Behulpzaam personeel en snelle service

Ik kon het pakket al snel ophalen en de medewerker heeft me zowel telefonisch als tijdens het ophalen goed geholpen. Ik ben erg blij met mijn bestelling en kom zeker nog eens terug voor andere sportartikelen.

Hi Annelijn, Leuk om te horen! Daar doen wij het voor en veel plezier met je product! Groetjes, de medewerker die je heeft geholpen ;)

Bedankt voor je review! Fijn dat het goed is verlopen.

Duidelijke website, snelle levering

Ik kon snel vinden wat ik zocht, de volgende dag in huis. Keurig verpakt en de broek voldeed aan mijn verwachtingen.

Erg blij om te horen dat het naar wens was. Daar streven wij altijd naar :)

Goede service en klantvriendelijk en goede producten

Bedankt voor je review! Daar zijn wij blij mee

Super snel en goed geholpen

Super snel en goed geholpen!!

Fijn dat je snel en vooral goed bent geholpen :)

zeer goede service en op tijd geleverd !!

prijs /kwaliteit zeker in orde

Wij zijn blij dat je pakketje op tijd binnen was! Veel plezier ermee :)

Goede 1e ervaring. En men zegt, de eerste indruk ...

Snelle levering van m'n bokszakvulling.

Bedankt voor je review! Ik hoop dat het vullen je huis niet al te stoffig heeft gemaakt ;)

Mijn bestelling was heel snel verstuurd en in perfecte staat ontvangen.

Fijn om te horen, bedankt!

Goede snelle levering

Daar doen wij het voor, wij zijn blij dat jij blij bent ;)

Professioneel

Professioneel advies

Onze medewerkers hebben jarenlange ervaring, dus wij zijn erg blij dat dit ook goed overkomt. Bedankt voor je review!

Mijn bestelling werd de volgende dag al bij mij thuis afgeleverd. Prima kwaliteit. Heel tevreden.

Fijn dat dit goed is afgehandeld, bedankt voor je review!

Weer top afgehandeld

Vooral de terugkerende klanten laten ons zien dat wij ons werk goed doen, daar zijn wij blijk mee! Bedankt voor je review :)

Smeller Dan beloofd is altijd goed

Zou 2 dagen duren kwam volgende dag Al binnen.

Soms streven wij onszelf voorbij en gaan wij net een stapje verder ;) Fijn dat dit je is bevallen!

Snelle levering van hardlooophemd

Het hemd werd snel in de bestelde maat, merk en kleur geleverd.

Bedankt voor je review, veel hardloopplezier!

Producten van hoge kwaliteit en snel aflevering

Producten van hoge kwaliteit en snel aflevering

Fijn om te horen! Tot de volgende keer :) ^sebastiaan

Daar zijn we blij mee! ^sebastiaan

Netjes afgehandeld

Pakket was blijven hangen bij de bezorgdienst na een mailtje zeer netjes en snel opgelost

Wij zijn blij dat het allemaal goed is gekomen! Bedankt voor de review :) ^sebastiaan

Snelle levering en goede nazorg

De levering was er heel snel, fijn want ik kon niet wachten om het pak aan te kunnen doen. Alleen er kwam gelijk een kleine scheur in, dit heb ik gemeld hierop werd wederom snel gereageerd en ze hebben een nieuwe gestuurd. Kan iedereen aanbevelen hier je artikelen te kopen!

Fijn om te horen dat het goed is afgehandeld Lorraine, daar doen we het voor! ^sebastiaan

Uitstekend!

Uitstekend, snelle service, heel erg tevreden.

Erg blij om te horen! Daar doen wij het voor ;) ^sebastiaan

Niet zo goed

Het pakketje is nog niet binnen! Maar misschien ligt dat niet aan jullie maar aan post nl.

Bedankt voor uw review, vervelend dat het pakketje nog niet bij u binnen is. Ik heb per mail een reactie gestuurd met de track and trace en uitleg over de vertraging door het Pinksterweekend. ^sebastiaan

Nooit problemen

Er is nooit iets wat fout gaat en zo wel word dat netjes doorgegeven

Bedankt voor uw review! Wij proberen onze klanten zo goed mogelijk op de hoogte te houden en zijn daarom erg blij dat u dit ook zo ervaart :) ^sebastiaan

Product zeer snel ontvangen en alles naar wens

Fijn dat alles naar wens is! Bedankt voor uw review :) ^sebastiaan

Geleverd volgens afspraak

Ik had geen idee hoe een kungfu vechtstok van 182 cm vervoerd wordt. Geweldig in een grote platte doos diagonaal .Dus bij het ophalen bij de Primera was het toch even schrikken. Even meenemen op de fiets was een misser dus de auto. Keurig en zonder beschadiging.

Ha! Bedankt voor de review, wij moeten soms een beetje creatief zijn met het versturen van dit soort producten en wij zijn erg blij dat dit naar wens was :) ^sebastiaan

Zeer snel

Vandaag besteld morgen in huis top!

Wij zijn blij dat de levering naar wens was, bedankt voor uw review! ^sebastiaan

Na de bestelling ging alles snel in werking. voor 14.00 uur besteld op vrijdag en ik had het bestelde zaterdag al in huis! (En niet op dinsdag, zoals eerder werd gemaild).

Fijn dat het pakketje op zaterdag binnen kwam, wij gaan intern even uitzoeken waarom er dinsdag werd gecommuniceerd, bedankt voor de feedback! ^sebastiaan

Over Joka Sport B.V.

Stelt u zich eens voor, een vechtsport winkel met alle vechtsportartikelen die u zich maar wensen kunt. Dat zou toch een droom zijn? Jokasport.nl heeft van deze droom de werkelijkheid gemaakt, want Jokasport.nl is dé Kickbokswinkel voor u. Jokasport.nl heeft een zeer uitgebreid aanbod op gebied van artikelen voor niet alleen de vechtsport, maar ook voor de krachtsport. Alleen de beste kwaliteit is goed genoeg voor u en Jokasport.nl wil met haar aanbod van hoogwaardige artikelen samen met u het beste uit uzelf halen. Op welk niveau of voor welk doel u uw vechtsport beoefent, Jokasport.nl is de sportwinkel voor iedereen.