Top!!!!

Prima zending en ook leuk dat je nog proef zakjes erbij krijgt

heel geinterreseerd in wbt wensen en gelijk geslaagd.. TOP

Joka sport, de dame in kwestie van filiaal Afrikaanderbuurt (Rotterdam) heel meegaand in, nogmaals wensen en gedachten..

Perfect!

Mijn order werd snel verwerkt. Ik werd goed op de hoogte gehouden van de voortgang en ik ontving een product waar ik heel tevreden mee ben!

Netjes op tijd binnen. Produkt is wat de omschrijving is. Top

Makkelijk te bestellen en te betalen, snelle levering. Alles correct afgehandeld.

Mooie website, makkelijke navigatie om het juiste product te vinden. Makkelijke en veilige betaling. Snelle levering! Alles correct afgehandeld! Ik bestel in de toekomst zeker nog via deze website!

Fantastische zaak

Goed advies, prachtig assortiment, ruime voorraad en bij een bestelling in de webshop ook nog eens een snelle levering.

Naalden in bokszakvulling

In de bokszak vulling vond ik enkele naalden en andere naai gebruikresten ipv alleen de beloofde overgebleven stof. # update Al snel na de melding excuses en een compensatie ontvangen voor het ongemak. Ze hebben ook vermeld dat dit niet zo hoort en ze erachter aan gaan.

Houden zo

Snel klaargezet en geleverd

Binnen een paar dagen de bestelde producten binnen.

Snelle verzending

Snelle verzending, door miscommunicatie bij de post later op kunnen halen bij ophaalpunt. Was fijn geweest als ik een mailtje had gehad dat het item verstuurd was, doordat ik via 2 kanen had besteld bij hun moest ik nu 2x naar het postkantoor. Verder alles keurig in orde!

Goede informatie mbt de maatvoering en gedetailleerde beschrijvingen van het artikel Bokshandschoenen en bandage

Snel geleverd en het juiste product (judopak kind).

Overzichtelijke webwinkel en zeer snelle levering

Ik bestel regelmatig bij Jokasport. De producten zijn altijd zoals omschreven.

effectief en efficiënt

uitstekend

Volgens afspraak

Goede service, gebeld door personeel dat ik er 2 wilde hebben, volgens afspraak direct besteld, en is in 1 zending verstuurd! Top

Netjes verzorgd

Snel in huis volgende dag al

Er was direct belcontact, wat zeer goed "overkomt".... TIP: Het pakket is niet verstuurd via PostNl, maar zelf opgehaald: Pas dat in de mailing aan!

Dankjewel voor je review Iris! Je punt staat toevallig op ons lijstje, maar dankzij jouw input schuiven we hem wat hoger op het prio-lijstje, want je hebt helemaal gelijk! Nogmaals dank en een hele fijne dag toegewenst!

Top service!

Goed en eerlijk advies in product keuze en zeer vriendelijke medewerkers!

Hele goede service

Was heel snel binnen. Zelfs eerder dan wat in eerste instantie werd gezegd. Top service.

Snelle levering en alles zoals ik besteld had.

Zoals eerder goede service en snelle levering

Had op afhalen geklikt,maar werd gewoon thuisbezorgd, heel chill. En blij met mijn aankoop.

Gewoon top.

Uitgebreide keuze. Duidelijke webshop. En goed advies.

Dat is nu service

Ik kreeg per ongeluk de verkeerde maat opgestuurd. Na 1 mailtje kreeg ik de juiste maat toegestuurd nog voordat de verkeerde maat retour was. De bokshandschoenen die ik had besteld zijn ook helemaal geweldig

Handige site, snel en netjes geleverd

Ruime keuze, handige website en snelle levering.

Over Joka Sport B.V.

Stelt u zich eens voor, een vechtsport winkel met alle vechtsportartikelen die u zich maar wensen kunt. Dat zou toch een droom zijn? Jokasport.nl heeft van deze droom de werkelijkheid gemaakt, want Jokasport.nl is dé Kickbokswinkel voor u. Jokasport.nl heeft een zeer uitgebreid aanbod op gebied van artikelen voor niet alleen de vechtsport, maar ook voor de krachtsport. Alleen de beste kwaliteit is goed genoeg voor u en Jokasport.nl wil met haar aanbod van hoogwaardige artikelen samen met u het beste uit uzelf halen. Op welk niveau of voor welk doel u uw vechtsport beoefent, Jokasport.nl is de sportwinkel voor iedereen.