Correct product voor goede prijs

Product zoals beschreven op de site. Vlotte levering.

Prima en tijdige levering tegen goede prijs

Prima en tijdige levering tegen goede prijs

SLECHT

DE GELEIDERS DIE IK HEB BESTELD PASSEN NIET IN MIJN BESTAANDE LADEN DIE DEFECT ZIJN. WANNEER IK DEZE WIL TERUGSTUREN BEN IK WAARSCHIJNLIJK OOK MIJN VERZENDINGSKOSTEN VAN 5,95 € KWIJT?

service prima, product blijft kwetsbaar

in mijn keuken 45 ladegeleiders toegepast. Een aantal krijgt defect door het breken van kleine kunststof onderdelen. Die heb ik nu kunnen vervangen door nieuwe onderdelen, met goede service van Meubelbeslagcenter. Het product blijft wel kwetsbaar. Ik hoop dat met de vervanging mijn keuken lang bruikbaar is.

Mooie prijzen en snelle service

Uitstekende prijs kwaliteit verhouding en een snelle klantenservice. Per abuis waren de verkeerde lengte rails verstuurd, dat kan overal gebeuren. Direct na ontvangst een e-mail naar de klantenservice gestuurd en binnen 15 minuten antwoord met een retourlabel. De correct rails werden meteen verstuurd na het afleveren van de retourzending bij de pakket bezorger.

Mijn bestelling was bezorgd bij een afhaalpunt waarvan de medewerkers op vakantie waren. De bestelling is toen teruggestuurd. Meubelbeskag heeft nogmaals gevraagd waar ik het de bestelling naar toe gestuurd wilde hebben. Omdat ik nu zelf op vakantie was hebben ze het naar mijn vakantieadres gestuurd. Dankjewel!! Groet K Broerse

prima artikel voldoen aan alle eisen.

Snelle levering en prima prijs kwaliteit verhouding. Dikke duim omhoog!

Mijn lades gaan weer soepel open dankzij de geleiderail die ik ontving

Prima product ben zeer tevreden met de laderails

Prima laderails glijden mooi soepel en ben er erg blij mee werkt nu beter dan origineel

Snelle levering, zeer goede service

Telefonisch prettig te woord gestaan. Bestellingen worden snel en correct verwerkt. Er was 1 ladegeleider met een foutje erin, maar dit werd direct door de klantenservice probleemloos vervangen. Ik vind het een prettig en persoonlijk bedrijf.

Goede keuzemogelijkheden en snel gevonden wat ok zocht. Volgende dag al geleverd.

Geweldige service

Nadat ik een e-mail had gestuurd mbt een product dat niet vooradig was volgens de website zijn ze direct gaan kijken in het magazijn. Hierna kreeg ik een mail dat het product in kwestie alsnog beschikbaar was. Daarna werd gelijk alles in orde gemaakt en verstuurd. Kortom, Zeer goede service en contact, duidelijke omschrijving en snelle verzending.

snelle service

snelle service helaas is de helft verkeerd geleverd, zal wel snel geholpen worden. daar hoop ik op aan te bevelen

Snelle en goede levering!

Juiste artikelen geleverd binnen gevraagde levertijd.

klasse goed product en snel geleverd voor ee goede prijs

Precies wat je van een goed bedrijf verwacht snelle levering en een goed product voor een goede prijs

Voor herhaling vatbaar

Snelle levering, artikelen zijn zoals ze beschreven zijn

Snel geleverd, goede communicatie en het product voldoet. Ruime keuze aan producten.

Snelle levering: aanrader

Overzichtelijke site, goeie informatie. Snelle levering goed verpakt en zelfs met een duidelijke installatie instructie. En bedankt voor de lolly.

Goed bedrijf en komt na wat ze beloven

Juiste beschrijving bij artikelen en correcte en snelle levering. In de toekomst zeker weer een bestelling wanneer nodig.

Snel verstuurd, product als gedacht.

Fijn dat er onderdelen te koop zijn voor nieuw of reparatie. De geleiderail die ik besteld heb past in de Philips airfryer. Vervelden dat zo iets basics kapot gaat, helemaal vervelend dat je geen reservedelen kan kopen bij Philips. Gelukkig pasten deze ladegeleiders een op een. Met de extra schroeven erbij alles weer gefixed, wel een aluminium buisje om in te schroeven toegevoegd. Zeker een adres om te onthouden als je zelf een beetje handig bent. Groet, Chris.

Goede levering

De ladegeleiders doet wat het belooft. Snel verzending.

conform afspraak op tijd de goederen geleverd.

snelle levering, eenvoudig bestellen

snelle levering, eenvoudig bestellen