satisfaite

livraison rapide et très bons produits

Op zich positief.

Alles is op zich goed gegaan. Alleen had de bezorgdienst zelf bedacht het pakket bij een ander DHL punt af te geven dan ik had opgegeven. Omdat je bij DHL voor een klacht wordt verwezen naar bedrijf waar je een bestelling hebt gedaan hier een klacht ingediend. Nu 2 weken later nog geen reactie. Erg jammer....

Prima en snel geleverd

Snel geleverd en goed ingepakt.

Snel en goede service

Simpel. Ik bestelde, het werd snel verzonden en kwam snel aan. Product is vers en was goed verpakt.

De lekkerste popcorn

Na eens een keer een zakje zoet/zout te hebben gehad (dat zout zou moeten zijn) kreeg ik netjes een pakketje. Ik vind die met Tabasco smaak zo lekker, alleen die vind je zelden. Nu heb ik een box met meer zakken besteld en ook om zelf te poffen. Netjes verpakt, normale wachttijd en niet te duur. Love Jimmy’s!

lekkaahh

lekkaahh

Zeer snelle levering Super lekker kaussausjes

Klantvriendelijkheid ten top!

Voor mijn zwangerschapsverlof wilde ik graag kleine zakjes popcorn trakteren. Maar deze waren niet op voorraad. Mailtje gewaagd naar de klantenservice en die reageerden al vrij snel dat ze het product wederom op voorraad hebben gezet zodat ik diezelfde dag nog kon bestellen! Heel mooi voorbeeld van servicegerichtheid en klantenservice!

Goede kaas en snelle bezorging

Goede kaas voor bij een burger

De lekkerste popcorn, snel verstuurd!

Al vaker online een bestelling gedaan, en dat bevalt prima. Snel verzonden en prima communicatie. De popcorn zelf is heerlijk, geen niet gepopte mais er tussen, en lekkere botersmaak en goed zout!

overheerlijk!

Ik wist al langer dat de popcorn van Jimmy's TOP was! helaas is deze magnetron popcorn niet meer te verkrijgen in de super, alleen de kantenklare versie, maar daar zitten allemaal toevoegingen in verwekt.

Quick and good

Very easy to buy and fast to deliver!!

Gewoon goed

Mais, olie & zout gekocht. De popcorn die ik nu thuis kan maken is veel lekkerder en is van betere kwaliteit. Zeker een aanrader.

Slechte service

Diverse producten besteld. Snelle levering. In doos was verpakking van product kapot, waardoor alles in doos onder zat. Contact opgenomen via website en niets vernomen. Waarschijnlijk productiefout. Voor het overige prima producten alleen slechte service. Vandaar minder sterren.

Mushroom mais!

Mushroom mais maakt voor ons veel lekkerdere popcorn. Heerlijk!

Makkelijk en topkwaliteit zoals altijd.

Ik hou van jimmy's bioscoop popcorn bij pathe. Daarom ben ik al lang op zoek om goedkoop online in grote mate popcorn voor thuis te bestellen. Dit is waar ik het kon vinden en waar het op voorraad is.

Toppie als altijd

Ik heb in t verleden ook al popcorn besteld. Dit keer ook toppie. Snelle levering

Traktatie bestelling

Traktatie voor mijn zoon op achool besteld. Snelle levering en alles afgehandeld.

Pop tastisch

Snel, en lekker.

Keurige service en er wordt meegedacht bij problemen

Zeer vriendelijk en flexibele instelling van het personeel en erg behulpzaam.

Pakket niet ontvangen

Contact opgenomen met Jimmy’s dat mijn pakket niet is aangekomen. Niks meer van gehoord.

Zeer klantvriendelijk en snelle levering. Aanrader voor iedereen.

Alles naar verwachting

Nog steeds niets gezien!

Ik heb mijn bestelling van 10 april nog niet in huis.

Smaak is goed

Lekker smaak maar ze waren een beetje "oude"/stale.