niet zo goed

dit is de eerste keer dat ik bij jullie bestel en dat viel tegen. ik had 4 gasveren besteld en bij levering blijkt dat er 1 van de 4 lek was. nog geen contact met jullie opgenomen over de klacht

goed product. geen bereikbare klantenservice

heb een goed product ontvangen maar toen ik vragen had was er niemand die mij te woord stond ook via de live chat geen respons. helaas paste het bestelde product niet dus terug gestuurd maar helaas koste me dat bijna 8 euro aan verzendkosten heb wel het geld terug gestort gekregen. maar wel dik verlies er op gedraaid helaas.

goede en snelle service met perfecte producten

zeer overzichtelijke site. producten zijn scherp geprijsd en waren snel geleverd. enige minpunt is dat er geen montage omschrijving bij zit.

Perfecte afhandeling na bestelling

Gekeken. Besteld. En ontvangen. Zoals het hoort.

Had lade rails nodig. En het liefst zo goedkoop mogelijk zonder in te leveren op kwaliteit. Meubelbeslag center was exact wat ik zocht. De juiste maten. De juiste gewichten. Prima in orde. Gekeken, besteld en ontvangen. Zoals het hoort.

Op tijd geleverd de volgende dag dat is waar.!

Mijn tante heeft een kast, maar de lade die er in zit liep op groef ladegeleiders. Nu had ze gevraag, februari net voor de lockdown om er naar te kijken.Door de thuisqurantaine. Het was er bij ingeschoten. Tot vorig week weer eens op bezoek konden. Kwam ik er achter dat er nog een geleider gemonteerd . Even speuren op het web vond ik Meubelbeslag center. Een mooi webpagina . Waar ze daze geleiders leveren. Op tijd geleverd de volgende dag dat is waar.! Met vriendelijke groet, Henk a V

Eenvoudig bestellen, snelle levering

Duidelijke omschrijvingen op de website, het bestelproces is erg eenvoudig en de levering is snel. Het pakket was netjes ingepakt.

Een vertrouwde leverancier.

Bij dit bedrijf heb ik ladegeleiders gevonden met de juiste lengte 70 cm. Deze zijn vrij schaars leverbaar. Via online zoeken kom je al snel bij dit bedrijf terecht. Het heeft een duidelijk overzichtelijke website die vertrouwd overkomt. Het blijft natuurlijk altijd een gok als je voor een flink bedrag besteld. In dit geval durfde ik het wel aan. Ik heb s'avonds half 10 besteld en online betaald. En de volgende ochtend half 11 kreeg ik het geleverd. Dit is echt superservice. De kwaliteit van het geleverde was goed. En degelijk verpakt. Voor mijn volgende klus heb ik dit bedrijf in de agenda.

Meubelscharnieren en gasdrukveren

Mooi assortiment, gewoon net wat ik zocht. Ik was zo klaar met die standaard scharnieren van de bouwmarkt. Met de bronzen scharnieren en gasdrukveren van Meubelbeslag center, wordt mijn projectje nog gaver en meer professioneel. En het voelt erg degelijk allemaal. Voor mij weer verslaving uhm, webshop, die erbij is gekomen ;-). Ik ga vaker bestellen, dit voor toekomstige projecten. Als laatste op opmerking, het was rap geleverd. Voordat ik me omdraaide stond Postnl voor de deur. Daar maak je vrienden mee. Dankjewel Meubelbeslag Center, tot gauw!

Vlot en duidelijk

Netjes uitgelegd op de site en perfect op tijd geleverd.

Zeer snel geleverd!

Dik in orde!

Snel en op tijd geleverd.

Snel en op tijd geleverd.

Goed spul

Goed en niet duur

Top producten, super (snelle) service!

Vóór 15:00 uur besteld en de volgende ochtend om 10:30 uur de bestelde producten al in huis. Super!

Beter dan het origineel

Goeie communicatie, snelle levering. Prima kwaliteit geleiders met ook nog eens een duidelijke Nederlandse handleiding. Snel kunnen monteren. Aanrader.

Top service en snelle levering

Kwaliteit van de ladegeleiders is uitstekend. Schuiven goed uit en de push to open werkt goed. De leveringstijd is zoals omschreven en dus snel.

Alles in orde

Duidelijke website.

Correct en op tijd geleverd.

jammer dat er geen retour procedure is meegeleverd.

snel en voordelig

Snel en voordelig

Vlugge levering goed spul

Snelle en correcte levering

Ladegeleiders besteld die snel en correct geleverd werden. Duidelijke communicatie en scherpe prijs. Zal hier zeker weer kopen!

Mijn ervaring was super ,dikke 10

8 paar Ladegeleiders waarvan er 3 paar niet het juiste type waren , even gebeld een heel vriendelijke meneer aan de lijn en de andere dag de juiste binnen en tevens al een retourbon via de mail gekregen. Zo zouden er meer bedrijven moeten zijn. Super goede ervaring , ik hou ervan.

Product zoals verwacht

Prima opvolging!

Er was iets mis gegaan bij de levering. Meubelbeslag heeft dezelfde dag het artikel opnieuw verstuurd!

Toppie !!!

Overzichtelijk site,correcte aflevering.