Snelle levering en goed product

Fijn dat je hier in kleine oplage kunt bestellen. De levering was ruim binnen de beloofde termijn.

erg tevreden

makkelijk, snel en mooi eindresultaat

Perfect!

Snelle levering!

Mooi product, snelle levering

Tassen laten bedrukken met het logo van ons koor. Heel mooi gelukt. Het was ook heel gemakkelijk om er nog een paar bij te bestellen. En supersnel geleverd!

Super goed en snel geholpen!

De katoenen tassen voelen veel kwalitatiever aan dan we normaal gewend waren en binnen 3 dagen onze bestelling binnen. Top service!

Mooie betaalbare eco tasjes aan prima prijs

Mooie betaalbare eco tasjes aan prima prijs. Snelle levering Handige editor om zelf online de tasjes te ontwerpen.

Prima service, prima kwaliteit.

Nadat ik design had ingeleverd, even contact gezocht via email ivm kleine twijfel. Snel en adequaat geholpen. Prima!

Perfect en snel

Kleine oplage, snel en goed gedrukt in fullcolor. stevige tassenb

We hebben een getekend beeldmerk, wat lastig is om mooi op een stoffen product gedrukt te krijgen. Maar het is heel goed en duidelijk bedrukt op een tas. We zijn er enorm blij mee.

Great

The prints are excellent quality and the service was very fast.

Snel!

Goede snele dienst. Maar beter als een persoonlijke contact mag ik ook hebben.

Perfect gedrukt en snel geleverd

Heel goed!

De website is duidelijk, de prijs/kwaliteit verhouding is uitstekend en de levering was snel en zonder problemen!

Goede kwaliteit

Ik had 1 tas besteld met een foto op de ene kant en tekst op de andere kant. Ik was bang dat de kwaliteit van de foto tegen zou vallen. De kwaliteit bleek uiteindelijk heel goed te zijn, dus ik ben tevreden. Zeker een aanrader.

Stevige katoenen tas

De kwaliteit van de katoenen tas was beter dan verwacht, de kleuren vielen iets donkerder uit dan ik verwacht had, zeer tevreden, aanrader

Makkelijk en snel

De site is helder en de bedrukking is makkelijk zelf in te voeren. De communicatie is ook duidelijk en een snelle levering.

Everything was great!

Delivered next day, thank you!

Snel, prijs kwaliteit houding prima

Snelle, vriendelijke en behulpzame klantenservice. Producten snel en kwalitatief goed ontvangen. Prijs kwaliteitsverhouding is prima. Zeker een aanrader

Top kwaliteit en snelle levering ik ben erg tevreden!

Top kwaliteit en snelle levering ik ben erg tevreden

Geweldige kwaliteit en snelle levering

Goede site, prima service!

Super snelle levering binnen 2 dagen! Erg goede kwaliteit.

Wij zullen hier zeker vaker bestellen.

Heel erg tevreden!

Beter als verwacht. Gewoon top!

Alles perfect!

Erg tevreden met service en producten.

Goede service, snelle afhandeling en mooie bedrukking

Voor onze open dag katoenen tasjes besteld als 'goodie bags'. Ons logo erop laten drukken. Prima tasjes en mooie bedrukking van ons logo.

Over Katoenentasbedrukken.nl

Katoenentasbedrukken.nl is een specialist in katoenen, canvas en linnen tassen. Bij ons staat kwaliteit, betaalbaarheid en gemak centraal. Wij zijn geen wederverkopers, maar importeren en bedrukken alle tasjes in onze eigen drukkerij. Hierdoor kunnen wij de kwaliteit heel hoog houden tegen zeer scherpe tarieven. De gouden regel van ons bedrijf is: “Geef meer dan je neemt”. Wij proberen met onze service en producten onze klanten net dat extra te geven dan dat van ons verwacht wordt. Katoenentasbedrukken.nl is onderdeel van Viprinta VOF.