Goede kwaliteit, scherpe prijs, snelle levering!

De ontwerptool werkt erg prettig en snel. Verder is de kwaliteit top en de afdruk erg mooi. Prijs-kwaliteit verhouding is top!

super snelle levering, stevige tasjes

super snelle levering, stevige tasjes

Goede snelle en betaalbare service!

Geweldige service, niks op aan te merken!

Ik heb voor mijn moeder een tasje ontworpen en die in supergoeie kwaliteit van jullie ontvangen. Mama was enorm blij dus ik ook! Bedankt

Snelle, goede service en goede kwaliteit

Redelijk last-minute nog 50 tassen besteld met eigen design. Uploaden en bestellen erg gebruiksvriendelijk. Er ging wat mis met het design, maar even gemaild en supersnel en goed opgelost. Tweede druk is ook al binnen, heel fijn!

Helemaal blij mee

Ben blij met mijn bestelling en zal hier zeker blijven bestellen! Mooie zware kwaliteit canvas tas, mooie bedrukking. Precies zoals gewenst

Absoluut top!

Wat een goede kwaliteit, mooie print en snelle service. En dat alles betaalbaar - ook de optie fairtrade & organisch katoen. Echt een aanrader.

Snelle en persoonlijke service voor een mooi bedrag

Ik heb gebeld over een bestelling die ik wilde plaatsen en duidelijke uitleg gekregen over de mogelijkheden. Na het plaatsen van de order werd hij ook heel snel geleverd. Ik ben erg blij met het resultaat!

Goede zeefdruk, snelle levering, prijs/kwaliteit & vriendelijk!

Katoentasbedrukken antwoord gewoonlijks snel op mails en daarbij komend zijn ze heel beleefd en vriendelijk. De tassen die besteld zijn waren prijs/kwaliteit. Goede zeefdruk, snelle levering, TOP!

Super bedankt voor de snelle service, alles was op tijd binnen. De tas was van goede kwaliteit!

Super snel een mooie tas!

Ik had bij mijn bestelling aangegeven dat ik hem indien mogelijk graag binnen twee dagen zou ontvangen, wat best een korte tijd is om iets te bedrukken én te verzenden. De bedrukte tas kwam netjes binnen die tijd bij mij in de brievenbus; helemaal top! De tas zelf zag er ook mooi en stevig uit, en de bedrukking was ook netjes. Ik ga hier zeker weer bestellen als ik iets nodig heb!

Mooie afdruk, sterke tassen en snelle levering

Mijn kleurrijke illustraties komen prachtig op de tassen te staan. Heel blij van! Mooie kwaliteit. Fijn dat je ook 1 dtuks kunt bestellen. Zeker een aanrader. Tot de volgende bestelling

Super snel geleverd en topkwaliteit!!

Goede ervaringen. Ik zal zeker vaker bestellen in de toekomst. Zeer goede kwaliteit van stof en bedrukking. Wat ook belangrijk is: snelle service, had mijn levering binnen twee dagen binnen.

Betaalbaar, origineel en snel!

Hele goede ervaring; ik heb gekregen wat ik had gehoopt en van mooie kwaliteit! Ik vond het betaalbaar en daarnaast werd er super snel geleverd terwijl ik last minute, net voor het weekend bestelde. Absolute aanrader!

top!

heel fijn dat jullie een fairtrade en organische katoen optie hebben! de print was makkelijk te ontwerpen op de site en mooi op de tas gedrukt. kwalitatief heel goed. super blij mee! het enige verbeterpunt is dat er in de verpakking van het product onnodig veel plastic zit. Dit kan ook gewoon in een papieren doos. Wat milieu vriendelijker is. voor de rest: zeker een aanrader!

Top geregeld en super snel.

Kon niet beter! Chapeau.

Had op dinsdag een tas besteld met eigen design, had m die vrijdag daarop nodig, wat ik ook had aangegeven. De tas is diezelfde dag nog bedrukt en was de volgende dag al in huis. Super service en de tas zelf zag er ook super uit! Dikke stof, goede kwaliteit, mooie bedrukking. Kortom: erg blij mee!

Goede service voor een lage prijs.

Ik ben vriendelijk en goed geholpen.

Goede kwaliteit, snelle service

Ik laat vaak tasjes drukken bij Katoentasbedrukken met mijn illustraties. Ik kies dan de eco fairtrade tas met dtg bedrukking. De drukkwaliteit is heel mooi en je kunt een groot oppervlak laten drukken. De tasjes wisselen ietwat in kwaliteit, maar altijd goed genoeg. Ze zijn wel vaak voor langere periodes uitverkocht, dat is jammer. Deze laatste keer was de kwaliteit ook van de tasjes geweldig! Heel mooi glad ook, hoefde ze niet nog extra te strijken. Zo houden!! Saskia van illu-ster.nl

Zeer snelle levering

We zijn zeer tevreden over de levering de mooie kwaliteit van de tassen en opdruk

Super goed!

Ik ben heel tevreden met mijn bedrukte tassen! Ze zijn van goede kwaliteit en ze waren de volgende dag al klaar!! 1 klein werkpuntje: het waren zwarte letters en ze waren niet pikzwart, maar een beetje ‘afgewassen’. Dit is voor mij geen probleem, ze zien er nog altijd leuk uit! Bedankt voor de goede service!

Goed geholpen en prima kwaliteit

Snel geholpen zowel via de telefoon als per mail. Mooi eindresultaat!

Als nieuw bedrijf een tas willen bedrukken met logo als goodybag. Super goed geholpen door Mehmet, was de 1e keer dus was nogal zoekende, en ondanks de tijdsdruk op tijd binnen. Helemaal happy met het eindresultaat en de klanten waren er heel verrast en blij mee.

Snelle service en uitstekende kwaliteit!

Mijn bestelling was snel binnen en ik ben erg tevreden over de kwaliteit van zowel de canvastas als de bedrukking! Zeker een aanrader.

snelle service, goede kwaliteit

snelle service, goede kwaliteit

Nobellaan 3 4622AH Bergen op zoom

Over Katoenentasbedrukken.nl

Katoenentasbedrukken.nl is een specialist in katoenen, canvas en linnen tassen. Bij ons staat kwaliteit, betaalbaarheid en gemak centraal. Wij zijn geen wederverkopers, maar importeren en bedrukken alle tasjes in onze eigen drukkerij. Hierdoor kunnen wij de kwaliteit heel hoog houden tegen zeer scherpe tarieven. De gouden regel van ons bedrijf is: “Geef meer dan je neemt”. Wij proberen met onze service en producten onze klanten net dat extra te geven dan dat van ons verwacht wordt. Katoenentasbedrukken.nl is onderdeel van Viprinta VOF.