Snelle en correcte levering

Goed materiaal en levering ook perfect!

Snelle levering, goed op de hoogte gehouden. Nette website en goed bestelproces. Echter de doos was aan de bovenkant gescheurd. Mogelijk door de vervoerder. Hierdoor aantal schroefjes verloren.

Snel en goed geleverd

Aan te raden

Zeer snelle levering en keurig verpakt

Goed materiaal en snel geleverd

Goede ladegeleiders voor een leuke prijs. Zeer goede handleiding bijgeleverd en daar kunnen andere leveranciers een voorbeeld aan nemen. Tevens staat op de site ook nog een handleiding met de juiste maten. Kortom: Aan te bevelen!

zeer positief en goede servive

In het kort: Wilde bestelling plaatsen maar iets op de website werkte niet goed en dat lukte niet. Was op zondag. In de mail gezet en om 20:30 krijg ik bericht dat het weer zou moeten werken. Top. Komt niet vaak voor dat je een persoonlijk antwoord krijgt in het weekend. Van de bestelling van geleide rails voor lades, war 1 rail die al wat moeilijk ging nadat verpakking was geopend. Toch gemonteerd, maar die ging dus stuk. Dit gemeld met wat foto's. Er werd direct een nieuwe set opgestuurd zonder kosten. Kijk dat noemen we nu service.

Doen wat ze beloven

Alles op voorraad snelle service

snel en prima .

prima kwaliteit en snel geleverd.

Prachtig materiaal, twee onderdeeltjes stuk

Mooie geleiders, kwaliteit! Jammer dat de pinnetjes voor het blokketrn al bevestigd zijn in de geleiders want die zijnnerg kwetsbaar op deze manier; teee ervan zijn al afgebroken. Maar hopelijk worden die vervangen, heb jullie daarover bericht. Heb de geleiders nog niet gemonteerd masr verwacht dat ze de lades mooi geleiden.

G-E-W-E-L-D-I-G

Gewoon een heel mooi en goed product. Super super , wij zijn er heeeeel blij mee.

Ging zo als verwacht goed en snel

Super onderdelen van fantastisch materiaal

Ik ga als ik weer iets nodig ben ga ik het weer bij jullie bestellen want de service is top

De bestelde onderdelen keurig thuisgestuurd gekregen. Via mail op de hoogte gehouden over de status van de bestelling.

Snelle levering. Goede prijs.

Goede website. Makkelijk bestellen en betalen.

Prima en snel leverbaar

Voldoet prima aan de verwachtingen en het is snel gemaakt ook geleverd

Snelle service en goed kwaliteit

Het onderdeel wat ik moest hebben snel gevonden. Besteld en de volgende dag al geleverd. Product zoals omschreven. Top!

Laderails gekocht enkele dagen later geleverd, werken prima

Geleverd zoals gedacht

Prima rails

Gewoon goed

Gevonden wat ik zocht voor een nette prijs en een snelle levering. Site blijft in het geheugen staan voor de volgende keer.

Vijf sterren!

Ja , ik zocht al heel lang een specifiek meubelbeslag en hier vond ik m eindelijk. De winkelmand was snel gevuld. Ook snel geleverd. Zodat ik binnen 3 dagen na bestelling al kon genieten van goed draaiende kastdeurtjes. Ik ben zeer tevreden!

Duidelijke website en snelle levering

Nog nooit iets dergelijks nodig gehad, maar via de product uitleg gekregen wat we voor ogen hadden.

Geleverd waarvoor ik heb betaald

Dit bedrijf doet wat je van hen verwacht. De bestelde producten leveren.

Duidelijke product omschrijving

Stevig en degelijke producten.

Het product snel in huis en voldoet aan mijn verwachting.

Perfect en correct

Kwaliteit en correcte levering