Snelle goede service/kwaliteit

Snelle levering maar andere kleur

Snelle levering en product zelf is goed. Alleen het heeft een andere kleur dan ik besteld had.

Door omstandigheden moest ik zsm een nieuwe kap hebben voor mijn eerste bokswedstrijd. Donderdag gebeld en zaterdag moest ik heb eigenlijk al binnen hebben. Ik ging er al vanuit dat dit een onmogelijke taak zou worden, maar door behulp en vastberadenheid van een van de Joka Sport medewerkers was alles mooi en netjes op tijd! Er is zelfs nogmaals naar mij persoonlijk gebeld om een update van de track and trace te geven. Wat een goede service, echt toppers

Uistekende service!

Super tevreden super snelle verzending en de klantenservice had ik al binnen uur een antwoord ga wel weer gauw meer dingen bestellen heb hier nooit eerder wat bestelt maar het bevalt me nu al en top product met goede korting bij geen ander het zelfde !!!

goede service en snelle levering

vriendelijke verkoper met kennis van de producten

Zelfs 2e paasdag levering

het pakket werd 1 dag langer bezorgd

het pakket werd 1 dag langer bezorgd. Ik was van tevoren gewaarschuwd voor de vertraging in het pakket, de goederen zijn goed

Het pak was mooi op tijd!

Karatepak was goed en op tijd bezorgd.

Prima webwinkel en bezorging

Overzichtelijke webwinkel, eenvoudig bestelproces en keurige bezorging.

Vriendelijk en duidelijk personeel.

Als leek/rookie eerst bij een conculega geweest. Maar ben meer te spreken over hoe het personeel van Barendrecht mensen behandel. Fijne zaak mooi, en in mijn ogen vakbekwaam personeel!!!

Keurig!!!

1 set bandages was verkeert geleverd en binnen 1 dag was dit opgelost!!! De verkeert geleverde mocht ik houden. Geen discussie, gewoon oplossen. Fijn bedrijf mvg Roelof

Goed aan de telefoon geholpen. Snel een nieuw artikel thuis gestuurd. Via de mail prima op de hoogte gehouden van de verzending van het pakket.

Ruime keuze, snelle levering!

Perfect al een hele tijd en steeds weer

Kan weinig beter, prima !!

goede beschrijving van de later geleverde materialen. Die door Joka snel en direct geleverd zijn.

Makkelijk besteld en heel snel geleverd

Duidelijke website, simpel bestelproces en zeer snelle levering. Alles wat ik verwacht van een website anno 2022.

Snelle levering en goed product

Altijd goed, ben al een tijdje een tevreden klant

Goeie en snelle service

X

X

Goed Geregeld.

Snel geleverd top.product

Prima partij, snel geleverd, goede prijs en top bokshandschoenen voor de beginner

Donderdagavond mijn bestelling geplaatst en zaterdag in huis, geweldig snel. De smart hula hoop werkt uitstekend en is heel eenvoudig om te doen. Ben zeer tevreden.

Dag erna was mijn pakje al geleverd. Topproducten en materialen, zal zeker nog kopen.

Over Joka Sport B.V.

Stelt u zich eens voor, een vechtsport winkel met alle vechtsportartikelen die u zich maar wensen kunt. Dat zou toch een droom zijn? Jokasport.nl heeft van deze droom de werkelijkheid gemaakt, want Jokasport.nl is dé Kickbokswinkel voor u. Jokasport.nl heeft een zeer uitgebreid aanbod op gebied van artikelen voor niet alleen de vechtsport, maar ook voor de krachtsport. Alleen de beste kwaliteit is goed genoeg voor u en Jokasport.nl wil met haar aanbod van hoogwaardige artikelen samen met u het beste uit uzelf halen. Op welk niveau of voor welk doel u uw vechtsport beoefent, Jokasport.nl is de sportwinkel voor iedereen.