netjes en snel geleverd

bestelling geplaatst en dag erna geleverd.goed en netjes verpakt. zeer tevreden!

Hallo M, wat fijn om te horen dat je tevreden bent met de snelle levering en de manier waarop je bestelling was verpakt! We doen ons best om het winkelen bij ons zo soepel mogelijk te maken. Bedankt voor de aanbeveling en we hopen je snel weer te zien. Fijne dag!

Klasse

Snel en correct

Hey Rick, bedankt voor het compliment! 'Snel en correct' is precies wat we willen horen. Jouw tevredenheid is onze klasse. Tot de volgende keer en geniet van je dag! πŸ‘πŸŒŸ

Alles vlot en snel verlopen en geleverd.

Hallo Gilbert, hartstikke bedankt voor je 'top' review! Geweldig dat alles vlot en snel is verlopen. We doen ons best om dit elke keer weer waar te maken. Hopelijk tot een volgende keer en een fijne dag gewenst! 😊🚚

Goeie en snelle service

Spullen snel en goed ontvangen ondanks de december drukte

Hoi Gregor, bedankt voor je positieve feedback! Super om te horen dat alles snel en goed bij je is aangekomen, zelfs tijdens de drukke decemberperiode. Dat horen we graag! Een fijne dag verder en hopelijk tot snel weer. πŸŽ‰πŸ“¦

Makkelijk bestellen via site en snel geleverd

Prettige site om te bestellen en artikelen snel geleverd. Top!

Hoi Annemiek, wat fijn om te horen dat je het bestellen via onze site makkelijk vond en blij bent met de snelle levering! We streven altijd naar zo'n 'top' ervaring. Bedankt voor het delen en tot een volgende keer. Groetjes! πŸŒŸπŸš€

Goede service en erg klantvriendelijk

Ik had sportspullen online besteld maar met de verkeerde maat, ik kom dat zonder probleem ruilen in de winkel. Ik was perfect geholpen door Johan.

Hoi Fadil, dit is Johan hier! Super om te horen dat je blij bent met de service in de winkel. Het was geen probleem om je te helpen met het ruilen van de sportspullen. Jouw tevredenheid is voor ons het belangrijkste. Hopelijk tot snel weer in de winkel! Groetjes, Johan.

Hoi Gerrit, bedankt voor je compliment over onze service en de snelle levering! We zijn blij dat je tevreden bent. Hopelijk zien we je snel weer terug voor je volgende bestelling. Tot ziens!

Laat besteld maar toch volgende dag bezorgd. Top

Goede en snelle online service mast ook leuke winkel met mooi producten en goed advies.

Hallo Jan, geweldig dat je zowel onze online service als de winkelervaring positief vond, en dat alles zo snel bij je is bezorgd! Bedankt voor de complimenten over onze producten en het advies. We zien je graag weer terug, online of in de winkel. Groetjes!

Hoi Anja, wat fijn om te horen dat je blij bent met de snelle levering! We doen altijd ons best om alles op tijd bij jou te krijgen. Bedankt voor je aanbeveling en hopelijk tot snel weer. Fijne dag!

helemaal prima

Gewoon een betrouwbaar bedrijf. Doen wat ze zeggen en zeggen wat ze doen.

Hallo Sandor, dankjewel voor het delen van je positieve ervaring met onze betrouwbaarheid. Fijn om te horen dat we aan je verwachtingen hebben voldaan. Tot ziens!

Komt afspraken na!

Hallo GR, bedankt voor het benadrukken van onze betrouwbaarheid in het nakomen van afspraken. Jouw waardering betekent veel voor ons. Tot ziens!

Fijne service

Hallo Yasemin, hartelijk dank voor je compliment over onze service. Het is geweldig om te horen dat je ervaring zo positief was. Tot ziens!

Goede kwaliteit en snel geleverd!

Hallo Ilias, super om te horen dat je blij bent met de goede kwaliteit en snelle levering van ons product. Jouw feedback wordt zeer gewaardeerd. Tot ziens!

Geweldig product en snelle levering

Hallo Albert, wat fijn om te horen dat je zo tevreden bent over ons product en de snelle levering! Bedankt voor het delen van je positieve ervaring. Tot ziens!

Rommelig maar professioneel opgelost

Verkeerde bokshandschoenen gekregen en de retourbon was ongeldig Op 13-11-2023 is dit op een ludieke manier opgelost met een kostenbesparende en dienstverlenende manier door de juiste maat 16oz snel op te sturen en mij de 12oz te laten houden om een van mijn klanten er een plezier mee te doen. Klasse Joka!!

Jammer om te horen dat het rommelig is verlopen Rick! Zoals per mail ook al beantwoord, is je retourlabel per abuis gescand vΓ³Γ³r jij hem hebt kunnen gebruiken. Hierdoor krijg je een melding dat hij al gebruikt is, terwijl er niet eens een pakketje bij PostNL ligt met dit zerzendlabel. Ik hoop dat de afhandeling wel naar wens was! Wij zouden het leuk vinden als je dit mee wil nemen in je beoordeling :) Tot ziens! update: bedankt voor je toevoeging over de afhandeling! Fijne dag :)

Snelle levering en vriendelijk personeel

Ging na de bestelling nog langs de winkel in Barendrecht en werd vriendelijk geholpen.

Fijn om te horen Mirre! Zowel online als offline proberen wij de beste klantenservice te bieden :)

Klantgericht en snel bezorgd.

Toen ik mijn bestelling plaatste kocht ik een bitje maar klikte zonder erg in te hebben voor junior werd ik na mijn bestelling gebeld of ik junior of senior zocht toen zei ik oeps was de bedoeling voor senior gelukkig kon ik het op tijd veranderen. Van mij krijgen 10 steren. Topklasse en klantgericht.

Top assortiment

Top assortiment en ze helpen je uitstekend

Fantastisch om te horen! Bedankt voor je positieve beoordeling en aanbeveling! πŸ˜ŠπŸ›’πŸ‘

De klantenservice is top, er wordt goed meegedacht. Bij de bestelling per ongeluk een junior bitje bestelt ipv een senior. Er werd netjes nagebeld of dit wel klopte

Wat fijn om te horen dat we een geweldige klantenservice hebben, Hugo! We denken graag met je mee en nemen de tijd om ervoor te zorgen dat je bestelling klopt. Bedankt voor je positieve feedback! πŸ‘πŸ“žπŸ˜Š

Duidelijke site en snel geleverd:)

Dat klinkt als een geweldige ervaring, Hans! We zijn blij dat onze website duidelijk is en dat je bestelling snel is geleverd. Bedankt voor je positieve feedback! 😊🌐🚚

Helemaal goed, snel geleverd en goede producten

Dat is geweldig om te horen, Bianca! We zijn blij dat alles helemaal goed is gegaan, en dat je tevreden bent over zowel de snelle levering als de kwaliteit van de producten. Bedankt voor je positieve feedback! πŸ˜ŠπŸ“¦πŸ‘

Correct

Snelle, vriendelijke en correcte service

Wat fijn om te horen, Tinus! Snelle, vriendelijke en correcte service is altijd een winnaar. Bedankt voor het delen van je positieve ervaring! πŸ˜ŠπŸš€πŸ‘Œ

Kort maar krachtig, Marcel! Een snelle levering is altijd prettig. Bedankt voor je positieve feedback! πŸ˜ŠπŸ“¦πŸ‘

Alles vlot afgehandeld en geleverd

vrij duidelijke site vlotte afhandeling. Achteraf bekeken, was het wel interessanter om via de belgische site te bestellen. Als het verzendadres belgie is zou dit wel kunnen aangegeven worden.

Bedankt voor de review Luc! Wij zijn blij dat je vlot door de site hebt kunnen lopen :)

Snelle levering en product zoals beschreven.

Ik heb mijn bestelling snel ontvangen en het product was veilig verpakt en zoals beschreven. Ook ontving ik track & trace-updates via e-mail. Bedankt voor de uitstekende service.

Beste Sandra, Bedankt voor je positieve feedback! We zijn blij om te horen dat je tevreden bent met de snelle levering, de veilige verpakking en de nauwkeurige beschrijving van het product. Het is ons doel om de best mogelijke service te bieden, inclusief handige track & trace-updates. Als je in de toekomst nog meer hulp nodig hebt, staan we voor je klaar. We waarderen je aanbeveling ten zeerste!

Over Joka Sport B.V.

Stelt u zich eens voor, een vechtsport winkel met alle vechtsportartikelen die u zich maar wensen kunt. Dat zou toch een droom zijn? Jokasport.nl heeft van deze droom de werkelijkheid gemaakt, want Jokasport.nl is dΓ© Kickbokswinkel voor u. Jokasport.nl heeft een zeer uitgebreid aanbod op gebied van artikelen voor niet alleen de vechtsport, maar ook voor de krachtsport. Alleen de beste kwaliteit is goed genoeg voor u en Jokasport.nl wil met haar aanbod van hoogwaardige artikelen samen met u het beste uit uzelf halen. Op welk niveau of voor welk doel u uw vechtsport beoefent, Jokasport.nl is de sportwinkel voor iedereen.