Heel tevreden over alles.

We zijn heel deskundig en vriendelijk geadviseerd bij het kiezen van een steen. Ook het tussentijds overleg en de plaatsing van de steen is verlopen zoals was beloofd. We zijn erg tevreden.

Goeie service met goede kwaliteit

Klantvriendelijk

Super service en mega blij met het resultaat.

Afgelopen jaar hebben wij Hutting gevraagd om ons te helpen bij onze zoektocht naar een natuursteen keukenblad. Omdat natuursteen voor ons een heel nieuw onderwerp was, wisten wij niet zo goed waar te beginnen. Er zijn zoveel verschillende soorten bladen en materialen. Hutting heeft ons hierin goed geholpen en ons geadviseerd in materiaal keuze tot het ontwerp. Uiteindelijk hebben wij niet alleen een keukenblad maar ook een tv meubel gemaakt in hetzelfde materiaal als het keukenblad. Wij zijn ontzettend blij met het resultaat en raden iedereen die nadenkt over een natuursteen blad Hutting aan.

Goed vakwerk, goede service en prettige communicatie

We hadden zelf een aanrechtblad uitgekozen en gevraagd of Hutting het kon bewerken voor ons. Het hele traject is heel prettig verlopen er werd goed meegedacht en ze waren gemakkelijk te bereiken. Het resultaat is prachtig geworden, we zijn er heel blij mee!

Prettig en begripvol

Alle geduld en begrip . Er werden veel mogelijkheden bekeken . Prettige samenwerking, er werd mee gedacht . Het resultaat is prachtig . Precies zo als we het wilden.

Inlevingsvermogen, correct, behulpzaam , vriendelijk

Door omstandigheden heeft Hutting Natuursteen de opdracht voor het plaatsen van het grafmonument overgenomen van een collega bedrijf. Ze waren erg behulpzaam, correct in de communicatie en hebben er voor gezorgd dat er nu een mooi grafmonument geplaatst is. We willen Hutting Natuursteen hartelijk danken voor hun inzet en goede service.

Zeer positief, betrouwbaar, meedenkend, meelevend

zie boven

nergens iets op aan te merken

in de voor ons moeilijke tijd is het een steun geweest met u samen te werken. alles wat wij belangrijk vonden en nog steeds vinden is in goed overleg uitgevoerd en heel mooi gedaan wij denken positief over uw bedrijf

super komen afspraken na en zijn zeer accuraat

Ze hebben bewezen bij ons dat ze zowel in het onderhoud van grafstenen als in het leveren van een nieuwe grafsteen zeer netjes werk leveren en hun afspraken nakomen. Als je zoals bij ons extra dingen wilt nemen ze alle tijd om je goed voor te lichten en de prijs valt echt mee, ook voor de extra werkzaamheden. Een bedrijf met een super moderne uitstralingen. met de ouderwetse normen en waar ze de klant is koning nog zeer serieus nemen . Top top top !!!!!!

Uitmuntend!!

Het resultaat van ons marmeren aanrechtblad was boven verwachting zo mooi. Alles vakkundig gemonteerd en keurig afgewerkt. Wij zijn blij en trots met zo’n prachtig aanrechtblad in onze keuken.

Geweldig geholpen

Onlangs hebben wij een prachtig monument laten maken, geheel naar onze wens. Daarnaast zijn wij geholpen door een vakkundige maar vooral zeer betrokken medewerker. De levertijd was goed en binnenkort gaan we kijken voor een nieuw aanrechtblad.

Goede communicatie, duidelijke afspraken

Goede communicatie, duidelijke afspraken

Mijn complimenten

Na 3,5 maand grafsteen teruggeplaatst van mijn vader. Erg tevreden met het resultaat. Bedankt Hutting natuursteen.

Met het uitzoeken van een grafsteen heel prettig geholpen en een duidelijke uitleg over de voor en tegen zijn van de verschillende soorten steen.

Alles netjes geregeld

Zeer slecht

Helaas is mijn ervaring met Hutting heel slecht. Verkopen kunnen ze goed, maar als het op service en garantie aankomt dan kan je maar beter niet bij hen aankloppen. Het grafmonument van mijn echtgenoot was ondanks de fundering toch verzakt. Hutting zou deze onder garantie herstellen. Uiteindelijk ontvingen wij een mailtje dat de werkzaamheden waren uitgevoerd. Toen we hierna de begraafplaats bezochten schrokken we enorm. Het monument was inderdaad rechtgezet, maar de grond onder en om het monument was niet opgevuld en het leek net of steen (plaat) boven de grond zweefde. We konden voor het gevoel de kist van mijn echtgenoot bijna zien liggen. Gelijk gebeld en we kregen te horen dat wij zelf hadden moeten zorgen voor het aanvullen van de aarde en dat dit niet onder de garantie viel. Hutting bracht offerte uit, maar wij hadden inmiddels gelezen in de garantievoorwaarden dat deze zogenaamde extra werkzaamheden in geval van verzakking on der garantie behoorde te vallen. Hutting hierop gewezen en wij kregen te horen, oké dan doen we het zo. Na het uitvoeren van de zogenaamde extra werkzaamheden kregen we toch een nota. Na de nodige discussie weigerden wij deze te betalen. Maar Hutting ging ver, heel ver. Middels een deurwaarder en de nodige **** (het graf zou nimmer verzakt zijn!) hebben wij uiteindelijk onder *** *** euro aan hen moeten betalen. Wij snappen niet dat deze mensen zichzelf recht in de spiegel kunnen aankijken en nabestaanden op deze manier kunnen behandelen.

Geachte mevrouw Bruinsma, Bedankt voor uw beoordeling. Wij betreuren het dat u onze dienstverlening als slecht ervaren heeft. Wij hebben het monument, dat 15 jaar geleden door ons geleverd en geplaatst is, kosteloos recht gezet. Dit hebben wij volgens afspraak onder volledige garantie uitgevoerd. Als extra service hebben wij nieuw worteldoek en nieuwe sierstenen in het tuintje van het monument aangebracht. Gewoon als extra service om het geheel weer netjes achter te kunnen laten. De reden van de verzakking was dat de grond onder en naast het monument wel 10-20 cm. ingezakt was. Hier kunnen wij als bedrijf natuurlijk niets aan doen. Vervolgens hebben wij contact met u opgenomen om aan te geven dat er grond onder en naast het monument aangebracht dient te worden. Dit in overleg met de beheerder van de begraafplaats. Deze grondwerkzaamheden vallen vanzelfsprekend niet onder onze garantie omdat dit ook niets met het grafmonument te maken heeft. U wenste dat wij deze werkzaamheden gingen uitvoeren en niet het beheer van de begraafplaats. Uit coulance hebben u deze werkzaamheden vervolgens voor minder dan de kostprijs aangeboden en zowel u als uw dochter hebben ons hiervoor schriftelijk opdracht gegeven. De werkzaamheden zijn hierop door ons uitgevoerd en u heeft aangeven dat dit geheel naar wens gegaan is. Daar onze dienstverlening erg ver gegaan is hadden wij deze beoordeling niet verwacht.

Geweldig.

Wij zijn super tevreden over de levering en plaatsing van de grafsteen van onze mam en oma. Jullie hebben een super team . Nogmaals bedankt.

Goede en vriendelijke service.

Het uitzoeken van de steen heb ik als prettig ervaren. Ondanks dat we wat laat waren met het uitzoeken is het toch gelukt om het monument voor de gewenste datum te plaatsen. Er gingen wel een paar dingetjes mis maar daar had Hutting geen invloed op. Kortom een tevreden klant.

top bedrijf met aandacht voor de persoonlijke kant

We hebben een hele goede ervaring met Hutting. Vooral de adviseur was erg vriendelijk en luisterde perfect naar onze wensen. Dit in combinatie met een perfect eindresultaat, maakt dat ik Hutting aan iedereen kan aanbevelen.

Mooi monument, mooie kleuren, goed uitgevoerd

De steen ziet er goed uit qua kleur en model. Ook de geadviseerde letters, kleur en grootte, passen erg goed. Zeer tevreden dus over de uitvoering.

Zeer correct en behulpzaam

In een tijd waarbij de emoties van mijn moeder om het overlijden van mijn vader de overhand hadden, heeft de firma Hutting zijn opdracht zeer correct en behulpzaam uitgevoerd.

Goeie service tot nu toe

Tot nu geen klachten .paar x zijn de fotos van beide graven afgevallen .stuk gegaan .na bellen is er zonder problemen er weer nieuwe geplaatst .keurig werk wordt er afgeleverd ook met afdekplaat leveren .monteren

geduldig, meedenkend

Op een prettige wijze heeft Max zijn best gedaan om invulling te geven aan onze wensen. Wij hadden iets in het hoofd met een bepaalde steensoort. er werden 5 stenen aangevoerd en uit een van die vijf zijn vervolgens twee stenen gehakt in de door ons gewenste vorm. plaatsing verliep prima, waarbij wij ter plekke aanwijzingen gaven.

Prettig zaken doen, absolute no nonsens!

Uitstekende service en advies. Personeel heeft duidelijk hart voor het door hun vervaardigde product.

Bijzonder plezierig en adequaat bedrijf

Bij Hutting Natuursteen in Leeuwarden vonden wij een waddenkei, opgevist uit de Waddenzee door een bevriend garnalenvisser. Wij zijn erg blij dat we op internet dit bedrijf en dus deze steen hebben gevonden. Het was het waard om zo ver (vanuit zuid-west Nederland) te rijden om deze steen te zien, te bestellen en te laten plaatsen. Het plaatsen van de steen is ook zeer zorgvuldig en plezierig verlopen. Met dank.