de steen is keurig geplaats dank daarvoor.

uitstekend

Heel erg klantvriendelijk. Wij kregen duidelijke antwoorden op onze vragen. Wij werden uitgebreid geïnformeerd, welke mogelijkheden er waren.

Goed geholpen . Kregen alle tijd

Zie bovenstaande

Vakwerk !

Het hele proces van oriëntatie, bestelling, levertijd en plaatsing is uitstekend verlopen een gegaan. Zeer tevreden met het prachtige monument.

Vrijdag j.l.zou mijn man 90 jaar zijn geworden. Kinderen en kleinkinderen zijn die dag overgekomen om met mij mijn man te gedenken. Met alle macht hebben jullie er aan gewerkt om 4 juli de steen te plaatsen. Mijn grote compliment dat dat op tijd is gelukt. Het is een prachtig monument,chique en strak. Het zou ook de smaak van mijn man zijn geweest. Verder is de communicatie met uw medewerkers ook prima geweest. Alle lof voor uw bedrijf!

Goede ervaring, vlot, meelevend en degelijk.

bijzonder tevreden

jullie werk is bijzonder ben zeer tevreden.

Alles uitermate netjes geleverd

Zeer dankbaar. Alles zeer netjes afgeleverd.

Positief.

Heel vriendelijke ontvangst. Rustig de tijd genomen om over de gekozen steen te bespreken.. Medeleven getoond van Max .Aan de telefoon waren de medewerkers heel vriendelijk en attent.

Steengoed resultaat

Het gemis van mijn man is groot, maar ik heb een bijzonder monumentje om naar toe te gaan. Ik heb goed advies gehad en vervolgens is er helder gecommuniceerd over het ontwerp; ik ben tevreden met het eindresultaat. Nogmaals dank aan alle medewerkers!

Mijn wensen zijn uiterst correct uitgevoerd.

Steen is hoogkwalitatief en contacten zijn door mij als prettig ervaren.

Heel goed advies gekregen en levering keurig volgens afspraak

Goed advies gekregen van een heel aardige vertegenwoordiger. Deze man had alle tijd voor ons.

Duidelijk, vlot geleverd, duidelijke communicatie

Zie bovenstaande

Lang moeten wachten maar met het resultaat ben ik tevreden.

Zie hierboven.

Geweldig !

Wat zijn we blij met het prachtige grafmonument voor onze moeder. Ze zou de steen prachtig hebben gevonden ! Hartelijk dank voor de fijne communicatie, snelheid en netheid van plaatsing.

Zeer prettig in advies en uitvoering

We hebben bij het uitzoeken alle tijd gekregen om in rust te bepalen wat bij ons paste. Daarbij heel prettig advies ervaren. Nu het monument geplaatst is ben ik ook uitermate tevreden. Het is verdrietig dat ik dit (nu al) uit moest zoeken, mijn vrouw was nog veel te jong. Maar ik weet zeker dat ze hier ook tevreden op neer kan kijken. Dank jullie wel ....

Netjes en naar tevredenheid uitgevoerd, afspraken worden keurig nagekomen

Erg tevreden

Het lag er netjes bij en zelfs het perkje was gevuld met grond.

Het bedrijf werkt klantvriendelijk, komt afspraken na en levert verassend mooie kwaliteit

Als familie werden wij bediend met zorgvuldige communicatie wat betreft lay-out van de tekst, lettertype en - kleur. Hier werd tijd aan besteed. Ook met het uiteindelijke resultaat zijn wij positief verrast. Er staan mooi bewerkte, sierlijke stenen die een eerbetoon en een eigen persoonlijkheid uitstralen. Geheel zoals we onze ouders graag willen gedenken!

Prachtig grafmonument en prettige communicatie

Goed persoonlijk advies. Zeer snelle en prettige communicatie.

Prima voorgelicht en correct afgehandeld.

Goed voorgelicht over de mogelijkheden. Ruime keus in de toonzaal wat er zoal mogelijk is. Duidelijke afspraken gemaakt en nagekomen. Lay-out is later in overleg prima aangepast. Monument is mooi geworden en is netjes geplaatst.

We zijn tevreden over de geplaatste grafsteen

Onze ervaringen met Hutting natuursteen zijn positief.

Positief

Goed advies, word er goed bij betrokken, afspraken worden nagekomen.

perfect

de steen is perfect en goed en netjes geplaats

Archimedesweg 9

8912AK Leeuwarden