Perfecte correctie van inpakfoutje

Ik had vier planken dragers besteld maar er er bleken er slechts twee ingepakt Supersnelle correctie zonder gedoe , goede club dus een aanbeveling waard

voldoende informatie per product waardoor eenvoudig bestellen en snelle levering

Mooi beslag voor onze kast

Het vinden van het artikel ging makkelijk en snel. Het is een duidelijke en simpele website. Nadat de bestelling geplaatst was de communicatie over de status duidelijk. Het was jammer dat PostNL de gehele ervaring minder heeft gemaakt, De bestelling heeft er meer dan 5 dagen over gedaan om de eindbestemming te bereiken.

Contact en levering goed, helaas door computerstoring bij Meubelbeslsg Center op vrijdag langere leveringstijd . Voorbeeld : donderdagavond besteld en dinsdagmiddag geleverd. Maar resultaat goed.

Goed materiaal

supper

Heel handige site. Besteld en 3 dagen later thuis geleverd. En het product is uitstekende kwaliteit.

Eindelijk vinden wat je al heel lang zoekt

Al heel lang op zoek geweest voor de juiste maat lade geleiders. Nergens te vinden. Per toeval hier terecht gekomen en direct gevonden op de site. Besteld en snel geleverd. Mijn kast is eindelijk weer compleet

Uitstekend, snel, goede terugkoppeling

Weer een score van vijf sterren zal de reactie wel zijn. Maar als er niets valt aan te merken dan zijn het er gewoon vijf!

Goede hulp en prima product

Netjes antwoord op mijn vraag gehad via mail. Daarna besteld, en geleverde product voldoet prima aan verwachting.

Snelle levering en alles klopt

Goedkoopste snelle levering alles snel geleverd.

prima webbedrijf

Direct antwoordt op vragen en scherpgeprijsd

Zeer degelijk materiaal voor goede prijs

Correcte afhandeling, snelle levering. Goed product voor een schappelijke prijs. Zeer tevreden mee.

Een deel van dd bestelling ontbreekt

Ladegeleider zijn top maar de vijzen zijn niet meegeleverd

Jullie waren heel goed en de verzending heel rap ter plaatse.

Geleverd wat besteld is tegen goede prijs en beloofde kwaliteit

Alles volgens afspraak en juiste materialen tegen juist prijs.

waardeloos

gebeld en gechat maar geen antwoord op mijn half geleverde bestelling een set schannieren besteld en maar 1 geleverd gekregen

Communicatie kan beter!

Door leveringsproblemen wacht ik nog steeds op de door mij voorstelde aanpassing tav de orginele bestelling (7 dagen)

Levering prima, klantencontact medium

Ik had wat vragen over mijn bestelling. Aan de telefoon werd er niet opgenomen, via de chat wel contact gehad. Ik zou terug worden gebeld maar dat is niet meer gebeurd. Uiteindelijk zware ladegeleiders besteld met sluiting. De ladegeleider zelf is de maat die aangegeven staat, alleen het hendeltje om de lade te openen en te sluiten steekt zo'n 30mm verder uit. Dat was goed geweest om van te voren te weten.

Supersnelle levering

Goede prijs en supersnelle levering.

Top! Duidelijke beschrijvingen van de producten een snel geleverd.

Hier word ik blij van. Duidelijk en snel. Product is degelijk voelt kwalitatief goed aan. Moet zich natuurlijk nog bewijzen maar hier heb ik alle vertrouwen in.

Super ,snel bezorgd !

Besteld en direct de gevraagde scharnieren zal jullie zeker aanprijzen bij familie en vrienden Top

Prima product en snel geleverd

In de uitgebreide website kon ik de verschillende soorten en merken ladengeleiders eenvoudig vergelijken. Na de bestelling werd het product snel en goed geleverd

Snel

Mijn bestelling snel in huis en goede materiaal info.

Goed product en snel binnengekomen.

Goed product en snel binnengekomen.

Kan echt beter

Al div malen besteld . Duurt lang voordat het er is . En ook een keer besteld . En dan na 3 dagen een bericht dat er een voorraad verschil is . Ander type met foto doorgegeven en dan hoor je niets meer. Vervoerder DPD is ook geen succes. Beter verzenden met DHL. Zit nog st des te wachten op een antwoord. Best slecht

Meerheide 62

5521 DZ Eersel