Wij zijn meer dan tevreden!

We hebben Hutting Natuursteen leren kennen toen we een nieuwe grafsteen nodig hadden. Later hebben ze in onze nieuwe woning de vloeren betegeld en een natuurstenen keukenblad geleverd. Topkwaliteit en topservice! En hele aardige mensen.

Prettig contact, tijd om na te denken met wat je wilt.

Met de wensen, werd rekening gehouden. Goed advies gehad.

Meedenken

Zeer correct en betrokken.

Uitstekend!

Het contact met diverse medewerkers is steeds zeer goed geweest. Er werd heel goed geluisterd als er “ minimale “ wijzigingen wenselijk waren. Ook wat de plaatsing van de gedenksteen betreft, dit is uitstekend verlopen en met de aanwezige beplanting keurig afgewerkt! Hartelijk dank voor uw inzet! Willem D, Dobma

Persoonlijke benadering, behulpzaam, geduldig, kwaliteit

Prettige, persoonlijke benadering. Ondanks dat we ettelijke keren onze wensen hebben aangepast en een aantal maanden nodig hadden om onze uiteindelijke keuze te maken, bleef Max geduldig en begripvol. We zijn erg tevreden en blij met het uiteindelijke resultaat!

Goede service en sympathiek bedrijf

Wij zijn erg tevreden over de afhandeling, plaatsing en kwaliteit van mijn vaders steen. Heel hartelijk bedankt voor de prettige samenwerking.

In begin goed. Hoe langer het duurde niet tevreden

Slechte communicatie. Na akkoord door ons gegeven, hoorden wij niets meer. Zelf wederom gebeld, kreeg mededeling dat monument in juli /augustus geplaatst ging worden. In augustus weer gebeld aangezien monument nog niet geplaatst was. Kreeg mail dat monument in november/december geplaatst ging worden. Moest hier ook weer achteraan. Is nu geplaatst. Deze mensen hebben het netjes gedaan.

Bedankt voor uw beoordeling. Vervelend te horen dat de communicatie niet naar wens was. Excuses hiervoor. De langere levertijd had te maken met de nieuw geleverde oplegplaat. De bestaande oplegplaat, van het monument die wij 10 jaar geleden geleverd hebben, is door ons onder volledige garantie vervangen. De levering van het nieuwe materiaal kende een langere levertijd waardoor wij het monument niet eerder hebben kunnen plaatsen. Wij hadden u hier beter over moeten informeren. Fijn te horen dat de werkzaamheden netjes uitgevoerd zijn. Vriendelijke groeten, Max Hutting

Keurig afgeleverd

Keurig afgeleverd. Dames correct en spontaan aan de telefoon.

Vakkundig en uitstekende service.

Goede, snelle communicatie en vooral wordt er meegedacht voor het beste resultaat. Vakkundig personeel. Komt afspraken goed na.

Prima service, en vakwerk

Prima service en vakkundig werk geleverd. Plaatsing zeer correct uitgevoerd. Enigste min puntje was dat de opmaak vrij lang heeft. ( 13 weken) Maar uiteindelijk is het grafmonument op tijd voor de gewenste datum geplaatst. ( belangrijke datum voor de familie)

Erg goed bedrijf .

Wij zijn heel tevreden over Hutting natuursteen Afdeling verkoop : Jeroen van der Bosch krijgt van ons een 10 plus Ook over Max Hutting zelf zijn wij zeer tevreden Al met al : van harte aanbevolen

Luisterend oor; goed kunnen sparren

Gesprek met Max Hutting was prettig. Max heeft een luisterend oor en door met elkaar te sparren wat de mogelijkheden zouden kunnen zijn, zijn we tot een heel mooi en zeer tevreden eindresultaat gekomen. Wij zijn zo blij dat we tot de juiste beslissing zijn gekomen. Het geeft ons heel veel rust en voldoening. Ook het plaatsen van het monument hebben we als fijn en correct ervaren. De meneer die monument heeft geplaatst heeft dit met veel respect naar ons toe gedaan. Ook is de begraafplaats netjes achergelaten.

Geweldig geholpen

Goede adviezen en uitleg meedenken ben zeer tevreden

Goede kwaliteit stenen en zeer snel geregeld

Flagstones besteld, snelle geregeld, hoge kwaliteit en dat voor een scherpe prijs!

Betrokken en meewerkend. Prachtig eindresultaat.

Van begin proces, met ontwerp en alle mogelijkheden, perfect geregeld. Mooi eindresultaat. Soepelheid in de planning om een geschikte tijd voor de bijzetting te vinden.

Prima inventarisatie van wensen en uitleg mogelijkheden. Persoonlijke begeleiding/advisering tekst monument. Duidelijke informatie over voortgang/plaatsing. Plaatsing top inclusief bevestiging. Hutting één en al vakmanschap!

prachtig geworden.

Het graf-monument is erg mooi geworden, en heeft ook de goed- keuring van mijn fam. die mij heeft bijgestaan.

Professionele organisatie die meedenkt met de klant.

Hutting steenhouwerij is een bedrijf met een uitstekende dienstverlening zowel vanuit het bedrijf als op de begraafplaats. Zij laten de begraafplaats altijd prima verzorgd achter.

Ik vond het persoonlijke kontact aansprekend . Dat Gerda kwam om de offertes te brengen en ook de verdere servers was goed en de afhandeling netjes verzorgt

Goede communicatie en service

Ontspannen voorgesprek en veel mogelijkheden om persoonlijke wensen door te geven. Goede afstemming en een resultaat naar wens.

goed werk en snel geleverd

wij zijn zeer tevreden en zullen uw bedrijf dan ook echt aanbevelen bij familie en vrienden was tussen de 3 en 5 maanden gezegd en staat er nu al en een hele mooie sybolische dag namelijk precies 6 maand na het overlijden van mijn man /vader vriendelijke groet R metselaar

topbedrijf

Mijn ervaring met jullie bedrijf kan ik in één woord omschrijven. GEWELDIG. Het is moeilijk om een grafmonument uit te zoeken als je een dierbare hebt verloren. Het was voor mij een onderdeel van het rouwproces. Door de begeleiding van één van uw medewerkers is het voor mij niet zwaar geweest. Het viel niet mee een keuze te maken omdat wat ik wilde niet voorhanden was. Uw medewerker heeft mij meegenomen naar Soesterberg waar ik heb gevonden wat ik zocht. Dank u wel voor deze service. Mocht iemand mij vragen naar een bedrijf dat natuursteen levert, zal ik jullie zeker aanbevelen. Vriendelijke groet, Ale Bijlsma

Dhr. Hutting nam uitgebreid de tijd om ons te helpen. Tot in de kleinste details van het grafmonument. Dit bedrijf is zeker een aanrader.

zeer tevreden

uiterst correct

Betrokken en duidelijk

Goede begeleiding bij het maken van de juiste keuzes.