Mooie steen, goede en vriendelijke communicatie

We zijn bijzonder vriendelijk geholpen en goed op de hoogte gehouden van de voortgang. Inmiddels ligt er een prachtig grafmonumentje op mijn vaders graf. Helemaal naar wens.

Zeer kundig

Kan ik echt maar 5 sterren geven? Hutting heeft voor mij sokkels op maat gemaakt. Fijn contact, goeie service en zeer snelle levering.

J. Rodenhuis

Voor het ontwerp van een grafsteen kwamen we bij Hutting terecht. Al jaren een begrip in Leeuwarden en omstreken. En niet voor niks. Max Hutting heeft ons fantastisch geholpen met het meedenken over het ontwerp en begreep met een half woord precies wat wij voor ogen hadden. Tijdens het plaatsen van de steen waren de mannen van Hutting zeer zorgvuldig en attent. Kortom; we zijn zeer tevreden over de samenwerking en het eindresultaat.

Professioneel bedrijf met uitstekende service.

Wij zijn heel plezierig geholpen vanaf het uitkiezen van een gedenksteen tot en met het plaatsen ervan. De service die Hutting biedt is uitstekend. De contacten per mail en telefonisch waren goed, alles is precies uitgevoerd zoals wij wilden. Ook de nazorg is uitstekend. Hutting is een bedrijf dat wij graag aanbevelen.

Heel Mooi en Heel Netjes

Ik ben Heel Blij en Trots wat een mooie steen heel netjes

Netjes volgens afspraak

Netjes werk geleverd binnen de aangegeven levertijd.

Goed en professioneel geholpen.

Afspraken zijn correct nagekomen en de gegevens betreffende bestaand monument liggen goed vast in het systeem bij Hutting. De organisatie is dik in orde.

Prettige benadering, goed advies en kwaliteit.

2 weken geleden zijn wij zeer vriendelijk en kundig geholpen door een medewerkster van Hutting, toen wij ons aan het oriënteren waren voor een grafmonument. Doordat er echt de tijd genomen werd, goed naar ons werd geluisterd en er met ons meegedacht werd, hebben wij een heel mooi monument kunnen uitzoeken. Wij zijn dan ook zeer te spreken over Hutting Natuursteen.

goede service

vriendelijke benadering, en meedenkend in de mogelijkheden van ontwerp grafsteen

Ziet er mooi en goed uit boven mijn verwachting

Ziet er mooi en goed uit

Goed met veel respect

Er wordt goed naar je geluisterd en naar je eigen mogelijkheden gekeken. Denken mee en verder perfect afgewerkt. Ondanks de droefheid die er bij komt kijken ben ik heel blij dat ik voor jullie gekozen heb. Mvg Sylvia Buwalda

Uitstekende begeleiding bij het ontwerpen van een grafmonument

In een rustige zetting is met goed aan- en invoelen, en aanreiken van keuze mogelijkheden, is een passende grafsteen geplaatst. Deze sluit goed aan bij een eerder monument die ook door Hutting is geleverd. Wij zijn uitermate tevreden over de begeleiding en ook over het uiteindelijke resultaat. Nogmaals onze hartelijke dank.

Pluspunten

Hutting is een zeer plezierig bedrijf om mee samen te werken.

• Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

In elke stap van de samenwerking met Hutting natuursteen hebben we respect en begrip ervaren voor onze situatie. Voor de medewerkers is dit dagelijks werk, maar ze blijven altijd invoelend en tegelijkertijd professioneel naar hun klant. Dit geldt zowel in de showroom, als tijdens telefonisch overleg, maar ook voor de medewerkers die het monument hebben geplaatst.

"Sinds 1930" ; dat merk je aan de professionaliteit en invoelend vermogen. Uitdaging om dat vast te houden naar de toekomst en over te brengen op nieuwe medewerkers.

• Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

Er werd uitgebreid tijd voor ons genomen en zijn goed geholpen bij het maken van onze keus.

• Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

Erg prettige communicatie. Verder; ik ben nog langs geweest voor het uiteindelijke ontwerp van het grafmonument en toen een rondleiding door de werkplaats gehad. Beide vond ik erg bijzonder.

Er zat nogal wat tijd tussen de bestelling en de plaatsing van het grafmonument. De levertijd is natuurlijk een keten van afhankelijkheden, maar de communicatie op dit punt had iets beter gekund.

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Pluspunten

Als eerste Marco Noord aan de deur gehad, die toezegde na enige tijd terug te komen. De man nooit weer gezien. In okt/nov. 2018 zelf contact opgenomen met Rika, waarna alles volgens afspraak is verlopen.

Vlgs. mijn dochter, als eerste aanwezig na plaatsing, was het geheel wat rommelig achtergelaten.

• Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

snelle communicatie, redelijke prijs, komt afspraken na

Ik zou het niet werten

• Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

Persoonlijke, betrokken en accurate communicatie. Professioneel betrouwbaar bedrijf met veel kennis en gedegen vakmanschap (generatie op generatie) . Positieve wijze mee te denken en in te spelen op specifieke wensen van de klant, hetgeen zich vertaalde in een prachtig resultaat!

De in eigen beheer geproduceerde grafmonumenten ook door eigen team te laten plaatsen ipv uit te besteden aan onderaannemers

• Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

Correct, duidelijk, adviserend en vakkundig. Beslist niet opdringerig.

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Pluspunten

Ruime keus en goede adviseur

doe wat je beloofd, als je beloofd te bellen voor plaatsing en je doet dit niet dan vind ik dit slordig

• Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

Deskundig advies in een prettige sfeer. Veel keuze is heel mooi , Afspraken wordt goed nagekomen.

Veel keuze is heel mooi maar is bijna teveel. Tip: wellicht goed dat alle lettertypes op het bord aan de muur worden getoond. Dat vindt gemakkelijker vergelijken dan de op de grafmonumenten.

Archimedesweg 9

8912AK Leeuwarden