Fijne service!

Fijne webshop met duidelijke communicatie. Alles ging naar behoren.

Netjes en snel

Voor de rest geen contact met bedrijf gehad.

Mooi aanbod en goede service

Mooie webshop voor duurzame en eerlijke kleding. Goed advies. Snelle verzending en zo nodig gemakkelijk retourneren of ruilen.

Fijne website, snel geleverd

De website is overzichtelijk en zoekt makkelijk. Het is duidelijk wat wel en niet meer beschikbaar is in de Sale. De levering paste door de brievenbus, maar ook grotere pakketten zullen vast goed geleverd worden (nog geen ervaring mee).

Mooie webshop en top service

Een aanrader als je op zoek bent naar mooie duurzame items!

Ontzettend fijne website die overzichtelijk is en er is veel keuze. Al meerdere keren een aankoop gedaan en nog nooit wat retour gestuurd omdat je gemakkelijk contact kan maken met Laura en die beantwoord je vragen nauwkeurig. Zeer tevreden.

Perfect!

Al meerdere keren besteld, hele mooie items en super service! Liefdevol verpakt, snelle reactie wanneer je iets vraagt via instagram/mail en leuke social media. Al meermaals inspiratie op gedaan door de items die Laura draagt! Ik vind het fijn dat er voldoende aanbod is, maar dat het wel overzichtelijk is. Genoeg is genoeg :) voorlopig eigenlijk geen andere webshop/winkel meer nodig! Ga zo door!!

Fan van Take It Slow

Ik ben helemaal fan van Take It Slow! Met geluk heb ik het leren kennen door insta-account whensarahsmiles. Fijne website, mooie collectie en duurzaam ( ik koop niet meer anders). Kan zeggen dat ik vaste klant ben geworden en regelmatig iets bestel. Het contact via Instagram is ook erg prettig als je vragen hebt over producten. De levering is snel, duidelijk en netjes. Ga vooral zo door en wie weet ooit een winkel!?

Altijd fijne en snelle service!

Ik heb meerdere keren bij Take It Slow besteld en kon het vaak al dezelfde dag komen ophalen! Laura is super behulpzaam en ik heb altijd de spullen ook mogen passen voor de zekerheid. Zou het zeker aanraden, fijne webshop!

Fijne en leuke website.

Snelle reactie producten voldoen volledig aan wat je verwacht. Super blij met m’n laatste aankoop.

Super goed!

Ik ben helemaal blij met mijn aankoop. Precies zoals omschreven en super snel geleverd. Ik ga zeker binnenkort weer wat bestellen bij deze mooie duurzame shop.

Betrouwbaar, snel en fair. I love it!

Heel goed.

Pakket heel vlot en netjes ingepakt binnen!

Zoals gezegd, het pakketje kwam vlot en netjes ingepakt binnen.

Super communicatie

Fijne webshop en super fijne, snelle communicatie bij retourneren of ruilen!

Response from the business owner

Hi Inge, Bedankt voor je positieve review! Fijn om te horen dat je de webshop en communicatie als prettig ervaart. Veel plezier met je aankoop en graag tot een volgende keer! Liefs Take It Slow

Mooie collectie, snelle en persoonlijke service

Inmiddels een aantal keer bij take it slow besteld en altijd blij! Bij vragen word ik altijd snel en goed geholpen en de service is persoonlijk. Dat kan ik erg waarderen! Mooie collectie met hele fijne items. Fijn dat take it slow deze mooie collectie met zoveel zorg samenstelt. Als ik op zoek ben naar iets nieuws kijk ik eerst hier. Soms zijn bepaalde items van een merk bij take it slow niet beschikbaar, dan kijk ik verder. Bij online shoppen vind ik het lastig dat je een item pas kunt voelen/zien als je het thuis hebt. Gratis verzending/retour helpt mij dan. Dat is hier boven een bepaald bedrag van toepassing.

Response from the business owner

Hoi Ilse, Bedankt voor je mooie en lieve woorden! Goed om te horen dat je zo tevreden bent over onze items en service. We zien je graag een volgende keer! Liefs Take It Slow

Snelle en prettige klantenservice toen per ongeluk verkeerd artikel was opgestuurd. Andere bestelling was in 1x goed. Leuk assortiment. Zeker een aanrader!

Response from the business owner

Hi Mirthe, Bedankt voor je review. Fijn om te horen dat je ondanks dat er iets mis ging een prettige ervaring hebt gehad. We doen altijd ons best om tot een goede oplossing te komen. Nog veel draagplezier gewenst van je aankoop! Liefs Take It Slow

Snelle levering, goede kwaliteit!

Blij met de levering van take it slow, 2 mooie panty’s van goede kwaliteit besteld en een mooie basic sjaal. Tevreden over de producten maar ook over de levering! Ga zo door! X

Response from the business owner

Hoi Kayleigh, Bedankt voor je mooie review. Goed om te horen dat je blij bent met je Take It Slow items en dat je de service als prettig hebt ervaren. Veel plezier met je nieuwe items en graag tot een volgende keer! Liefs Take It Slow

Mooie merken en een fijn webshop

Wat een leuke merken en spullen staan er op deze website! Ik was blij verrast door het assortiment en de levering was ook nog eens supersnel. Ik zal hier zeker vaker bestellen!

Response from the business owner

Hi Steffi, Bedankt voor je positieve review en mooie woorden. Heel leuk om te horen dat je zo tevreden bent over onze webshop en service. Veel plezier met je aankoop! Liefs Take It Slow

Hele fijne service

De jas die ik had besteld bleek niet meer op voorraad te zijn. Het team van Take it slow heeft heel fijn meegedacht om tot een goede oplossing te komen en nu kan ik met mijn nieuwe regenjas het weer trotseren!

Response from the business owner

Hoi Guinevere, Bedankt voor je mooie review. Af en toe gaat er helaas iets mis en dan doen we natuurlijk ons best om het zo goed mogelijk op te lossen. Fijn om te horen dat je desondanks een positieve ervaring hebt gehad bij Take It Slow. Heel veel draagplezier van je nieuwe regenjas! Liefs Take It Slow

Fijne webshop voor duurzame mode

Mijn favoriete Nederlandse webshop als het aankomt op duurzame mode. Items worden altijd netjes ingepakt en snel verzonden. Laura beantwoordt eventuele vragen snel en ook de klantenservice is echt top! Wat mij betreft een aanrader.

Response from the business owner

Hi Carlijn, Bedankt voor je ontzettend lieve review en complimenten. We doen ons best om altijd iedereen zo goed en snel mogelijk te helpen, dus leuk om te horen dat je dat ook zo ervaren hebt! Veel plezier met je nieuwe Take It Slow items. Liefs Take It Slow

Heel snel geleverd

Perfect! Snel en netjes geleverd.

Response from the business owner

Hoi Frederique, Bedankt voor je mooie review. Veel plezier met je nieuwe aankopen en graag tot een volgende keer! Liefs Take It Slow

Amazing

Amazing experience

Response from the business owner

Hi Laila, Thank you very much for your positive review. We are very happy to hear that you had an amazing experience at Take It Slow. We look forward to seeing you again! With love from Take It Slow

Fijne en eerlijke webshop

Goede communicatie. Prima!

Response from the business owner

Hi Marijke, Bedankt voor je mooie review. Het doet ons goed om te horen dat je de communicatie als prettig hebt ervaren. Veel plezier met je nieuwe Take It Slow aanwinst! Liefs Take It Slow

Response from the business owner

Hoi Sheniva, Dankjewel voor je positieve review. Fijn om te horen dat je tevreden bent. We zien je graag nog eens terug in de webshop! Liefs Take It Slow

Snelle verzending en goed product

Fijn dat er een Nederlandse webshop is om duurzame merken te bestellen. Mijn legging werd snel verzonden en ik ben er erg tevreden mee.

Response from the business owner

Hi Sabrina, Bedankt voor je mooie review. Fijn om te horen dat je tevreden bent met je item, veel draagplezier ervan! Liefs Take It Slow

About Take it slow

Bij Take It Slow ® shop je online duurzame en eerlijke kledingmerken zonder dat je daarbij in hoeft te leveren op stijl.