Kan niet beter

Ondanks slechte weer àlles vlot verlopen Vriendelijk Alles perfect verlopen

Prima geregeld

Wij hebben bij Hutting een grafsteen besteld voor onze ouders. Ze hebben een ruime toonzaal en zijn begaan met de mensen die hier komen. Tijdens de bestelling en levering van de grafsteen voor onze moeder overleed onze vader ook. Die kon toen ook bijgeschreven worden zonder problemen. Het is wellicht een van de meest vervelende aankopen die je doet als mens, maar daarom fijn dat ze er ontspannen inzitten en je de tijd geven om en beslissing te maken.

HET HELE PROCES BIJ HUTTING NATUURSTEEN, IS UITSTEKEND VERLOPEN.

HET BEZOEK DE KEUZE DIE WIJ GEMAAKT HEBBEN, IS IN ONZE OGEN VAN HOGE KWALITEIT.

10 Cijfer prachtig

Ik vind de grafstenen die we bij jullie hebben besteld heel erg mooi, super! We zijn allemaal erg tevreden, hartstikke bedankt Max. Met vriendelijke groet, Sri Hartati Loloofs Sri Haryati BSc

Vak werk geleverd

Keurig en correct geleverd en gemonteerd

Geluisterd, meegedacht in wat mogelijk was.

Geluisterd, meegedacht wat mogelijk was.

Betrouwbaar en betrokken met een luisterend oor.

Bij het uitzoeken van het monument zijn we op een plezierige manier geholpen. Er werd met ons meegedacht zonder verplichting om dit te doen. Er werd zorgvuldig gecommuniceerd voordat het definitieve ontwerp werd uitgevoerd. We zijn als familie zeer tevreden.

Uistekend

Ben goed geholpen toen ik binnen kwam. De persoon nam in alle rust tijd voor mij en voelde me meteen serieus genomen. Ben erg vriendelijk en respectvol behandeld tot het plaatsen van het mooie grafmonument. Heel erg bedankt voor alles.

goede service

ze kwamen bij mij aan huis om alles door te nemen wat er op moest komen te staan

Heel mooi

Contact was heel goed en de Steen is erg mooi

Uitstekende levering, mooi resultaat. Duurde wel lang.

Heel plezier contact met de firma en voor de heer Hutting. Werd erg zorgvuldig omgegaan met persoonlijke wensen en meegedacht. Laatste was niet makkelijk want mijn 90-jarige moeder was wispelturig. Resultaat evenwel erg mooi en persoonlijk en dat laatste is juist bij een grafmonument belangrijk. Ook termijnen en communicatie waren duidelijk en daardoor plezierig. Wij zijn erg tevreden zoals e.e.a. Is uitgevoerd.

goed ontvangen en deskundig advies

goed bedrijf

Ondanks de pijnlijke gebeurtenis, een fijne ervaring met Hutting

Hutting natuursteen heeft ons als familie heel goed bijgestaan. We hebben alle ruimte gekregen om in de showroom een mooie steen, tekst etc. te bekijken en uit te kiezen. De medewerkers waren erg vriendelijk en behulpzaam. Wij zijn ook bij de plaatsing aanwezig geweest. Wij zijn goed op de hoogte gehouden door Hutting.

Op een gepaste wijze geholpen bij een keuze te maken, perfect!

Uit het grote aanbod aan monumenten zijn wij op een bijzonder plezierige manier geholpen, wat wij als erg prettig hebben ervaren. De afwikkeling is op correcte wijze uitgevoerd qua levertijd en het daarna plaatsen van het monument. Wij zijn echter (nog) niet in de gelegenheid geweest om persoonlijk het monument te bezichtigen maar de bijgevoegde foto spreekt duidelijk voor zich.

Na de 1ste opzet toch niet helemaal naar wens. In goed overleg is alles aangepast zoals we het graag wilden hebben

Geweldig professionele zaak

Enorm goed en professioneel geholpen bij onze keuze. Met zorg uitgevoerd en super mooi geworden!

Super goede service

We zijn heel goed geholpen, tijdens het hele proces vanaf het uitzoeken van de steen tot en met het plaatsen hiervan. We hebben dit als zeer hartverwarmend ervaren, en werden goed op de hoogte gehouden van het proces. Onze welgemeende dank daarvoor.

goede service nette prijs nette aflevering zeer tevreden

veel keus prima geholpen bij hutting goed advies prijsverhouding zeer goed en een snelle aflevering zijn zeer tevreden

Zeer prettig ervarend

Ben erg tevreden , super klantvriendelijk en behulpzaam. Denk goed mee!

Het grafmonument is in een woord schitterend geworden

Onze liefste man, vader en opa Wim hebben we 25 feb jl in het graf van mijn oma&opa Buren gelegd - het monument stond er al vanaf maart 1951 en was aan een grondige restauratie toe. Het is werkelijk zo mooi gerestaureerd - echt prachtig geworden! We hebben het afgelopen zaterdag met veel verdriet bewonderd en zijn heel erg blij met het resultaat. Hgr Familie Righarts-Buren

ervaren, betrokken en nauwgezet

zie mijn mail; u kunt de inhoud ervan gebruiken voor de promotie van uw bedrijf

Zeer tevreden met goede adviezen en levering

Net bedrijf, goede service,prachtig eindresultaat, vakmanschap!!!

Zeer goede ervaring bij het uitzoeken en plaatsen van de grafsteen voor mijn vader.

Persoonlijke benadering met een luisterend oor voor onze mogelijkheden en wensen. Vlotte afhandeling naar volle tevredenheid.

Er is keurig werk geleverd

Er is goed meegedacht bij de vormgeving/aanpassing van het bestaande grafmonument. Vervolgens is het werk keurig en conform de offerte uitgevoerd; de bestaande en nieuwe onderdelen zijn haast niet van elkaar te onderscheiden!

Gedenkplaat ontwerpen en plaatsen

Prettige ontvangst,luisterend oor,daardoor wist dhr.Hutting precies wat mijn wensen waren,prachtig resultaat,keurig geplaatst. Mooi en serieus bedrijf.