Excellent customer service - Quick responses to questions & requests! Beautiful end product to match

I was so happy with my experience with Katoenentasbedrukken. I had a few questions about my product & even requested some changes after I realized I sent in an image that was too small. They were quick with their replies and made the changes I asked for without hesitation. The end product is beautifully printed and very good quality.

Prachtig gedrukt, goede kwaliteit!

Ik was wat huiverig om mijn designs op tassen te bedrukken omdat ik altijd bang ben dat de prints kapot gaan na het wassen. Toen mijn order aankwam was ik aangenaam verrast door de prachtige bedrukking op de stof!

Hele mooie kwaliteit tasjes met prachtige bedrukking! Was ook super snel bezorgd! Ik kan ze aanbevelen!

Na telefonisch contact, de opdracht via de site gegeven en drie dagen later product in huis! Snel en goed!

Snelle en goede service

Erg snelle en goede service en goede kwaliteit van producten. Erg tevreden mee!

Snel en perfect.

Voor het eerst mijn eigen YouTube kanaal gepromoot door deze katoenen tassen te laten bedrukken. Goede kwaliteit drukwerk.

Waanzinnige kwaliteit

Als creatief professional werk ik veel met drukbedrijven en ik heb al een aantal tassen besteld en elke keer weer gil ik bij ontvangst: "YAAAASSS TE GAAF". De kwaliteit is echt waanzinnig goed. Zowel van het printwerk als de tassen zelf.

Geweldige kwaliteit en super service!

Ik heb in het verleden meerdere malen bestellingen geplaatst voor het bedrukken van katoenen tasjes bij andere partijen, zoals Pinkcube en Maxilia. Deze kwamen bijna altijd wel uit een van de oostbloklanden. De tasjes waren veelal gekreukeld en de bedrukking was belabberd. De afgelopen twee maanden heb ik nu al drie bestellingen geplaatst bij Katoenentasbedrukken.nl en ik zal hier blijven bestellen! Gewoon een Nederlandse drukkerij, vaste contactpersonen bij wie ik altijd terecht kan en een super service! Tasjes en bedrukking zijn geweldig. Een dikke aanrader dus.

Supersnel, supergoed.

Aandacht voor onze wens als klant, bereid om mee te denken, kwalitatief hoogwaardig product, supersnelle verzending. Service en resultaat echt top.

Enorm tevreden, dikke aanrader!

Kwaliteit was top en snelle levering, tool om te bewerken is simpel te gebruiken en de prijzen zijn redelijk. Helemaal top!

Snel verzonden en topkwaliteit!

Ik zocht naar een goed tarief voor het bedrukken van een niet groot aantal tasjes, dat kon ik hier vinden! Ik verwachte er niet veel van, en was toen het binnenkwam meer dan verrast! Snel verzonden (maandag besteld, donderdag binnen) en echt een fijne kwaliteit. Het is niet zo’n slap katoenen tasje, maar heel stevig en de tekst staat er duidelijk en goed op. Wel een nadeel is dat alle mailtjes in de spambox belandden, maar daar kan de website zelf natuurlijk niks aan doen!

Snelle levering en goede kwaliteit!

Ik heb hier meerdere keren tassen laten bedrukken. De kwaliteit is goed en de levering snel!

Goede service!

Snelle en volledige feedback op mails. Goede service en zeer snelle ontvangst van de producten. Het product voldoet aan het resultaat dat ik voor ogen had!

Perfect, volgens verwachting

Goede ervaring

Super tevreden met kwaliteit en service

Zeer scherpe prijzen en snelle levering. De kwaliteit van de tasjes is ook vele malen beter dan tasjes die we eerder ergens anders bestelden.

Prettige, vriendelijke en snelle service.

Ik kreeg snel een offerte en telefonisch werden mijn vragen goed beantwoord. De tassen werden zeer snel bedrukt en opgestuurd. De verzending met PostNL duurde wel wat langer dan normaal i.v.m. de huidige situatie. Maar dit was zeker geen probleem en werd vooraf goed gecommuniceerd.

Vrij dof

Toen ik de tas binnen kreeg viel het mij op dat de kleuren vrij dof over kwamen. De kleuren springen er helaas niet uit. Wel een fijne prijs.

goede kwaliteit katoen tassen

Ik stond ervan te kijken hoe goed de kwaliteit was van de katoenen tassen! Ook de bedrukking was netjes gedaan en het was een snelle levering. Waarom ik geen 5 sterren geef is omdat ik geen bevestigingsmail had ontvangen na aankoop. Maar door zelf te bellen naar hun klantenservice was het al snel duidelijk dat mijn aankoop was ontvangen. Ik zal hier in de toekomst weer bestellen!

Snelle, goede service

De enige webshop waar ik tegen een aanvaardbare prijs in kleine hoeveelheden een totebag kon laten bedrukken. Verzendkosten zijn dan wel weer aan de hoge kant, maar het totaal valt prima mee. De kwaliteit is goed en zeer snelle levering.

Supersnelle levering binnen 2 dagen

Goed mail en telefonisch contact en producten zijn exact naar verwachting

Perfect service

After my bag did not arrive because of Post NL they send me a new bag without any fuss. Great service! The bag quality is really good and the print as well. I was nicely surprised.

Goede service, snelle levering

Ik heb twee keer besteld bij katoenentas.nl en ben heel tevreden. De tweede keer was er een probleem met de site waardoor ik mijn bestand niet kon uploaden, maar ik werd heel snel geholpen en kon via mail de bestelling plaatsen. De dtg prints zijn van een goede kwaliteit en de tasjes ook. Ik had de organic fairtrade katoenen tas. Ik ga zeker nog eens bestellen.

Pluspunten

Helder contact, denken goed mee, doen niet moeilijk over het toesturen van samples, alles keurig op tijd. De tas was mooi en goed stevig.

Pluspunten

Hele goede service, snelle levering van de proefdruk en ook telefonisch zeer klantvriendelijk en hulpvaardig.

Nobellaan 3

4622AH Bergen op zoom

Over Katoenentasbedrukken.nl

Katoenentasbedrukken.nl is een specialist in katoenen, canvas en linnen tassen. Bij ons staat kwaliteit, betaalbaarheid en gemak centraal. Wij zijn geen wederverkopers, maar importeren en bedrukken alle tasjes in onze eigen drukkerij. Hierdoor kunnen wij de kwaliteit heel hoog houden tegen zeer scherpe tarieven. De gouden regel van ons bedrijf is: “Geef meer dan je neemt”. Wij proberen met onze service en producten onze klanten net dat extra te geven dan dat van ons verwacht wordt. Katoenentasbedrukken.nl is onderdeel van Viprinta VOF.