Goed product en goed geleverd

Uitstekende winkel voor sportspullen. Wel hoop ik nog het niks trainingsschema te ontvangen

Super snel en super vriendelijk

Zoals de titel al zegt, de levering was super snel! Savonds rond 10uur de bokszak besteld en deze stond de dag erna om 11uur voor de deur! Toen ik nog enkele vragen had werden deze telefonisch erg vriendelijk beantwoord. TOP!

Klantvriendelijk en snelle service

Het is een leuke, gezellige winkel waar je goed en snel wordt geholpen. De mensen die er werken hebben de kennis om je te kunnen voorzien van de juiste spullen.

Niks ontvangen

Ik heb mijn pakketje nog niet ontvangen helaas, ik heb gemailt kreeg ik een mail terug of het bij de buren lag, ook helaas niet. Heb ik op geantwoord maar nog steeds geen reactie terug.

Supersnel

Super kwaliteit en snelle service

Goede en snelle service tijdens Corona

In deze drukke tijd van Corona goed geholpen en snel antwoord gehad op berichten.

Goeie service, snelle bezorging, groot assortiment. Kortom uitstekend!

Snelle levering en prima service

Bokszak was een dag eerder binnen dan toegezegd. Helaas zonder ketting. Maar die kwam een dag later keurig alsnog binnen. Zonder gezeur!

Goede service zowel in de shop als online

Goede service!

Goede producten en snelle levering. Erg blij mee dus!

De service bij Joka sport is zeer goed.

De bestelling kon eerst niet goed afgerond worden, ik heb Joka sport gebeld en zij hebben mij meteen geholpen. Het pakketje was binnen 1 dag binnen. Top service👌🏼

Goede prijs en leveren snel.

Producten precies zoals ze reclameren. Levering is ook op tijd en snel. Goede prijs voor het geleverde product.

snelle levering top service

snelle levering ruim assortiment

Snel en vakkundig!

Binnen 2 dagen bestelling in huis. Goed verpakt. Bij vragen, direct telefonisch contact. Snelle service!

Fijne zaak met fijne en behulpzame medewerkers!

word altijd goed geholpen en goede kwaliteit spullen!

Snelle levering in deze moeilijke tijden!

Top product, snelle levering.

Heel erg tevreden met de service, levering en het product. Ik beveel Joka zeker aan. Als ik nog iets wil bestellen, weer bij Joka.

Goed te vinden wat ik zocht, snel bezorgd. Ik zou graag een wat ruimer aanbod willen zien aan professioneel / boksgym materiaal in het hogere segment. Ik denk dat mensen best bereid zijn te betalen voor kwaliteit.

Wat een service! Top! De volgende dag keurig aan huis geleverd.

Super goed

Spullen waren na dag van bestellen al binnen en super goeie klanten service.

Joka is een correct bedrijf die snel de belofte van een bestelling nakomt

Wanneer ik de bestelling(en) plaats bij Joka, heb ik de garantie dat ik vrij snel de bestelling geleverd krijg. Daarnaast zijn de producten van zeer goede kwaliteit en en divers waaruit mijn leden een goede keuze uit kunnen maken om via de sportschool te bestellen.

Supersnelle levering

Handige webshop, veel keuze en een hele snelle levering. Ik had de bestelde spullen de volgende dag in huis! Bedankt hiervoor!

Geweldige ervaring!!

Altijd goed bij joka sports. Ruime keuze en goed geholpen.

Topservice en topmateriaal

Goede service in deze lastige tijd . Halterbank telefonisch besteld en ze reserveerden hem gelijk voor me . Kon hem gelijk ophalen in Barendrecht. Mooie stevige bank 👍

Betaalbare producten en super service!

Ik heb vooraf geinformeerd naar de levertijd, deze was gemiddeld 7 tot 10 werkdagen, midden in de Corona crisis. Toch besteld en wat schetst mijn verbazing: binnen 2 dagen werd mijn pakket met 4 weerstandselastieken geleverd! Dat vind ik nog eens topservice!

Over Joka Sport B.V.

Stelt u zich eens voor, een vechtsport winkel met alle vechtsportartikelen die u zich maar wensen kunt. Dat zou toch een droom zijn? Jokasport.nl heeft van deze droom de werkelijkheid gemaakt, want Jokasport.nl is dé Kickbokswinkel voor u. Jokasport.nl heeft een zeer uitgebreid aanbod op gebied van artikelen voor niet alleen de vechtsport, maar ook voor de krachtsport. Alleen de beste kwaliteit is goed genoeg voor u en Jokasport.nl wil met haar aanbod van hoogwaardige artikelen samen met u het beste uit uzelf halen. Op welk niveau of voor welk doel u uw vechtsport beoefent, Jokasport.nl is de sportwinkel voor iedereen.