Snel en eenvoudig toegang tot standaard overeenkomsten

Goede manier om de basis van je overeenkomst snel op orde te krijgen.

Geheimhoudingsovereenkomt

Super makkelijk en snel geregeld. Binnen een paar minuten had ik een professioneel geheimhoudingsovereenkomst. Erg handig zo'n tool en zeker ook perfect in deze tijd.

Privacyregels, moeilijke kost, Binnen een half uur opgelost

Voor leken is privacyregels opstellen een dikke brij. Waar te beginnen? Een blik op de site van Juridox verlost je van veel hoofdpijn, voor een paar tientjes. Maakt tijd vrij die je beter aan de de inhoud van je website kunt besteden.

Heel gemakkelijk om een document te downloaden en aan te passen aan je eigen stijl!

Perfect voor algemene juridische documenten

Werkt super. Ik had een aantal vragen over het document en heb daar snel en duidelijk antwoord op gekregen. Het ontvangen document was ook uitstekend.

Heel efficient

Heel efficient

De privacy verklaring voor mijn website was gemakkelijk te verkrijgen.

Via een vragenformulier werden de gegevens verzameld die benodigd waren voor de privacy en cookieverklaring voor mijn website. Dat ging vlot en probleemloos.

Interessante analyse

Makkelijk te lezen, informatieve analyse. Niet alle vragen worden beantwoord, maar dat is begrijpelijk.

waren super

Ze beloofden een gratis stuk en dat heb ik gehad. Het was super makkelijk. Hoefde alleen daarna wat aan te passen.

netjes en makkelijk

Ook per mail keurig geholpen,en advies gekregen.

Goed!

-------

Uitprobeersel

Het gratis document was voor mij om uit te proberen hoe het werkt en hoe het er dan uitziet. Helaas zijn de hoofdletters en zinnen nu niet correct en het is een pdf, waarschijnlijk mag ik het niet zelf aanpassen. Moet nog uitzoeken hoe ik het nu taaltechnisch juist krjg, geen informatie over bij levering. Dus ja, dit document gebruik ik niet. Gelukkig was het gratis.

Service Level Agreement te summier voor worden

Na het invullen van de benodigde informatie kwam er een document uit wat eigenlijk niet veel meer was dan hetgeen ik had ingevuld. Dramatisch! Zit nog te wachten op een reactie om mijn geld terug. Ik moet zeggen dat ik eerder een inhuurovereenkomst heb gemaakt via dezelfde site die dan weer helemaal prima was.

eerder ontgoochelend

karig en weinig uitgewerkt documentje.

Erg handige tool voor webshop

Super handige site om je eigen retourneer policy te maken.

Werkt soepel

Werkt gemakkelijk en goede leesbare juridische tekst!

Breed aanbod van goede contracten

Wij hebben al meerdere keren een contract van JuriDox gebruikt als basis voor een transactie of overeenkomst. De tarieven zijn zeer schappelijk, en de basiscontracten zijn flexibel inzetbaar. Soms mag de uitleg bij de keuzes nog iets beter, maar het feit dat je een Word-document krijgt waarin je nog kan editten maakt het erg bruikbaar.

snel gevonden wat ik zocht

Ik was op zoek naar voorwaarden voor onze webshop, die ik via google heel snel heb gevonden bij JuriDox.

Relevante documenten met de juiste onderwerpen

Ik ben erg blij met de algemene voorwaarden en SLA die ik via JuriDox heb gegenereerd. Ze lijken mij de juiste bepalingen te bevatten en met voldoende keuze om mijn (niveau van) dienstverlening te beschrijven. Daarbij was er voldoende keuze uit verschillende documenten voor de juiste toepassing.

Prima - zeker tevreden met het resutaat

Heb nu specifiek contract laten opbouwen d.m.v. de stapsgewijze vragen. Vraag me wel af waarom het daarna dan nog best lang duurt voordat je het kan downloaden. Zou met de huidige software en hosting eigenlijk direct moeten kunnen. Maar uiteindelijk was het het wachten wel waard.

leveren niet wat ze beloven

heb een contract gedownload voor een bedrag van 99 euro en leveren duidelijk niet wat er op voorhand wordt beloofd. contract kan je niets mee. dus eigenlijk 99 euro weggegooid. jammer maar zal zeker geen gebruik meer willen maken van deze website

Super service, ook als je er niet helemaal uitkomt!

Gezien het ruime aanbod aan documenten dat je kan verkrijgen bij Juridox is het soms even goed om te bellen of je de juiste besteld. En dan kan het zijn dat je bij de vragenlijst niet het antwoord weet. In beide gevallen helpt Juridox je geweldig en met geduld.

Eenvoudig, volledig en fijn in gebruik

Hele fijne tool om op een eenvoudige manier juridische documenten te maken. Je kan voelen dat er enorm is nagedacht over zowel de inhoudelijke opties als de look-and-feel.

Makkelijke manier om juridische documenten te verkrijgen!

Mooi geautomatiseerd bestelsysteem.

Zinvolle ondersteuning

Snel, duidelijk, ongecompliceerd, 2thePoint.