Goeie, snelle service

Probleemloze terugname verkeerde bestelling

Goede levering, eerste klas materiaal!

Goede service bij dit bedrijf.

Goede site met info over product en belangrijk zeer goede producten

Prima ,uitstekend etc enige nadeel zijn de verzendkosten bij een kleine bestelling maar ook wel begrijpelijk

Goede en duidelijke doorzoekbare site

Kon makkelijk zoeken, duidelijk uitleg. Netjes verpakte zending

Eindelijk hebben we de niet courante rolgeleiders bij Meubelbeslag gevonden & snel geleverd!!!

Na enige tijd zoeken hebben we eindelijk de niet courante rolgeleiders voor onze lades bij Meubelbeslag Center gevonden, daarenboven werden deze erg snel aan huis geleverd:-) Eén echte aanrader!!!

Niet ontvangen

Tot en met de betaling ging alles goed. Het pakket heb ik echter nooit ontvangen.

Door de goede keuze mogelijkheden en prijs kwaliteit verhouding sprong dit er uitstekend uit.

Prima ervaring

Heb 3 stel ladegeleiders besteld. Duidelijke site, goede prijs en een degelijke kwaliteit. Levertijd paar dagen. Ik ben tevreden.

Snelle levering en goeie kwaliteit geleiders

Heb 2 geleiders gekocht en die zijn van super kwaliteit! Heel blij mee!

goede producten, snel geleverd

Ruim assortiment ladegeleider. Zeker aan te raden

Snel makkelijk super top

Was snel geregeld en snel besteld

Was verrast

Mijn eerste bestelling bij meubelbeslag en volgende dag al geleverd. Zeer fijn verrast.

Prijs kwaliteit

Snelle verzending en goede kwaliteit ladegeleiders voor een prima prijs. Ook het assortiment is groot. Genoeg keuze.

Snelle en correcte levering

Alles ging heel vlot, van bestelling to levering.

Supergoed

Onze ervaring met Meubelbeslag Center is supergoed. Duidelijke site, snelle levering, goed betaalbaar. En ook nog een paar reserve onderdelen geleverd gekregen.

Goede site alles makkelijk te vinden.

Oprijd leveren, Makkelijk te vinden op site Goed assortiment

Heb niets ontvangen

Had graag een ervaring gedeeld

Top ladegeleiders voor camper

Lade geleiders besteld voor camper. Zeer goede kwaliteit En snel geleverd Top dus!

Heel tevreden

Omdat ik twijfelde welk type ladegeleider ok moest kiezen heb ik eerst gebeld. Goed advies gekregen. Bestelling werd prima op tijd geleverd

Snelle service en prima producten voor een goede prijs

Erg goed geholpen door dit bedrijf

Ik heb mail contact gehad met Ivo en ben erg goed geholpen door hem. Uiteindelijk heeft die bestelling voor mij in winkelmand gedaan en een iDeal link meegestuurd. Spullen zijn binnen gekomen en is echt goed spul. Heb de achterkant van mijn bus met een ladesysteem gemaakt dus super.

DIT WAS EEN KOOPJE

DE GEKOCHTE SCHARNIER KOST BIJ DE BOUWMARKT 19 EURO EN BIJ MEUBELBESLAG 3,25. HOE IS HET MOGELIJK? HIJ ZIT ERIN EN WERKT PRIMA.

Keurig geleverd

Alles werd snel en netjes geleverd.

Producten zo als op afbeelding alles perfect