GEWELDIG

Ruim asortiment, helaas niet de maat bokshanschoenen (16oz) van Green Hill beschikbaar die ik normaliter heb dus een maatje kleiner aangeschaft (14oz) en die zitten zoals ik gewend ben heerlijk, stoten lekker en sluiten goed af om de handen en polsen. Ditmaal overigens via internet besteld, normaal ga ik naar de Paul Krugerstraat waar je (net zoals in Barendrecht) altijd netjes wordt geholpen en daar waar nodig de juiste info/hulp kriig van de medewerker(s).

Goed en snel geregeld

Vriendelijk en deskundig

Erg snelle levering en een top klantenservice.

Top, zoals altijd

Dank je, Rick! Fijn om te horen dat alles weer top was zoals altijd! πŸ‘πŸ˜Š Groetjes!

super vriendelijk en snel

Goede prijs/kwaliteit verhouding (puzzelvloer)

Dank je, Serge! Geweldig om te horen dat je tevreden bent met de vriendelijke service en de prijs/kwaliteit verhouding van de puzzelvloer. 😊🧩 Tot ziens!

Snel

Besteld en de volgende dag in huis

Bedankt voor je snelle review, Chirondy! Super dat je je bestelling al de volgende dag in huis had. 🚚😊 Groetjes!

Snelle levering volgens bestelling. Dikke prima

Geweldig om te horen dat alles naar wens is verlopen, Frank! πŸš€ Dikke prima inderdaad! Groetjes! 😊

De producten die ik heb besteld zijn zeer snel binnen gekomen

Wat fijn om te horen dat je bestelling zo snel is aangekomen, Roel! 😊 Bedankt voor je review! Groetjes!

Snelle verzending en prima bokszakvulling

Producten worden snel verzonden en bokszakvulling is prima. Ophangveer mooie zware kwaliteit en werkt zeer goed.

Bedankt voor je positieve feedback, Ramon! Fijn dat de verzending snel was en je tevreden bent met de bokszakvulling en ophangveer. πŸ₯ŠπŸ˜Š Groetjes!

Zeer goede service

Jokasport doet wat het beloofd. Ik bestelde de Everlast binnenhandshoen en zat de volgende dag al in de brievenbus.

Wat fijn om te horen dat je tevreden bent met onze service en de snelle levering, Elias! 😊 Geniet van je nieuwe Everlast binnenhandschoenen! Groetjes! πŸ‘Š

Prima bitje.

Super correct en snel

Na bestelling binnen 24u in huis

Geweldig om te horen dat je bestelling zo snel is aangekomen, Eddy! πŸš€ Bedankt voor je positieve feedback! Groetjes! 😊

Bestelling geplaatst, volgende dag in huis. Zoals het hoort! Bestelling is ook van goede kwaliteit.

Super dat je bestelling de volgende dag al in huis was en de kwaliteit goed is, Pede! πŸŽ‰ Bedankt voor je fijne review! Groetjes! 😊

Supersnel!

Supersnel geleverd. Product zoals beschreven!

Wat fijn om te horen dat de levering supersnel was en het product aan je verwachtingen voldoet, Thomas! πŸš€ Bedankt voor je review en veel plezier ermee! 😊 Groetjes!

Goede spullen, prima prijs en snel geleverd, wat wil je nog meer?

Hoi Nanne, bedankt voor je enthousiaste review! Fijn dat alles naar wens was met de spullen en de levering. We zien je graag weer terug. 😊 Tot ziens!

Kwalitatief goed en zeer vriendelijk

Voor mijn zoontje en dochtertje geheel complete set gekocht, leuke en mooie kleding en zeer vriendelijk, deze mensen staan echt voor je klaar mocht er iets mis zijn helpen ze je uitstekend !!!!

Hoi Frans, wat geweldig om te horen dat je tevreden bent met de kledingsets voor je zoontje en dochtertje, en met onze service! Bedankt voor het delen van je positieve ervaring. We staan altijd klaar om te helpen. 😊 Groetjes!

Presies zo als het beschreven was op de site

Hoi Leroy, super om te horen dat alles precies was zoals beschreven! Dankjewel voor je positieve feedback. 😊 Fijne dag!

Snelle en correcte levering

Ik had sporttape besteld. Zelfde dag nog Verzonden. Andere dag al in huis. Top !!

Hoi Renate, wat fijn dat de sporttape zo snel bij je was! Bedankt voor je top review. 😊 We hopen je snel weer te zien! Groetjes!

Super snelle levering

Product besteld en volgende dag geleverd. Komen na wat ze beloven.

Hoi Robert, geweldig dat alles zo snel en volgens afspraak is verlopen! Bedankt voor je positieve review. We zien je graag weer terug. 😊 Tot ziens!

Slechte service

Heb op 6 april de producten retour gestuurd en heb nog steeds niet vernomen. Bij retour melding op de site heb ik gemeld dat ik de producten omgeruild wilt hebben naar een grotere maat. Ook is er geen meldingen geweest dat jullie het ontvangen hebben en ermee aan de slag gaan. De producten zijn wel betaald. Ik heb zelf telefonisch contact opgenomen om te vragen wat er aan de hand was. De zending was retour gestuurd door mij naar de leverancier. Dit stond overigens wel op de verpakking. Het zou handiger zijn als je een retour melding zou melden via de site. Zodat Joka Sport een retourzending aanmaakt en DHL het op kan halen. Ook zou het pakketje via de brievenbus geleverd worden. Pakje paste niet door de brievenbus. Het ging half uit de brievenbus, kon zo meegenomen worden door vreemden.

Hallo Bart, Wat jammer dat na het ontvangen van je initiΓ«le review de inspanningen van mijn collega niet geleid hebben tot een betere ervaring. Je retour was inderdaad bij het verkeerde adres binnen gekomen. Je artikel moest namelijk via de leverancier geleverd worden, omdat deze op backorder stond. Wel jammer dat de leverancier het in een brievenbuszending heeft gestopt terwijl dat niet paste, dat zal ik dan ook zeker even aan hun doorgeven en ook aan PostNL, om zendingen niet zomaar half hangend te laten zitten. Dat is niet netjes. Als het goed is heb je een mail ontvangen op 3 april 2024 om 09:26 met het onderwerp 'Je bestelling [bestelnummer] is ingepakt. Hierin tref je de factuur en een stukje tekst wat je kunt doen als je wil retourneren. Hierin staat een link naar het online retourformulier dat ook op de website te vinden is. Hierin vermelden wij dat retouren altijd naar ons adres gestuurd moeten worden, misschien is dit over het hoofd gezien! Ophalen van je retour is zeker een fijne service, helaas kunnen wij dat niet aanbieden, simpelweg omdat dit een dure service is. Ik hoop dat de grotere maat goed zit en je van het product kunt genieten! Tot ziens :)

Goede materialen voor vechtsport

Matsuru kyokushinkai karatepak voor de 2e keer besteld, 1 week achter elkaar,voor m'n zoon en dochter. Matsuru blijft mijn favoriet qua vechtsportkleding, sinds 1989 toen ik Kempo als vechtsport beoefend had. Joka Sport levert altijd snel en netjes. Dank jullie wel !

Hoi Andre, bedankt voor je trouw aan onze producten en voor je positieve feedback over de leveringen! Super dat Matsuru nog steeds jouw favoriet is. 😊 We hopen nog lang aan je verwachtingen te voldoen! Groetjes!

Het pakket is de volgende dag bezorgd en is goed verpakt, zoals vermeld op de web side.

Hoi Arnold, wat goed om te horen dat alles naar wens was met de bezorging en verpakking van je pakket! We zien je graag weer terug. 😊 Fijne dag!

Kennis en service

X

Hoi Rick, bedankt voor je review! Fijn dat je onze kennis en service waardeert. 😊 Tot de volgende keer!

Mijn boxbal zit helemaal stuffed

Hoi Joey, geweldig dat je zo tevreden bent! Veel boksplezier gewenst. πŸ‘Š Tot ziens!

Producten lagen de volgende dag al klaar om af te halen en ik werd heel vriendelijk geholpen

Hoi Kirsten, super om te horen dat alles zo vlot is verlopen en dat je vriendelijk geholpen bent! We hopen je snel weer te zien. πŸ˜„ Groetjes!

Bedrijfsgegevens

Pesetatraat 74

2991XT Barendrecht

[email protected]

Over Joka Sport B.V.

Stelt u zich eens voor, een vechtsport winkel met alle vechtsportartikelen die u zich maar wensen kunt. Dat zou toch een droom zijn? Jokasport.nl heeft van deze droom de werkelijkheid gemaakt, want Jokasport.nl is dΓ© Kickbokswinkel voor u. Jokasport.nl heeft een zeer uitgebreid aanbod op gebied van artikelen voor niet alleen de vechtsport, maar ook voor de krachtsport. Alleen de beste kwaliteit is goed genoeg voor u en Jokasport.nl wil met haar aanbod van hoogwaardige artikelen samen met u het beste uit uzelf halen. Op welk niveau of voor welk doel u uw vechtsport beoefent, Jokasport.nl is de sportwinkel voor iedereen.

• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.