Mooi assortiment en snelle levering via brievenbuspakje. Ben heel blij met mijn twee nieuwe shirts! Het shirt dat ik besteld heb valt wel ruimer(Visby van Dedicated)dan verwacht obv info website.

Hi Helene, dank je wel voor je mooie review. Veel draag plezier van je nieuwe slow aanwinsten. Liefs Take It Slow

Helemaal goed!

Mooie duurzame kleding en snelle verzending. Enige verbeterpunt: de collectie mag wat uitgebreider. Er was nu niet heel veel keuze (meer).

Hi Jolien, dank je wel voor je mooie review. Vanaf augustus/september komen de nieuwe wintercollecties binnen en hebben we weer een uitgebreider aanbod. Maar omdat we alle kleding voorfinancieren kan dit per seizoen een klein beetje meer groeien (als alles goed gaat natuurlijk :-)) Veel draag plezier van je nieuwe slow aanwinsten. Liefs Take It Slow

Mooi aanbod en vlotte service!

Wat fijn om allemaal duurzame kleding op 1 plek te hebben. Ik ga hier zeker vaker shoppen!

Hi Esther, dank je wel voor je review, leuk om te lezen! Tot snel in onze online store. Liefs Take It Slow

Fijne webshop met goede persoonlijke klantenservice.

Mooie producten, snelle verzending en goede hulp bij vragen.

Hi Christel, dank je wel voor je review, fijn om te lezen dat je tevreden bent! Liefs, Take It Slow

Mooie collectie

Een fijne website met een mooie, duurzame collectie. Ik ben blij met mijn bestelling!

Hoi Aukje, dank je wel voor je lieve review. Fijn dat je tevreden bent met je nieuwe slow aanwinst(en). Fijne dag! Liefs, Take It Slow

Superblij met mijn aankoop

Ik volg Takeitslow al een hele tijd op Instagram, maar plaatste nu pas voor het eerst een bestelling. Zeker voor herhaling vatbaar! Mijn bestelling kwam snel en heel mooi ingepakt, en het topje dat ik bestelde zit perfect en is van hele mooie kwaliteit. Blij mee! Heel leuk dat Takeitslow bewijst dat duurzame kleding niet saai of ouderwets hoeft te zijn, maar juist stijlvol en tijdloos.

Hi Liesbeth, wat fijn dat je tevreden bent met je nieuwe slow aanwinst(en) en onze service. We hopen je snel weer eens te zien in onze online store! Liefs, Take It Slow.

Snel hulpvaardig , er was verkeerde maat sandalen geleverd en kreeg direct nieuwe toegestuurd met retour ticket erbij voor andere paar.

Hoi Heidi, soms gaat even iets fout maar gelukkig hebben we het goed kunnen oplossen. Dank je wel voor je eerlijke review en veel draag plezier van je nieuwe slow aanwinst(en). Liefs, Take It Slow

Fijne tijdloze blazer gekocht van Armedangels die al heel snel werd verzonden en bij me binnenkwam. En ik vind sowieso dat Laura het gewoon heel goed doet. Veel plezier met de nieuwe plek in Zwolle!

Hi Merijntje, dank je wel voor je lieve review. Je brengt een grote glimlach op mijn gezicht! Veel draag plezier van je nieuwe slow aanwinst(en) en we zien je vast weer eens terug. Liefs, Laura

Mooie duurzame kleding die al bijna op de post zit voor je besteld hebt. Super snel en super service

Bestelde bikini is prachtig. Heel snel bezorgd. Fijne persoonlijke reactie op vraag via de mail. Zeer tevreden. Ik ga hier zeker meer bestellen.

Hi Lotje, dank je wel voor je mooie review. Fijn om te lezen dat je tevreden bent met je nieuwe slow aanwinst(en) en onze service. We zien je graag snel weer terug in onze online shop. Liefs, Take It Slow

Snel geleverd. mooie, eerlijke producten

Hoi Eva, dank je wel voor je lieve review! Veel draag plezier van je nieuwe slow aanwinsten. Liefs, Take It Slow

Helemaal perfect

Ik heb meerdere keren besteld bij Take It Slow, en elke keer is een feestje! Zo veel zorg en aandacht gaat er in, en bij vragen krijg je altijd super snel antwoord.

Hi Anneroos, dank je wel voor je lieve review, het is een feestje om zulke leuke klanten als jou te hebben! :-) Liefs, Take It Slow

Wat een goede service! Helaas pas ik het bestelde artikel niet, maar ik ben heel fijn geholpen! Het artikel was ook erg snel binnen en mooi verpakt met een leuk kaartje. Tot slot is ook het retourproces super simpel en vind ik het een mooie dienst dat de retourkosten inbegrepen zijn: dat maakt voor mij een mooi verschil met veel andere shops. Verder blijft dit gewoon zo’n tof en mooi merk. Jammer dat het shirt niet past, maar ik kom geheid nog eens terug om te shoppen bij Take It Slow :-)

Hi Milou, dank je wel voor je uitgebreide en mooie review. Veel plezier van je nieuwe slow aanwinsten en we hopen je snel weer eens terug te zien in onze online store. Fijne dag! Groetjes, Take It Slow

Smooth

De bevestiging e-mail kwam meteen en volgende dag levering is gewoon top!

Hi Hannah, wat leuk dat je via Google bij onze online store terecht bent gekomen. Super dat je tevreden bent met je nieuwe slow aanwinsten en onze service. We zien je graag nog eens terug! Liefs, Take It Slow

mooie spullen

eigenlijk heel fijn om wat langer op je pakketje te wachten en het op te halen.

Hi Maaike, Bedankt voor de beoordeling. Heel veel plezier met je bestelling. Liefs, team Take It Slow

Perfect!

Mooie, duurzame producten, en super snel verzonden. Heel blij mee!

Hi Kayleigh, Bedankt voor je mooie beoordeling! Veel plezier met je duurzame producten. Liefs, team Take It Slow

Keurige service, goede communicatie

Mijn pakketje werd in een leuke verpakking op het afgesproken moment afgeleverd! Heel blij met mijn aankoop (sneakers)

Hi Carien, Bedankt voor je beoordeling! Veel plezier met je duurzame sneakers. Liefs, team Take It Slow

Duidelijke foto’s, toch de verwachting overtroffen

Super fijne kleding, zit mooi en duidelijke foto’s. Veel variatie op de website.

Hi Babette, Bedankt voor je fijne beoordeling. Heel veel plezier met je bestelling. Liefs, team Take It Slow

Fijne en overzichtelijke webshop, maar ook kritiekpuntje

Laatst voor het eerst bij take it slow besteld. En over het algemeen super tevreden met het bestelproces! Een puntje van kritiek: Ik ken de webshop al langer, maar het heeft een tijd geduurd voordat ik uiteindelijk een bestelling plaatste. Ik merkte namelijk dat items op deze website soms duurder zijn dan ergens anders. Regelmatig was een item in de sale op een andere website en betaalde je hier nog de volle prijs. Wellicht is dat iets om in de gaten te houden, om geen bestellingen mis te lopen.

Hi Iris, dankjewel voor je aankoop & beoordeling. Steeds meer grote webshops als Zalando, Bijenkorf en About You nemen duurzame merken op in hun assortiment. Een droom van elk merk om bij zo’n mooie giga grote partij te mogen liggen. Niet alleen omdat het financieel heel aantrekkelijk is, ook omdat het zorgt voor een enorme groei in naamsbekendheid. Maar hierdoor kunnen deze grote winkels goede inkoopvoorwaarden zoals inkoopkortingen afdwingen bij de merken. Om vervolgens te kunnen stunten met kortingen voor jou als klant. Ik weet vanuit mijn vorige werk voor een modeagentschap dat de grote webshops vaak beloven aan de merken dat ze dat niet zullen doen. Maar het gebeurt toch. Met de inkoopvoorwaarden die Take It Slow krijgt kunnen wij niet tegen die sale prijzen op, die trouwens steeds eerder in het seizoen lijken aangeboden te worden. Maar dat willen wij ook helemaal niet want dat gaat in onze ogen de essentie van duurzaamheid en de eerlijke prijs willen en horen te betalen voor een goed product voorbij. Ik kan het heel goed begrijpen dat je als consument online vergelijkt en opzoek gaat naar de goedkoopste aanbieder. Maar toch wil ik je onze kant ook laten horen. Alsnog heel fijn dat je af en toe ook voor ons kiest, dankjewel. Veel draag plezier van je nieuwe slow aanwinsten!

Echte kwaliteit

Super blij met een aantal basics die ik heb aangeschaft bij Take It Slow. Mooie basics van kwaliteit die nog lang mee kunnen.

Hi Nikkie, Bedankt voor je berichtje! Heel veel plezier met je mooie basics. Liefs, team Take It Slow

Eerlijk, duurzaam en een hele mooie service.

Laura pakt het persoonlijk aan en kon ervoor zorgen dat ik mijn pakket dezelfde dag nog in huis had omdat haar moeder dichtbij woont. Dat was al super. De kleding is mooi en het fijne is ook dat take it slow staat voor duurzaam en bewuste keuzes. Ik ben er heel blij mee en bestel zeker vaker!

Hi Lysanne, Bedankt voor de mooie uitgebreide beoordeling. Heel veel plezier met je bestelling. Liefs, team Take It Slow

Mooi aanbod, prima service

Mooie webwinkel

Hi Roelofs, Bedankt voor de lieve beoordeling. Hopelijk tot snel bij Take It Slow Liefs, team Take It Slow

Alles vlot en netjes geregeld!

Bestelling en verzending snel. Tevreden over de artikelen, goede kwaliteit. Shirtje was te klein met retourlabel snel geregeld.

Hi C Eimers, Bedankt voor je mooie beoordeling! Veel plezier met je bestelling. Liefs, team Take It Slow

Product voldoet, volgens plan geleverd.

Mooie sjaal.

Hi M. Bedankt voor je mooie beoordeling! Veel plezier met je sjaal. Liefs, team Take It Slow

Super snelle levering en mooi verpakt!

Het product was uitverkocht maar na contact met Laura kon het product nabesteld worden en had ik het binnen een paar dagen in huis. Super fijne en persoonlijke service.

Hi Charlotte, Bedankt voor je lieve beoordeling! Wat fijn dat je onze service zo positief ervaren hebt. Veel plezier met je bestelling. Liefs, team Take It Slow

Erg blij met m'n bestelling, voelt als een cadeautje voor jezelf omdat het zorgvuldig is ingepakt! Super initiatief deze webshop door het fijne assortiment aan duurzame spullen :)

Hi Brontë, Bedankt voor je mooie beoordeling! Heel veel plezier met je nieuwe duurzame items. Liefs, team Take It Slow

Over Take it slow

Bij Take It Slow ® shop je online duurzame en eerlijke kledingmerken zonder dat je daarbij in hoeft te leveren op stijl.