Alles prima

Ik ben zeer trevreden over de tassen. Goede kwaliteit, bedrukking en prijs.

Zeer goede service

Vanaf het begin was het team punctueel en professioneel in de communicatie. Toen de levering buiten hun schuld om beschadigd aankwam (PostNL legt graag zware vracht bovenop andere pakketten), hebben ze direct het deel dat beschadigd was terugbetaald (op mijn verzoek, een herdruk was ook mogelijk geweest).

Snelle goede levering en product.

Goede communicatie, snelle levering en mooi resultaat. Heel blij mee

Super snelle service en mooie tassen

Heel tevreden met t resultaat. Leuke tassen en snelle communicatie. Altijd een goede combinatie.

Mooi product, fijne snelle samenwerking .

Mooi product, fijn geholpen, en snelle levering

perfect

Leuk bedrijf, professioneel, snel geleverd. Helemaal blij.

Fantastische service

Op het allerlaatste moment besloot ik nog tassen te bestellen voor een beurs. Mehmet heeft er alles aan gedaan om dit te realiseren! Binnen 3 werkdagen bezorgd. Topservice, nogmaals dank.

Goeie kwaliteit en klantenserivce

De tassen zijn van goede kwaliteit en de print was gedetailleerd. Er waren geen losse draaitjes wat ik wel eens bij andere heb gehad. En toen ik een klacht had over een kleine fout werd dit vriendelijk opgelost.

Prima tassen

Mooie kwaliteit tassen en een mooie bedrukking. Snel geleverd. Wel een dagje vertraging bij PostNL, maar daar kunnen jullie uiteraard niks aan doen.

Service, snelheid en kwaliteit

Goed gïinformeerd en geadviseerd, snel geleverd, mooie kwaliteit print of toffe tote bag. Veryit de voordeligste die ik heb kunnen vinden.

Prijs kwaliteit dik oké! Snelle levering ! Maandag besteld , vrijdag al geleverd! Top

De levering was snel en het contact met de klant en goed.

Snelle levering Goed contact met de klant Duidelijkheid over hoe het product er uit ziet.

Topkwaliteit, topservice snelle levering!

Doen wat ze beloven!

Snel geleverd, goede service en communicatie

Katoenentasbedrukken.nl maakt waar wat ze beloven en leveren op de afgesproken datum een goed kwaliteit tas voor een redelijke prijs. Klasse!

Toptassen!

De tassen zijn geweldig! Bedrukking is mooi! Levering lekker snel! Iedereen vindt ze superleuk!

Excellente service

Niets dan lof over Katoenentasbedrukken.nl van mij. Ik ben snel geholpen met vragen, offerte was er snel en de levering idem. De prijs is netjes en de kwaliteit top!

Snel, klantvriendelijk, denkt mee.

Klantenservice zeer vriendelijk, denkt met je mee naar een passend product en ze zijn s n e l! Tasjes zijn ook kwalitatief!

Goede kwaliteit, scherpe prijs, snelle levering!

De ontwerptool werkt erg prettig en snel. Verder is de kwaliteit top en de afdruk erg mooi. Prijs-kwaliteit verhouding is top!

super snelle levering, stevige tasjes

super snelle levering, stevige tasjes

Goede snelle en betaalbare service!

Geweldige service, niks op aan te merken!

Ik heb voor mijn moeder een tasje ontworpen en die in supergoeie kwaliteit van jullie ontvangen. Mama was enorm blij dus ik ook! Bedankt

Snelle, goede service en goede kwaliteit

Redelijk last-minute nog 50 tassen besteld met eigen design. Uploaden en bestellen erg gebruiksvriendelijk. Er ging wat mis met het design, maar even gemaild en supersnel en goed opgelost. Tweede druk is ook al binnen, heel fijn!

Helemaal blij mee

Ben blij met mijn bestelling en zal hier zeker blijven bestellen! Mooie zware kwaliteit canvas tas, mooie bedrukking. Precies zoals gewenst

Absoluut top!

Wat een goede kwaliteit, mooie print en snelle service. En dat alles betaalbaar - ook de optie fairtrade & organisch katoen. Echt een aanrader.

Snelle en persoonlijke service voor een mooi bedrag

Ik heb gebeld over een bestelling die ik wilde plaatsen en duidelijke uitleg gekregen over de mogelijkheden. Na het plaatsen van de order werd hij ook heel snel geleverd. Ik ben erg blij met het resultaat!

Over Katoenentasbedrukken.nl

Katoenentasbedrukken.nl is een specialist in katoenen, canvas en linnen tassen. Bij ons staat kwaliteit, betaalbaarheid en gemak centraal. Wij zijn geen wederverkopers, maar importeren en bedrukken alle tasjes in onze eigen drukkerij. Hierdoor kunnen wij de kwaliteit heel hoog houden tegen zeer scherpe tarieven. De gouden regel van ons bedrijf is: “Geef meer dan je neemt”. Wij proberen met onze service en producten onze klanten net dat extra te geven dan dat van ons verwacht wordt. Katoenentasbedrukken.nl is onderdeel van Viprinta VOF.