Heel fijn!

Mijn maat Bh was uitverkocht, dus stuurde ik Laura een berichtje en ze liet me daarna direct weten toen de maar weer binnen was! Service is heel persoonlijk, super fijn!

Dalí

Hele fijne winkel met prachtige duurzame kleding. Mijn items worden altijd op tijd geleverd en je ziet dat het met veel zorg en liefde is verpakt! Het kleine rijmpje wat bij de bestelling komt staat nu op mijn badkamer als kleine reminder.

Fantastische webshop met persoonlijke service

Laura runt deze webshop met veel passie en dat zie je overal terug: goede service, professionele aandacht voor alle vragen en natuurlijk prachtige, met zorg uitgekozen artikelen. Dit is een van mijn favoriete duurzame webshops!

Leuke collectie en snelle levering. Superleuk hoe er gedacht is aan een persoonlijke boodschap. Ik verklap het niet, ervaar het zelf!

Goed!

Ik was op zoek naar een specifieke tas, deze bleek alleen bij deze winkel te koop te zijn. Na het lezen van de positieve reviews een bestelling geplaatst. Vandaag de tas ontvangen, mooi ingepakt, snel en netjes verzonden. Ik ben er heel blij mee! :)

Super snel!

Mooie producten en super snel geleverd.

Hi Sharon, Dankjewel voor je voor beoordeling! Liefs, Laura

Helemaal tevreden

Mijn vraag werd goed beantwoord en het pakketje werd netjes en vlot verzonden. Blij mee!

Persoonlijk en goed

De persoonlijke connectie via de mail is erg fijn en de producten zijn erg mooi, snelle bezorging ook.

Dankjewel voor je voor beoordeling! Liefs, Laura

snelle vlotte bestelling en levering

Ben zo blij in quarantaine die mooie nieuwe veja schoenen voor mijn verjaardag te hebben kunnen kopen en ontvangen !!

Uitstekend!

Snelle reactie, met zorg ingepakt pakket en telkens info waar het pakket is.

Dankjewel voor je voor beoordeling! Liefs, Laura

Top service en prachtige kwaliteit kleding :-)

Altijd goede service

Mooie webshop met mooie kleding, maar belangrijker is de super goede service en persoonlijke communicatie van Laura.

Dankjewel voor je voor beoordeling! Liefs, Laura

Snelle verzending, mooie producten.

Dankjewel voor je voor beoordeling! Liefs, Laura

Prachtige duurzame collectie en super snelle bezorging

Een hele fijne webshop met een mooie, duurzame en overzichtelijke collectie. Ik word vaak wat moedeloos als een winkel of webshop teveel keuze biedt, dan heb ik veel liever een zorgvuldig geselecteerde collectie van mooie items zoals bij Take it slow. De bezorging is super snel en mooi ingepakt. Zo is kleding online bestellen echt een cadeautje aan jezelf.

Gewoon top!

M’n eerste bestelling.. en meteen helemaal tevreden! En helemaal heppy the peppy met m’n Veja-sneakers! Mooie site en mooie collectie!!

Kijk, dat zijn berichten waar we blij van worden! Dankjewel :-) Veel draagplezier van je nieuwe sneakers. Liefs, Laura

Prachtige spullen en goede service

Ik heb al meerdere malen een goede ervaring met de Take it slow store, Laura is super vriendelijk en behulpzaam. De spullen die ze verkoopt zijn prachtig.

He Julia, Dank voor je beoordeling, fijn om te horen :-) Veel draagplezier en hopelijk tot snel weer in de webshop!

Zeer goede ervaring!

Pakketje was er heel snel en met aandacht verpakt. Ben ook heel blij met de broek, past precies. Ik ga zeker vaker bij deze webshop bestellen.

Hoi Anne, Bedankt voor je lieve beoordeling. Veel draagplezier van de broek en hopelijk tot snel in de webshop :-)

Veja schoenen top ontvangen

Was al lang op zoek naar deze mooie en duurzame Veja Venturi schoenen. Blij dat ik deze bij je kon bestellen en ze zitten super. Voor de tweede keer iets besteld en zeer tevreden. Wat een leuke collectie en netjes geleverd. Bedankt Laura!

Hoi Nancy, Wat leuk dat je de moeite neemt om een beoordeling te schrijven, dankjewel. Veel plezier van de schoenen. Ik heb de Veja Venturi zelf ook en ze lopen héérlijk! Liefs, Laura

Snel en netjes, alleen nog papiertape ipv standaard tape

Past goed bij het merk om papiertape te gebruiken voor het dichtplakken van de doos

Hi Jennifer, Dank voor je beoordeling. En je hebt helemaal gelijk! Alleen heb ik 3 jaar geleden de tape besteld in de kleinste afname (180 rollen). Deze ga ik eerst opmaken voordat ik overstap op papieren tape. Ook dat is duurzaam natuurlijk. Veel plezier van je bestelling en hopelijk tot snel in de Take it slow shop. Liefs, Laura

Snelle levering mooi verpakt

Jammer dat op vraag over retourzending niet wordt gereageerd.

Hoi Yaël, Het in mijn eentje runnen een van een webshop naast een andere baan maakt dat er soms een mailtje tussendoor kan glippen in drukke tijden. We hebben altijd leuk mail contact gehad de afgelopen 2 jaar, en daarom hoop ik dat je mij deze kan vergeven ;-) Hopelijk snel tot ziens in de Take it slow webshop! Groetjes Laura

Swedisch stockings pantys besteld. Snel ontvangen en goede communicatie. De pantys zitten overigens erg fijn.

Hoi Chantal, Wat fijn om te horen! Veel draagplezier van de panty. Liefs, Laura

Prachtige sjaal en snelle levering!

De sjaal is prachtig, warm en zacht en de levering was erg snel.

Hoi An, Bedankt voor je fijne beoordeling, veel draag plezier van de prachtige sjaal. Groetjes, Laura

Mooie kleding en goede levering

Taje it Slow heeft mooie, duurzame merken. De levering is snel en de kleding is goed verpakt.

Hoi Vera, Bedankt voor je beoordeling, wauw een 10! Hopelijk snel tot ziens in de webshop. Liefs, Laura

Snelle levering, zorgvuldig verpakt, mooie webshop

Mooie webshop met duurzame kleding. Prachtig verpakt en snelle levering. Goed gevoel bij.

Hoi Anna, Bedankt voor je mooie beoordeling, dat is fijn om te horen! Hopelijk snel tot ziens in de Take it slow webshop. Liefs, Laura

Snelle levering met een goed gevoel

Fijne webshop met bewuste, duurzame, mooie producten. Snelle, correcte levering. Zeker voor herhaling vatbaar!

Hi Philippe, Wat fijn om te horen dat je tevreden bent over de Take it slow webshop. Groetjes, Laura

Over Take it slow

Bij Take it slow ® shop je online duurzame en eerlijke kledingmerken zonder dat je daarbij in hoeft te leveren op stijl.