Dhr. Hutting nam uitgebreid de tijd om ons te helpen. Tot in de kleinste details van het grafmonument. Dit bedrijf is zeker een aanrader.

zeer tevreden

uiterst correct

Betrokken en duidelijk

Goede begeleiding bij het maken van de juiste keuzes.

Keurig

Wij zijn uitermate vriendelijk geholpen en samen met de adviseur tot een prachtig ontwerp gekomen.

Goede service met een prachtige steen

Voor een speciale ceremonie hadden wij vrij snel een steen/monument nodig voor het graf van mijn opa. Gelukkig kon er snel geschakeld worden. Hutting heeft vanaf het eerste moment met ons meegedacht en wist onze wensen goed te vertalen naar een ontwerp. Uiteindelijk hebben ze een prachtige steen geplaatst en hebben we mede hierdoor een fijne plek om naar terug te keren waar we mijn opa kunnen blijven herdenken.

Correct

Beleefd,correct en snel geleverd.

Het contact en de uitvoering hebben wij als heel fijn ervaren

Ik en de rest van de familie hebben geen op-of aanmerkingen over de afhandeling van de steen en het herplaatsen ervan.

Helemaal top,niks op aan te merken.

Helemaal top,niks op aan te merken.

Alles is meer dan naar wens uitgevoerd. Topbedrijf!

We werden zeer vriendelijk ontvangen in Leeuwarden bij Hutting Natuursteen. Er werd echt met ons meegedacht om de persoonlijke wens die we hadden voor het monument van ons kindje te kunnen realiseren. Ze hebben zoveel kennis op dit gebied. Ook namen ze alle tijd voor ons. Dat vonden we ook heel bijzonder. En dat het uiteindelijke resultaat nog mooier was dan we van te voren hadden kunnen denken. Bedankt Hutting Natuursteen, voor jullie hartverwarmende dienstverlening.

volkomen tevreden.

zeer voldoende ! Volgens de foto's ziet er goed uit. Dank voor de vlotte afhandeling.

Fijn en gedegen contact.

Zie boven. Duidelijk en korte lijnen. Snel reactie.

nette afhandeling/afwerking.

keurige behandeling

vriendelijk en een goed advies.

Communicatie en levering tot volle tevredenheid

Alles stond duidelijk op papier en is geheel naar wens uitgevoerd en gecommuniceerd.

Outstanding Kompany hoor in service and Works.

Outstanding Kompany in service and quality

doen wat ze beloofd hebben.

contacten waren zakelijk maar plezierig.

Betrouwbaar en leveren vakwerk

Zetten zich volledig in om de wens van de klant te vervullen.

Een klantvriendelijk en betrouwbaar bedrijf

Van meet af aan wordt er meegedacht over de mogelijkheden, zonder de klant in een bepaalde richting te willen duwen. Vervolgens wordt alles geheel naar wens en volgens afspraak keurig uitgevoerd.

Samenwerken naar het perfecte resultaat voor onze keuken.

Er werd geweldig meegedacht om tot de perfecte oplossing voor onze keuken te komen. daardoor hebben we een keuken kunnen creëren die in het oog springt en precies naar onze wens is.

Betrouwbaar

Betrouwbaar, komt afspraken na, vriendelijke begeleiding, neemt de tijd.

Mooie steen, goede en vriendelijke communicatie

We zijn bijzonder vriendelijk geholpen en goed op de hoogte gehouden van de voortgang. Inmiddels ligt er een prachtig grafmonumentje op mijn vaders graf. Helemaal naar wens.

Zeer kundig

Kan ik echt maar 5 sterren geven? Hutting heeft voor mij sokkels op maat gemaakt. Fijn contact, goeie service en zeer snelle levering.

J. Rodenhuis

Voor het ontwerp van een grafsteen kwamen we bij Hutting terecht. Al jaren een begrip in Leeuwarden en omstreken. En niet voor niks. Max Hutting heeft ons fantastisch geholpen met het meedenken over het ontwerp en begreep met een half woord precies wat wij voor ogen hadden. Tijdens het plaatsen van de steen waren de mannen van Hutting zeer zorgvuldig en attent. Kortom; we zijn zeer tevreden over de samenwerking en het eindresultaat.

Professioneel bedrijf met uitstekende service.

Wij zijn heel plezierig geholpen vanaf het uitkiezen van een gedenksteen tot en met het plaatsen ervan. De service die Hutting biedt is uitstekend. De contacten per mail en telefonisch waren goed, alles is precies uitgevoerd zoals wij wilden. Ook de nazorg is uitstekend. Hutting is een bedrijf dat wij graag aanbevelen.

Heel Mooi en Heel Netjes

Ik ben Heel Blij en Trots wat een mooie steen heel netjes