Op tijd, volgens afspraak, product als omschreven

uitstekend

We hadden muurbeugels nodig, maar in elke winkel zijn ze best prijzig, toen deze tegengekomen en zijn blij verrast. Prijs is laag en kwaliteit uitstekend en ook snel geleverd. Meer dan blij mee

snelle levering van prima materiaal

de bestelling werd heel snel geleverd, het materiaal was heel goed verpakt en is van prima kwaliteit

nette en snelle levering. prijzen zijn goed

gezocht op internet en bij Meubelbeslagcentrum uitgekomen. De scherpste prijzen en nette snelle levering. Materiaal ziet er goed en degelijk uit

Goede snelle service

Goede scharnieren en duidelijke omschrijving op de website inclusief maten voor het boren en hoe te bevestigen

Goed en vlot afgehandeld

Vlot verlopen

hele goede service

een lade geleider was niet goed, gelijk een nieuwe gekregen super

Uitgebreide assortiment en snelle levering

Uitgebreide assortiment en snelle levering. Blij met mijn spullen

Goede en snelle service en goede after sales ondersteuning

In 2023 softclose lade geleiders gekocht en deze na een paar maanden van aankoop geplaatst in een grote, zelfgemaakte, boekenkast. Na een klein half jaar werkte het softclose gedeelte niet meer en contact gemaakt met de support afdeling. Na een snelle reactie meteen een goede oplossing aangeboden en afgehandeld. Een nieuwe set softclose ladegeleiders gekregen en werken weer super. Kan meubelbeslag center alleen maar aanbevelen!

Snelle levering goede prijs

Jammer dat er geen bevestigingsschroeven mee geleverd worden

Makkelijk, snel en top kwaliteit.

Spullen kwamen snel binnen, de kwaliteit van de producten zijn heel erg goed en het was snel geleverd.

Ik had wat besteld en nog niets gehoord over de levering. Bij navraag bleek dat er een ladegeleider niet op voorraad was en dat men vergeten was mij op de hoogte te brengen. Bij het, bijzonder vriendelijke, mailcontact werd er gelijk een (duurder) alternatief aangeboden dat zonder meerprijs zou worden geleverd. De volgende dag had ik alles perfect thuis geleverd gekregen.

Super snel

Uitstekend!

Vlotte bestelling via overzichtelijke website. Levering door brievenbus. Ben heel tevreden met het geleverde materiaal.

Snel en netjes geholpen.

Nadat ik door mijn eigen fout een verkeerde ladegeleider besteld had en deze bezorgd was is het na een telefonisch contact netjes geregeld.

Goeie spullen en snelle levering

Jullie hebben een mooie overzichtelijke site. Het bestellen ging makkelijk en de levering was ook erg snel.

Top kwaliteit.

Zeer vlotte en correcte levering. Materiaal komt overeen met de beschrijving en is van zeer goede kwaliteit.

Bijna perfect

Ik was opzoek naar een paar softclose rails. Een mooie ladeset op de website gevonden. Besteld en de volgende dag in huis. Helaas 1 railset te weinig ontvangen. Dit gemeld en de volgende dag is deze keurig bijgeleverd. Hier kunnen heel wat webshops iets van leren.

Parfait !

Commandé et livré en un temps record. SUPER ! Je n'est pas encore placé le matériel mais il me semble de bonne qualité. Dès que votre site aura une page en français, je pense que vous allez gagner des clients. :-) Ne changé rien et encore merci.

Website goed en levering is voldoende

Goede website en makkelijk te bestellen via de filters. Levering is wat traag geweest maar verder helemaal in orde.

geweldig

alleen de naam happy MMMhhhhh!!! en beetje vreemde betalings regeling Happy company de erst is heel goed geregeld

Helaas niet de schroeven ontvangen!

Dus nog niet een aanbeveling

Snelle levering, vriendelijke service en producten zoals omschreven

Na leverings probleem snel opgelost

Er was een levering niet verzonden. Na contact hierover was dit zeer snel opgelost.

Meerheide 62 5521 DZ Eersel