Goede produkten

Betrouwbaar en snel

Goede service , snelle beantwoording van vragen. Snel geleverd Aanrader

Snelle levering en goed product

Bestellen ging snel, net als de levering (volgende dag al in huis). Duidelijke website, ik vond snel wat ik nodig had.

Prima en snelle service.

Levering van bokszak was snel en binnen afgesproken tijdsbestek geleverd. Duidelijke communicatie levering. Product zoals beschreven. Netjes verpakt. Ben zeer te vrede.

Goed advies

Goed advies, besteed tijd aan je, klantvriendelijk

Super service snelle levering

Hele goede en snelle service. Zeker aan te raden.

Bedankt voor je beoordeling Colinda! Fijn om te horen dat het allemaal goed is verlopen :)

Vakkundig en snel

Daar gaan we voor! Bedankt :)

Uitstekend: professioneel en ook nog eens bijzonder vriendelijk en behulpzaam.

Ik ben zeer tevreden. Ben heel professioneel en vriendelijk (en supersnel) geholpen. Extreem klantvriendelijk, wat echt echt een verademing is. Ik raad Joka Sport daarom aan iedereen aan.

Dankjewel Merel! Ik ben blij om te horen dat wij jou zo goed geholpen hebben ;)

zeer tevreden met de levering

Bedankt voor je positieve beoordeling!

Snelle en kundige raad

Na wat vragen via e-mail gesteld te hebben heb ik snel en kundig een reactie ontvangen. Pakketje was snel geleverd.

Fijn om te horen dat het goed verlopen is!

Mijn pakket is de volgende dag in huis,ook een goede prijs/kwaliteit verhouding.

Super service Mooie kwaliteit

Above and beyond service

Gewoon goed spul en dat met super service...

Op de vrijdag besteld, en zaterdag al bezorgd! Uitstekende service, bedankt!

Top gelijk de volgende dag geleverd super!

Top zaak!

Handige site en goede telefonische hulp!

Goed geholpen met een bokszak en handschoenen. Deden echt moeite voor je!

Een goede ervaring

Eigenlijk moet er staan: geweldige ervaring, maar voor de eerste keer een bestelling plaatsen, en dan zo afgehandeld, top! Bestelling plaatsen, vlotte verwerking en vlot transport.. zo hoort het! Genoeg hierover gezegd. Bij een volgende bestelling ga ik hier eerst kijken! Elke andere business zou zo moeten werken!

Snel safe simpel

Savond besteld volgende middag in huis

Goede kwaliteit en meer dan goede service.

Op 15 december 2020 een halterstang besteld. In verband met de drukke dagen waren wij ervan uit gegaan dat de bestelling langer zou duren dan verwacht. In tegendeel. Jokasport heeft gezorgd dat de bestelling de dag erna (16 december) bij ons thuis is geleverd. Super fijn! Fijn contact. Goede service. Niks negatiefs.

Verrast door goede sevice

Nou hebben de meeste webshops een o.k. klantenservice, bij Jokasport gaan ze een stapje verder als het gaat om service. Door een fout van postnl mijn bestelling niet geleverd en zelfs zoekgeraakt. Na één mail aan de klantenservice is direct actie ondernomen om de zaak alsnog in orde te maken, met ook nog een leuke attentie erbij voor het ongemak. En dat is wat ik noem klantvriendelijk en sevicegericht. Aardige mensen, aanrader. *****

Zeer deskundig en erg klantvriendelijk.

Ik kwam binnen voor een paar goede bokshandschoenen. Ik gaf aan dat ik ze wil gaan gebruiken voor zaktraining. kreeg deskundig advies en liep tevreden de winkel uit. In mijn haastigheid paste ik de handschoenen en zei ja perfect doe maar maat je L. Thuis aangekomen paste ik ze nogmaals met bandage en zaten erg strak. Intussen tijd had me dochter plastic waar de handschoenen in zaten ook al verscheurd. Ik belde vanochend naar filiaal barendecht en gaf dit aan. Vriendelijke medewerker zei helemaal geen probleem kom maar naar winkel. Ik de winkel aangekomen hadden de medewerkers maatje XL al klaargelegd. Dankjewel voor de goede service, en tot de volgende keer. Gr.

Prettige adviezen over benodigde materiaal

Ruim de tijd genomen om voor- en nadelen van verschillende materialen etc. uit te leggen en te bespreken.

Laagdrempelige klantenservice

Bij een bestelling van een verkeerde maat kon ik via whatsapp nog voor het pakket werd vestuurd de maat wijzigen en hoefde ik geen retourproces in te gaan.

Toppers!

Tijdens coronacrisis boksschoenen besteld. Deze bleken toch te klein te zijn. Ik mocht deze kosteloos retourneren, zij stuurde direct de juiste maat toe. Alles was binnen 24 uur geregeld. Dank je wel Michel!

Over Joka Sport B.V.

Stelt u zich eens voor, een vechtsport winkel met alle vechtsportartikelen die u zich maar wensen kunt. Dat zou toch een droom zijn? Jokasport.nl heeft van deze droom de werkelijkheid gemaakt, want Jokasport.nl is dé Kickbokswinkel voor u. Jokasport.nl heeft een zeer uitgebreid aanbod op gebied van artikelen voor niet alleen de vechtsport, maar ook voor de krachtsport. Alleen de beste kwaliteit is goed genoeg voor u en Jokasport.nl wil met haar aanbod van hoogwaardige artikelen samen met u het beste uit uzelf halen. Op welk niveau of voor welk doel u uw vechtsport beoefent, Jokasport.nl is de sportwinkel voor iedereen.