Alles vlot afgehandeld en geleverd

vrij duidelijke site vlotte afhandeling. Achteraf bekeken, was het wel interessanter om via de belgische site te bestellen. Als het verzendadres belgie is zou dit wel kunnen aangegeven worden.

Bedankt voor de review Luc! Wij zijn blij dat je vlot door de site hebt kunnen lopen :)

Snelle levering en product zoals beschreven.

Ik heb mijn bestelling snel ontvangen en het product was veilig verpakt en zoals beschreven. Ook ontving ik track & trace-updates via e-mail. Bedankt voor de uitstekende service.

Beste Sandra, Bedankt voor je positieve feedback! We zijn blij om te horen dat je tevreden bent met de snelle levering, de veilige verpakking en de nauwkeurige beschrijving van het product. Het is ons doel om de best mogelijke service te bieden, inclusief handige track & trace-updates. Als je in de toekomst nog meer hulp nodig hebt, staan we voor je klaar. We waarderen je aanbeveling ten zeerste!

Goede en snelle service

Bestelling was snel binnen, makkelijk te bestellen en aan de telefoon goed advies :)

Dank je wel, Skip! We zijn verheugd dat je tevreden bent over onze goede en snelle service. Het is fijn om te horen dat je bestelling snel is aangekomen en dat je zowel online als telefonisch goed advies hebt ontvangen. Als je in de toekomst weer iets nodig hebt, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. We waarderen je aanbeveling zeer!

Top service!

Gericht advies!

Bedankt, H, voor je vriendelijke woorden! We stellen het zeer op prijs dat je onze service als "top" en ons advies als "gericht" hebt ervaren. Als je ooit nog vragen hebt of verdere hulp nodig hebt, staan we altijd voor je klaar. Bedankt voor je aanbeveling en tot de volgende keer!

Alles was ok !

Het is geweldig om te horen dat alles naar wens was, Daniela! We zijn blij dat je tevreden bent. Als je nog meer feedback of suggesties hebt om onze service te verbeteren, aarzel dan niet om deze met ons te delen. We hopen je in de toekomst weer van dienst te kunnen zijn. Bedankt voor je aanbeveling en tot de volgende keer!

Snelle levering helaas moest 1 artikel retour omdat hij te klein was, aangeven dat ik graag een grotere wil. Nu nog afwachting van nieuw artikel. Maar mocht jij binnen komen 5 sterren!

Bedankt voor je feedback! Het spijt ons te horen dat het ene artikel te klein was, maar we zijn blij dat je de snelle levering hebt gewaardeerd. We begrijpen dat je nu wacht op het nieuwe artikel en we doen ons best om ervoor te zorgen dat het zo snel mogelijk bij je aankomt. Zodra je het nieuwe artikel hebt ontvangen en tevreden bent met je aankoop, hopen we dat je ons inderdaad die welverdiende 5 sterren kunt geven! Jouw tevredenheid is onze prioriteit, en we waarderen je geduld en steun. Mocht je nog verdere vragen of opmerkingen hebben, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. We staan altijd voor je klaar om te helpen! 🌟😊

Heel tevreden

Snelle en correcte afhandeling

Bedankt, Tania! We streven altijd naar snelle en correcte afhandeling. πŸ˜ŠπŸš€πŸ‘

Prima service!

Kwalitatief goede producten met goed advies. Goede prijzen en snelle verzending, in één woord: prima!

Bedankt, Jelle! We zijn blij dat je tevreden bent met onze service, producten en advies. "Prima" is precies wat we willen horen! πŸ˜ŠπŸ‘ŒπŸššπŸŒŸ

Snelle service tegenover een nette prijs!

Dank je wel, Martin! We zijn blij dat je onze snelle service en eerlijke prijzen waardeert. πŸ˜„πŸš€πŸŒŸ

Fijne bokshandschoenen

Bedankt, Rachely! We zijn blij dat je tevreden bent met de bokshandschoenen. 😊πŸ₯ŠπŸ‘

Heel vriendelijk geholpen!

Verschillende keren gebeld en vragen gesteld. Heel goed geholpen en snelle verzending!

Dank je wel, Margriet! We waarderen je vriendelijke woorden en we staan altijd klaar om te helpen. πŸ˜ŠπŸ“žπŸššπŸ‘

Supersnel en goede kwaliteit

Besteld en snel in huis. De spullen zijn van goede kwaliteit.

Bedankt, Paul! We zijn blij dat je tevreden bent met onze supersnelle levering en kwaliteitsproducten. πŸ˜„πŸššπŸŒŸ

Top en goedkoop!!!!!

Heel fijn en goede uitleg!

Bedankt, Giandre! We streven ernaar om topkwaliteit te bieden tegen betaalbare prijzen en we zijn blij dat je onze uitleg waardeert. πŸ˜ŠπŸ‘πŸŒŸ

Perfect product, snel geleverd

Kwalitatief heel goede producten. Worden snel geleverd!

Bedankt, Pieter! We zijn blij dat je tevreden bent met onze kwalitatieve producten en snelle levering. πŸ˜ƒπŸššπŸ‘

Goed en snel

Goede producten en snel levering

Dank je wel, Mario! We streven altijd naar kwaliteit en snelheid. πŸ˜„πŸššπŸ‘

Defect aan hoepel, weed direct super snel en netjes opgelost!

Bedankt voor je positieve feedback, Rob! We staan altijd klaar om eventuele problemen snel op te lossen. πŸ˜ŠπŸ‘ŒπŸ› οΈ

top kwaliteit

Goed voor extra hard rammen

Bedankt, Mitchel! We zijn blij dat onze producten aan je eisen voldoen. πŸ’ͺπŸ˜ƒπŸ‘

Geweldig om te horen, Jochen! Bedankt voor je vriendelijke woorden en aanbeveling. πŸ‘ŒπŸ˜ƒπŸŒŸ

Netjes binnen een dag geleverd

Bedankt, Menno! We waarderen je positieve feedback en snelheid is onze troef! πŸ˜„πŸššπŸ‘

Een snelle levering van de produkten

De verpakking was zeer mooi verpakt in een mooie doos. Het was volgens kwaliteit en kwantiteit. Snelle levering van de goederen. Erg mooi. Pasvorm was perfect.

Dank je wel, George! We zijn blij dat je tevreden bent met onze snelle levering en de kwaliteit van onze producten. πŸ“¦πŸ‘ŒπŸ˜ƒ

ben tevreden

Bedankt, Emma! We stellen je tevredenheid op prijs. πŸ˜ŠπŸ‘Œ

Hele snelle levering. Fijn.

Ben heel blij met mijn bokshandschoenen.

Fantastisch om te horen, Rob! Veel plezier met je nieuwe bokshandschoenen. πŸ₯ŠπŸ˜ƒπŸ‘

Goed en snel

Bedankt, Dik! We streven altijd naar snelheid en kwaliteit. πŸ˜ŠπŸ‘

Snel geleverd en netjes verpakt

Fast delivery and good customer service :)

all good!

Over Joka Sport B.V.

Stelt u zich eens voor, een vechtsport winkel met alle vechtsportartikelen die u zich maar wensen kunt. Dat zou toch een droom zijn? Jokasport.nl heeft van deze droom de werkelijkheid gemaakt, want Jokasport.nl is dΓ© Kickbokswinkel voor u. Jokasport.nl heeft een zeer uitgebreid aanbod op gebied van artikelen voor niet alleen de vechtsport, maar ook voor de krachtsport. Alleen de beste kwaliteit is goed genoeg voor u en Jokasport.nl wil met haar aanbod van hoogwaardige artikelen samen met u het beste uit uzelf halen. Op welk niveau of voor welk doel u uw vechtsport beoefent, Jokasport.nl is de sportwinkel voor iedereen.