Fijne webshop met mooie duurzame mode. Laura helpt je graag met vragen die je hebt. Snelle levering.

Fijne communicatie en prachtige spullen

Fijne duurzame webshop met mooie producten. Laura staat altijd klaar voor je vragen. Het is ook erg snel in huis.

Snel en fijn contact

Laura is erg behulpzaam, meedenkend en de kleren zijn prachtig!! Ontzettend blij mee, zou hier sowieso weer bestellen.

Hi Renske, bedankt voor je lieve beoordeling! Groetjes, Laura

Mooie producten, duidelijke communicatie, snel geleverd!

Via de website is het gemakkelijk bestellen en via e-mail word je op de hoogte gehouden van de bestelling en levering. Fijn, alles is duidelijk! Mijn bestelling werd bezorgd in een gerecyclede verpakking. Dat vind ik alleen maar goed, alleen... De verpakking zat niet goed dicht. Het is goed afgelopen, maar er had net zo goed een lege verpakking bezorgd kunnen worden.

Hoi Mirjam, Bedankt voor je beoordeling, en excuus voor de verpakking die niet goed dichtzat. We gaan er extra opletten! Groetjes, Laura

Vlotte verwerking en mooi aanbod

Zowel bestelling als de betaling als de levering zijn vlot en correct gelopen Bestelling met zorg ingepakt

Hoi Dorothy, bedankt voor je mooie beoordeling. Hopelijk snel tot ziens in de Take it slow webshop! Groetjes, Laura

Vriendelijke en snelle service. Erg leuk aanbod!

Hi Sylvia, bedankt voor je lieve beoordeling! Hopelijk tot snel in de webshop. Groetjes, Laura

Fijne producten, snel geleverd, geen plastic

Helemaal fan - goed en snel advies via instagram DM over de maat, soepele bestelling en de volgende dag al een mooi pakketje bezorgd. Met nieuwe favoriete items, aanrader!

Hi Wendie, Bedankt voor je beoordeling, ik ben blij dat ik je kon helpen aan een duurzame outfit! Liefs, Laura

Helemaal happy!

Geweldige webshop die helemaal aansluit bij mijn wensen (minimalistisch en duurzaam)! Snelle levering, helemaal blij met mijn nieuwe shirt!!

Hi Emma, Bedankt voor je lieve beoordeling, een 10! Super dat je zo blij bent met je nieuwe duurzame shirt. Tot snel in de webshop. Liefs, Laura

Snelle en goede groene service

De communicatie was heel duidelijk. De spullen snel en groen geleverd. Helemaal top!

Hi Janneke, bedankt voor je beoordeling, hier hebben we wat aan! Liefs, Laura

Snelle levering, met zorg verpakt en allebei de items zijn naar wens!

Precies zoals verwacht

prachtig paar sandalen binnen gekregen exact zoals de foto. Prachtig dik en soepel leer en stevige kwaliteit met fijne afwerking. Tevens ook een mooie bewaartas erbij ontvangen. Snelle goede service en er is goed nagedacht over de verpakking.

Hi Mylene, bedankt voor je beoordeling. Veel plezier van je nieuwe Nulla Nomen sandalen en hopelijk snel tot ziens in de webshop. Liefs, Laura

Helemaal prima

Ik had iets niet goed gedaan met de code van een tegoedbon. Dat werd goed en snel opgelost. M’n bestelling had ik vervolgens de dag erna in huis.

Hi Laura, dankjewel voor je beoordeling! Liefs je naamgenoot

Zeer snel, fijne spullen

Zeer snelle service, fijn dat ik eco en fairtrade kleding bij hen kan kopen

Hi Ellen, dankjewel voor je lieve beoordeling!

Heel fijne website en supersnel!

Ik vind de webshop echt top, zo fijn dat er een webshop bestaat waar je een groot aanbod aan verzamelde duurzame en ethische merken kunt vinden. Ik ben superblij met mijn Veja Venturi's en fijn dat ik die via Takeitslowstore kon kopen! Megasnelle verzending, binnen 1,5 dag had ik het pakketje in huis.

Dank nog voor je beoordeling! Liefs, Laura

blij met mijn nieuwe schoenen!

Mijn nieuwe schoenen kon ik de dag na mijn bestelling al afhalen bij het afhaalpunt, ben er heel blij mee!

Hi Eva, dankjewel voor je beoordeling! Fijn dat je zo blij bent met je nieuwe schoenen. Liefs, Laura

Mooie, eerlijke kleding

Een truitje van armed angels besteld. Snelle levering en goede kwaliteit! Super blij met mijn nieuwe aankoop en het voelt extra goed dat het duurzaam en onder eerlijke omstandigheden is gemaakt.

Hi Eline, dankjewel voor je beoordeling! Ik heb ook nog steeds elke dag als ik een duurzaam kledingstuk aantrek dat het extra goed voelt. Liefs, Laura

Geweldige webshop met prachtige duurzame kleding!

Ik bestelde een bh van organic basics, ik heb niet eerder zo veel geld (56 euro) aan een bh uitgegeven dus was benieuwd of deze mijn toch wel hoge verwachtingen zou gaan waarmaken. Het pakje was met zo veel liefde en zorg ingepakt, wat een feest om uit te pakken! De bh zelf is prachtig en past perfect! Wat een mooi product. Hij is zacht, zit lekker en ik voel me happy als ik hem aan heb. Ik vermoed dat ik deze nog vele jaren ga dragen!

Hi Arnie, bedankt voor je beoordeling. Veel draagplezier van de BH, de kwaliteit is super dus je gaat er lang plezier van hebben. Liefs, Laura

De webshop is overzichtelijk. De bestelling ging is netjes en vlot afgehandeld. Via de mail werd ik goed op de hoogte gehouden van de de levering. Het pakketje werd snel en netjes verpakt geleverd. Heel tevreden!

Hi Deborah, dankjewel dat je de moeite hebt genomen om een beoordeling te plaatsen. Liefs Laura

Gemakkelijk en snel

De bestelling was makkelijk te plaatsen en ik werd goed geinformeerd over de praktische informatie. Ook de klantenservice via whatsapp was snel en goed in communicatie.

Hi Vera, heel erg bedankt voor je beoordeling. Liefs, Laura

Betrouwbaar en netjes

Mooie producen, goede en snelle levering. Retouren netjes en vlot afgehandeld. Goede communicatie

Wat een fijne beoordeling! Dankjewel Corinne.

alles klopt!

Bestellen soepel, mijn maat sneakers aanwezig, snelle levering, mooie site.

Hele snelle verzending en fijne berichtgeving

De mailtjes over de status van je bestelling zijn in een fijne en persoonlijke stijl geschreven. Daarnaast wordt je bestelling snel verzonden. Fijne winkel met fijne producten!

Heel fijn!

Mijn maat Bh was uitverkocht, dus stuurde ik Laura een berichtje en ze liet me daarna direct weten toen de maar weer binnen was! Service is heel persoonlijk, super fijn!

Thanks voor je beoordeling! Liefs

Dalí

Hele fijne winkel met prachtige duurzame kleding. Mijn items worden altijd op tijd geleverd en je ziet dat het met veel zorg en liefde is verpakt! Het kleine rijmpje wat bij de bestelling komt staat nu op mijn badkamer als kleine reminder.

Hi Dalí, Dankjewel voor je beoordeling! En super leuk dat je het rijmpje gerecycled hebt en een mooi plekje hebt gegeven. Ik hoop dat iedereen dat doet :-) Liefs, Laura

Fantastische webshop met persoonlijke service

Laura runt deze webshop met veel passie en dat zie je overal terug: goede service, professionele aandacht voor alle vragen en natuurlijk prachtige, met zorg uitgekozen artikelen. Dit is een van mijn favoriete duurzame webshops!

Over Take it slow

Bij Take it slow ® shop je online duurzame en eerlijke kledingmerken zonder dat je daarbij in hoeft te leveren op stijl.