Goed geholpen snelle levering.

Goede service en snelle levertijd

Mijn bestelling was uiteindelijk niet op voorraad in mijn maat, maar door snel contact kon er worden geschakeld en de volgende dag had ik mijn bestelling binnen.

Snelle bezorging, netjes ingepakt

De bokshandschoenen werden twee dagen later al bezorgd en kwamen in goede staat aan. Betalen gaat ook makkelijk

Delivered as requested

No problems, just as ordered. Product in perfect state!

Was altijd beter

Erg rommelig en vaag.

super snel mijn bestelling toegestuurd!

ruim assortiment, wat elders miet te vinden is hebben ze bij Joka sport wel!

Slecht

Pakket is nog niet ontvangen!!!???

Hi C! Zoals per mail al besproken leek je pakketje kwijt en hebben wij vandaag alweer een nieuwe op de post gedaan ;) Ik verwacht dat deze morgen of overmorgen bij je binnen is. Excuus voor het ongemak!

Geen goede ervaring

Tot nog toe heb ik nog niets ontvangen van jullie. Ik vind dat het erg lang duurt.

Vervelend dat de levering niet naar wens is! Ik heb even naar je bestelling gekeken en zie dat het bestelde product op de productpagina een levertijd van 5 tot 10 werkdagen had. Dit heb je met sommige producten die op backorder staan, de leverdatum staat er dan bij als je de maat selecteert. Dat betekent dat je bestelling uiterlijk vrijdag 21 juni nog binnen kan komen! Ik zie dat het wel al verzonden is, dus ik verwacht dat je het gewoon een deze dagen binnen zal krijgen :) Mocht je het nog niet binnen hebben, stuur ons dan een mail naar [email protected] en dan lossen wij het voor je op!

GEWELDIG

Ruim asortiment, helaas niet de maat bokshanschoenen (16oz) van Green Hill beschikbaar die ik normaliter heb dus een maatje kleiner aangeschaft (14oz) en die zitten zoals ik gewend ben heerlijk, stoten lekker en sluiten goed af om de handen en polsen. Ditmaal overigens via internet besteld, normaal ga ik naar de Paul Krugerstraat waar je (net zoals in Barendrecht) altijd netjes wordt geholpen en daar waar nodig de juiste info/hulp kriig van de medewerker(s).

Goed en snel geregeld

Vriendelijk en deskundig

Erg snelle levering en een top klantenservice.

Top, zoals altijd

Dank je, Rick! Fijn om te horen dat alles weer top was zoals altijd! πŸ‘πŸ˜Š Groetjes!

super vriendelijk en snel

Goede prijs/kwaliteit verhouding (puzzelvloer)

Dank je, Serge! Geweldig om te horen dat je tevreden bent met de vriendelijke service en de prijs/kwaliteit verhouding van de puzzelvloer. 😊🧩 Tot ziens!

Snel

Besteld en de volgende dag in huis

Bedankt voor je snelle review, Chirondy! Super dat je je bestelling al de volgende dag in huis had. 🚚😊 Groetjes!

Snelle levering volgens bestelling. Dikke prima

Geweldig om te horen dat alles naar wens is verlopen, Frank! πŸš€ Dikke prima inderdaad! Groetjes! 😊

De producten die ik heb besteld zijn zeer snel binnen gekomen

Wat fijn om te horen dat je bestelling zo snel is aangekomen, Roel! 😊 Bedankt voor je review! Groetjes!

Snelle verzending en prima bokszakvulling

Producten worden snel verzonden en bokszakvulling is prima. Ophangveer mooie zware kwaliteit en werkt zeer goed.

Bedankt voor je positieve feedback, Ramon! Fijn dat de verzending snel was en je tevreden bent met de bokszakvulling en ophangveer. πŸ₯ŠπŸ˜Š Groetjes!

Zeer goede service

Jokasport doet wat het beloofd. Ik bestelde de Everlast binnenhandshoen en zat de volgende dag al in de brievenbus.

Wat fijn om te horen dat je tevreden bent met onze service en de snelle levering, Elias! 😊 Geniet van je nieuwe Everlast binnenhandschoenen! Groetjes! πŸ‘Š

Prima bitje.

Super correct en snel

Na bestelling binnen 24u in huis

Geweldig om te horen dat je bestelling zo snel is aangekomen, Eddy! πŸš€ Bedankt voor je positieve feedback! Groetjes! 😊

Bestelling geplaatst, volgende dag in huis. Zoals het hoort! Bestelling is ook van goede kwaliteit.

Super dat je bestelling de volgende dag al in huis was en de kwaliteit goed is, Pede! πŸŽ‰ Bedankt voor je fijne review! Groetjes! 😊

Supersnel!

Supersnel geleverd. Product zoals beschreven!

Wat fijn om te horen dat de levering supersnel was en het product aan je verwachtingen voldoet, Thomas! πŸš€ Bedankt voor je review en veel plezier ermee! 😊 Groetjes!

Goede spullen, prima prijs en snel geleverd, wat wil je nog meer?

Hoi Nanne, bedankt voor je enthousiaste review! Fijn dat alles naar wens was met de spullen en de levering. We zien je graag weer terug. 😊 Tot ziens!

Kwalitatief goed en zeer vriendelijk

Voor mijn zoontje en dochtertje geheel complete set gekocht, leuke en mooie kleding en zeer vriendelijk, deze mensen staan echt voor je klaar mocht er iets mis zijn helpen ze je uitstekend !!!!

Hoi Frans, wat geweldig om te horen dat je tevreden bent met de kledingsets voor je zoontje en dochtertje, en met onze service! Bedankt voor het delen van je positieve ervaring. We staan altijd klaar om te helpen. 😊 Groetjes!

Presies zo als het beschreven was op de site

Hoi Leroy, super om te horen dat alles precies was zoals beschreven! Dankjewel voor je positieve feedback. 😊 Fijne dag!

Pesetatraat 74

2991XT Barendrecht

Over Joka Sport B.V.

Stelt u zich eens voor, een vechtsport winkel met alle vechtsportartikelen die u zich maar wensen kunt. Dat zou toch een droom zijn? Jokasport.nl heeft van deze droom de werkelijkheid gemaakt, want Jokasport.nl is dΓ© Kickbokswinkel voor u. Jokasport.nl heeft een zeer uitgebreid aanbod op gebied van artikelen voor niet alleen de vechtsport, maar ook voor de krachtsport. Alleen de beste kwaliteit is goed genoeg voor u en Jokasport.nl wil met haar aanbod van hoogwaardige artikelen samen met u het beste uit uzelf halen. Op welk niveau of voor welk doel u uw vechtsport beoefent, Jokasport.nl is de sportwinkel voor iedereen.