Snelle bezorging en heerlijke producten.

Top product!

Prima popcorn en snelle levering!

Stoere popcorn om als traktatie uit te delen.

Snelle levering, lekkere popcorn

Snelle levering, lekkere popcorn

Bestelling niet ontvangen

ik heb mijn bestelling niet ontvangen Vandaag is mijn dochter jarig en ze heeft vandaag de popcorn op school nodig als traktatie maar die is helaas niet aangekomen ze is erg teleurgesteld

Magnifique

Dommage que je ne retrouve plus les popcorn Tabasco en magasin physique mais je suis contente de pouvoir les commander chez vous.

Gewoon goed.!!

Heb al eerder bij Jimmy's besteld altijd zonder issue. Wordt na bestelling altijd prompt verstuurd via DHL. Nu 1x dat DHL verzaakt. Jimmy pakt goed en doortastend op, meedenkend met mij als klant. Ze hebben gewoon lekkere popcorn en goede service. Kan iedereen aanbevelen hier popcorn te bestellen.

Super lekker en vers snel geleverd smaakt naar meer.

Knapperig Vers Goed verpakt

goed op de hoogte van levering, slechte popcorn

Ik werd goed op de hoogte gehouden betreft de levering. Gister heb ik de popcorn voor het eerst gemaakt zoals ik altijd popcorn maak in de pan. De popcorn had erg veel velletjes (dat herken ik niet van Jimmy) maar het ergste vond ik dat het oudbakken smaakte, de popcorn was taai i.p.v knapperig, ondanks dat het net uit de pan kwam. Erg jammer, maar ik zal deze popcorn niet meer kopen

Snelle levering, goes verpakt. Misschien beetje duur maar wel heel lekker.

Jammer dat de sweet Chili tabasco nergens meer te koop is

Zo lekker deze popcorn. Maar betreur nog steeds dat deze niet meer te koop is bij jumbo Veldhoven Hele lekkere smaak waar zoet en beetje pittig een heerlijke combinatie is.

Uitstekende service!!

Uitstekende service!! Op tijd geleverd. En popcorn van zeer goede kwaliteit

Ik koop Jimmy’s popcorn al jaren lang. De smaak is lekker en het gaat prima poppen.

volledig correct

zeer snelle service

Mits voorradig (ik ben fan van de kaasdip, en die is vaak niet leverbaar) snelle levering. Minpunt: DHL. ernstig beschadigde doos bezorgd. Gelukkig heeft de inhoud het overleefd.

Overweldigend lekkere popcorn

Overzichtelijke site ,snelle levering en een goede communicatie over de bestelling.

alles mooi geleverd

door de feestdagen iets later geleverd maar toch alles snel geleverd. zou hier zeker nog bestellen

Fantastisch lekker en snel geleverd!!

Fantastisch lekker en snel geleverd!!

rien à redire

Excellent pop corn - commande aisée à placer et livraison rapide

Snelle levering,met zorg ingepakt!

Perfect !!

Heel snel bezorgd! Qualiteit van het popcorn is 10/10! Dank u Jimmy’S

ALTIJD goed

Er zijn zoveel smaken en ik moet zeggen dat ik aangenaam verrast was dat als ik het niet in de winkel kon vinden ik het gewoon online kon bestellen

Waardeloos

2 weken van te voren besteld maar niets geleverd ondanks we 4x contact met hun hebben genomen elke keer beloven dat het optijd zou zijn maar niets was waar ze moeten zich dood schamen

Veel gedoe

Blijkbaar waren er problemen met het order/ email systeem, waardoor het lang duurde voordat ik de zakken popcorn binnen had (ik heb ook meerdere keren contact moeten opnemen), maar uiteindelijk was het net op tijd binnen en ben ik aardig geholpen.

Snelle bezorging van de popcorn. Goed verpakt en mn kind kon weer blij trakteren!!!