ok

t kwam aan na 5 dagen, bestelling verder in orde.

Goedendag Jankees, Wat jammer dat de bezorging niet naar wens was. Ik heb het even voor je nagekeken, maar daaruit bleek dat het wel op tijd geleverd is. Je bestelling is op een Vrijdag na 17:00 besteld. Dat betekent dat hij de eerstvolgende werkdag (maandag) wordt aangeboden bij PostNL en dat jij hem dan op een dinsdag zou moeten ontvangen en dat is ook netjes gebeurd. Mocht je nog vragen hebben dan hoor ik het graag! Sebastiaan

Wie beheert wie?

Als het aan mij ligt mag de klantenservice van Joka Sport de klantenservice van Bol overnemen. Natuurlijk is dit overdreven, maar zo kan het dus ook.

Hi Nicky! Fijn om te horen dat je tevreden bent, dat horen wij erg graag! Veel plezier met je bestelling!

Snel ,correct en mooie prijs

Niets mis met deze winkel

Leuk om te horen! Bedankt voor je positieve review.

Prettig contact, snel en ongecompliceerd aankoopproces

Tevreden over het artikel. Snelle service. Telefonisch ook goed te woord gestaan en een eenvoudig bestelproces.

Bedankt voor je review! Nogmaals excuses voor het missende doosje, ik hoop dat ook dat snel en passend is opgelost. Tot ziens!

Goed advies en klant vriendelijk

Telefonisch contact gehad, ik kreeg goed advies betreffende de aanschaf van Super Pro Combat Gear Paddle. Zodoende deze besteld en waren de volgende dag binnen. Prima service en levering.

Altijd leuk om te horen en bedankt voor de positieve feedback! Veel trainplezier :)

super service

heerlijke winkel met goed advies maar via website zeker niet minder.

Bedankt voor je review! Wij zijn erg blij dat jij blij met ons bent!

Snelle bestelwijze, makkelijk. Ik hoopte wel dat ze iets eerder bezorgd zouden worden.

Bedankt voor je beoordeling Liza! Fijn dat de bestelwijze bevallen is. Jammer dat de levertijd niet naar verwachting was. Heb even nagekeken wat er aan de hand was, maar ik zie dat er een pinksterweekend tussen zat! Normaal gesproken komt een bestelling die op zaterdag besteld is dinsdag in huis, maar nu helaas een dagje langer! Ik hoop dat de bestelling verder naar wens was. Fijne dag!

Fantastisch!

Ontzettend snelle levering (de volgende dag is ook echt de volgende dag)

Dankjewel voor je review! We doen ons best dit zo vaak mogelijk waar te maken :)

Top kwaliteit

Bedankt voor je review!

Suuuuuuper

Suuuuuuuuuuper

Daar zijn wij dan ook suuuuuper blij mee!!

Goede produkten

Betrouwbaar en snel

Goede service , snelle beantwoording van vragen. Snel geleverd Aanrader

Snelle levering en goed product

Bestellen ging snel, net als de levering (volgende dag al in huis). Duidelijke website, ik vond snel wat ik nodig had.

Prima en snelle service.

Levering van bokszak was snel en binnen afgesproken tijdsbestek geleverd. Duidelijke communicatie levering. Product zoals beschreven. Netjes verpakt. Ben zeer te vrede.

Goed advies

Goed advies, besteed tijd aan je, klantvriendelijk

Super service snelle levering

Hele goede en snelle service. Zeker aan te raden.

Bedankt voor je beoordeling Colinda! Fijn om te horen dat het allemaal goed is verlopen :)

Vakkundig en snel

Daar gaan we voor! Bedankt :)

Uitstekend: professioneel en ook nog eens bijzonder vriendelijk en behulpzaam.

Ik ben zeer tevreden. Ben heel professioneel en vriendelijk (en supersnel) geholpen. Extreem klantvriendelijk, wat echt echt een verademing is. Ik raad Joka Sport daarom aan iedereen aan.

Dankjewel Merel! Ik ben blij om te horen dat wij jou zo goed geholpen hebben ;)

zeer tevreden met de levering

Bedankt voor je positieve beoordeling!

Snelle en kundige raad

Na wat vragen via e-mail gesteld te hebben heb ik snel en kundig een reactie ontvangen. Pakketje was snel geleverd.

Fijn om te horen dat het goed verlopen is!

Mijn pakket is de volgende dag in huis,ook een goede prijs/kwaliteit verhouding.

Super service Mooie kwaliteit

Above and beyond service

Gewoon goed spul en dat met super service...

Op de vrijdag besteld, en zaterdag al bezorgd! Uitstekende service, bedankt!

Top gelijk de volgende dag geleverd super!

Top zaak!

Over Joka Sport B.V.

Stelt u zich eens voor, een vechtsport winkel met alle vechtsportartikelen die u zich maar wensen kunt. Dat zou toch een droom zijn? Jokasport.nl heeft van deze droom de werkelijkheid gemaakt, want Jokasport.nl is dé Kickbokswinkel voor u. Jokasport.nl heeft een zeer uitgebreid aanbod op gebied van artikelen voor niet alleen de vechtsport, maar ook voor de krachtsport. Alleen de beste kwaliteit is goed genoeg voor u en Jokasport.nl wil met haar aanbod van hoogwaardige artikelen samen met u het beste uit uzelf halen. Op welk niveau of voor welk doel u uw vechtsport beoefent, Jokasport.nl is de sportwinkel voor iedereen.