Accuraat en vliegensvlug

Zo besteld, zo ontvangen

En zo een toffe review geplaatst. Bedankt!

Redelijk

Ik ben tevreden over de Joka. Mijn bestelling werd de volgende werkdag verstuurd. Uiteindelijk kreeg ik het pas twee werkdagen later, maar dat lag aan Post.nl.

Snelle en correcte levering

Top klantenservice!

Mooi om te horen! Bedankt ;)

Goede kwaliteit snel verstuurd

Bestelling geplaatst en werd vrij snel verzonden. Helaas is momenteel de post wat trager dus zat er een paar dagen tussen de levering. Uiteindelijk gelukkig kind met al haar nieuwe spulletjes.

Bedankt voor je review, wij doen er alles aan om je pakketje op tijd te overhandigen aan de koerier, helaas gaat het vanaf daar in de drukke tijden niet altijd goed. Bedankt voor je begrip :)

Het product is snel geleverd

Het bestellen ging makkelijk en de bestelling is snel geleverd.

Fijn dat het zo gemakkelijk ging, daar doen we het voor!

Dat vinden wij ook top ;) Dankjewel!

Correct en vlot afgehandeld

Ter info: 15/11 ontvangen

Bedankt voor je beoordeling :)

Perfect, gelijk een dag later waren al mijn spullen binnen!

Alles bezorgd zoals verwacht

Dankjewel voor de positieve review Dirkje! Dat waarderen wij. Wij zijn blij dat we je goed hebben kunnen helpen :)

Goede communicatie en inderdaad de volgende dag geleverd.

Ervaring van de bandages ga ik vanavond beleven bij mijn tweede en officiële boksles (eerst een proefles gehad). Wie weet koop ik later bokshandschoenen.

Wie weet tot ziens dan! We helpen je dan graag weer verder. Bedankt voor je positieve review en heel veel succes en vooral plezier met de bokslessen!

Vlot en goed

Veel keuze en goede omschrijving op de website. Snel geleverd en tegen een goede prijs. Fijn dat er ook instructievideo zijn en tips gegeven worden. Voordelige eigen merk producten van goede kwaliteit.

Bedankt voor je review! Dat waarderen wij zeer :)

Hele fijne winkel met aardige mensen

Bokshandschoenen gekocht voor mijn 6 jarige dochter. Werd super goed geholpen, zowel per mail, telefonisch als aan de balie! Allemaal erg aardige mensen en zeer kundig. Ook heel lief tegen mijn dochtertje, dan scoor je sowieso al punten! :-) Ook mooie winkel met ruim aanbod. Zeker de moeite waard om eens heen te gaan als je voor sportkleding, fitness gear of vecht spullen gaat (sorry ben niet zo bekend met termen rondom vecht sporten nog ;-)).

Wij zijn blij dat het een goede ervaring was! Daar doen wij het voor :) Bedankt voor je review!

Geweldige service ! !

Behalve een goeie en makkelijke bestelling, was het ook een snelle service. Daarbuiten een zeer goeie after sales service gehad. Complimenten ! !

Fijn om te horen! We zijn blij dat alles naar wens was en bedankt voor je review!

Fijne (web)winkel

Prima geholpen met vragen en keurig geleverd.

Wat fijn dat we je goed hebben kunnen helpen, daar doen we het voor!

Goede service en levering

Fijn om te horen :) geniet van je bestelling!

Goed geregeld

Bedankt voor je review!

Behulpzaam personeel en snelle service

Ik kon het pakket al snel ophalen en de medewerker heeft me zowel telefonisch als tijdens het ophalen goed geholpen. Ik ben erg blij met mijn bestelling en kom zeker nog eens terug voor andere sportartikelen.

Hi Annelijn, Leuk om te horen! Daar doen wij het voor en veel plezier met je product! Groetjes, de medewerker die je heeft geholpen ;)

Bedankt voor je review! Fijn dat het goed is verlopen.

Duidelijke website, snelle levering

Ik kon snel vinden wat ik zocht, de volgende dag in huis. Keurig verpakt en de broek voldeed aan mijn verwachtingen.

Erg blij om te horen dat het naar wens was. Daar streven wij altijd naar :)

Goede service en klantvriendelijk en goede producten

Bedankt voor je review! Daar zijn wij blij mee

Super snel en goed geholpen

Super snel en goed geholpen!!

Fijn dat je snel en vooral goed bent geholpen :)

Pesetatraat 74

2991XT Barendrecht

Over Joka Sport B.V.

Stelt u zich eens voor, een vechtsport winkel met alle vechtsportartikelen die u zich maar wensen kunt. Dat zou toch een droom zijn? Jokasport.nl heeft van deze droom de werkelijkheid gemaakt, want Jokasport.nl is dé Kickbokswinkel voor u. Jokasport.nl heeft een zeer uitgebreid aanbod op gebied van artikelen voor niet alleen de vechtsport, maar ook voor de krachtsport. Alleen de beste kwaliteit is goed genoeg voor u en Jokasport.nl wil met haar aanbod van hoogwaardige artikelen samen met u het beste uit uzelf halen. Op welk niveau of voor welk doel u uw vechtsport beoefent, Jokasport.nl is de sportwinkel voor iedereen.