simpele , snelle , goede site

top

Kwaliteit spullen

Snel aangekomen en goede kwaliteit

Perfect!

Overzichtelijke site, duidelijke informatie, snel geleverd en goed verpakt. Van goede kwaliteit. Helaas verkeerde kleur ontvangen, kan gebeuren (we are only human right?). Na conact echt super netjes opgelost! Dus aanrader om iets aan te schaffen!

Heel goed geregeld

Ook voor de tweede bestelling perfect. Niets aan veranderen

groot aanbod

evoudig en makkelijk/snel te bestellen, volgende dag in huis

Snelle correcte levering

Het was wat ik verwachtte. Maat het past niet. Er zat een deel maatvoering niet in het aanbod. Ik heb het teruggestuurd. Er was geen retourprocedure aanwezig.

Snel en correct

Het bestelde van goede kwaliteit. Snel en degelijk verpakt geleverd.

Vervelend

De levering ging vlot. Net de slotjes in de brievenbus gemonteerd. Draai de sleutel om en het pinnetje waar de sleutel op past breekt direct af. Klep zat op slot dus veel sloopwerk om alles open te krijgen. Echt waardeloos. Het zou meubelbeslag Center sieren kosteloos een nieuw slot je te leveren. Ander geleverd slot functioneert prima.

Snelle afhandeling goed spul en netjes verpakt.

Extra snelle en correcte levering

Extra snelle en correcte levering

Snelle levering goede kwaliteit producten zoals verwacht

goed aanbod en correkte en snelle levering

Komen de beloftes na. Heel tevreden

Top service, snel en top product.

Precies wat ik zocht

Ik had ladegeleiders nodig van 600mm en heb ze bij Meubelbeslag Center zelfs met softclose kunnen scoren. Erg blij mee!

Kwaliteit en snelle levering

Dit bedrijf levert precies wat je verwacht. Goede spullen en snel geleverd. Aanrader

Snel, betrouwbaar en kwalitatief goed

Ladegeleiders besteld, deze waren snel binnen en werken uitstekend.

Alles zoals zou moeten zijn.

Mijn bestelling was een beetje vertraagd maar naar mijn email was alles direct recht gezet. Een bedrijf dat het aanbevelen waard is.

Helemaal super

Keurig geleverd op de afgesproken tijd

Lade geleiders besteld prima spul voor een prachtige prijs

Super goed bedrijf

Een ladengeleider was niet goed. De volgede dag een nieuwe opgestuurd. Een dikke pluim!!

Snelle en correcte levering

Goed materiaal en levering ook perfect!

Snelle levering, goed op de hoogte gehouden. Nette website en goed bestelproces. Echter de doos was aan de bovenkant gescheurd. Mogelijk door de vervoerder. Hierdoor aantal schroefjes verloren.

Snel en goed geleverd

Aan te raden

Zeer snelle levering en keurig verpakt

Goed materiaal en snel geleverd

Goede ladegeleiders voor een leuke prijs. Zeer goede handleiding bijgeleverd en daar kunnen andere leveranciers een voorbeeld aan nemen. Tevens staat op de site ook nog een handleiding met de juiste maten. Kortom: Aan te bevelen!

Meerheide 62

5521 DZ Eersel