Sympathiek bedrijf

Wij wilde als politieke partij een levensgrote afbeelding hebben van onze fractievoorzitter hebben. Leuk voor bij de aankomende gemeenteraadsverkiezingen. Keuze viel op Holbox vanwege goede prijs kwaliteit verhouding. Communicatie kan wellicht iets verbeterd worden. Kregen na telefonisch gesprek en vraag naar welk mail adres wij konden mail eerst een verkeerde. Nou stonden er niet heel vertrouwelijke gegevens in, behalve foto... maar toch.. Wij zijn absoluut blij met resultaat en van de service van Holbox!

• Verbeterpunten Communicatie

• Verbeterpunten Nvt

Altijd goed

Ik bestel niet regelmatig maar als ik bestel is het altijd dik in orde. Heldere afspraken, goede kwaliteit, redelijke prijzen.

Goeie service en kwaliteit

Top service en kwaliteit

goed met een opmerking

Mooi product, voldoet aan de verwachting, snelle levering. Ik mis echter in de verpakking een opbouw beschrijving of een afbeelding als voorbeeld. Ben op de website van Holbox een voorbeeld afbeelding gaan zoeken om het artikel goed in elkaar te kunnen zetten.

• Nazorg N.v.t.
  • Verbeterpunten voorbeeld afbeelding in de verpakking

Denkt mee, vriendelijk en reageren meteen op je aanvragen!

Denkt mee, vriendelijk en reageren meteen op je aanvragen!

• Verbeterpunten N.v.t.

super efficiënte opvolging en service

Onlangs bestelde ik totems in de online shop, maar zag een paar dagen voor deadline dat het order niet was doorgekomen. Daardoor zou ik de bestelling naar de klant missen... Heb meteen even gebeld en de lieve Eline P. heeft dit vliegensvlug in orde gebracht. Ik blij, klant blij!

• Verbeterpunten N.v.t.

Goede en snelle levering, kwaliteit en product voldoen aan de verwachtingen.

Ik ben telefonisch vlot en goed geholpen. Alle informatie verkregen die ik nodig had. Website gemakkelijk hanteerbaar, kort wat aan het rommelen geweest met het foto formaat. Deze gaf aan dat het formaat van het display max. 154 cm hoog zou kunnen zijn. Maar het geleverde product perfect geleverd op het vooraf aangeven formaat (195 cm zoals gewenst was). Dit zonder af te doen van de kwaliteit.

• Nazorg
  • Verbeterpunten Miste een bericht wanneer ik het product kon verwachten of verwachte levertijd.

Mooi product en prima service

Circus poppenhuis was van stevige kwaliteit en mooie kleuren. Bij aankomst was het product beschadigd en werd meteen gratis vervangen

• Verbeterpunten Betere verpakking

Snel, eenvoudig bestellen en betaalbaar

Online aankoop was makkelijk te vinden, keurige bezorging en prima prijs.

Toppie!

Mooi, kwaliteit en heel snel geleverd , zelf in deze coronatijd! Top!

• Verbeterpunten Soms moeite om de afmeting te vinden

super item, alleen te laat geleverd

Had een kartonnen poster besteld die alleen een dag te laat werd geleverd. Jammer want zo was het cadeau effect niet wat we wilden. Item zelf was wel goed en mooi

• Verbeterpunten bezorging/bezorgservice

Snel geleverd en goed verpakt

• Verbeterpunten N.v.t.

Mooi product, goede service en heldere communicatie

Vanaf de bestelling tot de levering top. Erg tevreden!

Super tevreden.

Vooraleer ik mijn bestelling heb geplaatst werden mijn vragen snel en goed beantwoord. Zeer vriendelijk, snelle levering, mooi verpakt, mooie afwerking en vooral super leuk cadeau. Van de aanwezigen in de feestzaal vond iedereen het zeer mooi en leuk. Vele leuke reacties ontvangen. Echt een aanrader ! Top !

Fantastisch !

Snel, vriendelijk en prachtig eindresultaat.

• Verbeterpunten N.v.t.

Zeer snelle levering (afhalen) na productie op bestelling ...

... máárrr : Ik heb ze pas 3 dagen na levering opgebouwd (spatschotten) en toen bleek dat er van 2 de plastic ruit beschadigd was. De ene behoorlijk "gedeukt" en de ander "gekrast". Ik heb het niet durven melden gezien men zou kunnen oordelen dat mij dat zelf gebeurd is , maar nou deze enquete gevraagd wordt ... wil ik het toch wel melden. Als ik 2 nieuwe (enkel de) schermen mag ontvangen , zou de service helemáál SUPER zijn ?!

• Verbeterpunten Hopelijk 2 nieuwe

Mooi product en handig product

Snel en met een correcte service geleverd

• Verbeterpunten geen

Mooie Sara pop

Snelle levering van kartonnen Sara. Pop zag er top uit. Keurig verpakt en geleverd op juiste datum

• Verbeterpunten N.v.t.

Zeer goede contact en erg meedenkend, prachtig eind resultaat.

• Verbeterpunten Geen

top

goede kwaliteit en snelle levering

• Verbeterpunten N.v.t.

Goed alleen geen tracking nummer van de zending

levering was volgens afspraak, ik had alleen geen tracking nummer van de zending ontvangen.

• Nazorg N.v.t.
  • Verbeterpunten tracking nummer van zending leveren

Snel en goed.

Een Abrahampop besteld en er werd snel en goed geleverd. Zelfs nog even een check per mail of ik akkoord was met hoe het eruit zag. Dus prima zo.

• Snelheid/Levertijd N.v.t.
  • Betrouwbaarheid N.v.t.

Snel en goed !

Nóg eens ... snel en goed !

Loperweg 8

6101AE Echt

Over Holbox Shop Direct

Zodra je het woord 'karton' leest, denk je waarschijnlijk aan de verpakking waarin je online aankoop bezorgd wordt, knutselwerken tijdens feestdagen of een handige verzameldoos. Bij ons, als enthousiastelingen achter de website Holbox Shop Direct, ontstaan er hele andere gedachtenspinsels: een grote liefde die geen tijd of aandacht vraagt, een onderhoudsvriendelijk huisdier, hippe meubels of opvallende instore communicatie! Op Holbox Shop Direct delen wij onze creativiteit en passie op het gebied van karton.