Slecht de eerste bestelling kreeg ik wel de tweede kwam nooit aan

Dat is vervelen hopelijk komt de tweede bestelling nog aan

Ik ben niet onder indruk

Eerste keer ging het goed, Tweede en derde keer was niet voor herhaling vatbaar.

Bezorging kan sneller!

Producten zouden afgelopen vrijdag bezorgd worden, ze kwamen echter vandaag pas. DPD is een slechte keuze geweest i.p.v. PostNL. PostNL was altijd op tijd!

helemaal tevreden.

Geen bestelling gekregen

30/5 besteld 7/6 nog niks ontvangen

Vlotte bestelling en discrete snelle levering.

perfect

zeer correct - snelle levering

Prima product

De latexvrije wegwerphandschoen voldoen uitstekend

Zeer goedkoop!

Vele malen goedkoper dan mijn apotheker. Ik ga vaker bestellen!

Aardig klantenservice

Ondanks de vertraging bij de pakketdienst snel in huis

Ook discreet, bedankt daarvoor. Groeten Frans

Slecht

Product is niet gekomen na 1 week. Geen reactie op mijn mail. Geen telefoonnummer

Lange levertijd

Omdat de levering pas na 5 dagen kwam moest mijn vrouw alsnog luiers halen bij de apotheek

Jammer dat de laatste bestelling niet de volgende dag werd aangeleverd. Soms is de nood hoog!!!!

snel en erg voordelig

IK vind dat de incontinentie materialen heel erg voordelig zijn. Aangezien de verzekeraar maar een deel vergoed . Is dit de site om aan te vullen.

Door dat hetmet dpd verstuurd is, is nog niet aangekomen.

De bestelling is nog niet aangekomen. Woensdag om 17:00 besteld. Dan verwacht je het vrijdags. Kreeg ok nettjes dondrdag dat het voor verzenden was aangeboden. Maar niet zo als volgends de site en mail. Via postnl maar met dpd. Nu ben ik door problemen met voorgaande zendingen via dpd niet erg tevreden over dpd.

pakket nog niet ontvangen

ik heb mijn pakket nog niet ontvangen graag reactie

Toppie snel geleverd

Bestelling op 29 mei. Pakket aangekomen op 8 juni

De levering duurde wel vreselijk lang, dus voorlopig krijgt Bjorn Zorg het voordeel van de twijfel .

Heb wat besteld maar na een week nog geen bestelling ontvangen wel betaald.

In eerste instantie een slecht review, maar de fout lag bij de DPD

In eerste instantie schreef ik een slecht review omdat het pakje niet werd geleverd. Bjorn zorg heeft mij hierover telefonisch benaderd. Ze gaven hun fout toe en hierbij kreeg ik welgemeende excuses !!! Dus dat was heel fijn. In het bericht stond dat Post nl het pakket zou leveren, dit was niet correct, het pakket kwam met de DPD. Hierdoor was de Track and Trace onjuist !! Het pakket heb ik in de tussentijd ontvangen. Mijn tweede klacht betrof een aanbieding, 2 halen voor een mooie prijs, helaas was nog maar 1 product leverbaar, hierop kreeg ik geen korting, dat vond ik erg jammer. Ook deze klacht heeft Bjorn zorg benoemd, ze geven aan dat ze leveren wat op voorraad is en helaas was er maar 1 product aanwezig. Ik krijg ter compensatie een korting bij mijn volgende bestelling. Ik ben blij en zal dus alsnog bestelling blijven plaatsen. Voor mij is hiermee de kous af. Dus alsnog een goede recensie !!! MVG SV

Netheid ,veilig vlug

Netheid,veilig,vlug

Product goed ontvangen

Het was in orde.

Goedkoop en snel ondanks de drukte bij de verzenders.

Vanwege de prijs ben ik bij de website uitgekomen. Er zullen spoedig meer bestellingen volgen. Het pakket is iets vertraagd maar vele malen sneller dan mijn bestellingen bij andere websites. Bedankt en tot de volgende keer.