Service bij retouren super snel

Slecht

Pak gescheurt, de juiste maat alles maar slechte kwaliteit

Top spullen

Snelle levering van goede spullen. Dik te vreden.

goede service

Goede kwaliteit en perfecte service

Heel snelle service

Aun no he recibido mi paquete

Estoy aun esperando a recibir mi paquete , aun no ha llegado nada a mi casa

• Would you recommend us? No

Thank you for your review. As informed per mail we couldn't reach you on your phone. In your order you've selected the option to pickup your parcel in our shop. So I guess there has been some misunderstanding. The parcel is ready for pickup ;)

Uiteindelijk goed opgelost

Stroef begin en na mijn reactie goed opgelost

Bedankt voor de review! Vervelend dat het eerst misliep, maar we zijn blij het met je opgelost te hebben :)

Snell levering

Super service!

Klantvriendelijk en in de winkel goed geholpen.

Super goed!!

Duidelijke omschrijving van de artikelen en supersnel geleverd. Top service!

Snelle levering en mooi product

Goede kwaliteit schoenen, snelle levering.

Goede klanten service, en mijn kleindochter heeft haar favoriete boksrokje weer

Wederom weer goede en snelle service

Snelle levering, product is goed

Super service.

Ik kwam er toevallig achter dat ze bij mij in de buurt zaten en mocht het product direct komen ophalen.

zoals altijd keurig op tijd en behulpzaam via telefonisch contact

vriendelijk behulpzaam en op tijd geleverd

Hele goeie service

Kreeg zelfs bokshandschoentjes bij mijn bestelling .Omdat mijn schommelhaak al 2 x is afgebroken.... toppie

Correcte afwikkeling tegen nette prijs

Altijd correct

Snelle service en een goede prijs kwaliteit verhouding.

Snelle en nette levering.

Snel en netjes geleverd.

Bedankt voor je review Michelle! Tot de volgende keer ;)

Duidelijke communicatie, levering is pp tijd en kwalitatieve producten.

Online zeer i teressante site, zou graag eens een kijkje willen nemen in de winkel zelf in Brand recht.

Bedankt voor je review! Uiteraard ben je welkom om in onze winkel langs te komen :) Wie weet tot snel!

Accuraat en vliegensvlug

Zo besteld, zo ontvangen

En zo een toffe review geplaatst. Bedankt!

Redelijk

Ik ben tevreden over de Joka. Mijn bestelling werd de volgende werkdag verstuurd. Uiteindelijk kreeg ik het pas twee werkdagen later, maar dat lag aan Post.nl.

Pesetatraat 74 2991XT Barendrecht

Over Joka Sport B.V.

Stelt u zich eens voor, een vechtsport winkel met alle vechtsportartikelen die u zich maar wensen kunt. Dat zou toch een droom zijn? Jokasport.nl heeft van deze droom de werkelijkheid gemaakt, want Jokasport.nl is dé Kickbokswinkel voor u. Jokasport.nl heeft een zeer uitgebreid aanbod op gebied van artikelen voor niet alleen de vechtsport, maar ook voor de krachtsport. Alleen de beste kwaliteit is goed genoeg voor u en Jokasport.nl wil met haar aanbod van hoogwaardige artikelen samen met u het beste uit uzelf halen. Op welk niveau of voor welk doel u uw vechtsport beoefent, Jokasport.nl is de sportwinkel voor iedereen.