Alles perfect

Makkelijk bestellen, iedere keer al supersnelle levering, alles in orde

Super goed

Heel goed super snelle levering

Duidelijke website, makkelijk bestellen, snelle en goed verzorgde levering

Goede prijzen snelle bezorging

Bjorn-Zorg biedt goede producten aan voor goede prijzen. bezorging gaat binnen 2 werkdagen. Ik bestel bijna elke maand bij Bjorn-Zorg tot volle tevredenheid.

prima verzorgd zowel levertermijn als verpakking !!

Geweldig!!!

Fijne website, Snelle bezorging En eerlijke prijzen. Voor hetzelfde artikel betaal je elders 10 euro meer. Ik zal hier dan ook zeker maandelijks mijn bestelling plaatsen.

Snel en correct

Een snelle levering en scherp in prijs

Helemaal correct

Service is geweldig, de Te na is bestemd voor een dame van 94jaar. Ik haal het op bij een service punt, ook dat is correct.

totaal geen problemen met bestelling, betaling en bezorging

100% goed. Zowel bestelling van product als betaling en levering verliepen vlot. Tevens concurrerende prijsstelling.

snelle levering en goede prijs

nvt

was niet zoals ik had gedacht

IK ben benaderd door het bedrijf Betreft mijn beoordeling Ik pas mijn beoordeling aan. Er is mij uitgelegt,betreft het bestelde artikel,tena schort. Ik begrijp de uitleg,en het was duidelijk hoe en wat. Het bedrijf heeft mij aangeboden om een van de twee pakken terug te sturen. En te vergoeden.. Omdat wij door ziekte niet naar een kantoor kunnen om het pakket af te leveren. Heeft men ons toegezegt om dat. Artikel aan iemand te geven die er wel wat aan heeft. En het geld teruggestort op onze rekening. En met mij afgesproken als ik een artikel nodig heb om dan eerst contact op te nemen. We zijn hier zeer goed tefefonisch behandeld,en heel vriendelijk en begrijpend. Vandaar dat ik nu ook een andere score heb gegeven. En zeker contact op neem als we iets anders nodig hebben. Bij deze

snelle levering voor een mooie prijs. Ook aan de telefoon erg vriendelijk.

Slechte ervaring

Ik had incontinentie broekjes besteld, maar ik kreeg luiers, zonde van het geld want aan luiers voor volwassenen heb ik niks. ik heb dus ong. € 22,00 in de sloot gegooid waar ik tuurlijk niet blij mee ben.

supersnel, discreet geleverd

Verbandjes gekocht met een mooie korting. Zeer snel en discreet geleverd.

Super!!

Mooie promo voor ons! Mijn ma heeft een doos,4 pakken tena's nodig in een week ,dus vrij kostelijk,dank zij jullie toch mooie korting! Weet zeker dat we volgende week terug bestellen!!!!

Very nice product

Very nice products, cheap and come in time

Heel tevreden

Een correcte en snelle levering. Super. Heel tevreden.

Zeer vlotte en snelle bezorging van de bestelling.

Duidelijke en gebruiksvriendelijke website. Bestelling correct afgeleverd in de voorziene termijn. Factuur in orde. Sterk aan te bevelen.

altijd op tijd bezorgd

geweldig bedrijf, nooit problemen gehad, bestel er al jaren.

snel en nette levering

zeer snelle levering .

Een heel snelle levering

snel en discreet, fijne firma

website duidelijk alles okay

Levering snel en discreet

Dit was mijn tweede bestelling, beide goed.

Een goede en snelle service

Super en zeer vriendelijke mensen een heel fijne firma