aanbod aan zeer leuke artikelen

• Communicatie N.v.t.
  • Verbeterpunten Geen

Ik heb 2 bloemen en een superman hier gekocht. Zagen er goed uit. Bij 1 van de bloemen ontbrak het wenskaartje en deze werd zonder problemen een dag later nagestuurd. Originele cadeautjes voor een leuke prijs. Raad het zeker aan.

• Verbeterpunten N.v.t.

Blij met de goede service

Wat waren wij blij dat er alternatieven waren voor de rol-up banners. Zo kwamen we bij Holbox shop uit. Wij hebben 4 ellipse banners besteld. We waren mega blij met het eindresultaat. De snelle levertijd, fijne afstemming en de mooie kleuren heldere kleuren. Het enige is dat ze iets kwetsbaarder dan we dachten. Maar als ze staan staan ze en ziet het er prachtig uit. Een mooie duurzaam alternatief.

• Nazorg
  • Verbeterpunten Achteraf zagen we dat 1 logo net iets lager zat als de andere. Maar dat is onze fout geweest met het aanleveren.

Geweldig leuke (kasteel) poppenkast voor een kinderfeestje!

Perfect!

Ontvanger was zeer verrast. Bij vorige bestellingen hebben ontvangers bloemetje maanden gehad staan

Loperweg 8 6101AE Echt

Over Holbox Shop Direct

Zodra je het woord 'karton' leest, denk je waarschijnlijk aan de verpakking waarin je online aankoop bezorgd wordt, knutselwerken tijdens feestdagen of een handige verzameldoos. Bij ons, als enthousiastelingen achter de website Holbox Shop Direct, ontstaan er hele andere gedachtenspinsels: een grote liefde die geen tijd of aandacht vraagt, een onderhoudsvriendelijk huisdier, hippe meubels of opvallende instore communicatie! Op Holbox Shop Direct delen wij onze creativiteit en passie op het gebied van karton.